SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:KNVB-Beker Oh.![]()
Ik hoop altijd dat alle Nederlandse ploegen ver komen in Europa, ook Feyenoord.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij wel voor Ajax in de CL, Niek?![]()
Feyenoord.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Voor welke club ben jij eigenlijk, of heb je geen voorkeur?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:06 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat alle Nederlandse ploegen ver komen in Europa, ook Feyenoord.![]()
Voor wie ben je dan normaliter?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:06 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat alle Nederlandse ploegen ver komen in Europa, ook Feyenoord.![]()
Ik ben sinds januari 2010 clubloos.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij eigenlijk, of heb je geen voorkeur?![]()
Als je met je vinger over de TT schuift wordt hij in zijn geheel zichtbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:07 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een lange TT
Ik zie alleen "Ik heb het gevoel dat w" op mobiel.
Dit in tegenstelling tot deze p![]()
Ik had jou niet zo nationalistisch verwacht.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:06 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat alle Nederlandse ploegen ver komen in Europa, ook Feyenoord.Oh.![]()
Mobiele TT's zijn echt kut ja @Dannyquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:07 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een lange TT
Ik zie alleen "Ik heb het gevoel dat w" op mobiel.Oh.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je met je vinger over de TT schuift wordt hij in zijn geheel zichtbaar.
Dit in tegenstelling tot deze p![]()
Dat wist ik niet, bedankt René!
Dit scheelt mij een hoop gedoe door eerst Automatisch draaien aan te zetten en daarna mijn scherm te draaien![]()
![]()
Plaatselijke HFC, toppertjes hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Graag gedaan maat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Dat wist ik niet, bedankt René!
Dit scheelt mij een hoop gedoe door eerst Automatisch draaien aan te zetten en daarna mijn scherm te draaien![]()
![]()
#5MEI2005NEVERFORGETquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had jou niet zo nationalistisch verwacht.![]()
8 mei schijnt qua statistieken niet de beste dag voor Ajax te zijn, dus laten ze die cirkel vandaag maar doorbreken
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Zuidasquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:27 schreef PicoMMP het volgende:
@:Simmertje welke Loetje ga je?
Wij gaan waarschijnlijk naar die in de Pijp.maar is even handiger qua vervoer voor iedereen.
![]()
*opeensLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Swipen naar rechts over de TT.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:07 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een lange TT
Ik zie alleen "Ik heb het gevoel dat w" op mobiel.
GVD. Ik loop 3 jaar achter want GGMM zegt dit al.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2019 14:36:36 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |