Ik ga ook niet graag maar als ik een dag niet kan lopen dan laat ik er wel ff naar kijken en ga ik niet zo lang wachtenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben zo'n figuur dat bij pijn denkt van "even doorbijten gaat zo wel over", en dan is het opeens twee maanden later, en sommige dagen kon ik amper normaal lopen maar ja, is weer zo'n gedoe om de dokter te bellen
wat is dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
naar SEKSUEEL RELEVANT
heb super veel leuke nieuwe leren echt leuk
Is ook niet slim, maar meestal gaan zulke dingen wel over, en pas nadat ik ging googlen zat ik dat er een vrij grote kans is dat er een middenvoetsbeentje is verschoven of gebroken, wat blijkbaar redelijk veel voorkomt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga ook niet graag maar als ik een dag niet kan lopen dan laat ik er wel ff naar kijken en ga ik niet zo lang wachten
zo'n feestje waar mensen extravert (zeg je dat zo?) gekleed naar toe gaanquote:
oh, mehquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik koop alleen jumbo huismerk paprika.
Extravagantquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo'n feestje waar mensen extravert (zeg je dat zo?) gekleed naar toe gaan
Volgende keer toch naar iets eerder googlen vriendquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is ook niet slim, maar meestal gaan zulke dingen wel over, en pas nadat ik ging googlen zat ik dat er een vrij grote kans is dat er een middenvoetsbeentje is verschoven of gebroken, wat blijkbaar redelijk veel voorkomt.
oh sorry xoxoquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit op doe normaal ik heb ook gevoelens
Eet nooit chips dus koop het vooral voor andere mensen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, meh
ze hebben vegan zalm bij de jumbo
Die Zosk, immer paraat met een wijze raadquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgende keer toch naar iets eerder googlen vriend
thanksquote:
goh no shit, maar het lijkt op zalm moet ik dat uitleggenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eet nooit chips dus koop het vooral voor andere mensen.
Dat is dus geen zalm.
Ik besteed mijn tijd graag nuttig als ik op FOK! rondhangquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die Zosk, immer paraat met een wijze raad
Jammer, komt wss door ons belabberde niveau van onderwijs.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanks
mn basiskennis (van voornamelijk nederlandse woorden) is ech zo bar slecht. Ook met gezegdes etc
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee ik vergeet het telkens
Wat was het ook alweer?![]()
Is 14 cm niet voldoende voor je?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef Cronometer het volgende:
Sta gewoon serieus nu naar die tril ding te kijken
Denk dat we er voor gaan, crack.
Lang haar en kort verstandquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanks
mn basiskennis (van voornamelijk nederlandse woorden) is ech zo bar slecht. Ook met gezegdes etc
echt geen idee, engels gaat beterquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer, komt wss door ons belabberde niveau van onderwijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |