hahaatjesquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Schijnt trouwens dat je in die Holle Bolle Gijs papier moet doen...
Ik dacht... leuk, een attractie voor de vaders...
Dat was wel een... toestandje...
quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde zaaahaaaadjes alleen ben ik een beetje koekoekjes daarom typte ik dat
Ik vegen jongen op me beeld, en vegen.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik vegen jongen op me beeld, en vegen.
Dacht dat er poep op zat.
Zie nu pas dat je een plaatje postte.
Jammer geen fappening van Christinaquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Meteen dat inferieure kutliedje in mijn kop...
Lul
We maken allemaal fouten in ons levenquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde eerst niet kijken he
Net zoals jij met je verneukte quotequote:Op woensdag 8 mei 2019 15:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We maken allemaal fouten in ons leven
Lolquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We maken allemaal fouten in ons leven
Gastquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik vegen jongen op me beeld, en vegen.
Dacht dat er poep op zat.
Zie nu pas dat je een plaatje postte.
Zin om samen met hem een hamburger te eten op de badkamer vloerquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb het altijd jammer gevonden dat David Hasselhof er niet tussen zat...
Brur, VK en ik doen ons ding. Waarom meng jij je erin met je slappe shit?quote:
Oquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zin om samen met hem een hamburger te eten op de badkamer vloer
Mis jij een chromosoom?quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Brur, VK en ik doen ons ding. Waarom meng jij je erin met je slappe shit?
Als je doelt op down, trisomie 21,dan moet ik je helaas mededelen dat je weer niet weet waar je het over hebt. Wel een kenmerk van een extra chromosoom in het bezit hebben.quote:
klasse WCHquote:Op woensdag 8 mei 2019 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je doelt op down, trisomie 21,dan moet ik je helaas mededelen dat je weer niet weet waar je het over hebt. Wel een kenmerk van een extra chromosoom in het bezit hebben.
Brugklas VMBO Biologie materie.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je doelt op down, trisomie 21,dan moet ik je helaas mededelen dat je weer niet weet waar je het over hebt. Wel een kenmerk van een extra chromosoom in het bezit hebben.
Ik doelde op het Y chromosoom. Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaahhhhhh hou gewoon je bek!!!quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik doelde op het Y chromosoom. Waar heb jij het over?
Jij bent wat er mis is met fok.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
[..]
Aaaaaaaaaaahhhhhh hou gewoon je bek!!!
DIKKE BURN FOR FLAPPY TITS!!!!
Waar ben je nu?quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:17 schreef Flamarande het volgende:
Visums zijn bijna nog duurder dan de vlucht godverdegod
Give me a snickersquote:Op woensdag 8 mei 2019 16:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O sorry dacht zeker aan chloro.
Je bent jezelf niet.
Verveel me dood, ga zondag voor 3 maanden wegquote:Op woensdag 8 mei 2019 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey griezel, hoe bevalt de sabbatical?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |