Je geeft die aandacht zonder dat ik er ooit om vroeg. Snap dat niet eens. Negeer mij gewoon?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]aandacht vragen op internet en over je tieten beginnen..
classy
stumper
Welnee, je bent puur vermaak, zo achterlijk zie je ze zelden, en je komt maar terugquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je geeft die aandacht zonder dat ik er ooit om vroeg. Snap dat niet eens. Negeer mij gewoon?
Beetje zoals jij. We alikequote:Op woensdag 8 mei 2019 14:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Welnee, je bent puur vermaak, zo achterlijk zie je ze zelden, en je komt maar terug
cute
Strooi niet met wilde termen, oude man zonder haar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zal best, jij zal het weten
En jij een vrouw met gekke slappe tietenquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:14 schreef Cronometer het volgende:
Alleen ben jij een man met een kind met rare naam.
want?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Strooi niet met wilde termen, oude man zonder haar.
Brur, WC en ik doen ons ding. Waarom meng jij je erin met je slappe shit?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En jij een vrouw met gekke slappe tieten
Neeuh, maar doe het dan goed?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
want?
dat is aan jou voorbehouden?
Omdat jij zo’n aandachtstrekker bent.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Brur, WC en ik doen ons ding. Waarom meng jij je erin met je slappe shit?
Ik shop daar niet. Vind dat zij meer aandacht horen te besteden aan hun kledingmakertjes.quote:
Ik vind je zo saai.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Omdat jij zo’n aandachtstrekker bent.
Moet je niet ff janken op de plee labiele Lena ??
En dan toch fokkenquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:33 schreef Myrr het volgende:
Ahahaha heerlijk overal meteen doorlopen in de Efteling![]()
Lekker hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:33 schreef Myrr het volgende:
Genieten hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:33 schreef Myrr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |