weet niet of schaapachtig lachen perse positief isquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n figuur die de naam op de tag leest en dan dat dropt in het gesprekje. Voel ik me altijd snelle boy als ik dat doe en ze schaapachtig glimlachen.
Ik vind dat getril echt een miljoen keer niets. Snap niet dat vrouwen daar van kunnen komen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mn vingers
heb wel womanizer en dingen maar is niet te vergelijken en is te heftig soms![]()
hou op schei uitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:08 schreef Cronometer het volgende:
[..]
In een winkel werken is dan ook gewoon kut
Klanten kunnen erg onbeleefd zijn.
Oh dat interesseert me ook niet, gaat erom dat ze het acknowledgen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet niet of schaapachtig lachen perse positief is
ik snap echt niet hoe je van deze dingen niet zou kunnen komenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:09 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik vind dat getril echt een miljoen keer niets. Snap niet dat vrouwen daar van kunnen komen?
Nee, vroeger als bijbaantje. Kon al die mensen na een tijd gewoon wel dood maken. Hoe durf je zo onbeleefd te zijn gewoon.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hou op schei uit![]()
maar mn geduld is ook gewoon op, moet even andere afdeling
werk jij in winkel dan of wat doe je
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dat interesseert me ook niet, gaat erom dat ze het acknowledgen.
Oke Natas, dank jequote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]nouja je kunt nog steeds snelle boy zijn met fake naam
Trillen werkt bij mij niet. Dat zuig geval niet geprobeerd. Mij moet je gewoon doen. En dan lang.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap echt niet hoe je van deze dingen niet zou kunnen komen![]()
van normale vibrators snap ik wel maar niet van die high quality shit
Ohjaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, vroeger als bijbaantje. Kon al die mensen na een tijd gewoon wel dood maken. Hoe durf je zo onbeleefd te zijn gewoon.
Omdat je volgens mij daar niet uitgedaagd wordt en het redelijk kut vind, maar toch blijf je er want je hebt vastigheid en durft niet een andere stap te wagen.quote:
HOE KAN TRILLEN NOU NIET WERKEN IK GELOOF DIT NIETquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Trillen werkt bij mij niet. Dat zuig geval niet geprobeerd. Mij moet je gewoon doen. En dan lang.
Sorry crack, zit weer in een bui en wil alles weten
Gelukkig heb ik nu een grote mond en is er niemand die tegen mij schreeuwtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja![]()
verbaas me ook echt hoe snel mensen boos worden, als er echt niiiiiiks aan de hand is
Ik durf gewoon nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij daar niet uitgedaagd wordt en het redelijk kut vind, maar toch blijf je er want je hebt vastigheid en durft niet een andere stap te wagen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu een grote mond en is er niemand die tegen mij schreeuwtToen was ik redelijk verlegen. Een keer werd iemand boos toen ik te snel ging en werd ik bitch genoemd. Kan er nu boos om worden nog.
Ik weet niet man, ik hou bijvoorbeeld ook niet van voorspel, boeit me gewoon niet zo allemaalquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HOE KAN TRILLEN NOU NIET WERKEN IK GELOOF DIT NIET
Laat het me testen
Mij moet je ook doen, en dan langmaar niet perse om te komen
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Precies dus je zit daar omdat je pussy bent, en daar kan ik je niet mee complimenteren.
hoe de fuck watquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik weet niet man, ik hou bijvoorbeeld ook niet van voorspel, boeit me gewoon niet zo allemaal
WIL JE MIJ TESTEN
Je bent geen pussy dan. De mens wordt constant maar gestimuleerd om uit zijn comfortzone te gaan, maar wat als hij dat niet echt wil?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Precies dus je zit daar omdat je pussy bent, en daar kan ik je niet mee complimenteren.
Serieus, had zo'n tril geval, maar was echt heel saai.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe de fuck wat
kom je wel überhaupt wel klaar
heb je jezelf wel genoeg ontdekt
dit kan niet
ja testen of ontdeken whatever you like
Pas over een jaar of 10 wanneer missile response systems van nucleaire staten worden gecontroleerd en aangestuurd door AI.quote:
Vertel ons meerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Serieus, had zo'n tril geval, maar was echt heel saai.
Ik vind andere dingen leuk, maar kan dat hier niet zetten haha
natuurlijk kun je dat hier neerzettenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Serieus, had zo'n tril geval, maar was echt heel saai.
Ik vind andere dingen leuk, maar kan dat hier niet zetten haha
Ik zeg ook niet dat pussy zijn altijd slecht isquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je bent geen pussy dan. De mens wordt constant maar gestimuleerd om uit zijn comfortzone te gaan, maar wat als hij dat niet echt wil?
DM staat openquote:
jawel maar heel lang geleden dus antwoord kan net zo goed nee zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd eigenlijk. JIj wel?
In nuchtere bui zeg ik altijd nee, maar andere bui weet ik niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel maar heel lang geleden dus antwoord kan net zo goed nee zijn
zou je ooit doen
welk getril heb je gehad danquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Maar ff serieus, hoe the fuck kom je klaar van getril? Leg ajb uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |