hoe de fuck watquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik weet niet man, ik hou bijvoorbeeld ook niet van voorspel, boeit me gewoon niet zo allemaal
WIL JE MIJ TESTEN
Je bent geen pussy dan. De mens wordt constant maar gestimuleerd om uit zijn comfortzone te gaan, maar wat als hij dat niet echt wil?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Precies dus je zit daar omdat je pussy bent, en daar kan ik je niet mee complimenteren.
Serieus, had zo'n tril geval, maar was echt heel saai.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe de fuck wat
kom je wel überhaupt wel klaar
heb je jezelf wel genoeg ontdekt
dit kan niet
ja testen of ontdeken whatever you like
Pas over een jaar of 10 wanneer missile response systems van nucleaire staten worden gecontroleerd en aangestuurd door AI.quote:
Vertel ons meerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Serieus, had zo'n tril geval, maar was echt heel saai.
Ik vind andere dingen leuk, maar kan dat hier niet zetten haha
natuurlijk kun je dat hier neerzettenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Serieus, had zo'n tril geval, maar was echt heel saai.
Ik vind andere dingen leuk, maar kan dat hier niet zetten haha
Ik zeg ook niet dat pussy zijn altijd slecht isquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je bent geen pussy dan. De mens wordt constant maar gestimuleerd om uit zijn comfortzone te gaan, maar wat als hij dat niet echt wil?
DM staat openquote:
jawel maar heel lang geleden dus antwoord kan net zo goed nee zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd eigenlijk. JIj wel?
In nuchtere bui zeg ik altijd nee, maar andere bui weet ik niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel maar heel lang geleden dus antwoord kan net zo goed nee zijn
zou je ooit doen
welk getril heb je gehad danquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Maar ff serieus, hoe the fuck kom je klaar van getril? Leg ajb uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |