SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:KNVB-Beker
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Lekker vrij vandaag, morgen 14:00 pas beginnen. Ik trek dalijk maar vast het eerste biertje open.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
dus je wil niet kijkenquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:46 schreef fathank het volgende:
Lekker vrij vandaag, morgen 14:00 pas beginnen. Ik trek dalijk maar vast het eerste biertje open.![]()
![]()
Creatieve LB Nicotwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 08-05-2019 om 07:37:00First creation by @Nico_Taglia. 👨🎨Let's wait for more tonight..#UCL #ajatot https://t.co/oqSCnwOC48 reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Wat denk je zelf. Is gewoon een gemiddeld festivaldagje. Met het verschil dat je niet om 09:00 in de bus hoeft te zitten.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Goed bekeken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:46 schreef fathank het volgende:
Lekker vrij vandaag, morgen 14:00 pas beginnen. Ik trek dalijk maar vast het eerste biertje open.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Erg mooi gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Creatieve LB Nicotwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 08-05-2019 om 07:37:00First creation by @:Nico_Taglia. 👨🎨Let's wait for more tonight..#UCL #ajatot https://t.co/oqSCnwOC48 reageer retweet
![]()
![]()
Dat is wel een slecht-voor-mijn-hart-uitslag.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:52 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Zin in vandaag. Ajax gaat winnen met 2-1 zegt mijn gevoel.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:01 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ga nu al helemaal kapot van de zenuwen.
0-3.![]()
Een 1-1 stand in de 80e minuut met een Tottenham dat lange ballen naar voren gaat peren op Llorente. Dat is pas slecht voor mijn hart.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel een slecht-voor-mijn-hart-uitslag.![]()
Ja, dat is ook niet prettig, maar met een 2-1 uitslag, kan dat ook het geval worden, dat het in de 80e minuut nog 1-1 staat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Een 1-1 stand in de 80e minuut met een Tottenham dat lange ballen naar voren gaat peren op Llorente. Dat is pas slecht voor mijn hart.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja, maar een 2-1 waarbij Ajax na 11 minuten op 1-0 komt en na 70 minuten op 2-0 en dat Tottenham in de 92e minuut nog de 2-1 maakt, is wat minder hartklopperig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet prettig, maar met een 2-1 uitslag, kan dat ook het geval worden, dat het in de 80e minuut nog 1-1 staat.![]()
Kan ook wel een mooie ontlading worden als uit een counter die 2-1 valt. Daarna meteen 90 minuten lang pogo het hele stadion dit keer.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, maar een 2-1 waarbij Ajax na 11 minuten op 1-0 komt en na 70 minuten op 2-0 en dat Tottenham in de 92e minuut nog de 2-1 maakt, is wat minder hartklopperig.![]()
Op een of andere manier ben ik door de wedstrijd van gisteren een beetje benauwd voor vanavond geworden.![]()
Er verandert verder niets.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Op een of andere manier ben ik door de wedstrijd van gisteren een beetje benauwd voor vanavond geworden.![]()
The Spurs moeten scoren en gaan denk ik meer risico nemen dan vorige week. Voor Ajax komt er dan ook meer ruimte.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel een slecht-voor-mijn-hart-uitslag.![]()
het gaat toch niet gebeuren dat beide wedstrijden de verliezer terug komt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Op een of andere manier ben ik door de wedstrijd van gisteren een beetje benauwd voor vanavond geworden.
statistisch gezien een kleine kans lijkt mij.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
dit CL jaar ligt alles een beetje overhoop maar Ajax blijft favoriet voor vandaag hoor, als ze hun koppie er maar bij houdenquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het gaat toch niet gebeuren dat beide wedstrijden de verliezer terug komt.
statistisch gezien een kleine kans lijkt mij.![]()
Dat is inderdaad wel weer gunstig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:14 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
The Spurs moeten scoren en gaan denk ik meer risico nemen dan vorige week. Voor Ajax komt er dan ook meer ruimte.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dan ben ik nog redelijk positief met m’n 1-3quote:
Begrijp die euforie hier ook niet echt.
Maar ik hoop dat ik er naast zitIk ben inmiddels overleden![]()
Misschien is er optimisme omdat we het hele jaar Europees al goed presteren en dat het team fit is? Dat het zwaar gaat worden is een feit, maar om nou zo pessimistisch te zijn slaat ook nergens op.![]()
ik snap die euforie van heel Nederland niet. Gisteren toonde maar weer eens aan dat zo'n uitgoal niks zegt, en dat we volop aan de bak moeten. Kijkend naar de tweede helft vorige week denk ik niet dat we het gaan redden helaas
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
?quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:29 schreef SaferSephy het volgende:
ik snap die euforie van heel Nederland niet. Gisteren toonde maar weer eens aan dat zo'n uitgoal niks zegt, en dat we volop aan de bak moeten. Kijkend naar de tweede helft vorige week denk ik niet dat we het gaan redden helaas
Welke uitgoal?
Er werden slechts thuisgoals gemaakt.
Als Barca 1 uitgoal had gemaakt, was Barca door.
Hoe kun je op basis van gisteren beweren dat een uitgoal niks zegt![]()
![]()
Er is bij beide wedstrijden tussen Barcelona en Liverpool geen uitgoal gevallen, dus dat slaat nergens op. Denk juist dat Barcelona veel scherper was geweest als ze een 3-1 voorsprong hadden moet verdedigen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:29 schreef SaferSephy het volgende:
Gisteren toonde aan dat de thuisploeg gewoon een voordeel heeft. Zo kun je het ook zien.![]()
meh. Het toont aan dat het resultaat van een eerdere wedstrijd totaal geen voorspellende waarde heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Welke uitgoal?
Er werden slechts thuisgoals gemaakt.
Als Barca 1 uitgoal had gemaakt, was Barca door.
Hoe kun je op basis van gisteren beweren dat een uitgoal niks zegtVoor al uw FIFA lijstjes!
Tottenham is totaal niet in vorm en mist ook nog eens belangrijke spelers.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dan ben ik nog redelijk positief met m’n 1-3
Begrijp die euforie hier ook niet echt.
Maar ik hoop dat ik er naast zit
04.05. 13:30 PL
Bournemouth
Tottenham
1 : 0
30.04. 21:00 CL
Tottenham
Ajax
0 : 1
27.04. 13:30 PL
Tottenham
West Ham United
23.04. 20:45 PL
Tottenham
Brighton
20.04. 13:30 PL
Manchester City
Tottenham
17.04. 21:00 CL
Manchester City
Tottenham
4 : 3![]()
bedankt stevequote:Op woensdag 8 mei 2019 09:33 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
meh. Het toont aan dat het resultaat van een eerdere wedstrijd totaal geen voorspellende waarde heeft.![]()
pessimistisch ben ik zeker niet maar dat is wat anders dan denken dat de wedstrijd een formaliteitje wordtquote:![]()
Ik denk ook dat niemand dat echt denkt?quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
pessimistisch ben ik zeker niet maar dat is wat anders dan denken dat de wedstrijd een formaliteitje wordt![]()
Dit. Er hangt een sfeer in dit land dat we in 90 minuten dansend de finale in huppelen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
pessimistisch ben ik zeker niet maar dat is wat anders dan denken dat de wedstrijd een formaliteitje wordtVoor al uw FIFA lijstjes!
No shitquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:33 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
meh. Het toont aan dat het resultaat van een eerdere wedstrijd totaal geen voorspellende waarde heeft.het is de fucking halve finale in een sport die onvoorspelbaar is.
![]()
Niemand denkt dat Hans, ik ben nog geen één persoon tegengekomen die zegt dat Ajax het wel effe doet vanavond.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
pessimistisch ben ik zeker niet maar dat is wat anders dan denken dat de wedstrijd een formaliteitje wordt![]()
In welk land ben jij dan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:39 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dit. Er hangt een sfeer in dit land dat we in 90 minuten dansend de finale in huppelen.![]()
ik vind juist de mensen die roepen dat het ajax niet gaat lukken wat overdrijven.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:39 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dit. Er hangt een sfeer in dit land dat we in 90 minuten dansend de finale in huppelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In het land ja, maar dat heb je ook bij Nederlands elftal, zo werkt dat nou eenmaal. De 55.000 man in het stadion vanavond weten echt wel dat het een zware kluif gaat worden.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:39 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dit. Er hangt een sfeer in dit land dat we in 90 minuten dansend de finale in huppelen.![]()
Het geeft aan hoe de krachtsverhoudingen liggen. Liverpool had in de uitwedstrijd kansen zat te scoren. Thuis waren ze nog sterker en kwam Barca er niet aan te pas.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:33 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
meh. Het toont aan dat het resultaat van een eerdere wedstrijd totaal geen voorspellende waarde heeft.
Ajax had tegen de Spurs kans op de 0-2.
Thuis zullen ze misschien wel nog sterker zijn.
Het is koffiedik kijken, maar Ajax is echt wel favoriet.![]()
Zodra Valentijn Driessen in programma's gaat zeggen dat Ajax niet in de problemen zou moeten komen, weet je dat Ajax in de problemen gaat komenquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
In het land ja, maar dat heb je ook bij Nederlands elftal, zo werkt dat nou eenmaal. De 55.000 man in het stadion vanavond weten echt wel dat het een zware kluif gaat worden.
Desondanks verwacht Hong(zaakwaarnemer Son) woensdagavond in Amsterdam geen wonderen van zijn landgenoot. Als ik heel eerlijk ben, denk ik dat de magie voorbij is", denkt hij. "Son is moe na een fysiek zwaar seizoen, waarin hij ook nog op de Aziatische Spelen én de Azië Cup heeft gespeeld. Bovendien heeft Ajax Cristiano Ronaldo al kunnen bedwingen, dan mag Son toch ook geen probleem zijn?"FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik hoop ook gewoon dat ze die negatieve reeks vanavond voortzetten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:34 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Tottenham is totaal niet in vorm en mist ook nog eens belangrijke spelers.
04.05. 13:30 PL
Bournemouth
Tottenham
30.04. 21:00 CL
Tottenham
Ajax
27.04. 13:30 PL
Tottenham
West Ham United
23.04. 20:45 PL
Tottenham
Brighton
20.04. 13:30 PL
Manchester City
Tottenham
17.04. 21:00 CL
Manchester City
Tottenham
4 : 3
Maar Europese wedstrijden zijn toch anders.Ik ben inmiddels overleden![]()
welke problemen dan precies, kan je mij dat vertellen van de vorige wedstrijd?quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:43 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Zodra Valentijn Driessen in programma's gaat zeggen dat Ajax niet in de problemen zou moeten komen, weet je dat Ajax in de problemen gaat komen
welke kans precies van Tottenham zorgde voor gevaar?
ik ben er zeker niet gerust op, maar zoals jij nu doet sla je compleet door en zou Ajax met geen mogelijkheid kunnen winnen.
ben eerder van mening dat figuren zoals jij te overdreven doen dan de groep mensen die denken dat Ajax door gaatFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jij bent echt een zware drinker jeetjequote:Op woensdag 8 mei 2019 09:29 schreef SaferSephy het volgende:
ik snap die euforie van heel Nederland niet. Gisteren toonde maar weer eens aan dat zo'n uitgoal niks zegt, en dat we volop aan de bak moeten. Kijkend naar de tweede helft vorige week denk ik niet dat we het gaan redden helaas![]()
Gisteren toonde juist aan wat een groot voordeel thuis spelen kan zijn. Barca thuis 3-0 gewonnen, Liverpool thuis 4-0. Wij hebben uit al 1-0 gewonnen en dat voed je pessimismequote:Op woensdag 8 mei 2019 09:29 schreef SaferSephy het volgende:
ik snap die euforie van heel Nederland niet. Gisteren toonde maar weer eens aan dat zo'n uitgoal niks zegt, en dat we volop aan de bak moeten. Kijkend naar de tweede helft vorige week denk ik niet dat we het gaan redden helaas![]()
![]()
3-1
"Don't worry, we're only Japanese company, Japanese penis so small, you American have such huge penis"quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:44 schreef mokkiemok het volgende:
Desondanks verwacht Hong(zaakwaarnemer Son) woensdagavond in Amsterdam geen wonderen van zijn landgenoot. Als ik heel eerlijk ben, denk ik dat de magie voorbij is", denkt hij. "Son is moe na een fysiek zwaar seizoen, waarin hij ook nog op de Aziatische Spelen én de Azië Cup heeft gespeeld. Bovendien heeft Ajax Cristiano Ronaldo al kunnen bedwingen, dan mag Son toch ook geen probleem zijn?"
indekken 101Voor al uw FIFA lijstjes!
Zelden zoveel onzin gelezen. Welke uitgoal heb je het over? Welke tweede helft heb je het over? Die tweede helft waarin Ajax de grootste kans creëerde?quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:29 schreef SaferSephy het volgende:
Nou het is meer: "Normaal gesproken moet Ajax dit niet meer weggeven"quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
welke problemen dan precies, kan je mij dat vertellen van de vorige wedstrijd?
welke kans precies van Tottenham zorgde voor gevaar?
ik ben er zeker niet gerust op, maar zoals jij nu doet sla je compleet door en zou Ajax met geen mogelijkheid kunnen winnen.
ben eerder van mening dat figuren zoals jij te overdreven doen dan de groep mensen die denken dat Ajax door gaat
Dat "Normaal gesproken" vind ik nergens op gebaseerd. Als je de stand tegen het spelbeeld afzet is het wat mij betreft 50/50 op z'n best. Tel daar Son bij op en dan denk ik dat we er sowieso 1 tegen krijgen. Als dat vroeg in de wedstrijd gebeurt zie ik het nog wel 0-2 worden, en als dat gebeurt is het gewoon klaar.
ik schat de kansen 40/60 in in het voordeel van Tottenham. Pessimistisch? Neuh, gewoon realistisch.Voor al uw FIFA lijstjes!
quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:55 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nou het is meer: "Normaal gesproken moet Ajax dit niet meer weggeven"
Dat "Normaal gesproken" vind ik nergens op gebaseerd. Als je de stand tegen het spelbeeld afzet is het wat mij betreft 50/50 op z'n best. Tel daar Son bij op en dan denk ik dat we er sowieso 1 tegen krijgen. Als dat vroeg in de wedstrijd gebeurd zie ik het nog wel 0-2 worden, en als dat gebeurd is het gewoon klaar.
ik schat de kansen 40/60 in in het voordeel van Tottenham. Pessimistisch? Neuh, gewoon realistisch.
Realistisch zijn de kansen 88/12 in het voordeel van Ajax![]()
iets realistisch noemen maakt het geen mindere onzin.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:55 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nou het is meer: "Normaal gesproken moet Ajax dit niet meer weggeven"
Dat "Normaal gesproken" vind ik nergens op gebaseerd. Als je de stand tegen het spelbeeld afzet is het wat mij betreft 50/50 op z'n best. Tel daar Son bij op en dan denk ik dat we er sowieso 1 tegen krijgen. Als dat vroeg in de wedstrijd gebeurd zie ik het nog wel 0-2 worden, en als dat gebeurd is het gewoon klaar.
ik schat de kansen 40/60 in in het voordeel van Tottenham. Pessimistisch? Neuh, gewoon realistisch.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Een eerstejaars statistiek zou het al met je oneens zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:33 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
meh. Het toont aan dat het resultaat van een eerdere wedstrijd totaal geen voorspellende waarde heeft.![]()
Niet met de CL van dit jaar als referentiekader.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een eerstejaars statistiek zou het al met je oneens zijn.Voor al uw FIFA lijstjes!
geef dan eens antwoord, op wat baseer je een overwinning van Tottenham ? specifiek.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:57 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Niet met de CL van dit jaar als referentiekader.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Juve en Real van de mat gespeeld en dan bang zijn voor een klein Aziaatje.
Statistiek doet niet aan kortzichtige referentiekaders.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:57 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Niet met de CL van dit jaar als referentiekader.![]()
Als je uit 2-1 verliest dan roept iedereen dat het best een goede uitslag is, want uitdoelpunt. Terwijl je daar alleen wat aan hebt bij een 1-0 winst. Nu win je met 0-1, maar is het zogenaamd een dramatische uitslag omdat je er niks aan hebt bij verlies thuis. Alleen vergeten we dan even dat elk gelijkspel en elke winst voldoende is om door te gaan en dan zijn de mensen die het positief inzien aan het overdrijven.Want vergeet niet dat Son, de messias is wedergekeerd.
Als gisteren iets heeft aangetoond (en de wedstrijd tegen Real en in mindere mate Juventus ook) is het wel hoe gevaarlijk een uitslag waarbij je denkt dat het wel klaar is kan zijn. Met een 0-1 overwinning heb je een mooi uitgangspunt zonder het idee dat het gespeeld is.![]()
Het feit dat we de hele tweede helft overlopen werden. En inderdaad, dit resulteerde niet in expliciete kansen, maar dat kwam voornamelijk omdat ze scorend vermogen misten zonder Son en Kane. Nu is Son er wel bij, en heb ik nog niet het gevoel dat we een antwoord hebben op dat fysieke spel op het middenveld.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
geef dan eens antwoord, op wat baseer je een overwinning van Tottenham ? specifiek.
Dus ik verwacht eigenlijk een herhaling van de tweede helft, echter dan mét spits.Voor al uw FIFA lijstjes!
de hele? wat een onzin..quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:01 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Het feit dat we de hele tweede helft overlopen werden. En inderdaad, dit resulteerde niet in expliciete kansen, maar dat kwam voornamelijk omdat ze scorend vermogen misten zonder Son en Kane. Nu is Son er wel bij, en heb ik nog niet het gevoel dat we een antwoord hebben op dat fysieke spel op het middenveld.
Dus ik verwacht eigenlijk een herhaling van de tweede helft, echter dan mét spits.
we werden niet overlopen, Tottenham was inderdaad de betere tot TH Nous inbracht. toen ging het weer gelijk op en had ajax twee kansen waarvan 1 een 100% kans.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als je puur kijkt naar xG-cijfers (leve statistiek) dan valt het wel mee met 'waarde' van de kansen van Spurs.
Son brengt een andere dimensie in hun spel tov Llorente, maar dat is logisch (hoi Johan). Aan andere kant speelt Ajax vaak beter in return en hebben we nog een bald fraud op bank zitten.
![]()
Ik hoop niet dat dit gebeurt hoor, niet goed voor je hart, maar stel je voor dat God Huntelaar in de 93ste minuut met een omhaal (a la roda voor de beker) de 2-2 maakt.![]()
![]()
Of een schitterende aanval over meerdere schijven waar alle Ajacieden bij betrokken zijn en Dolberg maakt 'm af met een stiftjequote:Op woensdag 8 mei 2019 10:07 schreef Simmertje het volgende:
Ik hoop niet dat dit gebeurt hoor, niet goed voor je hart, maar stel je voor dat God Huntelaar in de 93ste minuut met een omhaal (a la roda voor de beker) de 2-2 maakt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Wanneer je de eerste 20 minuten zonder tegen goal overleef gaat Tottenham het heel moeilijk krijgen.
Ik zie ons sowieso wel een keertje scoren tegen die gasten. Dus hopen dat onze verdediging niet zo loopt te slapen.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Of een schitterende aanval over meerdere schijven waar alle Ajacieden bij betrokken zijn en Dolberg maakt 'm af met een stiftje![]()
Son heeft in de Premier League sinds 10 februari maar één goal gemaakt. En in de laatste twee maanden blinkt Tottenham überhaupt niet uit in scorend vermogen, ook met Son erbij.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:01 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Het feit dat we de hele tweede helft overlopen werden. En inderdaad, dit resulteerde niet in expliciete kansen, maar dat kwam voornamelijk omdat ze scorend vermogen misten zonder Son en Kane. Nu is Son er wel bij, en heb ik nog niet het gevoel dat we een antwoord hebben op dat fysieke spel op het middenveld.
Dus ik verwacht eigenlijk een herhaling van de tweede helft, echter dan mét spits.
Je komt al de hele ochtend met drogredenen die makkelijk weerlegd kunnen worden.
Als je nou gewoon zegt dat het nog niet gespeeld is, is iedereen het met je eens. Maar je doet nu net of het vaststaat dat Ajax gaat verliezen. Niets wijst daarop. Eerdere CL-duels niet, gisteren niet, de vorm niet, etc.
Ik ben er ook niet gerust op, want een wedstrijd kan alle kanten op. Een vroege rode kaart kan al enorm desastreus zijn, of Tottenham speelt ineens de wedstrijd van hun leven. Maar op basis van vorm en statistieken, de enige factoren die wij zien, is Ajax gewoon favoriet.![]()
Van mij mag hetquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:07 schreef Simmertje het volgende:
Ik hoop niet dat dit gebeurt hoor, niet goed voor je hart, maar stel je voor dat God Huntelaar in de 93ste minuut met een omhaal (a la roda voor de beker) de 2-2 maakt.![]()
![]()
Enige dat Tottenham deed was de lange bal op Llorente en hopen het middenveld fysiek te winnen met Sissoko.quote:![]()
Is het in die zin juist niet een voordeel dat Son speelt? Ajax heeft meer moeite met zo'n hoge bal op een lange spits.![]()
En dan stoïcijns weglopen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Of een schitterende aanval over meerdere schijven waar alle Ajacieden bij betrokken zijn en Dolberg maakt 'm af met een stiftjeWie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ons middenveld werd op een gegeven moment overlopen ja (lees: overgeslagen). Maar ze kwamen niet door onze verdediging.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:19 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben er ook niet gerust op, want een wedstrijd kan alle kanten op.Statements.
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Bedankt voor deze herinneringquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:07 schreef Simmertje het volgende:
Ik hoop niet dat dit gebeurt hoor, niet goed voor je hart, maar stel je voor dat God Huntelaar in de 93ste minuut met een omhaal (a la roda voor de beker) de 2-2 maakt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
tekenen, waar?quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:21 schreef Saekerhett het volgende:
Doe maar gewoon een vroege 1-0 en dan ergens laat in de tweede helft de 2-0.Voor al uw FIFA lijstjes!
En Ajax had later in de tweede helft ook nog regelmatig de tweede bal.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Enige dat Tottenham deed was de lange bal op Llorente en hopen het middenveld fysiek te winnen met Sissoko.
Groot fan van User Wotte![]()
overlopen is echt teveel credits voor Tottenham hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ons middenveld werd op een gegeven moment overlopen ja (lees: overgeslagen). Maar ze kwamen niet door onze verdediging.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
het was wel klutsbal na klutsbal rond onze 16. Met een capabele spits hadden we er echt wel eentje om de oren gehadquote:Op [quote]
[b]Op woensdag 8 mei 2019 10:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
overlopen is echt teveel credits voor Tottenham hoor.Voor al uw FIFA lijstjes!
Tjahhh alleen Onana en De Ligt komen boven de 1,85 uitquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:30 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
het was wel klutsbal na klutsbal rond onze 16. Met een capabele spits hadden we er echt wel eentje om de oren gehad![]()
Wat hier boven gezegd wordt triggert mij wel. Als Son speelt zullen ze wellicht minder op de lange bal spelen, want volgens mij is dat ook iemand die em liever in de voetjes heeft. Dat zou dan wel weer een voordeel kunnen zijn..Voor al uw FIFA lijstjes!
Dit heeft iedereen hier al door...quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:34 schreef SaferSephy het volgende:
Wat hier boven gezegd wordt triggert mij wel. Als Son speelt zullen ze wellicht minder op de lange bal spelen, want volgens mij is dat ook iemand die em liever in de voetjes heeft. Dat zou dan wel weer een voordeel kunnen zijn..![]()
Voetbaltermen wijzigen tja, zo kan ik ook gelijk krijgen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ons middenveld werd op een gegeven moment overlopen ja (lees: overgeslagen). Maar ze kwamen niet door onze verdediging.Groot fan van User Wotte![]()
nou, ik hoop echt dat jullie superieure kennis bevestigd gaat worden.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit heeft iedereen hier al door...Voor al uw FIFA lijstjes!
Daar gaat het me niet om.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:39 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
nou, ik hoop echt dat jullie superieure kennis bevestigd gaat worden.
Waar het me om gaat dat het bij jou nogal van hot naar her gaat qua stemming/posts en je haalt allerlei dingen bij die niet kloppen of niet van toepassing zijn. Soms denk ik dat je er wat langer over moet gaan nadenken voordat je op Invoeren gaat klikken.![]()
nou jij wijkt wel snel af van je standpunt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:34 schreef SaferSephy het volgende:
Wat hier boven gezegd wordt triggert mij wel. Als Son speelt zullen ze wellicht minder op de lange bal spelen, want volgens mij is dat ook iemand die em liever in de voetjes heeft. Dat zou dan wel weer een voordeel kunnen zijn..
eerste de beste argument en jij neemt een andere positie in.
misschien eerst even onderbouwing zoeken dan zomaar wat roepen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee man, ik wil gewoon zo snel mogelijk dat het 21:00 isquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om.
Waar het me om gaat dat het bij jou nogal van hot naar her gaat qua stemming/posts en je haalt allerlei dingen bij die niet kloppen of niet van toepassing zijn. Soms denk ik dat je er wat langer over moet gaan nadenken voordat je op Invoeren gaat klikken.
dat het zeker nog niet gespeeld is maar ajax in het voordeel is door de 1-0 uit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:39 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
nou, ik hoop echt dat jullie superieure kennis bevestigd gaat worden.
lijkt mij wel duidelijk. Maar niemand zegt hier dat Ajax wel even door gaat hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zeker geen andere positie. Ik denk dat het geheel afhangt van welke speelwijze ze hanteren. Gaan ze voor het bewezen relatief succesvolle lange ballen werk met de hoop dat er eentje goed valt voor Son, of gaan ze voor de opbouw met Son in de voeten als eindstation. Ik verwacht dat het tweede gemakkelijker verdedigen is, maar als ze in de 70e minuut daar nog geen succes mee hebben gehad wordt het alsnog pompen of verzuipen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nou jij wijkt wel snel af van je standpunt.
eerste de beste argument en jij neemt een andere positie in.
misschien eerst even onderbouwing zoeken dan zomaar wat roepen.
Wordt hoe dan ook heel moeilijkVoor al uw FIFA lijstjes!
Dat denkt inderdaad niemand, al zal je dat gezeur wel weer krijgen als Ajax het niet haalt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat het zeker nog niet gespeeld is maar ajax in het voordeel is door de 1-0 uit.
lijkt mij wel duidelijk. Maar niemand zegt hier dat Ajax wel even door gaat hoor.![]()
Je kunt wel het ene verhaal na het andere ophangen, maar als Ajax met 5-0 voor staat in de 65e minuut is het ook wel klaar. Andersom geldt dat ook als Tottenham met 0-4 voor staat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:46 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Zeker geen andere positie. Ik denk dat het geheel afhangt van welke speelwijze ze hanteren. Gaan ze voor het bewezen relatief succesvolle lange ballen werk met de hoop dat er eentje goed valt voor Son, of gaan ze voor de opbouw met Son in de voeten als eindstation. Ik verwacht dat het tweede gemakkelijker verdedigen is, maar als ze in de 70e minuut daar nog geen succes mee hebben gehad wordt het alsnog pompen of verzuipen.
Wordt hoe dan ook heel moeilijk
Je kunt er nu geen peil op trekken wat het spelbeeld gaat zijn vanavond.![]()
ik geef het op, wat een snotstront komt er uit jouw poort zeg.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:46 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Zeker geen andere positie. Ik denk dat het geheel afhangt van welke speelwijze ze hanteren. Gaan ze voor het bewezen relatief succesvolle lange ballen werk met de hoop dat er eentje goed valt voor Son, of gaan ze voor de opbouw met Son in de voeten als eindstation. Ik verwacht dat het tweede gemakkelijker verdedigen is, maar als ze in de 70e minuut daar nog geen succes mee hebben gehad wordt het alsnog pompen of verzuipen.
Wordt hoe dan ook heel moeilijkFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Liverpool was uit eigenlijk beter dan thuis, Barcelona was gisteren een stuk minder.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het geeft aan hoe de krachtsverhoudingen liggen. Liverpool had in de uitwedstrijd kansen zat te scoren. Thuis waren ze nog sterker en kwam Barca er niet aan te pas.
Ajax had tegen de Spurs kans op de 0-2.
Thuis zullen ze misschien wel nog sterker zijn.
Het is koffiedik kijken, maar Ajax is echt wel favoriet.![]()
BLAH BLAH BLAH!!!!quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
WE DON'T EVEN CARE ABOUT WHAT THEY SAYFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klopt, verschil is dat ze nu de kansen wel afmaakten. (en Barcelona bij elke goal dramatisch stond te verdedigen)quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Liverpool was uit eigenlijk beter dan thuis, Barcelona was gisteren een stuk minder.![]()
Barcelona liep het lopen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, verschil is dat ze nu de kansen wel afmaakten. (en Barcelona bij elke goal dramatisch stond te verdedigen)![]()
Ik ga voor een billenknijpavond; 1-1Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Eigenlijk wel lekker qua ontlading. Een kneiterspannende wedstrijd en dan dat laatste fluitsignaal.quote:![]()
4-0 na een uur is wel saai.![]()
Toch zou ik dat wel liever hebben eigenlijkquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eigenlijk wel lekker qua ontlading. Een kneiterspannende wedstrijd en dan dat laatste fluitsignaal.![]()
4-0 na een uur is wel saai.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
ik vond dat je het nog lang vol hield ;-) kudos! Ik word gewoon lijp van spanning, laat ze maar aftrappenquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik geef het op, wat een snotstront komt er uit jouw poort zeg.Voor al uw FIFA lijstjes!
Natuurlijkquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch zou ik dat wel liever hebben eigenlijk![]()
![]()
Nami na, nami na, nami na, nami, huh!
Nami na, nami na, nami na, ah!
Nami na, nami na, nami na, nami
Nami na, nami na, nami na, nami
Nami na, nami na, nami na, nami, huh!![]()
Vanmiddag als ik thuis ben nog even een shitload aan YouTube-filmpjes kijken om mezelf nog gekker te maken.
Real-uit, Juve-uit, Ajax TV-filmpjes, Ajax 1995 filmpjes.
![]()
![]()
Gaat het?quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:01 schreef PicoMMP het volgende:
DON'T WORRY
ABOUT A THING
CAUSE EVERY LITTLE THING
GONNA BE ALRIGHT![]()
De laatste keer dat men zo positief was over het feit dat Ajax een resultaat ging neerzetten was volgens mij voor die 6-2 in in Rotterdam. Het kon eigenlijk alleen maar 0-3, 0-5 of 0-10 worden..quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Realistisch zijn de kansen 88/12 in het voordeel van Ajax
En dan is Spurs nog een klasse of 40-45 beter.blablablabla![]()
Klopt, sindsdien is niemand meer positief geweest over Ajax, tot nu.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:07 schreef Elan het volgende:
[..]
De laatste keer dat men zo positief was over het feit dat Ajax een resultaat ging neerzetten was volgens mij voor die 6-2 in in Rotterdam.![]()
Waarom verwijder je het gedeelte waarin het duidelijk word dat ik sarcastisch ben?quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te zien dat jij en Elan op één lijn zitten
Probeer je bijdehand te doen ofzo?![]()
![]()
Kun je nagaan wat Feyenoord voor elkaar had kunnen krijgen als ze gewoon dat niveau constant haalden. Had je er niet af gegaan tegen FC Dynamo Oostblok.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:07 schreef Elan het volgende:
[..]
De laatste keer dat men zo positief was over het feit dat Ajax een resultaat ging neerzetten was volgens mij voor die 6-2 in in Rotterdam. Het kon eigenlijk alleen maar 0-3, 0-5 of 0-10 worden..
En dan is Spurs nog een klasse of 40-45 beter.![]()
wordquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom verwijder je het gedeelte waarin het duidelijk word dat ik sarcastisch ben?
Probeer je bijdehand te doen ofzo?![]()
![]()
![]()
Oh we hoeven het verder niet uitgebreid over Feyenoord te gaan hebben hoor, maar teveel zelfvertrouwen kan ook kennelijk ook totaal verkeerd uitpakken is gebleken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat Feyenoord voor elkaar had kunnen krijgen als ze gewoon dat niveau constant haalden. Had je er niet af gegaan tegen FC Dynamo Oostblok.blablablabla![]()
Ajax wint ook 9 van de 10 keer van Feyenoord dus zo vreemd is dat niet, vandaag 60-40 schat ik inquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:07 schreef Elan het volgende:
[..]
De laatste keer dat men zo positief was over het feit dat Ajax een resultaat ging neerzetten was volgens mij voor die 6-2 in in Rotterdam. Het kon eigenlijk alleen maar 0-3, 0-5 of 0-10 worden..
Tussen gewoon positief een wedstrijd benaderen en extreem euforisch doen zoals nu zit op zich nog wel enige ruimte voor marge.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom verwijder je het gedeelte waarin het duidelijk word dat ik sarcastisch ben?
Probeer je bijdehand te doen ofzo?
o en word![]()
blablablabla![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
We staan in de halve finale vindt je het gek dat ik af en toe een foutje maak.![]()
![]()
Deze doe je expres.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
We staan in de halve finale vindt je het gek dat ik af en toe een foutje maak.![]()
Huntelaarquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:20 schreef SaferSephy het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)are&utm_medium=web2x![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, de laatste keer was die bekerwedstrijd. Dat werd toen ook 0-3. Maar ik lees hier verder vooral realisme (we hebben nota bene nog gezegd dat niemand het een makje vond deze pot). Dus als ze verliezen hoef je niet te zeggen dat 'iedereen al dacht dat ze er waren' want dat denkt vrijwel niemand. (sterker nog, één van de weinigen die ik dat heb zien zeggen was jijzelf)quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat meer over de luchtige manier waarop men vooraf deed en hoe dat uiteindelijk uitpakte. Die 0-1 is best een lastige uitslag al roept Ten Hag dat ze die wedstrijd gaan benaderen alsof het weer gewoon 0-0 isquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax wint ook 9 van de 10 keer van Feyenoord dus zo vreemd is dat niet, vandaag 60-40 schat ik in.
blablablabla![]()
Nog twee uurtjes werken en dan ga ik een biertje opentrekken.![]()
Vanavond met mijn vriendin naar de stad, stamkroegje pakken en hopelijk JUICHEN.![]()
Luxe tijden hoor, ik gewoon volhouden tot 5 uur en dan snel aan het bier, eten bij loetjeen snel richting het stadion.
![]()
Moest wel om 4.30u opstaan en de wedstrijd (tweede helft) van gisteren missen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:26 schreef Simmertje het volgende:
Luxe tijden hoor, ik gewoon volhouden tot 5 uur en dan snel aan het bier, eten bij loetjeen snel richting het stadion.
En misschien had ik het wel liever druk gehad vandaag tot 17.00u, want ik ga alleen maar mezelf gek maken vanmiddag.![]()
https://decorrespondent.n(...)35571857230-b19aeb91Veel babies die volgend jaar Ten Hag gaan hetenquote:Ajax is zo succesvol omdat het al aan aanvallen denkt als het verdedigt (en andersom)
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Goh wat raar, dat roept vrijwel elke coach. (Valverde ook nog, hoewel dat niet zo goed uitpakte)quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:25 schreef Elan het volgende:
Die 0-1 is best een lastige uitslag al roept Ten Hag dat ze die wedstrijd gaan benaderen alsof het weer gewoon 0-0 is .![]()
Ik reageerde op dit bericht vriendquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, de laatste keer was die bekerwedstrijd. Dat werd toen ook 0-3. Maar ik lees hier verder vooral realisme (we hebben nota bene nog gezegd dat niemand het een makje vond deze pot). Dus als ze verliezen hoef je niet te zeggen dat 'iedereen al dacht dat ze er waren' want dat denkt vrijwel niemand. (sterker nog, één van de weinigen die ik dat heb zien zeggen was jijzelf).
Verder was men voorafgaande aan de bekerwedstrijd, zelfs de eerste 10 minuten toen Feyenoord kwam nog enorm aan het indekken in verhouding met deze wedstrijd tegen Spurs.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Realistisch zijn de kansen 88/12 in het voordeel van Ajaxblablablabla![]()
wat trainers zeggen, helemaal in interviews wat moeten we daarmee, ik weet zeker dat die Valverde gisteren ook tegen z'n spelers gezegd heeft, "begin scherp".quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat meer over de luchtige manier waarop men vooraf deed en hoe dat uiteindelijk uitpakte. Die 0-1 is best een lastige uitslag al roept Ten Hag dat ze die wedstrijd gaan benaderen alsof het weer gewoon 0-0 is.
Wel het idee dat de spelers beseffen waar het om gaat, gebrek aan inzet en concentratie is in de CL nog niet voorgekomen![]()
Ja je reageert op één bericht om er vervolgens 'men' van te maken. Dat vind ik raar. Maar blijkbaar wilde je vooral Feyenoord weer even aanhalen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik reageerde op dit bericht vriend.
[..]
Verder was men voorafgaande aan de bekerwedstrijd, zelfs de eerste 10 minuten toen Feyenoord kwam nog enorm aan het indekken in verhouding met deze wedstrijd tegen Spurs.![]()
![]()
welke kroeg? (ik ga je niet opzoeken hoor)quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:26 schreef PicoMMP het volgende:
Nog twee uurtjes werken en dan ga ik een biertje opentrekken.![]()
Vanavond met mijn vriendin naar de stad, stamkroegje pakken en hopelijk JUICHEN.![]()
Paar berichten daarvoor werd er aan iemand die het waagde om negatief te praten gevraagd of hij aan de drank zat .quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja je reageert op één bericht om er vervolgens 'men' van te maken.blablablabla![]()
Elan is een bijzonder mannetje.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja je reageert op één bericht om er vervolgens 'men' van te maken. Dat vind ik raar. Maar blijkbaar wilde je vooral Feyenoord weer even aanhalen.![]()
Het is gewoon even niet de dag daarvoor, de meeste hier zijn schijt zenuwachtig en zitten niet te wachten op pessimistische gedachtes.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Paar berichten daarvoor werd er aan iemand die het waagde om negatief te praten gevraagd of hij aan de drank zat .![]()
Ja, dat ging ook echt om het feit dat het negatief was en niet om het feit dat de argumenten nogal bijzonder waren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Paar berichten daarvoor werd er aan iemand die het waagde om negatief te praten gevraagd of hij aan de drank zat .![]()
Ben wel benieuwd of hij er serieus zo in staat en Ajax het spel gaat laten maken. Of hij die 0-1 wil gaan verdedigen Spurs laten komen en ze dan op de counter te slopen. Daarin waren ze in Londen wel kwetsbaar alleen werd er toen niks mee gedaan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat trainers zeggen, helemaal in interviews wat moeten we daarmee, ik weet zeker dat die Valverde gisteren ook tegen z'n spelers gezegd heeft, "begin scherp".
Wel het idee dat de spelers beseffen waar het om gaat, gebrek aan inzet en concentratie is in de CL nog niet voorgekomenblablablabla![]()
Het is ook nooit goed hé.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:15 schreef Elan het volgende:
Finale halen moet nu een makkie zijn ja tegen een gemankeerd Spurs.
Iedereen die iets anders roept is een Calimero en zich aan het indekken.![]()
wij zijn hier totaal niet in een stemming dat we het wel "even" gaan doen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat meer over de luchtige manier waarop men vooraf deed en hoe dat uiteindelijk uitpakte. Die 0-1 is best een lastige uitslag al roept Ten Hag dat ze die wedstrijd gaan benaderen alsof het weer gewoon 0-0 is.
Precies, er is vertrouwen (wat logisch is na de afgelopen weken) maar dat betekent niet dat we het wel even gaan doen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wij zijn hier totaal niet in een stemming dat we het wel "even" gaan doen.![]()
ik ga er vanuit dat Spurs een beetje Liverpool zal proberen te imiteren in het begin, die storm moet je doorstaan en hopelijk met wat counters afstraffen, kan me niet voorstellen dat zij 90 minuten kunnen brengen wat Liverpool gisteren deed qua energie dan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of hij er serieus zo in staat en Ajax het spel gaat laten maken. Of hij die 0-1 wil gaan verdedigen Spurs laten komen en ze dan op de counter te slopen. Daarin waren ze in Londen wel kwetsbaar alleen werd er toen niks mee gedaan.![]()
Dat wilden ze in de thuiswedstrijd ook als ik de commentaren hoorde toen na de wedstrijd maar Ajax speelde daar toen prima uit. Denk dat dit nu ook wel moet kunnen lukken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat Spurs een beetje Liverpool zal proberen te imiteren in het begin, die storm moet je doorstaan en hopelijk met wat counters afstraffen, kan me niet voorstellen dat zij 90 minuten kunnen brengen wat Liverpool gisteren deed qua energie dan.![]()
Hopen op een mooie pot vnv zodat we onszelf kunnen belonen met een heerlijke Kale & Kokkie
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Tegen City toonden ze wel veerkracht en energie, maar die verloren ze uiteindelijk ook gewoon met 4 tegendoelpunten. Dus dat zou niet uit hoeven maken vanavond.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat Spurs een beetje Liverpool zal proberen te imiteren in het begin, die storm moet je doorstaan en hopelijk met wat counters afstraffen, kan me niet voorstellen dat zij 90 minuten kunnen brengen wat Liverpool gisteren deed qua energie dan.
Schat je de kansen voor Ajax tegen Liverpool groter in dan tegen Barcelona, of is dat lood om oud ijzer?blablablabla![]()
Biergriet in De Pijpquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
welke kroeg? (ik ga je niet opzoeken hoor)![]()
![]()
of we zijn morgen allemaal in deze stemming![]()
![]()
![]()
of in deze
![]()
![]()
![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
En dan alweer opladen voor aankomende zondag opnieuw een "halve finale" in de Arena. Wat een seizoenquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:48 schreef TLC het volgende:
of we zijn morgen allemaal in deze stemming![]()
![]()
![]()
of in deze
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou dan wel met een flinke kater wezen hoor. Hoewel je er nog lang niet bent tegen een goede ploeg is een 0-1 voorsprong natuurlijk wel een unieke kans op de finale. Zal lang duren voordat Ajax weer zo'n kans krijgt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:50 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En dan alweer opladen voor aankomende zondag opnieuw een "halve finale" in de Arena. Wat een seizoen![]()
als je de finale haalt ben je sowieso weer de underdog, dat was je tegen Barca ook geweest, dan moet ook echt alles weer kloppen om dat winnend af te sluitenquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen City toonden ze wel veerkracht en energie, maar die verloren ze uiteindelijk ook gewoon met 4 tegendoelpunten. Dus dat zou niet uit hoeven maken vanavond.
Schat je de kansen voor Ajax tegen Liverpool groter in dan tegen Barcelona, of is dat lood om oud ijzer?![]()
Ik kom er nu zo'n 18 jaar en in die tijd niet dicht geweest. Heette toen ook al zo. Daarvoor was ik te jong om in een kroeg te zittenquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heette eerst anders toch, is ook een tijdje dicht geweest dacht ik
Eddy Bar is wel een tijdje dicht geweest, achter de Cuyp.![]()
City verdedigde wel heel belabberd eerste 20 minuten toen. Die gingen met 9 man naar voren zonder aan restverdediging te denken![]()
OK dan zit ik foutquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kom er nu zo'n 18 jaar en in die tijd niet dicht geweest. Heette toen ook al zo. Daarvoor was ik te jong om in een kroeg te zitten
Eddy Bar is wel een tijdje dicht geweest, achter de Cuyp., ik zie het al, waar die Cannibale Royale zit was dat
![]()
Ik ben denk ik de enige die liever Liverpool heeft dan Barcelona.
- Ik zie een finale tegen Barcelona in Spanje niet zo zitten (1996 Juve in Rome).
- Ik vind de "supporters" van Barcelona niet echt leuk, terwijl Ajax en Liverpool er een festijn van gaan maken.
- Als we verliezen gun ik de CL meer aan Liverpool dan aan Barcelona.
- Qua kwaliteit zal het elkaar echt niet zoveel ontlopen.
- Liverpool is een choke-club als het erop aan komt.![]()
Vooral dit argument vind ik goed.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:05 schreef PicoMMP het volgende:
![]()
Dat was Café Jan Steen vroeger.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dan zit ik fout, ik zie het al, waar die Cannibale Royale zit was dat
Criminelencafé.![]()
Ik heb ook liever Liverpool.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:05 schreef PicoMMP het volgende:
- Ik zie een finale tegen Barcelona in Spanje niet zo zitten (1996 Juve in Rome).
- Ik vind de "supporters" van Barcelona niet echt leuk, terwijl Ajax en Liverpool er een festijn van gaan maken.
- Liverpool is een choke-club als het erop aan komt.
Verder vind ik je argumenten bijzonder.![]()
Ik ben het met al je punten eens Pico!quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:05 schreef PicoMMP het volgende:
- Liverpool is een choke-club als het erop aan komt.Groot fan van User Wotte![]()
Zou gewoon op de bank zitten bij ons. Snap die ophef allemaal nietquote:.
Behulpzaam als een waterkraan.
Eens. Zowel Liverpool als Klopp hebben een historie wat betreft choken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:05 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zie dit niet meer mis gaan.![]()
Ik ben het met al je punten eens Pico!quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:05 schreef PicoMMP het volgende:
- Liverpool is een choke-club als het erop aan komt.Ja die zal wel balen dat hij wel in de finale gaat spelen.quote:Groot fan van User Wotte![]()
Waarom zou hij daarvan balenquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben het met al je punten eens Pico!
[..]
Ja die zal wel balen dat hij wel in de finale gaat spelen.
blablablabla![]()
Als ik hem zo hoorde speelde hij stiekem liever niet tegen Barca. En op deze manier komt hij niet bij een verzadigde club terecht.quote:![]()
![]()
Tegen Liverpool liggen de kansen bij de backs opnieuw (staan vaak te hoog) en bij Milner en Henderson. Voor de rest is het slechts 1 potje dat scheelt.![]()
De laatste keer dat men zo optimistisch was werd het 4-0 tegen Willem II.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Barcelona is gewoon een heel treurige club en het is dan ook veel leuker om liverpool te loten. YNWA aan het begin van de wedstrijd en ze daarna continue er uitzingen en 3-4 winnen, maar eerst vanavond maar.Groot fan van User Wotte![]()
*vind ik niet leuk*quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:05 schreef PicoMMP het volgende:
aangevinkt door AC Milan
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Liverpool is een mooiere ploeg met mooiere aanhang, maar ik denk dat we tegen Barca iets sterker zouden staan. Al heb ik gisteren gewoon voor Liverpool zitten juichen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:05 schreef PicoMMP het volgende:
Ik denk dat we voor onze beurt praten als we het gaan hebben over voorkeuren an tegenstanders in de finale.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Waarom is Liverpool een mooiere ploeg met mooiere aanhang? Omdat ze als een stel dronken idioten dat gestolen liedje van Lee Towers zingen? Gewoon een van de vele debiele clubs in Engeland.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:26 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Liverpool is een mooiere ploeg met mooiere aanhang, maar ik denk dat we tegen Barca iets sterker zouden staan. Al heb ik gisteren gewoon voor Liverpool zitten juichen.![]()
Kan eigenlijk geen een speler bij Spurs noemen die bij ons een basisplekje zou hebben. Kane heel misschien, als Tadic geblesseerd is ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Zou gewoon op de bank zitten bij ons. Snap die ophef allemaal niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Kane heel misschien, zegt ie.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kan eigenlijk geen een speler bij Spurs noemen die bij ons een basisplekje zou hebben. Kane heel misschien, als Tadic geblesseerd is ofzo.![]()
Dit vind ik een leuke post. Lekker die arrogantie! Jij gaat voor goud, jij bent iemand die niet direct vlucht als er oorlog uitbreekt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kan eigenlijk geen een speler bij Spurs noemen die bij ons een basisplekje zou hebben. Kane heel misschien, als Tadic geblesseerd is ofzo.![]()
Ja, je hebt gelijk, dat is ook geen échte basisplek natuurlijk, als je er alleen staat bij afwezigheid van iemand anders.quote:
Dan dus niemand!Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Kane is één van de beste spitsen ter wereld.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, dat is ook geen échte basisplek natuurlijk, als je er alleen staat bij afwezigheid van iemand anders.
Dan dus niemand!![]()
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kane is één van de beste spitsen ter wereld.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
mwa, maar hij is wel goedquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kane is één van de beste spitsen ter wereld.![]()
Net alsof de Ligt naar Tottenham gaat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:40 schreef PicoMMP het volgende:
Vertonghen naast De Ligt zou wel genot zijn.![]()
Salah naast Tadic ook wel!!!!quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:40 schreef PicoMMP het volgende:
Vertonghen naast De Ligt zou wel genot zijn.![]()
Omdat ze een gepassioneerde aanhang hebben die inderdaad bij zullen dragen aan een mooi feestje en ze spelen mooi voetbal. Barcelona heeft een verwende toeristenaanhang, met jankerds en kaartennaaiers op het veld en een alle-ballen-op-messi tactiek. Dat feyenoord graag liverpool wil zijn is voor mij geen reden om wat tegen liverpool te hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom is Liverpool een mooiere ploeg met mooiere aanhang? Omdat ze als een stel dronken idioten dat gestolen liedje van Lee Towers zingen? Gewoon een van de vele debiele clubs in Engeland.![]()
Kim Karlstrom genotquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:45 schreef Poepz0r het volgende:
Overmarsgod. Een vd grootste talenten in FM
[ afbeelding ]![]()
Nee hoor, dit heb ik ook zo. Als Ajax de CL niet kan winnen hoop ik altijd maar dat Liverpool het dan flikt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:05 schreef PicoMMP het volgende:
- Liverpool is een choke-club als het erop aan komt.Oh.![]()
Als Ajax de finale haalt dan gun ik het Liverpool niet natuurlijk. OPTYFEN GAUWWWWquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit heb ik ook zo. Als Ajax de CL niet kan winnen hoop ik altijd maar dat Liverpool het dan flikt.![]()
Nee natuurlijk ben ik dan voor Ajax, maar als ze dan verliezen heb ik er eerder vrede mee dan tegen aidsclubs als Real Madrid of Juventus.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als Ajax de finale haalt dan gun ik het Liverpool niet natuurlijk. OPTYFEN GAUWWWWOh.![]()
Nee ook geen vrede, rot je op.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ben ik dan voor Ajax, maar als ze dan verliezen heb ik er eerder vrede mee dan tegen aidsclubs als Real Madrid of Juventus.![]()
welke? waarbij 99% hier zegt dat het een pittige wedstrijd wordt? of wanneer we het hebben over dat het nog zeker niet gespeeld is?quote:
je bent nu gewoon aan het stoken zodat je wanneer het Ajax niet lukt lekker kunt LACHEN! ga wat nuttigs doen idioot, niemand hier denkt werkelijk dat Ajax 100% door gaat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Uhh jawelquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
welke? waarbij 99% hier zegt dat het een pittige wedstrijd wordt? of wanneer we het hebben over dat het nog zeker niet gespeeld is?
je bent nu gewoon aan het stoken zodat je wanneer het Ajax niet lukt lekker kunt LACHEN! ga wat nuttigs doen idioot, niemand hier denkt werkelijk dat Ajax 100% door gaat.![]()
Ziedend.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
welke? waarbij 99% hier zegt dat het een pittige wedstrijd wordt? of wanneer we het hebben over dat het nog zeker niet gespeeld is?
je bent nu gewoon aan het stoken zodat je wanneer het Ajax niet lukt lekker kunt LACHEN! ga wat nuttigs doen idioot, niemand hier denkt werkelijk dat Ajax 100% door gaat.
Volgens had Elan het over het feit dat we niemand van Spurs zouden willen hebben.![]()
DANI DE WIT JUICHENquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het lukt vanavond.
Tadic gaat shinen.
Finale HOENTELAAR de winnende GENOT![]()
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het lukt vanavond ! Toch denk ik wel dat Tottenham een soort boost heeft gekregen door het resultaat van Liverpool. Een Engelse finale, daar spreken ze natuurlijk al enorm over in Engeland. Maar goed, gelijkspelletje of winst is sowieso genoeg.![]()
Dan mogen ze lekker gaan fantaseren over een Engelse EL finalequote:Op woensdag 8 mei 2019 13:01 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het lukt vanavond ! Toch denk ik wel dat Tottenham een soort boost heeft gekregen door het resultaat van Liverpool. Een Engelse finale, daar spreken ze natuurlijk al enorm over in Engeland. Maar goed, gelijkspelletje of winst is sowieso genoeg.![]()
![]()
Jaquote:Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Ja maar:quote:en Ten Hag heeft eerder bij Utrecht (nacompetitie dacht ik) ook hiermee te maken gehad, dat ging toen prima. Komt allemaal wel goed joh, ze zijn hierin erg professioneel.twitter:futuro_footbal twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 20:14:12@Alaphilippe_ Volgens mij is er ook eens een wetenschappelijk onderzoek geweest naar individuele sporters of die minder presteerden en dat bleek niet zo te zijn. reageer retweet
![]()
Dit is in elk geval al binnentwitter:sportzeloot twitterde op woensdag 08-05-2019 om 08:57:23Door de uitschakeling van Barcelona staat het vast dat Ajax dit seizoen de club is met de meeste UEFA-punten. reageer retweet
Oh.![]()
Ze kunnen het record ook nog pakken. (nu in handen van Real Madrid)quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is in elk geval al binnentwitter:sportzeloot twitterde op woensdag 08-05-2019 om 08:57:23Door de uitschakeling van Barcelona staat het vast dat Ajax dit seizoen de club is met de meeste UEFA-punten. reageer retweet
![]()
Ja want als Barca gisteren door was gegaan had Tottenham er al geen zin meer in gehad ofwaquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:01 schreef GwaiLow het volgende:
Alleen met twee keer winst zeker?quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze kunnen het record ook nog pakken. (nu in handen van Real Madrid)Oh.![]()
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
Jawel, dat zeg ik helemaal niet. Tottenham zou natuurlijk sowieso volle bak gaan. Maar zo'n stunt van een andere Engelse club zorgt wel voor een beetje extra ''doping'' denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja want als Barca gisteren door was gegaan had Tottenham er al geen zin meer in gehad ofwa![]()
Bij een overwinning komt Ajax op gelijke hoogte met Real, aangezien men door het bereiken van de finale ook sowieso een punt krijgt. De Amsterdammers staan nu dus nog op 32 punten, een uniek aantal voor een Nederlandse club. Het oude Nederlandse record was in handen van zowel AZ als Ajax, op basis van de seizoenen 2004/04 en 2016/17, met 24 punten.quote:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=350990
Real start op 35.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Als ze vanavond winnen is een gelijkspel ook genoeg in de finale.quote:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)record-real-in-zicht![]()
Ik heb liever dat we vanavond gelijkspelen en de finale winnen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze vanavond winnen is een gelijkspel ook genoeg in de finale.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)record-real-in-zicht![]()
Dat voldoet ook uiteraard.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we vanavond gelijkspelen en de finale winnen.In ieder geval heb je het gat dat er volgend jaar is met Oostenrijk wel weer aardig gedicht dan.
![]()
Wat een topshow.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze vanavond winnen is een gelijkspel ook genoeg in de finale.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)record-real-in-zichtOh.![]()
We staan zelfs dicht bij Turkije en Oekraïne, dus als de andere Nederlandse clubs ook eens redelijk presteren kunnen we de top 10 weer in.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat voldoet ook uiteraard.In ieder geval heb je het gat dat er volgend jaar is met Oostenrijk wel weer aardig gedicht dan.
Oh.![]()
Overdrijf anders nog wat meer.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kane is één van de beste spitsen ter wereld.Behulpzaam als een waterkraan.
Agüero, Ronaldo, Messi, Suarez, Griezmann, icardi, Son, Lewandowski moet ik nog even doorgaan?quote:![]()
Ah, er staan 2 in het centrum bij Barcelona?quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Agüero, Ronaldo, Messi, Suarez, Griezmann, icardi, Son, Lewandowski moet ik nog even doorgaan?Icardi die al het hele seizoen amper speelt en Son die in het begin van het seizoen op wissel stond ten faveure van dezelfde Kane. (die overigens ook veel betere statistieken heeft) Griezmann, Lewa en Aguero vind ik min of meer gelijkwaardig eigenlijk.
![]()
leuk zo'n discussie op meningen.....quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, er staan 2 in het centrum bij Barcelona?Icardi die al het hele seizoen amper speelt en Son die in het begin van het seizoen op wissel stond ten faveure van dezelfde Kane. (die overigens ook veel betere statistieken heeft) Griezmann, Lewa en Aguero vind ik min of meer gelijkwaardig eigenlijk.
Dat is nogal vaak zo als je spelers bespreekt hé. (een zin daarvoor noem ik statistieken maar daar lees je blijkbaar overheen)quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
leuk zo'n discussie op meningen.....![]()
daarom is spelers vergelijken best kansloos.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is nogal vaak zo als je spelers bespreekt hé.
tenzij je het hebt over wie scoort de meeste goals, maar ook dat is afhankelijk van competitie en medespelers.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, dat benoemde ik een zin daarvoor inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daarom is spelers vergelijken best kansloos.
tenzij je het hebt over wie scoort de meeste goals, maar ook dat is afhankelijk van competitie en medespelers.![]()
![]()
Suarez en Messi kunnen beide prima in de punt en zijn daar 50 keer beter dan Kane. Als je een beetje weet waarom Icardi niet speelt dan verklaart het wel het een en ander dat ligt zeker niet aan zijn kwaliteiten. Son is veel completer dan Kane, heeft veel meer gif, twee benig, snelheid, relatief kop sterk, goede pegel zou bij mij elke dag spelen ipv die neus.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, er staan 2 in het centrum bij Barcelona?Icardi die al het hele seizoen amper speelt en Son die in het begin van het seizoen op wissel stond ten faveure van dezelfde Kane. (die overigens ook veel betere statistieken heeft) Griezmann, Lewa en Aguero vind ik min of meer gelijkwaardig eigenlijk.
![]()
Die doet het alweer leuk op het EK-17.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:44 schreef PicoMMP het volgende:
Wat moet je met Kane als je binnenkort Brobbey hebt?
@:poepz0r![]()
Meer gif. Wel gelachen hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez en Messi kunnen beide prima in de punt en zijn daar 50 keer beter dan Kane. Als je een beetje weet waarom Icardi niet speelt dan verklaart het wel het een en ander dat ligt zeker niet aan zijn kwaliteiten. Son is veel completer dan Kane, heeft veel meer gif, twee benig, snelheid, relatief kop sterk, goede pegel zou bij mij elke dag spelen ipv die neus.![]()
Je argumenten zijn op, ben maar weg nu. Iedereen die in Kane een top 5 spits in de wereld ziet moeten ze heel ver weg stoppen.quote:![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je argumenten zijn op, ben maar weg nu. Iedereen die in Kane een top 5 spits in de wereld ziet moeten ze heel ver weg stoppen.
Maar gelukkig heeft Son zoveel meer gif.![]()
Son is toch veel completer dat ziet zelfs een blinde vink. Die gaat nog wel ooit bij een absolute topclub terecht komen.![]()
Ah, de argumenten zijn op zie ik wel. Dan kunnen we het weer over de wedstrijd hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Son is toch veel completer dat ziet zelfs een blinde vink. Die gaat nog wel ooit bij een absolute topclub terecht komen.![]()
![]()
Nee hoor, Kane is een ouderwetse spits die alleen wat in Engeland en Italië wat te zoeken heeft. Son kun je in elk team passen en zou uitblinken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, de argumenten zijn op zie ik wel. Dan kunnen we het weer over de wedstrijd hebben.![]()
Ik zie hier 2 zinnen en 2 aannames.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, Kane is een ouderwetse spits die alleen wat in Engeland en Italië wat te zoeken heeft. Son kun je in elk team passen en zou uitblinken.![]()
Dat begint bij mij eigenlijk pas net voor de wedstrijd. (en dood van de zenuwen eigenlijk nooit)quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:56 schreef Simmertje het volgende:
Hoe kunnen jullie deze discussie nog voeren nu, ik ga helemaal dood van de zenuwen![]()
Hier meer dat ik gewoon wil dat het begint zodat ik kan genieten van heerlijke combinaties en goals van ons aller Ajaxquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat begint bij mij eigenlijk pas net voor de wedstrijd. (en dood van de zenuwen eigenlijk nooit)
Oh.![]()
Zul je zien dat die Koreaan er 3 in schopt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier meer dat ik gewoon wil dat het begint zodat ik kan genieten van heerlijke combinaties en goals van ons aller Ajax![]()
gooi er anders nog wat pics van pornomokkels in, wellicht dat de zenuwen van sommige hier dan wat bekoelen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier meer dat ik gewoon wil dat het begint zodat ik kan genieten van heerlijke combinaties en goals van ons aller AjaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik trek er nu eentje openquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:49 schreef Simmertje het volgende:
3 uurtjes werkenIk snak naar een biertje
![]()
![]()
als Ajax dat ook doet maakt het mij weinig uit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zul je zien dat die Koreaan er 3 in schopt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als Ajax dan al 6-0 voor staat mag het van mij.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zul je zien dat die Koreaan er 3 in schopt.Oh.![]()
aan je posts te zien is dit minimaal je 12e alquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik raak juist altijd nerveus van vrouwen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gooi er anders nog wat pics van pornomokkels in, wellicht dat de zenuwen van sommige hier dan wat bekoelen.Oh.![]()
zij ook van jou ben ik bangquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik raak juist altijd nerveus van vrouwen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
2 seconden klaar?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik raak juist altijd nerveus van vrouwen.![]()
Van mij ook hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax dan al 6-0 voor staat mag het van mij.![]()
Hilarisch dat juist jij deze opmerking maaktquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
aan je posts te zien is dit minimaal je 12e al![]()
![]()
grapje ouwe reusquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hilarisch dat juist jij deze opmerking maaktFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die vond ik in de heenwedstrijd echt enorm tegenvallen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou je hun moeten vragen
[..]
Heb het gevoel dat Eriksen gaat scoren.![]()
Ik waag mij niet aan voorspellingen vandaag. Ik ben daar ook niet zo goed in en straks zit ik weer een maand met een wielrenner-UI opgescheept![]()
![]()
Eriksen was onzichtbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vond ik in de heenwedstrijd echt enorm tegenvallen.![]()
Geen idee.quote:Misschien gunt hij het Ajax toch meer dan zijn eigen club.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vond ik in de heenwedstrijd echt enorm tegenvallen.Oh.![]()
Als we vanavond winnen maakt het mij echt niet uit wat voor UI ik heb.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:02 schreef PicoMMP het volgende:
Ik waag mij niet aan voorspellingen vandaag. Ik ben daar ook niet zo goed in en straks zit ik weer een maand met een wielrenner-UI opgescheeptFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gezien je huidige UI maakt het je sowieso niet uit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als we vanavond winnen maakt het mij echt niet uit wat voor UI ik heb.![]()
Oké, dan neem jij bij winst Ajax een maand lang een Gaston Taument-UI.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als we vanavond winnen maakt het mij echt niet uit wat voor UI ik heb.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2019 14:05:05 ]![]()
precies.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gezien je huidige UI maakt het je sowieso niet uit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ben jij wel voor Ajax in de CL, Niek?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:04 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Oké, dan neem jij bij winst Ajax een maand lang een Gaston Taument-UI.Oh.![]()
dealquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |