Jaaa ben er op tijd bijquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:40 schreef Greys het volgende:
Fooooo gezellig als je wat eerder komt hoor.Cee en ik zijn er sowieso om zes uur en wrs al eerder om de zwaaivlaggetjes vast overal neer te leggen.
![]()
![]()
![]()
We modden er gewoon op. #teamfooquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Gaan we idd gelijk actie op ondernemen, op die mensen
Precies. Half FC is toch present.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We modden er gewoon op. #teamfoo
quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:12 schreef Greys het volgende:
@:yvonne ik hoor net dat Henk Oreo-Cheesecake mousse aan het maken is.
Kom danquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben er misschien 17:50, misschien 18:15, hangt af van welke bus ik vanaf werk kan pakkenquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:40 schreef Greys het volgende:
Fooooo gezellig als je wat eerder komt hoor.Cee en ik zijn er sowieso om zes uur en wrs al eerder om de zwaaivlaggetjes vast overal neer te leggen.
![]()
![]()
![]()
Pas op hoor, ben in t echt een stuk angstaanjagender dan op t forumquote:
Ha! Hahahaha.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Pas op hoor, ben in t echt een stuk angstaanjagender dan op t forum
Jaaa gezellig vroeg. Kunnen we vast in-hossen LAVENDAYOKAYOOHOOO.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben er misschien 17:50, misschien 18:15, hangt af van welke bus ik vanaf werk kan pakken
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik las altijd al fooooo! Maar ik ben dan ook een persoon met nifaux die weet hoe je bepaalde lettercombinaties moet uitsprekenquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
VANDAAGquote:
Hoezo hype, dat is toch gewoon hoe je het uitspreekt?quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:09 schreef Faux. het volgende:
Godzijdank dat de fauks-hype overleden is voor t begin van deze meet
Schijnt dus dat je dat liedje maar 1,5 keer hoeft te horen om mee te yokayo’enquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaa gezellig vroeg. Kunnen we vast in-hossen LAVENDAYOKAYOOHOOO.
Hoe vaker ‘ie op meets komt hoe meer ‘ie leert ook naar Fauks te luisterenquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoezo hype, dat is toch gewoon hoe je het uitspreekt?
Waar is het ook al weer?quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:12 schreef Greys het volgende:
@:yvonne ik hoor net dat Henk Oreo-Cheesecake mousse aan het maken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |