quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb alleen ervaring met not getting it helaas
hoho ik ben net uit mn seksloze levenquote:
Ik mag straks weerquote:
Die zou idd beter voetballen dan de helft die daar nu op het veld staanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Barcelona had Ronaldinho gewoon moeten opstellen
FROM PARIS DOWN TO TURKEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:
Echt briljant die cornerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
FROM PARIS DOWN TO TURKEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
THE FIELDS OF ANFIELD ROADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
vertel me ajb, ik leef nu op andermans verhalen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
hoho ik ben net uit mn seksloze leven
Nee man, dit is nou slimquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Echt een van de meest smerige goals ooit die ik heb gezien hoor
Vinger je daarop?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
vertel me ajb, ik leef nu op andermans verhalen.
yea, whyquote:
mannetjesquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij hebt daar toch gewoon mannetjes voor op speeddial
Oh, jammerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben blij dat zij wel neukt, want ik niet.
Is een optelsom he, als je vroeg begint heb je aan het eind meer gewonnenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niks is zo zinloos, moet je in de extra tijd pas doen.
ja hij is echt goed, ben in heavenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
vertel me ajb, ik leef nu op andermans verhalen.
Oh, sterkte dan in deze bijzonder heftige tijd!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mannetjesmn huidige mannetje is op vakantie en ik doe niet aan meerdere mannetjes dus ik dial mn andere mannetjes nu überhaupt niet
op dit soort momenten wou ik dat ik gewoon zo simpel kon zijn als (sommige) mannen
Ik heb niemand op speeddial hoor. Nou ja, twee maar daar zit honderd kilo bagage bij daar ga ik me niet meer aan branden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:44 schreef Crack_ het volgende:
op dit soort momenten wou ik dat ik gewoon zo simpel kon zijn als (sommige) mannen
ik heb twee jaar geen seks gehad tot vorig jaar oktoberquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:45 schreef Cronometer het volgende:
CRACK IS DE ENIGE HIER DIE ACTIE HEEFT.
you go girl.
Dit komt er toch gewoon bij straks?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is een optelsom he, als je vroeg begint heb je aan het eind meer gewonnen
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, sterkte dan in deze bijzonder heftige tijd!
Ik vind het sieren dat je niet met iedereen neuktquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb twee jaar geen seks gehad tot vorig jaar oktober
ok dit was eigen keus maar alsnog, heb medelijden met mij dat ik geen seks wilde![]()
Zou je doen hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:46 schreef Cronometer het volgende:
Heb niemand. Zat aan tinder te denken, maar kan mij gewoon nie tzo erg verlagen.
hoezo niet danquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb niemand op speeddial hoor. Nou ja, twee maar daar zit honderd kilo bagage bij daar ga ik me niet meer aan branden.
iedereen hoeft ook niet meteen maar gewoon makkelijkerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik vind het sieren dat je niet met iedereen neukt
bedoel waarom heb je niemand om te bellenquote:
Ik ga zo even met mezelf spelen, terwijl mijn chica naast me figuurvingertquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:45 schreef Cronometer het volgende:
CRACK IS DE ENIGE HIER DIE ACTIE HEEFT.
you go girl.
Belachelijk, Zo'n laissez-faire omgang met de regels zou keihard moeten worden afgestraft door de opperbevelhebbers van het voetbal.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo zou het moeten gaan, maar in de praktijk werkt dat niet zo.
Honderd kilo lichaamsvet of issues hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb niemand op speeddial hoor. Nou ja, twee maar daar zit honderd kilo bagage bij daar ga ik me niet meer aan branden.
orquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou je doen ho[quote]Op dinsdag 7 mei 2019 22:48 schreef Crack_ het volgende:
crono is echt lief
Wat heb je in gedachtenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Belachelijk, Zo'n laissez-faire omgang met de regels zou keihard moeten worden afgestraft door de opperbevelhebbers van het voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |