zo'n stomme ding dat je daar tegen aan houdt. Link ff dat gedrill, I need to try.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
welk getril heb je gehad dan
want dit is niet getril dit is meer drilling
en zoenenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
In nuchtere bui zeg ik altijd nee, maar andere bui weet ik niet.
https://doxymassager.com/quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
zo'n stomme ding dat je daar tegen aan houdt. Link ff dat gedrill, I need to try.
oke, ga proberenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://doxymassager.com/
bangbang, op netstroom
Mijn wekker gaat om kwart voor 7, ben nog te laat ook want voor het werk moet ik nog langs de dokter...quote:
Het was apart, zacht, geil, maar niet vies geil. Zou het weer doen denk ik.quote:
Omdat ik meestal pas laat begin gelukkigquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo zo laat
en hoe bevalt je auto(toch?
)
Ergens wel vreemd dat dit voor vrouwen zo geaccepteerd is, maar als een kerel tegen mij over van die fake pussies zou beginnen zou ik echt iets hebben van "wtf doe normaalquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://doxymassager.com/
bangbang, op netstroom
klinkt fijnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het was apart, zacht, geil, maar niet vies geil. Zou het weer doen denk ik.
Ze was lief ook. Alleen zij kreeg gevoelens, contact verwaterde.
ohja verneuk de natuur maar weer, kut chineesquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik meestal pas laat begin gelukkig
Goed, beetje wennen aan hoeveel benzine dat ding verbruikt maar ben er blij mee
Ik moet eens in de twee weken om 6 uur beginnen, dan gaat mn wekker om 4:45quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om kwart voor 7, ben nog te laat ook want voor het werk moet ik nog langs de dokter...
dat snap ik dan ook echt niet hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ergens wel vreemd dat dit voor vrouwen zo geaccepteerd is, maar als een kerel tegen mij over van die fake pussies zou beginnen zou ik echt iets hebben van "wtf doe normaal"
Irl is het lastiger, ik bespreek het met een vriendin. De rest is preuts.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ergens wel vreemd dat dit voor vrouwen zo geaccepteerd is, maar als een kerel tegen mij over van die fake pussies zou beginnen zou ik echt iets hebben van "wtf doe normaal"
Zo houden we het samen een beetje in balans tochquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja verneuk de natuur maar weer, kut chinees
fijn
mensen zijn zo preutsquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Irl is het lastiger, ik bespreek het met een vriendin. De rest is preuts.
We zaten op mijn bed, weet nog dat we Will en Grace keken. Toen gingen we vies doen en zij wilde verder gaan en toen durfde ik niet haha. Jammmerrrrrrquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
klinkt fijn![]()
behalve dat ze gevoelens kreeg, wel compliment voor jou
[..]
ohja verneuk de natuur maar weer, kut chinees
fijn
ik wil ook wel eens rustquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo houden we het samen een beetje in balans toch
Waarschijnlijk loop ik al maanden met een gebroken middenvoetsbeentje.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik moet eens in de twee weken om 6 uur beginnen, dan gaat mn wekker om 4:45
Dat vaker dan twee keer in een week doen vind ik echt lastig. Kwart voor zeven iedere dag lijkt me ook moeilijk.
Waarom moet je langs de dokter?
Nou ja, er is niks dat spant als je linkerhand.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat snap ik dan ook echt niet hoor
zou als man echt zo veel shit kopen ook gewoon, snap niet dat mannen dat niet doen
pussy (haha snapje)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
We zaten op mijn bed, weet nog dat we Will en Grace keken. Toen gingen we vies doen en zij wilde verder gaan en toen durfde ik niet haha. Jammmerrrrrr
jawel, afwisselingquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk loop ik al maanden met een gebroken middenvoetsbeentje.
[..]
Nou ja, er is niks dat spant als je linkerhand.
Oh, dat lijkt me niet de bedoelingquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk loop ik al maanden met een gebroken middenvoetsbeentje.
ditquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:26 schreef Cronometer het volgende:
Als ik man was had ik een flashlight gehaald. en een kleine dildo voor achter.
Snap ikquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:26 schreef Cronometer het volgende:
Als ik man was had ik een flashlight gehaald. en een kleine dildo voor achter.
misschien binnenkort met uitgaan, moet maar net die vibe hebben en leuke mensen en weeniequote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
You should try it, heb er geen slechte herinneringen aan iig.
Kan het ook gewoon voelen dat er iets duidelijk niet goed zit, dus toch maar eens naar de dokter. Hoop dat het gewoon verschoven is ofzo, want anders is het wss verkeerd teruggegroeid en moet het weer gebroken worden.quote:
Dan wordt het weleens tijd inderdaad. Ik hoop voor je dat dat laatste niet het geval is.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan het ook gewoon voelen dat er iets duidelijk niet goed zit, dus toch maar eens naar de dokter. Hoop dat het gewoon verschoven is ofzo, want anders is het wss verkeerd teruggegroeid en moet het weer gebroken worden.
Laten we samen gaanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien binnenkort met uitgaan, moet maar net die vibe hebben en leuke mensen en weenievrouwen zijn wel zo veel spannender
Gast, hoe kun je daar zo lang mee lopen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan het ook gewoon voelen dat er iets duidelijk niet goed zit, dus toch maar eens naar de dokter. Hoop dat het gewoon verschoven is ofzo, want anders is het wss verkeerd teruggegroeid en moet het weer gebroken worden.
Ik ben zo'n figuur dat bij pijn denkt van "even doorbijten gaat zo wel over", en dan is het opeens twee maanden later, en sommige dagen kon ik amper normaal lopen maar ja, is weer zo'n gedoe om de dokter te bellenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan wordt het weleens tijd inderdaad. Ik hoop voor je dat dat laatste niet het geval is.
naar SEKSUEEL RELEVANTquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Laten we samen gaan
[..]
Gast, hoe kun je daar zo lang mee lopen?
Ik ga ook niet graag maar als ik een dag niet kan lopen dan laat ik er wel ff naar kijken en ga ik niet zo lang wachtenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben zo'n figuur dat bij pijn denkt van "even doorbijten gaat zo wel over", en dan is het opeens twee maanden later, en sommige dagen kon ik amper normaal lopen maar ja, is weer zo'n gedoe om de dokter te bellen
wat is dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
naar SEKSUEEL RELEVANT
heb super veel leuke nieuwe leren echt leuk
Is ook niet slim, maar meestal gaan zulke dingen wel over, en pas nadat ik ging googlen zat ik dat er een vrij grote kans is dat er een middenvoetsbeentje is verschoven of gebroken, wat blijkbaar redelijk veel voorkomt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga ook niet graag maar als ik een dag niet kan lopen dan laat ik er wel ff naar kijken en ga ik niet zo lang wachten
zo'n feestje waar mensen extravert (zeg je dat zo?) gekleed naar toe gaanquote:
oh, mehquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik koop alleen jumbo huismerk paprika.
Extravagantquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo'n feestje waar mensen extravert (zeg je dat zo?) gekleed naar toe gaan
Volgende keer toch naar iets eerder googlen vriendquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is ook niet slim, maar meestal gaan zulke dingen wel over, en pas nadat ik ging googlen zat ik dat er een vrij grote kans is dat er een middenvoetsbeentje is verschoven of gebroken, wat blijkbaar redelijk veel voorkomt.
oh sorry xoxoquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit op doe normaal ik heb ook gevoelens
Eet nooit chips dus koop het vooral voor andere mensen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, meh
ze hebben vegan zalm bij de jumbo
Die Zosk, immer paraat met een wijze raadquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgende keer toch naar iets eerder googlen vriend
thanksquote:
goh no shit, maar het lijkt op zalm moet ik dat uitleggenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eet nooit chips dus koop het vooral voor andere mensen.
Dat is dus geen zalm.
Ik besteed mijn tijd graag nuttig als ik op FOK! rondhangquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die Zosk, immer paraat met een wijze raad
Jammer, komt wss door ons belabberde niveau van onderwijs.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanks
mn basiskennis (van voornamelijk nederlandse woorden) is ech zo bar slecht. Ook met gezegdes etc
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee ik vergeet het telkens
Wat was het ook alweer?![]()
Is 14 cm niet voldoende voor je?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef Cronometer het volgende:
Sta gewoon serieus nu naar die tril ding te kijken
Denk dat we er voor gaan, crack.
Lang haar en kort verstandquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanks
mn basiskennis (van voornamelijk nederlandse woorden) is ech zo bar slecht. Ook met gezegdes etc
echt geen idee, engels gaat beterquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer, komt wss door ons belabberde niveau van onderwijs.
echt, doeeeeenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef Cronometer het volgende:
Oké oké ik ga proberen te onthoudenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]vegetarische kroketten toch? van vega slager
vega bitterballen van mora (+ veg slager) zijn ook de shit
die van de Lidl zijn lekkerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]vegetarische kroketten toch? van vega slager
vega bitterballen van mora (+ veg slager) zijn ook de shit
Ik denk het wel, moet het proberen. Kan ook beide proberen.quote:
Ik doe meequote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef Cronometer het volgende:
Fuck mens, je maakt me gewoon opgewonden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt, doeeeeen
ik zweer daar echt bijwas echt een dikke WTF IS DIT OMG
Gelukkig.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:37 schreef Cronometer het volgende:
Ik denk het wel, moet het proberen. Kan ook beide proberen.
niet zo gek hoor, dat is mn werktaal en nederlands mn funtaal oidquote:
Daar is niet veel voor nodigquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:38 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Fuck mens, je maakt me gewoon opgewonden.
is toch fijnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:38 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Fuck mens, je maakt me gewoon opgewonden.
Jij doet het ook tochquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jezus laat mij even denken dat ik dit doe
Geweldige corner welquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kijk ook, gun dit Vanillehomo echt niet.
Wel echt tering slecht verdedigd weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |