Je hebt niet eens een auto.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Minimaal WO met uitzicht op 75k+ per jaar
Ik kan geen auto betalenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een auto.
Wel goed horloge.
Daarom heeft hij zoveel centen. Hij laat zich rijden iedere dag.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een auto.
Wel goed horloge.
Ik loop 30-40 seconden achter blijkbaarquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:17 schreef Q. het volgende:
Handig, ik hoor aan het gegil van de buren wanneer er gescoord is bij Liverpool - Barcelona.
Ach, sommige mensen in deze SC lopen jaren achter. Dan valt 30-40 seconden nog mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik loop 30-40 seconden achter blijkbaar
Daar kan ik nog wel lekker mee racen hoor, mooi geluid erinquote:
Ik bedoel dat ze langzaam optrekken. Als ik goed wilde inhalen moest ik altijd overschakelen naar z'n 4quote:
#TeamPauperquote:
Ja lijkt me wel mooi als je 21 bent alleen zou wel de hele tijd denken dat ik de halve week aan het kabel knopen ben om die auto draaiende te houdenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daar kan ik nog wel lekker mee racen hoor, mooi geluid erin
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel mooi als je 21 bent alleen zou wel de hele tijd denken dat ik de halve week aan het kabel knopen ben om die auto draaiende te houden
Dan zit daar iig nog power. Bij echte gebakjes ben je gewoon overgeleverd aan traagheid.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze langzaam optrekken. Als ik goed wilde inhalen moest ik altijd overschakelen naar z'n 4
Al mis ik het wel om een auto te hebben af en toe. Maar voor "noodgevallen" heb ik zo'n huurauto dinges (myWheels) op 500m van mijn huis. Die is soms wel handig.quote:
Ben geen 21, maar oké.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel mooi als je 21 bent alleen zou wel de hele tijd denken dat ik de halve week aan het kabel knopen ben om die auto draaiende te houden
Vergeet de milkshakes niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Nergens goed voor. Heb ook voor noodgevallen de Greenwheels om de hoek staan maar zelden nodig.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Al mis ik het wel om een auto te hebben af en toe. Maar voor "noodgevallen" heb ik zo'n huurauto dinges (myWheels) op 500m van mijn huis. Die is soms wel handig.
Met ruimte voor heel veel kinderen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Ga ooit nog wel een auto kopen. Mooie stationwagon ofzo.
Snap ik, ik begrijp ook wel dat mensen graag iets luxueuzer rijden maar ik ben zelf meer van de skere IJmuiden lifestyle.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben geen 21, maar oké.
Heb 'm nu een jaar en doet het nog prima, is nog niets mee geweest. Als je er normaal mee rijdt dan gebeurt er niets geks.
Nou. Nee.quote:
Kan ook, niets mis mee. Wilde deze auto gewoon heel graag en kon het betalen. Dus heb 'm gekochtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Snap ik, ik begrijp ook wel dat mensen graag iets luxueuzer rijden maar ik ben zelf meer van de skere IJmuiden lifestyle.
Al wipje in gemaakt of is ie daarvoor te mini?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou. Nee.
[..]
Kan ook, niets mis mee. Wilde deze auto gewoon heel graag en kon het betalen. Dus heb 'm gekocht
Boksquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Snap ik, ik begrijp ook wel dat mensen graag iets luxueuzer rijden maar ik ben zelf meer van de skere IJmuiden lifestyle.
Ruimer dan de 107 die ik had, en daar ging het ook in.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Al wipje in gemaakt of is ie daarvoor te mini?
Jij hebt alles met goed OV in je stad... ik woon in een kleinere (maar wel net zo mooie!!) stad en dan is het soms wel fijn om met de auto ergens naartoe te gaan. Dat zou dan 20 min reistijd zijn ipv 50 min.... maar de MyWheels is daarvoor wel redelijk een uitkomst.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor. Heb ook voor noodgevallen de Greenwheels om de hoek staan maar zelden nodig.
Deed ik vroeger ook voor 3600 m. Vanaf de boerderij naar de bewoonde wereld lijkt gewoon heel ver.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:36 schreef MCH het volgende:
Ik ga soms in de stad naar de supermarkt 2300 meter verderop en pak dan de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |