Je hebt niet eens een auto.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Minimaal WO met uitzicht op 75k+ per jaar
Ik kan geen auto betalenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een auto.
Wel goed horloge.
Daarom heeft hij zoveel centen. Hij laat zich rijden iedere dag.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een auto.
Wel goed horloge.
Ik loop 30-40 seconden achter blijkbaarquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:17 schreef Q. het volgende:
Handig, ik hoor aan het gegil van de buren wanneer er gescoord is bij Liverpool - Barcelona.
Ach, sommige mensen in deze SC lopen jaren achter. Dan valt 30-40 seconden nog mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik loop 30-40 seconden achter blijkbaar
Daar kan ik nog wel lekker mee racen hoor, mooi geluid erinquote:
Ik bedoel dat ze langzaam optrekken. Als ik goed wilde inhalen moest ik altijd overschakelen naar z'n 4quote:
#TeamPauperquote:
Ja lijkt me wel mooi als je 21 bent alleen zou wel de hele tijd denken dat ik de halve week aan het kabel knopen ben om die auto draaiende te houdenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daar kan ik nog wel lekker mee racen hoor, mooi geluid erin
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel mooi als je 21 bent alleen zou wel de hele tijd denken dat ik de halve week aan het kabel knopen ben om die auto draaiende te houden
Dan zit daar iig nog power. Bij echte gebakjes ben je gewoon overgeleverd aan traagheid.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze langzaam optrekken. Als ik goed wilde inhalen moest ik altijd overschakelen naar z'n 4
Al mis ik het wel om een auto te hebben af en toe. Maar voor "noodgevallen" heb ik zo'n huurauto dinges (myWheels) op 500m van mijn huis. Die is soms wel handig.quote:
Ben geen 21, maar oké.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel mooi als je 21 bent alleen zou wel de hele tijd denken dat ik de halve week aan het kabel knopen ben om die auto draaiende te houden
Vergeet de milkshakes niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Nergens goed voor. Heb ook voor noodgevallen de Greenwheels om de hoek staan maar zelden nodig.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Al mis ik het wel om een auto te hebben af en toe. Maar voor "noodgevallen" heb ik zo'n huurauto dinges (myWheels) op 500m van mijn huis. Die is soms wel handig.
Met ruimte voor heel veel kinderen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Ga ooit nog wel een auto kopen. Mooie stationwagon ofzo.
Snap ik, ik begrijp ook wel dat mensen graag iets luxueuzer rijden maar ik ben zelf meer van de skere IJmuiden lifestyle.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben geen 21, maar oké.
Heb 'm nu een jaar en doet het nog prima, is nog niets mee geweest. Als je er normaal mee rijdt dan gebeurt er niets geks.
Nou. Nee.quote:
Kan ook, niets mis mee. Wilde deze auto gewoon heel graag en kon het betalen. Dus heb 'm gekochtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Snap ik, ik begrijp ook wel dat mensen graag iets luxueuzer rijden maar ik ben zelf meer van de skere IJmuiden lifestyle.
Al wipje in gemaakt of is ie daarvoor te mini?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou. Nee.
[..]
Kan ook, niets mis mee. Wilde deze auto gewoon heel graag en kon het betalen. Dus heb 'm gekocht
Boksquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Snap ik, ik begrijp ook wel dat mensen graag iets luxueuzer rijden maar ik ben zelf meer van de skere IJmuiden lifestyle.
Ruimer dan de 107 die ik had, en daar ging het ook in.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Al wipje in gemaakt of is ie daarvoor te mini?
Jij hebt alles met goed OV in je stad... ik woon in een kleinere (maar wel net zo mooie!!) stad en dan is het soms wel fijn om met de auto ergens naartoe te gaan. Dat zou dan 20 min reistijd zijn ipv 50 min.... maar de MyWheels is daarvoor wel redelijk een uitkomst.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor. Heb ook voor noodgevallen de Greenwheels om de hoek staan maar zelden nodig.
Deed ik vroeger ook voor 3600 m. Vanaf de boerderij naar de bewoonde wereld lijkt gewoon heel ver.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:36 schreef MCH het volgende:
Ik ga soms in de stad naar de supermarkt 2300 meter verderop en pak dan de auto
Op de John Deere zeker?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook voor 3600 m. Vanaf de boerderij naar de bewoonde wereld lijkt gewoon heel ver.
Helaas geen Chelsea - Man City.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:43 schreef MCH het volgende:
Ajax morgen een off day krijgen we een Engelse finale
Wat is er nog puur aan city dan? Die hebben zelfs digitale spandoeken, royal sadnessquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas geen Chelsea - Man City.Dat zijn zulke pure clubs.
Een pure voetbalclub, geld heeft daar nog geen vat op gehad!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is er nog puur aan city dan? Die hebben zelfs digitale spandoeken, royal sadness
Geef mij maar Maine Roadquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Een pure voetbalclub, geld heeft daar nog geen vat op gehad!
quote:
Ben echt blij dat ik wakker gebleven ben hiervoor!! Geniet hier ook!quote:
Geld maakt toch niet gelukkig.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik word even helemaal schijtziek van al die verschillende kabels. M'n telefoon vreet alleen nog officiële apple-kabels, voor m'n ereader heb ik micro-USB nodig maar heb lades vol mini-USB liggen, geen idee waarom. Dus heb nu een tafel vol kabels die ik kan weggooien. Morgen maar weer een nieuw kabeltje halen a 29 euro
Het gaat hier nu ff over voetbal meidquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik word even helemaal schijtziek van al die verschillende kabels. M'n telefoon vreet alleen nog officiële apple-kabels, voor m'n ereader heb ik micro-USB nodig maar heb lades vol mini-USB liggen, geen idee waarom. Dus heb nu een tafel vol kabels die ik kan weggooien. Morgen maar weer een nieuw kabeltje halen a 29 euro
Ja echt he, wilde eigenlijk naar bed maar kijk de wedstrijd wel af hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Ben echt blij dat ik wakker gebleven ben hiervoor!! Geniet hier ook!
Dan maar geen fles voor de geitjes morgen!!!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Ben echt blij dat ik wakker gebleven ben hiervoor!! Geniet hier ook!
Slapen kan morgen wel weer. Oh wacht....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja echt he, wilde eigenlijk naar bed maar kijk de wedstrijd wel af hoor
Ik heb morgen wel 3 seconden reistijd naar mijn werkplek.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Morgen toch 3 uuur van mijn werkdag in de trein bivakkeren
Harde arbeitleef, dus weer om 5:00 eruitquote:
Arbeit macht frei!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Harde arbeitleef, dus weer om 5:00 eruit
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja echt he, wilde eigenlijk naar bed maar kijk de wedstrijd wel af hoor
Ik geef helaas geen flesjes aan de geitjesquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan maar geen fles voor de geitjes morgen!!!
Mja... dat dus... morgenmiddag even bijslapen voor mij wellichtquote:
Het zorgt wel voor brood op de plank..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Arbeit macht frei!Wekker staat om 7:20. Vroeg genoeg.
Brood.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het zorgt wel voor brood op de plank..
Zou zo met je willen ruilen hoor
Woarwoan ie da?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb wel een keer Chinees gehaald op de trekkertrekkerrijbewijs
Zit dat niet in je lease pakket?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Ga ooit nog wel een auto kopen. Mooie stationwagon ofzo.
Je bent zelluf.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:59 schreef Lotusss het volgende:
Heerlijke pot! Heb super genoten en ben blij dat ik mocht opblijven van mijzelf. Die sfeer bij Liverpool![]()
![]()
I'm not crying, you're crying!!!quote:
Heeeerlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:59 schreef Lotusss het volgende:
Heerlijke pot! Heb super genoten en ben blij dat ik mocht opblijven van mijzelf. Die sfeer bij Liverpool![]()
![]()
Gaan we samen slapenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeeerlijk
En nu, tijd om naar bed te gaan
Prachtige club.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:59 schreef Lotusss het volgende:
![]()
Gaan Kopje en ik samen bij jou slapen!quote:
Jij nooit.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zeker te oud voor het logeerpartijtje
Ave.quote:
Ik niet. Echt geen flauw idee.quote:Op woensdag 8 mei 2019 07:42 schreef MissMSX het volgende:
Ben eruit wat ik ga stemmen
Kansloos allemaal, maar toch
En wat stemmen boze witte vrouwen van middelbare leeftijd?quote:Op woensdag 8 mei 2019 07:42 schreef MissMSX het volgende:
Ben eruit wat ik ga stemmen
Kansloos allemaal, maar toch
Rustig Geertquote:Op woensdag 8 mei 2019 07:41 schreef MCH het volgende:
Bij de RET praten de buschauffeurs onderling over de radio al Arabisch met elkaarWaar gaat dit heen met dit land
Haha zit je in het busje?quote:Op woensdag 8 mei 2019 07:41 schreef MCH het volgende:
Bij de RET praten de buschauffeurs onderling over de radio al Arabisch met elkaarWaar gaat dit heen met dit land
Ze hebben zich een paar uur geleden nog volgestouwd, middagen en die geur uit hun muil zijn gevaarlijkerquote:Op woensdag 8 mei 2019 07:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou me eerder zorgen maken over hun lage bloedsuiker terwijl ze een bus vol mensen besturen tijdens ramadan.
Ik vond een collega nu al enorme wallen hebben maar ze staan ook om 4 uur op ofzoquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:08 schreef Chia het volgende:
Als je zorgt voor een beetje geleidelijke overgang hoeft je bloedsuiker geen probleem te zijn.
Dit jaar is het qua zonsopgang en ondergang alweer een stuk beter te doen. Maar je moet natuurlijk zowel 's avonds als 's ochtends met de fam eten, dus aan 8 u slaap komen lukt niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vond een collega nu al enorme wallen hebben maar ze staan ook om 4 uur op ofzo
Baklava haal je toch liever in Lombokquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:14 schreef Chia het volgende:
Afgelopen zaterdag moest ik drie supermarkten af om filodeeg te vinden.
GroenLinks natuurlijk. Beetje soppen op zo'n Mocro loverboyquote:Op woensdag 8 mei 2019 07:47 schreef MCH het volgende:
[..]
En wat stemmen boze witte vrouwen van middelbare leeftijd?
Of na het werpen van een drol in de sneeuw.quote:
Alleen als het een schone afsprong is.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of na het werpen van een drol in de sneeuw.
Ja, snap ikquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alleen als het een schone afsprong is.
Ticket aanmakenquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Netjes al m'n werk op m'n netwerk drive gezet omdat ik had verwacht ondertussen m'n laptop te hebben. Is die netwerk drive weg.
Marmotsushi, wie is er niet aan dood gegaan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:02 schreef MissMSX het volgende:
https://www.nu.nl/dieren/(...)an-rauwe-marmot.html
Met een natte bever heb ik normaalgesproken ook weinig problemenquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Marmotsushi, wie is er niet aan dood gegaan?
Vieze MI dit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Met een natte bever heb ik normaalgesproken ook weinig problemen
Dit zeggen ze ook al als een snelkoppeling 3 cm is verplaatst.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Netjes al m'n werk op m'n netwerk drive gezet omdat ik had verwacht ondertussen m'n laptop te hebben. Is die netwerk drive weg.
Ja, ik zit voor m'n lol alles via een gare webinterface te doen momenteel ipv via rdp.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dit zeggen ze ook al als een snelkoppeling 3 cm is verplaatst.
Wist niet dat je zo'n masochist wasquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ik zit voor m'n lol alles via een gare webinterface te doen momenteel ipv via rdp.
Waar komt dit nou weer vandaanquote:Op woensdag 8 mei 2019 07:59 schreef Lospedrosa het volgende:
R&P borealse SC.
Zijn hier trouwens nog moslims?
(Behalve Halimede)
Even op twitter gooien met de naam erin.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:14 schreef Halimede het volgende:
Had een fabriek een berichtje gestuurd over dat er in de naam stond dat de verpakking bio afbreekbaar plastic was, maar in de listing stond er zelf niks over in.
"Als je lang genoeg wacht dan is al het plastic bio afbreekbaar"
eikels
Hoe is het in Florida?quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:14 schreef Halimede het volgende:
Had een fabriek een berichtje gestuurd over dat er in de naam stond dat de verpakking bio afbreekbaar plastic was, maar in de listing stond er zelf niks over in.
eikels
Achteraan aansluiten.quote:
Is dat web-based?quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:33 schreef Halimede het volgende:
Ik ga maar even wat vliegtuigjes afknallen
Op hun stoep knallen. "Geen zorgen jongens, breekt vanzelf af!"quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:14 schreef Halimede het volgende:
eikels
Met een grote drol erop. Die breekt nog sneller afquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op hun stoep knallen. "Geen zorgen jongens, breekt vanzelf af!"
quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met een grote drol erop. Die breekt nog sneller af
Je bent zellufquote:
Misschien maar even downloaden, heb ik morgen wat te doen tijdens college.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, maar is gratis op Steam. War Thunder!
Ja door de rekeningen niet te betalen en dat geld voor vakantie te gebruikenquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:20 schreef Ang3l het volgende:
https://www.nu.nl/geldzak(...)huld-wanbetaler.html
Hoorde dit dus vanochtend op de radio, en toen interviewde ze een meisje die wanbetaler was, met flinke achterstand dus. Haar reactie? "Ja, vind t toch wel spannend hoor. Als ik da op vakantie ben, dan ben je bang dat wanneer je terugkomt er ineens een brief op je voordeur hangt. Of je spullen weg zijn".
Hoe de fuck ga jij op vakantie als je een wanbetaler bent met dikke schulden en achterstand?
20.000quote:DUO kan ook een bedrag van ruim 76 miljoen euro niet innen omdat de 20.000 voormalig studenten die dit bedrag hebben geleend naar het buitenland zijn vertrokken en niet te traceren zijn.
Terwijl je ook nog een aflossingsvrije periode hebt van 60 maanden. Wil je op vakantie? Zet dan even je aflossing stop voor een aantal maanden, spaar dat bedrag en boek er een vakantie van en ga daarna weer verder met aflossen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:20 schreef Ang3l het volgende:
Hoorde dit dus vanochtend op de radio, en toen interviewde ze een meisje die wanbetaler was, met flinke achterstand dus. Haar reactie? "Ja, vind t toch wel spannend hoor. Als ik da op vakantie ben, dan ben je bang dat wanneer je terugkomt er ineens een brief op je voordeur hangt. Of je spullen weg zijn".
Hoe de fuck ga jij op vakantie als je een wanbetaler bent met dikke schulden en achterstand?
Ja of blijf gewoon afbetalen en leef even wat zuiniger.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Terwijl je ook nog een aflossingsvrije periode hebt van 60 maanden. Wil je op vakantie? Zet dan even je aflossing stop voor een aantal maanden, spaar dat bedrag en boek er een vakantie van en ga daarna weer verder met aflossen.
Ah joh, zorgen voor morgen. En dan lekker klagen dat je geen hypotheek kunt krijgen en aan het einde van je aflossingsvrije periode zit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Terwijl je ook nog een aflossingsvrije periode hebt van 60 maanden. Wil je op vakantie? Zet dan even je aflossing stop voor een aantal maanden, spaar dat bedrag en boek er een vakantie van en ga daarna weer verder met aflossen.
Sws achterstand bij DUO.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:20 schreef Ang3l het volgende:
Maar ook als je in NL wel te traceren bent zijn er wel mogelijkheden om er onderuit te komen of gewoon het minimum te betalen terwijl je dik verdient. Weet niet meer precies hoe dat zat.quote:
Kan ik sowieso niet, studieschuld afbetaald of nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah joh, zorgen voor morgen. En dan lekker klagen dat je geen hypotheek kunt krijgen en aan het einde van je aflossingsvrije periode zit.
Zorgen dat je in het peiljaar geen inkomsten hebt (jaartje jezelf zoeken in het buitenland) en dan 3 cent per maand afbetalenquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Sws achterstand bij DUO.Die berekening van je draagkracht is echt heel mild, dus wat je moet betalen is in principe altijd haalbaar. En zo niet, en je kan dat aantonen zijn er nog weer allerlei regelingen om even niks te hoeven terugbetalen.
[..]
Maar ook als je in NL wel te traceren bent zijn er wel mogelijkheden om er onderuit te komen of gewoon het minimum te betalen terwijl je dik verdient. Weet niet meer precies hoe dat zat.
Dit werkt toch zeker niet zo.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zorgen dat je in het peiljaar geen inkomsten hebt (jaartje jezelf zoeken in het buitenland) en dan 3 cent per maand afbetalen
Ja met een eigen bedrijf kan dat ook. Daarom kreeg ik ook een paar jaar maximaal aanvullend stufi, inkomen van pa was zogenaamd 0.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zorgen dat je in het peiljaar geen inkomsten hebt (jaartje jezelf zoeken in het buitenland) en dan 3 cent per maand afbetalen
Hoe fucking oud ben jij?quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja met een eigen bedrijf kan dat ook. Daarom kreeg ik ook een paar jaar maximaal aanvullend stufi, inkomen van pa was zogenaamd 0.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja met een eigen bedrijf kan dat ook. Daarom kreeg ik ook een paar jaar maximaal aanvullend stufi, inkomen van pa was zogenaamd 0.
Arme boertjes die onder water staanquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je voor 2015 een studie bent gestart val je gewoon onder de oude regeling met basisbeurs en aanvullende beurs.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dacht ouder als dat nog een ding was.
Walgelijkquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:59 schreef MissMSX het volgende:
Lekker je centjes in je cumsok bewaren voortaan
Mijn misverstand. Dankjewel voor de uitleg.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je voor 2015 een studie bent gestart val je gewoon onder de oude regeling met basisbeurs en aanvullende beurs.
Tegenwoordig is juist die basisbeurs komen te vervallen, maar de aanvullende beurs wordt nog steeds op die manier op basis van het inkomen van je ouders gebaseerd.
Je bent zelluf.quote:
Seksschuur zeker.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:04 schreef Chia het volgende:
[..]
De boerderij was dan ook niet de core business qua inkomsten.
Gat in de markt voor diensten die dergelijke informatie niet nodig vinden te hebben. Dan stept iedereen daar vast naar over.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:57 schreef MissMSX het volgende:
Leuk die toekomst ja.
"U bepaalt zelf of u uw gegevens wilt delen met derden."
ALLE derden: "U kunt deze dienst alleen afnemen als u uw gegevens met ons deelt."
Voor sommige diensten zal dat vast het geval zijn, maar ik kan me geen enkele hypotheekverstrekker voorstellen die niet die info zou willen hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gat in de markt voor diensten die dergelijke informatie niet nodig vinden te hebben. Dan stept iedereen daar vast naar over.
Likt me als hyp.verstrekker idd wel handige info, dat je weet hoeveel geld de aanvrager heeft jaquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor sommige diensten zal dat vast het geval zijn, maar ik kan me geen enkele hypotheekverstrekker voorstellen die niet die info zou willen hebben.
Maar het gaat om meer dan dat he. Inzicht in al je transacties.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Likt me als hyp.verstrekker idd wel handige info, dat je weet hoeveel geld de aanvrager heeft ja
Zoveel wijkt het niet af van wat je bank nu al weet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:10 schreef Allures het volgende:
Ja ik vind die psd2 echt een bitch en snap echt niet hoe we daar in godesnaam aan zijn gekomen
Ja, m'n bank! Is al erg genoeg. Maar de rest hoeft dat allemaal niet te weten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel wijkt het niet af van wat je bank nu al weet.
Mijn bank ja. Dit zet de deur open voor allerlei andere tjappiesquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel wijkt het niet af van wat je bank nu al weet.
Dan niet. Zeg je nee.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, m'n bank! Is al erg genoeg. Maar de rest hoeft dat allemaal niet te weten.
Ja maar dat kan natuurlijk niet. Ze moeten wel kunnen blijven roken als een schoorsteen, de nieuwste iPhone hebben, en elke week uit eten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja of blijf gewoon afbetalen en leef even wat zuiniger.
Ja, maar mijn punt was dat je er donder op kan zeggen dat er straks diensten zijn die je niet meer af kunt nemen zonder die info te delen.quote:
Ben ik ook wel bang voor ja.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar mijn punt was dat je er donder op kan zeggen dat er straks diensten zijn die je niet meer af kunt nemen zonder die info te delen.
Ik zeg ook niet dat IK t zou willen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar het gaat om meer dan dat he. Inzicht in al je transacties.
Dat soort mensenquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja maar dat kan natuurlijk niet. Ze moeten wel kunnen blijven roken als een schoorsteen, de nieuwste iPhone hebben, en elke week uit eten.
En dan zielig doen dat ze niet rond kunnen komen, vergeet dat nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort mensen
39 abonnementen lopen, roken als een ketter, 2x per jaar all inclusive op vakantie, dikke 4k TV..... maar toch in de schulden zitten.
Nou heb ik natuurlijk ook schuld, een hypotheek
Aan hoeveel partijen heb je toestemming gegeven vanaf het moment dat PSD2 ingegaan is?quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, m'n bank! Is al erg genoeg. Maar de rest hoeft dat allemaal niet te weten.
Stalker centralquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vind de informatie die Google over je opslaat een stuk gevaarlijker. Laatst werd op het werk een tweedehands telefoon aangekocht en daar stond nog een Google account geconfigureerd
Fijn om precies te kunnen zien waar iemand geweest is op welk moment. Vrij eenvoudig om te bepalen: waar die persoon woonde; waar hij werkt; welke dagen hij ging sporten etc.
Dat is wel een dingetje ja...quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vind de informatie die Google over je opslaat een stuk gevaarlijker. Laatst werd op het werk een tweedehands telefoon aangekocht en daar stond nog een Google account geconfigureerd
Fijn om precies te kunnen zien waar iemand geweest is op welk moment. Vrij eenvoudig om te bepalen: waar die persoon woonde; waar hij werkt; welke dagen hij ging sporten etc.
Ik zie niks!quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkt bij jezelf ook vast vrij aardig:
https://www.google.nl/maps/timeline?pb
Zo wel een keer m'n hostel teruggevonden midden in de nacht zonder dataverbinding. Even laatst bezochte locaties opgezocht en er naar toe gekropen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat komt nog wel hoorquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan hoeveel partijen heb je toestemming gegeven vanaf het moment dat PSD2 ingegaan is?
Vind het wel kwalijk dat je je eigen gegevens niet uit kan sluiten. Als jij geld overmaakt naar mij en ik besluit mijn gegevens te delen met een bepaalde dienst dan komt jouw informatie toch beschikbaar.
Dat komt omdat de meeste mensen geen flauw idee hebben en denken dat gratis diensten ook echt gratis zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat komt nog wel hoor
Ik vind het gewoon eng dat dit soort wetgeving heel zachtjes wordt ingevoerd. Zonder groot verzet
We hebben het dus al opgegeven hier wat van te vinden? Dat is creepy
1984 stijl
En je hebt gelijk met Google hoor maar als je zo gaat denken van 'ik kan maar tegen 1 erg ding zijn' dan laat je je gewoon afleiden. Dat is een drogreden. Er kunnen prima 2 kut dingen naast elkaar bestaan waar je tegen kunt zijn hoor
Al je Alexa clipjes worden ook nog eens door Amazon medewerkers beluisterd om te categoriseren / te gebruiken om de dienst te verbeteren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:45 schreef MissMSX het volgende:
Ook wel een reden waarom we geen domotica in huis willen. Allemaal heel handig hoor, maar alle data wordt gedeeld en je zet ook nog eens de deur open. Nee, bedankt.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:47 schreef Samzz het volgende:
En de microfoon van je telefoon luistert je af.
Gaat er meer om dat mensen bewust of onbewust al een heleboel data laten slingeren. Mensen zijn over het algemeen ook heel eenvoudig op te zoeken op internet met maar een paar zoektermen. Ook best eng en iets waar jezelf ook controle over hebt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat komt nog wel hoor
Ik vind het gewoon eng dat dit soort wetgeving heel zachtjes wordt ingevoerd. Zonder groot verzet
We hebben het dus al opgegeven hier wat van te vinden? Dat is creepy
1984 stijl
En je hebt gelijk met Google hoor maar als je zo gaat denken van 'ik kan maar tegen 1 erg ding zijn' dan laat je je gewoon afleiden. Dat is een drogreden. Er kunnen prima 2 kut dingen naast elkaar bestaan waar je tegen kunt zijn hoor
Ik krijg advertenties op basis van zoekresultaten van sommige collega’squote:Op woensdag 8 mei 2019 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Vrienden van me en ik roepen al maanden voor de gein PAMPERS in de microfoon. En de spam die we krijgen
En dat terwijl we allemaal kinderloze homo's zijn die nooit googlen naar die shit.
Hier ook. Zeker apps die menen mijn locatie nodig te hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:12 schreef MissMSX het volgende:
Helemaal waterdicht gaat niet lukken, maar ik zet wel een hoop machtigingen voor bepaalde apps uit.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Zeker apps die menen mijn locatie nodig te hebben.
Ze spelen met mijn privéquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Hoe vond je <locatie>?"quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je at 1 komkommer?quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:45 schreef Allures het volgende:
Ik doe het echt niet expres maar nu was mijn lunch nog 100 calorieën minder![]()
![]()
Soms heb ik echt geen idee wat ik doe
Mooi want ik wilde vanavond nasi halen
nee een bakje skyr zooi van de ah to go en en broodje zonder beleg (vind ik lekkerquote:
Oeh Nice. Kan ik morgen wel weer eens eten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Joel, falafel is in de aanbieding bij de AH.
Gevangenis voer zeg.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:51 schreef Allures het volgende:
[..]
nee een bakje skyr zooi van de ah to go en en broodje zonder beleg (vind ik lekkersoms weet ik gewoon niet wat ik er nu weer op moet doen dus dan eet ik het gewoon zo naast de yoghurt net als naast soep)
Godverquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je meer keuze in beleg dan bij de meeste werkgevers
Neem maar een zak m&msquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik moet toch iets. Zo wil je er niet op. En aan mijn karakter en charme kan het niet liggen
Die halal variant vind ik tot dusver wel de beste.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Joel, falafel is in de aanbieding bij de AH.
Stampen ze daarbij de kikkererwten terwijl ze "ALLAHOE AKHBAR" schreeuwen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die halal variant vind ik tot dusver wel de beste.
Ik vind die van mazaa het lekkerst.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die halal variant vind ik tot dusver wel de beste.
Hier kan ik niks over zeggen. Ik probeer Dien te scorenquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Je valt op nog dikker?
Dat is haalbaarNiet gezond, maar haalbaar!
Weet ik toch niet. Zijn deze van Maza https://www.ah.nl/producten/product/wi202748/maza-falafelquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stampen ze daarbij de kikkererwten terwijl ze "ALLAHOE AKHBAR" schreeuwen?
Is het voorbij met die meneer uit Nimma?quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier kan ik niks over zeggen. Ik probeer Dien te scoren
Die dusquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet ik toch niet. Zijn deze van Maza https://www.ah.nl/producten/product/wi202748/maza-falafel
Die anderen liggen bij de vleesvervangers in mijn appie.
Ik ben al bezetquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier kan ik niks over zeggen. Ik probeer Dien te scoren
Verliefde dino is heel anders. Heb je een zakelijke overeenkomst met een dame om op termijn de woonkosten te kunnen delen?quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Verliefde dino is heel anders. Heb je een zakelijke overeenkomst met een dame om op termijn de woonkosten te kunnen delen?
Die zie ik zaterdag voor het eerst.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:12 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd pik. Wat vinden je schoonouders van je?
Ben blij voor jequote:Op woensdag 8 mei 2019 13:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Nee, was even een drempeltje waar ik over heen moest denk ik. Is nu wel heel leuk samen
Niet zoals thuis meteen in de gootsteen pissen hè.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die zie ik zaterdag voor het eerst.
Oh Jezus, nu ook al serieus. Geef me wat tijd om hieraan te wennenquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die zie ik zaterdag voor het eerst.
Als ze een beetje begaan zijn met het milieu moeten ze dat kunnen waarderenquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:14 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Niet zoals thuis meteen in de gootsteen pissen hè.
Ja, schokkend he.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh Jezus, nu ook al serieus. Geef me wat tijd om hieraan te wennen
Afgelopen weekend niet naakt getuinierd.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:21 schreef Chia het volgende:
[..]
En nu gaan jullie samen naakt tuinieren? Want volgens jou is een tuinwens partnergerelateerd.
Beetje fris dus dat mag.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Afgelopen weekend niet naakt getuinierd.
Je hebt gelijk. Dat wordt verhuizen Dien.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:21 schreef Chia het volgende:
[..]
En nu gaan jullie samen naakt tuinieren? Want volgens jou is een tuinwens partnergerelateerd.
Voorlopig niet .quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat wordt verhuizen Dien.
En gewoon zo'n tuin voor de tussentijdquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Klinkt als een spetterende relatiequote:Op woensdag 8 mei 2019 13:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Nee, was even een drempeltje waar ik over heen moest denk ik. Is nu wel heel leuk samen
Kijk die deur eens open staan...quote:
Ik ben niet altijd zuur, je bent zelluf zuurquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:31 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig is Fax even zuur als altijd. Iig één constante.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |