SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:KNVB-Beker
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Lekker vrij vandaag, morgen 14:00 pas beginnen. Ik trek dalijk maar vast het eerste biertje open.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
dus je wil niet kijkenquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:46 schreef fathank het volgende:
Lekker vrij vandaag, morgen 14:00 pas beginnen. Ik trek dalijk maar vast het eerste biertje open.![]()
![]()
Creatieve LB Nicotwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 08-05-2019 om 07:37:00First creation by @Nico_Taglia. 👨🎨Let's wait for more tonight..#UCL #ajatot https://t.co/oqSCnwOC48 reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Wat denk je zelf. Is gewoon een gemiddeld festivaldagje. Met het verschil dat je niet om 09:00 in de bus hoeft te zitten.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Goed bekeken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:46 schreef fathank het volgende:
Lekker vrij vandaag, morgen 14:00 pas beginnen. Ik trek dalijk maar vast het eerste biertje open.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Erg mooi gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Creatieve LB Nicotwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 08-05-2019 om 07:37:00First creation by @:Nico_Taglia. 👨🎨Let's wait for more tonight..#UCL #ajatot https://t.co/oqSCnwOC48 reageer retweet
![]()
![]()
Dat is wel een slecht-voor-mijn-hart-uitslag.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:52 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Zin in vandaag. Ajax gaat winnen met 2-1 zegt mijn gevoel.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:01 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ga nu al helemaal kapot van de zenuwen.
0-3.![]()
Een 1-1 stand in de 80e minuut met een Tottenham dat lange ballen naar voren gaat peren op Llorente. Dat is pas slecht voor mijn hart.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel een slecht-voor-mijn-hart-uitslag.![]()
Ja, dat is ook niet prettig, maar met een 2-1 uitslag, kan dat ook het geval worden, dat het in de 80e minuut nog 1-1 staat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Een 1-1 stand in de 80e minuut met een Tottenham dat lange ballen naar voren gaat peren op Llorente. Dat is pas slecht voor mijn hart.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja, maar een 2-1 waarbij Ajax na 11 minuten op 1-0 komt en na 70 minuten op 2-0 en dat Tottenham in de 92e minuut nog de 2-1 maakt, is wat minder hartklopperig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet prettig, maar met een 2-1 uitslag, kan dat ook het geval worden, dat het in de 80e minuut nog 1-1 staat.![]()
Kan ook wel een mooie ontlading worden als uit een counter die 2-1 valt. Daarna meteen 90 minuten lang pogo het hele stadion dit keer.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, maar een 2-1 waarbij Ajax na 11 minuten op 1-0 komt en na 70 minuten op 2-0 en dat Tottenham in de 92e minuut nog de 2-1 maakt, is wat minder hartklopperig.![]()
Op een of andere manier ben ik door de wedstrijd van gisteren een beetje benauwd voor vanavond geworden.![]()
Er verandert verder niets.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Op een of andere manier ben ik door de wedstrijd van gisteren een beetje benauwd voor vanavond geworden.![]()
The Spurs moeten scoren en gaan denk ik meer risico nemen dan vorige week. Voor Ajax komt er dan ook meer ruimte.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel een slecht-voor-mijn-hart-uitslag.![]()
het gaat toch niet gebeuren dat beide wedstrijden de verliezer terug komt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Op een of andere manier ben ik door de wedstrijd van gisteren een beetje benauwd voor vanavond geworden.
statistisch gezien een kleine kans lijkt mij.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
dit CL jaar ligt alles een beetje overhoop maar Ajax blijft favoriet voor vandaag hoor, als ze hun koppie er maar bij houdenquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het gaat toch niet gebeuren dat beide wedstrijden de verliezer terug komt.
statistisch gezien een kleine kans lijkt mij.![]()
Dat is inderdaad wel weer gunstig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:14 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
The Spurs moeten scoren en gaan denk ik meer risico nemen dan vorige week. Voor Ajax komt er dan ook meer ruimte.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dan ben ik nog redelijk positief met m’n 1-3quote:
Begrijp die euforie hier ook niet echt.
Maar ik hoop dat ik er naast zitIk ben inmiddels overleden![]()
Misschien is er optimisme omdat we het hele jaar Europees al goed presteren en dat het team fit is? Dat het zwaar gaat worden is een feit, maar om nou zo pessimistisch te zijn slaat ook nergens op.![]()
ik snap die euforie van heel Nederland niet. Gisteren toonde maar weer eens aan dat zo'n uitgoal niks zegt, en dat we volop aan de bak moeten. Kijkend naar de tweede helft vorige week denk ik niet dat we het gaan redden helaas
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
?quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:29 schreef SaferSephy het volgende:
ik snap die euforie van heel Nederland niet. Gisteren toonde maar weer eens aan dat zo'n uitgoal niks zegt, en dat we volop aan de bak moeten. Kijkend naar de tweede helft vorige week denk ik niet dat we het gaan redden helaas
Welke uitgoal?
Er werden slechts thuisgoals gemaakt.
Als Barca 1 uitgoal had gemaakt, was Barca door.
Hoe kun je op basis van gisteren beweren dat een uitgoal niks zegt![]()
![]()
Er is bij beide wedstrijden tussen Barcelona en Liverpool geen uitgoal gevallen, dus dat slaat nergens op. Denk juist dat Barcelona veel scherper was geweest als ze een 3-1 voorsprong hadden moet verdedigen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:29 schreef SaferSephy het volgende:
Gisteren toonde aan dat de thuisploeg gewoon een voordeel heeft. Zo kun je het ook zien.![]()
meh. Het toont aan dat het resultaat van een eerdere wedstrijd totaal geen voorspellende waarde heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Welke uitgoal?
Er werden slechts thuisgoals gemaakt.
Als Barca 1 uitgoal had gemaakt, was Barca door.
Hoe kun je op basis van gisteren beweren dat een uitgoal niks zegtVoor al uw FIFA lijstjes!
Tottenham is totaal niet in vorm en mist ook nog eens belangrijke spelers.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dan ben ik nog redelijk positief met m’n 1-3
Begrijp die euforie hier ook niet echt.
Maar ik hoop dat ik er naast zit
04.05. 13:30 PL
Bournemouth
Tottenham
1 : 0
30.04. 21:00 CL
Tottenham
Ajax
0 : 1
27.04. 13:30 PL
Tottenham
West Ham United
23.04. 20:45 PL
Tottenham
Brighton
20.04. 13:30 PL
Manchester City
Tottenham
17.04. 21:00 CL
Manchester City
Tottenham
4 : 3![]()
bedankt stevequote:Op woensdag 8 mei 2019 09:33 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
meh. Het toont aan dat het resultaat van een eerdere wedstrijd totaal geen voorspellende waarde heeft.![]()
pessimistisch ben ik zeker niet maar dat is wat anders dan denken dat de wedstrijd een formaliteitje wordtquote:![]()
Ik denk ook dat niemand dat echt denkt?quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
pessimistisch ben ik zeker niet maar dat is wat anders dan denken dat de wedstrijd een formaliteitje wordt![]()
Dit. Er hangt een sfeer in dit land dat we in 90 minuten dansend de finale in huppelen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
pessimistisch ben ik zeker niet maar dat is wat anders dan denken dat de wedstrijd een formaliteitje wordtVoor al uw FIFA lijstjes!
No shitquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:33 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
meh. Het toont aan dat het resultaat van een eerdere wedstrijd totaal geen voorspellende waarde heeft.het is de fucking halve finale in een sport die onvoorspelbaar is.
![]()
Niemand denkt dat Hans, ik ben nog geen één persoon tegengekomen die zegt dat Ajax het wel effe doet vanavond.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
pessimistisch ben ik zeker niet maar dat is wat anders dan denken dat de wedstrijd een formaliteitje wordt![]()
In welk land ben jij dan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:39 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dit. Er hangt een sfeer in dit land dat we in 90 minuten dansend de finale in huppelen.![]()
ik vind juist de mensen die roepen dat het ajax niet gaat lukken wat overdrijven.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:39 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dit. Er hangt een sfeer in dit land dat we in 90 minuten dansend de finale in huppelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In het land ja, maar dat heb je ook bij Nederlands elftal, zo werkt dat nou eenmaal. De 55.000 man in het stadion vanavond weten echt wel dat het een zware kluif gaat worden.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:39 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dit. Er hangt een sfeer in dit land dat we in 90 minuten dansend de finale in huppelen.![]()
Het geeft aan hoe de krachtsverhoudingen liggen. Liverpool had in de uitwedstrijd kansen zat te scoren. Thuis waren ze nog sterker en kwam Barca er niet aan te pas.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:33 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
meh. Het toont aan dat het resultaat van een eerdere wedstrijd totaal geen voorspellende waarde heeft.
Ajax had tegen de Spurs kans op de 0-2.
Thuis zullen ze misschien wel nog sterker zijn.
Het is koffiedik kijken, maar Ajax is echt wel favoriet.![]()
Zodra Valentijn Driessen in programma's gaat zeggen dat Ajax niet in de problemen zou moeten komen, weet je dat Ajax in de problemen gaat komenquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
In het land ja, maar dat heb je ook bij Nederlands elftal, zo werkt dat nou eenmaal. De 55.000 man in het stadion vanavond weten echt wel dat het een zware kluif gaat worden.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Desondanks verwacht Hong(zaakwaarnemer Son) woensdagavond in Amsterdam geen wonderen van zijn landgenoot. Als ik heel eerlijk ben, denk ik dat de magie voorbij is", denkt hij. "Son is moe na een fysiek zwaar seizoen, waarin hij ook nog op de Aziatische Spelen én de Azië Cup heeft gespeeld. Bovendien heeft Ajax Cristiano Ronaldo al kunnen bedwingen, dan mag Son toch ook geen probleem zijn?"FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik hoop ook gewoon dat ze die negatieve reeks vanavond voortzetten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:34 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Tottenham is totaal niet in vorm en mist ook nog eens belangrijke spelers.
04.05. 13:30 PL
Bournemouth
Tottenham
30.04. 21:00 CL
Tottenham
Ajax
27.04. 13:30 PL
Tottenham
West Ham United
23.04. 20:45 PL
Tottenham
Brighton
20.04. 13:30 PL
Manchester City
Tottenham
17.04. 21:00 CL
Manchester City
Tottenham
4 : 3
Maar Europese wedstrijden zijn toch anders.Ik ben inmiddels overleden![]()
welke problemen dan precies, kan je mij dat vertellen van de vorige wedstrijd?quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:43 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Zodra Valentijn Driessen in programma's gaat zeggen dat Ajax niet in de problemen zou moeten komen, weet je dat Ajax in de problemen gaat komen
welke kans precies van Tottenham zorgde voor gevaar?
ik ben er zeker niet gerust op, maar zoals jij nu doet sla je compleet door en zou Ajax met geen mogelijkheid kunnen winnen.
ben eerder van mening dat figuren zoals jij te overdreven doen dan de groep mensen die denken dat Ajax door gaatFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jij bent echt een zware drinker jeetjequote:Op woensdag 8 mei 2019 09:29 schreef SaferSephy het volgende:
ik snap die euforie van heel Nederland niet. Gisteren toonde maar weer eens aan dat zo'n uitgoal niks zegt, en dat we volop aan de bak moeten. Kijkend naar de tweede helft vorige week denk ik niet dat we het gaan redden helaas![]()
Gisteren toonde juist aan wat een groot voordeel thuis spelen kan zijn. Barca thuis 3-0 gewonnen, Liverpool thuis 4-0. Wij hebben uit al 1-0 gewonnen en dat voed je pessimismequote:Op woensdag 8 mei 2019 09:29 schreef SaferSephy het volgende:
ik snap die euforie van heel Nederland niet. Gisteren toonde maar weer eens aan dat zo'n uitgoal niks zegt, en dat we volop aan de bak moeten. Kijkend naar de tweede helft vorige week denk ik niet dat we het gaan redden helaas![]()
![]()
3-1
"Don't worry, we're only Japanese company, Japanese penis so small, you American have such huge penis"quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:44 schreef mokkiemok het volgende:
Desondanks verwacht Hong(zaakwaarnemer Son) woensdagavond in Amsterdam geen wonderen van zijn landgenoot. Als ik heel eerlijk ben, denk ik dat de magie voorbij is", denkt hij. "Son is moe na een fysiek zwaar seizoen, waarin hij ook nog op de Aziatische Spelen én de Azië Cup heeft gespeeld. Bovendien heeft Ajax Cristiano Ronaldo al kunnen bedwingen, dan mag Son toch ook geen probleem zijn?"
indekken 101Voor al uw FIFA lijstjes!
Zelden zoveel onzin gelezen. Welke uitgoal heb je het over? Welke tweede helft heb je het over? Die tweede helft waarin Ajax de grootste kans creëerde?quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:29 schreef SaferSephy het volgende:
Nou het is meer: "Normaal gesproken moet Ajax dit niet meer weggeven"quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
welke problemen dan precies, kan je mij dat vertellen van de vorige wedstrijd?
welke kans precies van Tottenham zorgde voor gevaar?
ik ben er zeker niet gerust op, maar zoals jij nu doet sla je compleet door en zou Ajax met geen mogelijkheid kunnen winnen.
ben eerder van mening dat figuren zoals jij te overdreven doen dan de groep mensen die denken dat Ajax door gaat
Dat "Normaal gesproken" vind ik nergens op gebaseerd. Als je de stand tegen het spelbeeld afzet is het wat mij betreft 50/50 op z'n best. Tel daar Son bij op en dan denk ik dat we er sowieso 1 tegen krijgen. Als dat vroeg in de wedstrijd gebeurt zie ik het nog wel 0-2 worden, en als dat gebeurt is het gewoon klaar.
ik schat de kansen 40/60 in in het voordeel van Tottenham. Pessimistisch? Neuh, gewoon realistisch.Voor al uw FIFA lijstjes!
quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:55 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nou het is meer: "Normaal gesproken moet Ajax dit niet meer weggeven"
Dat "Normaal gesproken" vind ik nergens op gebaseerd. Als je de stand tegen het spelbeeld afzet is het wat mij betreft 50/50 op z'n best. Tel daar Son bij op en dan denk ik dat we er sowieso 1 tegen krijgen. Als dat vroeg in de wedstrijd gebeurd zie ik het nog wel 0-2 worden, en als dat gebeurd is het gewoon klaar.
ik schat de kansen 40/60 in in het voordeel van Tottenham. Pessimistisch? Neuh, gewoon realistisch.
Realistisch zijn de kansen 88/12 in het voordeel van Ajax![]()
iets realistisch noemen maakt het geen mindere onzin.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:55 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nou het is meer: "Normaal gesproken moet Ajax dit niet meer weggeven"
Dat "Normaal gesproken" vind ik nergens op gebaseerd. Als je de stand tegen het spelbeeld afzet is het wat mij betreft 50/50 op z'n best. Tel daar Son bij op en dan denk ik dat we er sowieso 1 tegen krijgen. Als dat vroeg in de wedstrijd gebeurd zie ik het nog wel 0-2 worden, en als dat gebeurd is het gewoon klaar.
ik schat de kansen 40/60 in in het voordeel van Tottenham. Pessimistisch? Neuh, gewoon realistisch.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Een eerstejaars statistiek zou het al met je oneens zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:33 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
meh. Het toont aan dat het resultaat van een eerdere wedstrijd totaal geen voorspellende waarde heeft.![]()
Niet met de CL van dit jaar als referentiekader.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een eerstejaars statistiek zou het al met je oneens zijn.Voor al uw FIFA lijstjes!
geef dan eens antwoord, op wat baseer je een overwinning van Tottenham ? specifiek.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:57 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Niet met de CL van dit jaar als referentiekader.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Juve en Real van de mat gespeeld en dan bang zijn voor een klein Aziaatje.
Statistiek doet niet aan kortzichtige referentiekaders.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:57 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Niet met de CL van dit jaar als referentiekader.![]()
Als je uit 2-1 verliest dan roept iedereen dat het best een goede uitslag is, want uitdoelpunt. Terwijl je daar alleen wat aan hebt bij een 1-0 winst. Nu win je met 0-1, maar is het zogenaamd een dramatische uitslag omdat je er niks aan hebt bij verlies thuis. Alleen vergeten we dan even dat elk gelijkspel en elke winst voldoende is om door te gaan en dan zijn de mensen die het positief inzien aan het overdrijven.Want vergeet niet dat Son, de messias is wedergekeerd.
Als gisteren iets heeft aangetoond (en de wedstrijd tegen Real en in mindere mate Juventus ook) is het wel hoe gevaarlijk een uitslag waarbij je denkt dat het wel klaar is kan zijn. Met een 0-1 overwinning heb je een mooi uitgangspunt zonder het idee dat het gespeeld is.![]()
Het feit dat we de hele tweede helft overlopen werden. En inderdaad, dit resulteerde niet in expliciete kansen, maar dat kwam voornamelijk omdat ze scorend vermogen misten zonder Son en Kane. Nu is Son er wel bij, en heb ik nog niet het gevoel dat we een antwoord hebben op dat fysieke spel op het middenveld.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
geef dan eens antwoord, op wat baseer je een overwinning van Tottenham ? specifiek.
Dus ik verwacht eigenlijk een herhaling van de tweede helft, echter dan mét spits.Voor al uw FIFA lijstjes!
de hele? wat een onzin..quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:01 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Het feit dat we de hele tweede helft overlopen werden. En inderdaad, dit resulteerde niet in expliciete kansen, maar dat kwam voornamelijk omdat ze scorend vermogen misten zonder Son en Kane. Nu is Son er wel bij, en heb ik nog niet het gevoel dat we een antwoord hebben op dat fysieke spel op het middenveld.
Dus ik verwacht eigenlijk een herhaling van de tweede helft, echter dan mét spits.
we werden niet overlopen, Tottenham was inderdaad de betere tot TH Nous inbracht. toen ging het weer gelijk op en had ajax twee kansen waarvan 1 een 100% kans.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als je puur kijkt naar xG-cijfers (leve statistiek) dan valt het wel mee met 'waarde' van de kansen van Spurs.
Son brengt een andere dimensie in hun spel tov Llorente, maar dat is logisch (hoi Johan). Aan andere kant speelt Ajax vaak beter in return en hebben we nog een bald fraud op bank zitten.
![]()
Ik hoop niet dat dit gebeurt hoor, niet goed voor je hart, maar stel je voor dat God Huntelaar in de 93ste minuut met een omhaal (a la roda voor de beker) de 2-2 maakt.![]()
![]()
Of een schitterende aanval over meerdere schijven waar alle Ajacieden bij betrokken zijn en Dolberg maakt 'm af met een stiftjequote:Op woensdag 8 mei 2019 10:07 schreef Simmertje het volgende:
Ik hoop niet dat dit gebeurt hoor, niet goed voor je hart, maar stel je voor dat God Huntelaar in de 93ste minuut met een omhaal (a la roda voor de beker) de 2-2 maakt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Wanneer je de eerste 20 minuten zonder tegen goal overleef gaat Tottenham het heel moeilijk krijgen.
Ik zie ons sowieso wel een keertje scoren tegen die gasten. Dus hopen dat onze verdediging niet zo loopt te slapen.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Of een schitterende aanval over meerdere schijven waar alle Ajacieden bij betrokken zijn en Dolberg maakt 'm af met een stiftje![]()
Son heeft in de Premier League sinds 10 februari maar één goal gemaakt. En in de laatste twee maanden blinkt Tottenham überhaupt niet uit in scorend vermogen, ook met Son erbij.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:01 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Het feit dat we de hele tweede helft overlopen werden. En inderdaad, dit resulteerde niet in expliciete kansen, maar dat kwam voornamelijk omdat ze scorend vermogen misten zonder Son en Kane. Nu is Son er wel bij, en heb ik nog niet het gevoel dat we een antwoord hebben op dat fysieke spel op het middenveld.
Dus ik verwacht eigenlijk een herhaling van de tweede helft, echter dan mét spits.
Je komt al de hele ochtend met drogredenen die makkelijk weerlegd kunnen worden.
Als je nou gewoon zegt dat het nog niet gespeeld is, is iedereen het met je eens. Maar je doet nu net of het vaststaat dat Ajax gaat verliezen. Niets wijst daarop. Eerdere CL-duels niet, gisteren niet, de vorm niet, etc.
Ik ben er ook niet gerust op, want een wedstrijd kan alle kanten op. Een vroege rode kaart kan al enorm desastreus zijn, of Tottenham speelt ineens de wedstrijd van hun leven. Maar op basis van vorm en statistieken, de enige factoren die wij zien, is Ajax gewoon favoriet.![]()
Van mij mag hetquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:07 schreef Simmertje het volgende:
Ik hoop niet dat dit gebeurt hoor, niet goed voor je hart, maar stel je voor dat God Huntelaar in de 93ste minuut met een omhaal (a la roda voor de beker) de 2-2 maakt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |