ja voelde me daar echt best slecht om toen pfoeequote:
ja meestal aan jou of mijn piemel of een combinatie van de tweequote:Op woensdag 8 mei 2019 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
troll denkt alleen aan mij hoor jongens, geen schijn van kans
leeft dp nog?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is prima lengte nix om je voor te schamen we zijn niet allemaal zo bedeeld als ik
Diameter is bovengemiddeld, dus ik mag niet klagen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is prima lengte nix om je voor te schamen we zijn niet allemaal zo bedeeld als ik
Waarom ging je vreemd?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja voelde me daar echt best slecht om toen pfoee
gebruik je ook condooms voor dikke lulquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Diameter is bovengemiddeld, dus ik mag niet klagen.
ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Waarom ging je vreemd?
Alle mannen gaan vreemd.
wilde neukuhhquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Waarom ging je vreemd?
Alle mannen gaan vreemd.
Aan mijn paper dat ik voor middernacht in moet leveren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee hoor. Je mag aan alles denken. Waar dacht je nog meer aan?
Wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Aan mijn paper dat ik voor middernacht in moet leveren.
Ja nee was flauw maar ja jeetje waaromquote:
maar die zero's die jij date wel?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik weet dat niet alle mannen vreemd gaan.
Ik denk mijn eerste partner wel. Tweede weet ik niet, ik denk het niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar die zero's die jij date wel?
Maat 64quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gebruik je ook condooms voor dikke lul
Bindingsangst maat..quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nee was flauw maar ja jeetje waarom
Dacht met m'n lul
denk dat je moet investeren in een leuke jongen ipv in een dildoquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik denk mijn eerste partner wel. Tweede weet ik niet, ik denk het niet.
Ja was gvd goedquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bindingsangst maat..
Was het lekker?
ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:01 schreef Trollscience het volgende:
ik wil op de selfie met sylvana op marxismefestival zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |