Komt toch in een mannenmond terecht en de meeste mannen proeven het verschil niet eens tussen een tomaat en een dropje.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:52 schreef Rozevla het volgende:
Net een sinaasappel, mandarijn en kiwi op.
Zoet zaad on the way
Biem!
Je sok zal je dankbaar zijnquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:52 schreef Rozevla het volgende:
Net een sinaasappel, mandarijn en kiwi op.
Zoet zaad on the way
Biem!
Ow sorry hoor ouwe vleermuis, hier een kusje voor op je gestreste kutjequote:Op woensdag 8 mei 2019 13:56 schreef Cronometer het volgende:
En niemand die weet hoe @:stimorol- eruit ziet.
Je vergeet een streep lamlul
Hahahahahahahaahahahahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Als ik een tweedeurs koelkast wil zien ga ik wel naar de mediamarkt
Wat is een dikke vrouw?quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:59 schreef UitStraling het volgende:
Dikke vrouwen kunnen ook heel aardig en gezellig zijn en kunnen vaak verdomde goed koken.
Ik zie een volslanke dame met taille, goede heupen en cup F. ❤quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:01 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kijk ff in de spiegel zou ik zeggen vetklep
Cup F....quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:05 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik zie een volslanke dame met taille, goede heupen en cup F. ❤
zo halverwege die pensquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Cup F....
2 van die slappe vuilniszakken
En zo ver uit elkaar hangend dat het net een boot lijkt met een stootkussen aan iedere kantquote:
Zand eronder wegspuiten en vlot trekkenquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En zo ver uit elkaar hangend dat het net een boot lijkt met een stootkussen aan iedere kant
Van die enorme tepelhoven.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wat moet ik mij hierbij voorstellen?
Je geeft die aandacht zonder dat ik er ooit om vroeg. Snap dat niet eens. Negeer mij gewoon?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]aandacht vragen op internet en over je tieten beginnen..
classy
stumper
Welnee, je bent puur vermaak, zo achterlijk zie je ze zelden, en je komt maar terugquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je geeft die aandacht zonder dat ik er ooit om vroeg. Snap dat niet eens. Negeer mij gewoon?
Beetje zoals jij. We alikequote:Op woensdag 8 mei 2019 14:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Welnee, je bent puur vermaak, zo achterlijk zie je ze zelden, en je komt maar terug
cute
Strooi niet met wilde termen, oude man zonder haar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zal best, jij zal het weten
En jij een vrouw met gekke slappe tietenquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:14 schreef Cronometer het volgende:
Alleen ben jij een man met een kind met rare naam.
want?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Strooi niet met wilde termen, oude man zonder haar.
Brur, WC en ik doen ons ding. Waarom meng jij je erin met je slappe shit?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En jij een vrouw met gekke slappe tieten
Neeuh, maar doe het dan goed?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
want?
dat is aan jou voorbehouden?
Omdat jij zo’n aandachtstrekker bent.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Brur, WC en ik doen ons ding. Waarom meng jij je erin met je slappe shit?
Ik shop daar niet. Vind dat zij meer aandacht horen te besteden aan hun kledingmakertjes.quote:
Ik vind je zo saai.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Omdat jij zo’n aandachtstrekker bent.
Moet je niet ff janken op de plee labiele Lena ??
En dan toch fokkenquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:33 schreef Myrr het volgende:
Ahahaha heerlijk overal meteen doorlopen in de Efteling![]()
Lekker hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:33 schreef Myrr het volgende:
Genieten hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:33 schreef Myrr het volgende:
hahaatjesquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Schijnt trouwens dat je in die Holle Bolle Gijs papier moet doen...
Ik dacht... leuk, een attractie voor de vaders...
Dat was wel een... toestandje...
quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde zaaahaaaadjes alleen ben ik een beetje koekoekjes daarom typte ik dat
Ik vegen jongen op me beeld, en vegen.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik vegen jongen op me beeld, en vegen.
Dacht dat er poep op zat.
Zie nu pas dat je een plaatje postte.
Jammer geen fappening van Christinaquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Meteen dat inferieure kutliedje in mijn kop...
Lul
We maken allemaal fouten in ons levenquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde eerst niet kijken he
Net zoals jij met je verneukte quotequote:Op woensdag 8 mei 2019 15:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We maken allemaal fouten in ons leven
Lolquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We maken allemaal fouten in ons leven
Gastquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik vegen jongen op me beeld, en vegen.
Dacht dat er poep op zat.
Zie nu pas dat je een plaatje postte.
Zin om samen met hem een hamburger te eten op de badkamer vloerquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb het altijd jammer gevonden dat David Hasselhof er niet tussen zat...
Brur, VK en ik doen ons ding. Waarom meng jij je erin met je slappe shit?quote:
Oquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zin om samen met hem een hamburger te eten op de badkamer vloer
Mis jij een chromosoom?quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Brur, VK en ik doen ons ding. Waarom meng jij je erin met je slappe shit?
Als je doelt op down, trisomie 21,dan moet ik je helaas mededelen dat je weer niet weet waar je het over hebt. Wel een kenmerk van een extra chromosoom in het bezit hebben.quote:
klasse WCHquote:Op woensdag 8 mei 2019 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je doelt op down, trisomie 21,dan moet ik je helaas mededelen dat je weer niet weet waar je het over hebt. Wel een kenmerk van een extra chromosoom in het bezit hebben.
Brugklas VMBO Biologie materie.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je doelt op down, trisomie 21,dan moet ik je helaas mededelen dat je weer niet weet waar je het over hebt. Wel een kenmerk van een extra chromosoom in het bezit hebben.
Ik doelde op het Y chromosoom. Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaahhhhhh hou gewoon je bek!!!quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik doelde op het Y chromosoom. Waar heb jij het over?
Jij bent wat er mis is met fok.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
[..]
Aaaaaaaaaaahhhhhh hou gewoon je bek!!!
DIKKE BURN FOR FLAPPY TITS!!!!
Waar ben je nu?quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:17 schreef Flamarande het volgende:
Visums zijn bijna nog duurder dan de vlucht godverdegod
Give me a snickersquote:Op woensdag 8 mei 2019 16:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O sorry dacht zeker aan chloro.
Je bent jezelf niet.
Verveel me dood, ga zondag voor 3 maanden wegquote:Op woensdag 8 mei 2019 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey griezel, hoe bevalt de sabbatical?
Wat was het ook alweer?quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:41 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Verveel me dood, ga zondag voor 3 maanden weg
Rusland en azie, let eens op.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer?
China toch?
Hoop niet dat je vlucht een MH-370-je doet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:41 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Verveel me dood, ga zondag voor 3 maanden weg
Nee.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, krijg ik dan een knuffel?
Ik denk niet dat wij bij elkaar passenquote:Op woensdag 8 mei 2019 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt nog tot zondag om haar te bevruchten.
Is niet echt een harde voorwaarde voor bevruchting.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij bij elkaar passen
Ik wens toch een gezonde basis te hebben voor het nageslacht.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet echt een harde voorwaarde voor bevruchting.
Gezonde genen en een pallet babymelk is genoeg als start.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wens toch een gezonde basis te hebben voor het nageslacht.
Ik wil haar niet neuken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezonde genen en een pallet babymelk is genoeg als start.
Innerlijk is toch ook erg belangrijk?quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze zei dat ze dik en lelijk was.
De wenkies zullen daar dan wel onderdeel van zijn.
Ja wat, 's toch duidelijkquote:
Volgens mij is er niet zo heel veel beleving in haar innerlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Innerlijk is toch ook erg belangrijk?
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2019 17:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je relatie?
Onze relatie?
Waaaaat..
En waarom..
Lol k kijk wel uitquote:
Elke dag luisteren naar de vrouwelijke versie van Stephen Hawking gaat ook vervelen, niks mis met af en toe een simpel dommerdje verwennen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet zo heel veel beleving in haar innerlijk.
Heb je wel eens hequote:Op woensdag 8 mei 2019 17:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hm balen dat het niet liep..
Wel goed uit elkaar?
Dikke knuffel.
Wel confronterend man.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je wel eens he
En ja zeker, zo hoort 't ook toch
Ik verwen liever mijzelf.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elke dag luisteren naar de vrouwelijke versie van Stephen Hawking gaat ook vervelen, niks mis met af en toe een simpel dommerdje verwennen.
Dat je alleen bent misschien.quote:
ja tuurlijkquote:Op woensdag 8 mei 2019 17:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat je alleen bent misschien.
Niet aan verwachtingen hebben voldaan.
Geen vastigheid kunnen bieden.
Niet eerder knopen kunnen doorhakken.
Etcetc..
Je bent toch wel een beetje sad?
Hahahquote:Op woensdag 8 mei 2019 17:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tijd om zen te worden.
De tijd nemen en veel bier drinken.
Gelukkig heb je je peuken nog.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je wel eens he
En ja zeker, zo hoort 't ook toch
wat zou ik zonder moetenquote:
Ben flabergastedquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is gvd pas 6 uur heb je nu al uitgetest ja jesus christ
Gatverdamme.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:26 schreef JimmyDean het volgende:
Ben zalmlasagne uit de magnetron aan het etenHoe is het zover gekomen?
Kerelquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:26 schreef JimmyDean het volgende:
Ben zalmlasagne uit de magnetron aan het etenHoe is het zover gekomen?
Ga vandaag ook niet koken hoorquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen ook voor me koken, ik heb geen energie meer.
Nee, dat betekent dat ik enorm lekker klaar kwam door een product wat mij werd aanbevolen door @Crack_quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dat een duur woord voor dik?
Ik heb twee boterhammen met kipsalade gegeten, 1 cup a soup en wat chips. Erger kan niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen ook voor me koken, ik heb geen energie meer.
bahquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:35 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat ik enorm lekker klaar kwam door een product wat mij werd aanbevolen door @:crack_
[..]
Ik heb twee boterhammen met kipsalade gegeten, 1 cup a soup en wat chips. Erger kan niet.
Als maaltijd?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:35 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb twee boterhammen met kipsalade gegeten, 1 cup a soup en wat chips. Erger kan niet.
Snap je.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als maaltijd?
Dan valt dit van mij nog mee ja.
Dit was met tahin. Zaten rozijnen in. Snap dat gewoon niet. Wie doet daar rozijnen in?????quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou gewoon niet van kipsalade
Geilquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:35 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat ik enorm lekker klaar kwam door een product wat mij werd aanbevolen door @:crack_
[..]
Kroketquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:42 schreef Solotovski het volgende:
Wat zal k zo nog meer halen bij de snackbar
geen idee, eet dat allemaal nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dit was met tahin. Zaten rozijnen in. Snap dat gewoon niet. Wie doet daar rozijnen in?????
Boh echt he ik hou van kroketten he niet normaalquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:41 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Vonden de buren vast ook. Die moeten me gehoord hebben.
ribsterquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:42 schreef Solotovski het volgende:
Wat zal k zo nog meer halen bij de snackbar
❤ yummiequote:Op woensdag 8 mei 2019 19:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Boh echt he ik hou van kroketten he niet normaal
Soort Mexicano toch?quote:
Volgende keer op een houten stokje bijten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:41 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Vonden de buren vast ook. Die moeten me gehoord hebben.
jongeeeeequote:Op woensdag 8 mei 2019 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja als een kroket een soort frikadel is
Lukt niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Volgende keer op een houten stokje bijten.
Of ergens aan zuigenquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Volgende keer op een houten stokje bijten.
noel en ik gaan zo ook heenquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
Ik verbaas me wel om al dat domme volk bij de Amsterdam arena. Die hebben niet eens een ticket maar staan daar gewoon bezopen te brullen
quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hehe ik weet waar jij aan denkt haha lekker man
Waar aan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hehe ik weet waar jij aan denkt haha lekker man
Ja sws, zin in.quote:
Nakkje voor de sfeer voor de sfeer nakkie voor de sfeeeheeerquote:
Jammer, dacht dat jij aan iets dacht.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik denk dat troll aan z'n piemel dacht, of niet?
quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nakkje voor de sfeer voor de sfeer nakkie voor de sfeeeheeer
Ja, aan mijn 14 cm in volle gloriequote:Op woensdag 8 mei 2019 19:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jammer, dacht dat jij aan iets dacht.
Flikker.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:55 schreef Solotovski het volgende:
Wel beter dat 't uit is, hoef ik me niet meer schuldig te voelen over dat ik de scheve schaats heb gereden
Zo is 't ook
ja voelde me daar echt best slecht om toen pfoeequote:
ja meestal aan jou of mijn piemel of een combinatie van de tweequote:Op woensdag 8 mei 2019 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
troll denkt alleen aan mij hoor jongens, geen schijn van kans
leeft dp nog?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is prima lengte nix om je voor te schamen we zijn niet allemaal zo bedeeld als ik
Diameter is bovengemiddeld, dus ik mag niet klagen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is prima lengte nix om je voor te schamen we zijn niet allemaal zo bedeeld als ik
Waarom ging je vreemd?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja voelde me daar echt best slecht om toen pfoee
gebruik je ook condooms voor dikke lulquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Diameter is bovengemiddeld, dus ik mag niet klagen.
ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Waarom ging je vreemd?
Alle mannen gaan vreemd.
wilde neukuhhquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Waarom ging je vreemd?
Alle mannen gaan vreemd.
Aan mijn paper dat ik voor middernacht in moet leveren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee hoor. Je mag aan alles denken. Waar dacht je nog meer aan?
Wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Aan mijn paper dat ik voor middernacht in moet leveren.
Ja nee was flauw maar ja jeetje waaromquote:
maar die zero's die jij date wel?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik weet dat niet alle mannen vreemd gaan.
Ik denk mijn eerste partner wel. Tweede weet ik niet, ik denk het niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar die zero's die jij date wel?
Maat 64quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gebruik je ook condooms voor dikke lul
Bindingsangst maat..quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nee was flauw maar ja jeetje waarom
Dacht met m'n lul
denk dat je moet investeren in een leuke jongen ipv in een dildoquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik denk mijn eerste partner wel. Tweede weet ik niet, ik denk het niet.
Ja was gvd goedquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bindingsangst maat..
Was het lekker?
ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:01 schreef Trollscience het volgende:
ik wil op de selfie met sylvana op marxismefestival zondag
Ik ben even niet op zoek om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat je moet investeren in een leuke jongen ipv in een dildo
maarja
ik gewoon voor de grap als soort van trol actiequote:
Wil je kinderen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben even niet op zoek om eerlijk te zijn.
denk dat je de moed opgeeftquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben even niet op zoek om eerlijk te zijn.
een echte trollscience klassiekerquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik gewoon voor de grap als soort van trol actie
snap sws niet wat beroepsliberaal simons daar te zoeken hoeft
Mooi mensquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een echte trollscience klassieker
Wat is dit voor iets raars?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter snel als je ze wilt though, je wil geen 60 zijn wanneer je kinderen 18 zijn.
Nou als je nog een paar jaar wacht dan ben je 40 en als je dan nog aan kinderen begint is wel laat.quote:
doe normaal tegen mijn pa :squote:Op woensdag 8 mei 2019 20:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter snel als je ze wilt though, je wil geen 60 zijn wanneer je kinderen 18 zijn.
Jeetje. Laat ik me lekker kwetsbaar opstellen, kan je later tegen mij gebruiken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm zoek je niet naar prachtig
thnxquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een echte trollscience-klassieker
ik gebruik zoiets niet tegen je, ben nu stabielquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jeetje. Laat ik me lekker kwetsbaar opstellen, kan je later tegen mij gebruiken.
Ik heb de afgelopen jaren geen fijne tijd meegemaakt in die relatie en daarom wil ik even niets.
Ik ga niet met een man om kinderen. Ik zou kinderen willen met een man die ik als goede vader zou beschouwen. En anders hoeft het niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou als je nog een paar jaar wacht dan ben je 40 en als je dan nog aan kinderen begint is wel laat.
Dat lijkt me een gezonde houdingquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ga niet met een man om kinderen. Ik zou kinderen willen met een man die ik als goede vader zou beschouwen. En anders hoeft het niet.
Fijn om te horenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik gebruik zoiets niet tegen je, ben nu stabiel
Vooruit dan maar, veel plezier er mee!quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
te laat heb hem al geaccepteerd alsof dat wel zo was
wat is dit voor ongrammaticale bullshit typ normaal plsquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk je dat ik dat niet zo??
There is an idea of a JimmyDean. Some kind of abstraction. But there is no real me. Only an entity. Something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours, and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable, I simply am not there.quote:
denk je dat ik dat niet zie??quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat is dit voor ongrammaticale bullshit typ normaal pls
yeah kitty vermoorden \m/quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
There is an idea of a JimmyDean. Some kind of abstraction. But there is no real me. Only an entity. Something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours, and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable, I simply am not there.
dat vroeg hij niet echt dat was in zijn Trip -.- ma goedquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen als het geldautomaat dat vraagt.
Vriend ga mij die film niet uitleggen ik kan 'm dromenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat vroeg hij niet echt dat was in zijn Trip -.- ma goed
Je bent goed zoals je bent.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:12 schreef Cronometer het volgende:
Durf ook geen tinder aan te maken, hoe gaan mensen om met die druk om goed gekeurd te worden?
vind vooral zijn rol nice maar vond de film niet heel fantastisch tbhquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vriend ga mij die film niet uitleggen ik kan 'm dromen
antwoord ff plsquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk je dat ik dat niet zie??
Uiteraardquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind vooral zijn rol nice maar vond de film niet heel fantastisch tbh
heb je boek gelezen?
aight ken allebei nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
herostratos en reis door de nacht
Je bent gewoon bang voor de aanraking van je mooie lijf.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Angstig zijn heeft niet altijd iets te doen met uiterlijk eh?
pfff, op dat gebied ben ik nergens bang voor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor de aanraking van je mooie lijf.
herostratos is deel van sartres le murquote:
Verder ben je ook wel lief hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
pfff, op dat gebied ben ik nergens bang voor.
nice, heb van sartre alleen maar nausea, moet dat nog steeds xtje checken. maar is kort verhaal ook dus?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
herostratos is deel van sartres le mur
en reis door de nacht is enigszins kinderboek, als kind gelezen en vond het helemaal geweldig dus ga niet meer herlezen. Denk als je ouder bent dat het minder voorstelt
Allebei gelezen, die eerste is een verhaal toch?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
herostratos is deel van sartres le mur
en reis door de nacht is enigszins kinderboek, als kind gelezen en vond het helemaal geweldig dus ga niet meer herlezen. Denk als je ouder bent dat het minder voorstelt
Kan je even lief doen ajb? Geen zin in gedoe.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
drm zegt ie het tegen jou
eheheh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |