quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb alleen ervaring met not getting it helaas
hoho ik ben net uit mn seksloze levenquote:
Ik mag straks weerquote:
Die zou idd beter voetballen dan de helft die daar nu op het veld staanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Barcelona had Ronaldinho gewoon moeten opstellen
FROM PARIS DOWN TO TURKEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:
Echt briljant die cornerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
FROM PARIS DOWN TO TURKEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
THE FIELDS OF ANFIELD ROADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
vertel me ajb, ik leef nu op andermans verhalen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
hoho ik ben net uit mn seksloze leven
Nee man, dit is nou slimquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Echt een van de meest smerige goals ooit die ik heb gezien hoor
Vinger je daarop?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
vertel me ajb, ik leef nu op andermans verhalen.
yea, whyquote:
mannetjesquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij hebt daar toch gewoon mannetjes voor op speeddial
Oh, jammerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben blij dat zij wel neukt, want ik niet.
Is een optelsom he, als je vroeg begint heb je aan het eind meer gewonnenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niks is zo zinloos, moet je in de extra tijd pas doen.
ja hij is echt goed, ben in heavenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
vertel me ajb, ik leef nu op andermans verhalen.
Oh, sterkte dan in deze bijzonder heftige tijd!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mannetjesmn huidige mannetje is op vakantie en ik doe niet aan meerdere mannetjes dus ik dial mn andere mannetjes nu überhaupt niet
op dit soort momenten wou ik dat ik gewoon zo simpel kon zijn als (sommige) mannen
Ik heb niemand op speeddial hoor. Nou ja, twee maar daar zit honderd kilo bagage bij daar ga ik me niet meer aan branden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:44 schreef Crack_ het volgende:
op dit soort momenten wou ik dat ik gewoon zo simpel kon zijn als (sommige) mannen
ik heb twee jaar geen seks gehad tot vorig jaar oktoberquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:45 schreef Cronometer het volgende:
CRACK IS DE ENIGE HIER DIE ACTIE HEEFT.
you go girl.
Dit komt er toch gewoon bij straks?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is een optelsom he, als je vroeg begint heb je aan het eind meer gewonnen
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, sterkte dan in deze bijzonder heftige tijd!
Ik vind het sieren dat je niet met iedereen neuktquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb twee jaar geen seks gehad tot vorig jaar oktober
ok dit was eigen keus maar alsnog, heb medelijden met mij dat ik geen seks wilde![]()
Zou je doen hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:46 schreef Cronometer het volgende:
Heb niemand. Zat aan tinder te denken, maar kan mij gewoon nie tzo erg verlagen.
hoezo niet danquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb niemand op speeddial hoor. Nou ja, twee maar daar zit honderd kilo bagage bij daar ga ik me niet meer aan branden.
iedereen hoeft ook niet meteen maar gewoon makkelijkerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik vind het sieren dat je niet met iedereen neukt
bedoel waarom heb je niemand om te bellenquote:
Ik ga zo even met mezelf spelen, terwijl mijn chica naast me figuurvingertquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:45 schreef Cronometer het volgende:
CRACK IS DE ENIGE HIER DIE ACTIE HEEFT.
you go girl.
Belachelijk, Zo'n laissez-faire omgang met de regels zou keihard moeten worden afgestraft door de opperbevelhebbers van het voetbal.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo zou het moeten gaan, maar in de praktijk werkt dat niet zo.
Honderd kilo lichaamsvet of issues hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb niemand op speeddial hoor. Nou ja, twee maar daar zit honderd kilo bagage bij daar ga ik me niet meer aan branden.
orquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou je doen ho[quote]Op dinsdag 7 mei 2019 22:48 schreef Crack_ het volgende:
crono is echt lief
Wat heb je in gedachtenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Belachelijk, Zo'n laissez-faire omgang met de regels zou keihard moeten worden afgestraft door de opperbevelhebbers van het voetbal.
Zou serieus niet weten wie dat zouden moeten zijn, ga niet zomaar vrouwelijke kennissen bellen voor seks, laat staan vriendinnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bedoel waarom heb je niemand om te bellen
wil je dat niet of heb je hoge eisen of willen ze jou niet offf
Even shine pakken tochquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
waarom de hoereneuk breng je Sturridge nu nog we hebben geen goal nodig
Issues, al is een wel iets te dik, maar ze wilde niet naar de sportschool toen ik dat vroeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Honderd kilo lichaamsvet of issues haha
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou serieus niet weten wie dat zouden moeten zijn, ga niet zomaar vrouwelijke kennissen bellen voor seks, laat staan vriendinnen.
Wow heb je dat gevraagd, heftigquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Issues, al is een wel iets te dik, maar ze wilde niet naar de sportschool toen ik dat vroeg.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Issues, al is een wel iets te dik, maar ze wilde niet naar de sportschool toen ik dat vroeg.
Terechte vraag welquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is denk ik de kern van het probleem.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]haha jezus man wat een autistenantwoord, zo gaat dat toch ook niet
Waarom vragen als je dat ook kunt eisen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
als je dat echt gewoon zo droog hebt gevraagd zoals het hier staat zonder verdere context dan heeft dit uitleggen geen zin i guessquote:
ik word echt mad onzeker van mannen die niet eerlijk zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak wat onzeker, dit soort antwoorden voeden die. Komt door onze hormonen.
Zij vroeg of ik haar te dik vond volgens mij, en toen zei ik van ja ik vind je kont wel lekker maar zou je niet naar de sportschool gaan?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je dat echt gewoon zo droog hebt gevraagd zoals het hier staat zonder verdere context dan heeft dit uitleggen geen zin i guess
Zijquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zij vroeg of ik haar te dik vond volgens mij, en toen zij ik van ja ik vind je kont wel lekker maar zou je niet naar de sportschool gaan?
Eerlijk, maar niet echt subtielquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zij vroeg of ik haar te dik vond volgens mij, en toen zij ik van ja ik vind je kont wel lekker maar zou je niet naar de sportschool gaan?
Lekker je eigen probleem van te dik zijn neerleggen bij mannen, ok dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik word echt mad onzeker van mannen die niet eerlijk zijn
zeg dan gewoon dat ik dik ben![]()
*als ik het zou vragen
ja dat zou ik wel te direct vinden, sowieso is willen dat iemand veranderd nog wel een stap verder dan iemand te dik vinden en thats itquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
een doxy. Maar vooral omdat ik super last heb van mijn schouders -winkwink-quote:
Mijn collega zei vandaag ik vind je knapper als je wat slanker bent. Vond het niet heel erg eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik word echt mad onzeker van mannen die niet eerlijk zijn
zeg dan gewoon dat ik dik ben![]()
*als ik het zou vragen
mijn probleem van dik zijn, ja echt een mega probleemquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker je eigen probleem van te dik zijn neerleggen bij mannen, ok dan.
Hoe oud is zijquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zij vroeg of ik haar te dik vond volgens mij, en toen zei ik van ja ik vind je kont wel lekker maar zou je niet naar de sportschool gaan?
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is denk ik de kern van het probleem.
Was geen relatie ofzo, we daten alleen en vooral voor de seks, en ze vroeg het dus dan geef ik ook een eerlijk antwoord.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat zou ik wel te direct vinden, sowieso is willen dat iemand veranderd nog wel een stap verder dan iemand te dik vinden en thats it
hahaha, ok een waarschuwing.. ze maken echt heeel veel lawaaiquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
een doxy. Maar vooral omdat ik super last heb van mijn schouders -winkwink-
[..]
Mijn collega zei vandaag ik vind je knapper als je wat slanker bent. Vond het niet heel erg eigenlijk.
ze vroeg niet 'wil je dat ik dit verander'quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was geen relatie ofzo, we daten alleen en vooral voor de seks, en ze vroeg het dus dan geef ik ook een eerlijk antwoord.
Ik zit serieus uit te kijken naar morgenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, ok een waarschuwing.. ze maken echt heeel veel lawaai
alsof je aan het boren bent, BECAUSE ITS SO GOOD
en dat is toch ook gewoon aardig gezegd. Is ook wat anders als mensen je willen kwetsen, fuck off
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was geen relatie ofzo, we daten alleen en vooral voor de seks, en ze vroeg het dus dan geef ik ook een eerlijk antwoord.
Je had ook kunnen zeggen, dat trainen we er vanavond wel vanafquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan moet je afvallen.quote:
Goed gespeeld vriend.quote:
ben enthousiast voor jouquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik zit serieus uit te kijken naar morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |