Zou serieus niet weten wie dat zouden moeten zijn, ga niet zomaar vrouwelijke kennissen bellen voor seks, laat staan vriendinnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bedoel waarom heb je niemand om te bellen
wil je dat niet of heb je hoge eisen of willen ze jou niet offf
Even shine pakken tochquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
waarom de hoereneuk breng je Sturridge nu nog we hebben geen goal nodig
Issues, al is een wel iets te dik, maar ze wilde niet naar de sportschool toen ik dat vroeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Honderd kilo lichaamsvet of issues haha
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou serieus niet weten wie dat zouden moeten zijn, ga niet zomaar vrouwelijke kennissen bellen voor seks, laat staan vriendinnen.
Wow heb je dat gevraagd, heftigquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Issues, al is een wel iets te dik, maar ze wilde niet naar de sportschool toen ik dat vroeg.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Issues, al is een wel iets te dik, maar ze wilde niet naar de sportschool toen ik dat vroeg.
Terechte vraag welquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is denk ik de kern van het probleem.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]haha jezus man wat een autistenantwoord, zo gaat dat toch ook niet
Waarom vragen als je dat ook kunt eisen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
als je dat echt gewoon zo droog hebt gevraagd zoals het hier staat zonder verdere context dan heeft dit uitleggen geen zin i guessquote:
ik word echt mad onzeker van mannen die niet eerlijk zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak wat onzeker, dit soort antwoorden voeden die. Komt door onze hormonen.
Zij vroeg of ik haar te dik vond volgens mij, en toen zei ik van ja ik vind je kont wel lekker maar zou je niet naar de sportschool gaan?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je dat echt gewoon zo droog hebt gevraagd zoals het hier staat zonder verdere context dan heeft dit uitleggen geen zin i guess
Zijquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zij vroeg of ik haar te dik vond volgens mij, en toen zij ik van ja ik vind je kont wel lekker maar zou je niet naar de sportschool gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |