abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 augustus 2019 @ 18:38:41 #226
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_188508987
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 18:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
Volgende maand vliegen we met KLM naar Washington DC. Vanaf Schiphol gaan er dagelijks maar twee vliegtuigen (de ander is van United) naar DC. Nu zagen we dat ons vluchtnummer in de afgelopen drie maanden regelmatig geannuleerd is.
Kleine kans dat dat net op onze datum ook gebeurd hoor, maar ik heb een gevoel :@ nooit eerder een geannuleerde vlucht gehad. Ik weet dat ze proberen je om te boeken op de volgende vlucht, maar t gaat om 300 mensen. En met maar twee vluchten per dag..
Weet iemand toevallig hoe KLM zoiets over het algemeen op pakt? Ben je dan echt meerdere dagen kwijt, of hoe/wat? :)
De kans blijft klein dat een vlucht wordt geannuleerd, dit vooropgesteld.

Mocht dit wel het geval zijn, dan weet KLM, behoudens een spontaan incident op het laatste moment zoals de laatste tijd met de brandstoftoevoer, hier al van en zal al maatregelen nemen. Veel passagiers welke met KLM vliegen beginnen de reis niet in Amsterdam maar op luchthavens verspreid over Europa en daarbuiten.
Zodra bekend is dat een vlucht niet door gaat zal men je al op de luchthaven van vertrek gaan omboeken naar andere vluchten, en in het geval van KLM zal dit ook op vluchten van concurrerende maatschappijen zijn.
Omdat passagiers normaliter vanuit diverse luchthavens de vlucht aanvangen kan je op deze manier prima al de passagiers spreiden over diverse vluchten en zal dit meestal via andere routes zijn zodat de hoeveelheid passagiers relatief eenvoudig verdeeld kunnen worden.
Blijft natuurlijk wel altijd de kans aanwezig dat je toch niet mee kunt, en het is niet gezegd dat je op de eerstvolgende vlucht gaat, je wordt geplaatst op de eerst mogelijke optie waar er capaciteit is. Een luchtvaartmaatschappij zal namelijk niemand van een latere vlucht weigeren om jouw mee te laten gaan, want anders moeten ze 2 x compensatie betalen, en of je nu 6 uur of 60 uur vertraagd bent, je krijgt als passagier maar 1 x compensatie.

Op deze manier zat ik door al die voorzorgsmaatregelen afgelopen maart opeens in een half leeg toestel naar Kuala Lumpur vanuit Amsterdam omdat KLM uit voorzorg, door de weersomstandigheden, veel mensen al had omgeboekt maar de vlucht uiteindelijk toch door ging.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zondag 18 augustus 2019 @ 18:45:53 #227
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188509122
quote:
6s.gif Op zondag 18 augustus 2019 18:38 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

De kans blijft klein dat een vlucht wordt geannuleerd, dit vooropgesteld.

Mocht dit wel het geval zijn, dan weet KLM, behoudens een spontaan incident op het laatste moment zoals de laatste tijd met de brandstoftoevoer, hier al van en zal al maatregelen nemen. Veel passagiers welke met KLM vliegen beginnen de reis niet in Amsterdam maar op luchthavens verspreid over Europa en daarbuiten.
Zodra bekend is dat een vlucht niet door gaat zal men je al op de luchthaven van vertrek gaan omboeken naar andere vluchten, en in het geval van KLM zal dit ook op vluchten van concurrerende maatschappijen zijn.
Omdat passagiers normaliter vanuit diverse luchthavens de vlucht aanvangen kan je op deze manier prima al de passagiers spreiden over diverse vluchten en zal dit meestal via andere routes zijn zodat de hoeveelheid passagiers relatief eenvoudig verdeeld kunnen worden.
Blijft natuurlijk wel altijd de kans aanwezig dat je toch niet mee kunt, en het is niet gezegd dat je op de eerstvolgende vlucht gaat, je wordt geplaatst op de eerst mogelijke optie waar er capaciteit is. Een luchtvaartmaatschappij zal namelijk niemand van een latere vlucht weigeren om jouw mee te laten gaan, want anders moeten ze 2 x compensatie betalen, en of je nu 6 uur of 60 uur vertraagd bent, je krijgt als passagier maar 1 x compensatie.

Op deze manier zat ik door al die voorzorgsmaatregelen afgelopen maart opeens in een half leeg toestel naar Kuala Lumpur vanuit Amsterdam omdat KLM uit voorzorg, door de weersomstandigheden, veel mensen al had omgeboekt maar de vlucht uiteindelijk toch door ging.
Ah, ze kunnen je ook om boeken naar een vlucht naar NYC bv en je daar laten overstappen, etc? Ik dacht heel naief dat je afhankelijk was van enkel de AMS-DC vluchten :+ En verder klinkt je uitleg ook logisch ^O^ Zal vast goed komen dan :Y Dankje!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_188512670
quote:
14s.gif Op zondag 18 augustus 2019 18:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ah, ze kunnen je ook om boeken naar een vlucht naar NYC bv en je daar laten overstappen, etc? Ik dacht heel naief dat je afhankelijk was van enkel de AMS-DC vluchten :+ En verder klinkt je uitleg ook logisch ^O^ Zal vast goed komen dan :Y Dankje!
KLM werkt veel met Air France en Delta, dus de kans is groot dat je dan ook via Parijs of New York kan vliegen.
  maandag 19 augustus 2019 @ 20:25:12 #229
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_188525830
quote:
14s.gif Op zondag 18 augustus 2019 18:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ah, ze kunnen je ook om boeken naar een vlucht naar NYC bv en je daar laten overstappen, etc? Ik dacht heel naief dat je afhankelijk was van enkel de AMS-DC vluchten En verder klinkt je uitleg ook logisch Zal vast goed komen dan Dankje!
Zodra de maatschappij verantwoordelijk is om de passagier op de bestemming te krijgen is er echt heel veel mogelijk, en daarbij behoren inderdaad ook routes via andere luchthavens om tot je bestemming te geraken.
Bij Low Cost airliners ligt het wat anders, die doen dit vaak niet en geeft men aan dat je maar moet wachten tot er plek is op een volgende vlucht. Tot die tijd moet men je wel onderdak en verzorging geven, maar deze handelswijze forceert toch veel mensen (mij in ieder geval) om zelf tot een oplossing te komen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_188539471
Vraagje over bagage boeken bij een binnenlandse vlucht in Amerika (American Airlines), excuses als deze vraag al vaker voorbij is gekomen…

Over een maandje op vakantie naar Amerika, heb voor deze vakantie o.a. een binnenlandse vlucht geboekt via Tix / Gate1, maar op dit moment nog zonder ruimbagage, terwijl ik 1 koffer bij me zal hebben. Het betreft een vlucht van American Airlines. Nu wilde ik het liefst van tevoren al de bagage erbij boeken (via Gate1 lukt / gaat dit niet), maar ik kom niet echt wijs uit de website van AA (maar misschien zoek ik wel verkeerd of zo :') ), heeft iemand hier ervaringen met hun website? Moet je hiervoor per se zo’n AAdvantage account aanmaken?

Heb ook al wat rondgevraagd bij een paar lokale reisbureaus, en die vertelden me dat het geen probleem is (en zelfs standaard bij Amerikanen) dat ze hun bagage pas boeken / betalen op de luchthaven (had al opgezocht, dit is $ 30 voor 1 koffer, geen idee of er prijsverschil is tussen bijvoorbeeld van te voren online boeken of ter plekke regelen). Klopt dit? Iemand ervaringen met binnenlandse Amerikaanse vluchten? (Het gaat dus om een losse domnestic flight, niet om een overstap na een vlucht vanuit NL)
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_188539708
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:16 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Vraagje over bagage boeken bij een binnenlandse vlucht in Amerika (American Airlines), excuses als deze vraag al vaker voorbij is gekomen…

Over een maandje op vakantie naar Amerika, heb voor deze vakantie o.a. een binnenlandse vlucht geboekt via Tix / Gate1, maar op dit moment nog zonder ruimbagage, terwijl ik 1 koffer bij me zal hebben. Het betreft een vlucht van American Airlines. Nu wilde ik het liefst van tevoren al de bagage erbij boeken (via Gate1 lukt / gaat dit niet), maar ik kom niet echt wijs uit de website van AA (maar misschien zoek ik wel verkeerd of zo :') ), heeft iemand hier ervaringen met hun website? Moet je hiervoor per se zo’n AAdvantage account aanmaken?

Heb ook al wat rondgevraagd bij een paar lokale reisbureaus, en die vertelden me dat het geen probleem is (en zelfs standaard bij Amerikanen) dat ze hun bagage pas boeken / betalen op de luchthaven (had al opgezocht, dit is $ 30 voor 1 koffer, geen idee of er prijsverschil is tussen bijvoorbeeld van te voren online boeken of ter plekke regelen). Klopt dit? Iemand ervaringen met binnenlandse Amerikaanse vluchten? (Het gaat dus om een losse domnestic flight, niet om een overstap na een vlucht vanuit NL)
Zo moe van Nederlanders die op skyscanner checken en dan maar altijd boeken via tix1/gate1. Lees de recensies eens van die bedrijven… Niet voor niets dat er daarna duizenden klagen over hoe het eraan toe gaat. Alles om die 2.50 euro oid te besparen..

Verder kan je met je boekingscode en je last name inloggen op AA site bij manage booking. Hoef je geen aadvantage voor te hebben.

Hier directe link: https://www.americanairli(...)indReservationAccess

En ja je kan bij de AA terminal in USA gewoon je baggage bijboeken bij het inchecken. Creditcardje swipen en klaar. Meeste airlines berekenen nu idd kosten voor bagage. Southwest heb je wel 2 inbegrepen.

Na inchecken mag je genieten van bazige TSA en stelletje oude chagrijnige flight attendants on board :) Enjoy ;)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_188551855
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:31 schreef RipCity het volgende:
Zo moe van Nederlanders die op skyscanner checken en dan maar altijd boeken via tix1/gate1. Lees de recensies eens van die bedrijven… Niet voor niets dat er daarna duizenden klagen over hoe het eraan toe gaat. Alles om die 2.50 euro oid te besparen..

Oh nee hoor, voor het boeken had ik de reviews wel gecheckt... Er waren wel wat klachten maar ook genoeg positieve reviews...

Thanks voor de info verder. De betreffende link had ik idd al eerder gevonden, maar geen idee hoe je dan een koffer bijboekt (als dat al kan via die link). Of het gaat gewoon niet, of ik moet me dom voelen nu. :') Anders dan idd maar op de luchthaven.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:31 schreef RipCity het volgende:
Na inchecken mag je genieten van bazige TSA en stelletje oude chagrijnige flight attendants on board Enjoy
Lekker oordoppies in en muziek luisteren dus. O+
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_188554535
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:10 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Douane als in dat het bij de check gecontroleerd wordt ;)
Dat zijn gewoon extern ingehuurde beveiligers die je bagage controleren. Douane is er voor het heffen van belasting over ingevoerde goederen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_188614680
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:31 schreef RipCity het volgende:
Zo moe van Nederlanders die op skyscanner checken en dan maar altijd boeken via tix1/gate1. Lees de recensies eens van die bedrijven… Niet voor niets dat er daarna duizenden klagen over hoe het eraan toe gaat. Alles om die 2.50 euro oid te besparen..
Ik denk dat het voor de mensen die klagen over Tix niet uitmaakt waar ze boeken. Veel van hun ellende komt voort uit het feit dat ze niet goed lezen wat er op hun scherm staat.
So we just called him Fred too
pi_188742742
Ik denk dat een blik met koolzuurhoudend drank als ruimbagage wel kan (mits goed ingepakt en stootvast), maar kan een plastic fles dat ook overleven, of zal hij door de druk bezwijken?
pi_188742948
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 10:30 schreef Cothen het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor de mensen die klagen over Tix niet uitmaakt waar ze boeken. Veel van hun ellende komt voort uit het feit dat ze niet goed lezen wat er op hun scherm staat.
Ik heb ooit bij een zekere oranje lowcost carrier gewerkt en zeker 75% van hun pax kunnen ook niet begrijpend lezen. Soms grappig, vaak irritant en regelmatig facepalm.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188745540
quote:
5s.gif Op zondag 1 september 2019 20:14 schreef Qunix het volgende:
Ik denk dat een blik met koolzuurhoudend drank als ruimbagage wel kan (mits goed ingepakt en stootvast), maar kan een plastic fles dat ook overleven, of zal hij door de druk bezwijken?
Tis me een paar keer gelukt om een fles drank als ruimbagage mee te nemen. Tis wel riskant. Als dat breekt heb je daarna glasscherven in je bagage. 1x is het ook misgegaan met een potje jam - was gelukkig erg goed ingepakt.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_188746133
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:31 schreef miro86 het volgende:

[..]

Tis me een paar keer gelukt om een fles drank als ruimbagage mee te nemen. Tis wel riskant. Als dat breekt heb je daarna glasscherven in je bagage. 1x is het ook misgegaan met een potje jam - was gelukkig erg goed ingepakt.
Ik heb al één keer glas meegenomen en ingewikkeld in kleding. Dat ging wel goed. Wat ik weet is dat blikjes wel tegen drukverschil kan (immers ervoor gemaakt). Maar plastic flesjes weet ik niet zo zeer. Denk het toch niet te doen... Better safe to be sorry. :X
pi_189009750
Bij een tussenstop van minder dan 24 uur bij een internationale vlucht wordt je ruimbagage in de regel doorgestuurd naar de eindbestemming. Maar is er ook een mogelijkheid om je ruimbagage die uren tijdens de tussenlanding bij je te houden, omdat je daar overnachten wilt?
pi_189016879
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:31 schreef Nia het volgende:
Bij een tussenstop van minder dan 24 uur bij een internationale vlucht wordt je ruimbagage in de regel doorgestuurd naar de eindbestemming. Maar is er ook een mogelijkheid om je ruimbagage die uren tijdens de tussenlanding bij je te houden, omdat je daar overnachten wilt?
Ligt er aan waar "daar" is, met welke maatschappij je vliegt en wat je aankomst en vertrektijden zijn.
So we just called him Fred too
pi_189018124
"Daar" is Singapore en de maatschappij zou Singapore Airlines zijn. Een tussenstop op een vliegreis naar Sydney. Zowel de heen- als de terugreis zou ik in Singapore willen onderbreken voor minder dan 24 uren. Aankomst in Singapore op de heenrein zou om 05:55 uur in de ochtend zijn (SQ323). Vertrektijd van de vlucht naar SYD zou om 20:20 uur zijn (SQ221).
De terugvlucht van SYD naar SIN komt aan rond 00:20 uur in Singapore (SQ242). De vlucht van SIN naar AMS vertrekt om 23:55 uur nog diezelfde dag (SQ324).
Ik ben me aan het oriënteren op de dienstregeling van vluchten naar SYD via SIN volgend jaar, dus ik heb nog niets geboekt

[ Bericht 4% gewijzigd door Nia op 19-09-2019 10:14:09 ]
pi_189018962
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 09:41 schreef Nia het volgende:
"Daar" is Singapore en de maatschappij zou Singapore Airlines zijn. Een tussenstop op een vliegreis naar Sydney. Zowel de heen- als de terugreis zou ik in Singapore willen onderbreken voor minder dan 24 uren. Aankomst in Singapore op de heenrein zou om 05:55 uur in de ochtend zijn (SQ323). Vertrektijd van de vlucht naar SYD zou om 20:20 uur zijn (SQ221).
De terugvlucht van SYD naar SIN komt aan rond 00:20 uur in Singapore (SQ242). De vlucht van SIN naar AMS vertrekt om 23:55 uur nog diezelfde dag (SQ324).
Ik ben me aan het oriënteren op de dienstregeling van vluchten naar SYD via SIN volgend jaar, dus ik heb nog niets geboekt
Ik denk dat het geen probleem zal zijn je baggage te "short-check"-en (zo wordt dat genoemd als bagage niet naar de eindbestemming gaat) bij een lange tussenstop. Je kunt bij het inchecken op Schiphol dan aangeven dat ze je koffer alleen tot Singapore labelen en niet tot de eindbestemming. Maar denk dat het geen kwaad kan om het voor de zekerheid na te vragen bij Singapore Airlines.

Persoonlijk zou ik gewoon wat spullen in m'n handbagage stoppen voor de tussenstop.
pi_189019247
quote:
5s.gif Op zondag 1 september 2019 20:14 schreef Qunix het volgende:
Ik denk dat een blik met koolzuurhoudend drank als ruimbagage wel kan (mits goed ingepakt en stootvast), maar kan een plastic fles dat ook overleven, of zal hij door de druk bezwijken?
gaat prima hoor.
ik doe dat regelmatig omdat ze de honingdrank in Rusland gewoon in plasticflessen verkopen, maar daar zit geen prik op, handdoek of trui erom heen rollen en dan gebeurd er niets.
pi_189020769
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:14 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

gaat prima hoor.
ik doe dat regelmatig omdat ze de honingdrank in Rusland gewoon in plasticflessen verkopen, maar daar zit geen prik op, handdoek of trui erom heen rollen en dan gebeurd er niets.
Inmiddels kan ik bevestigen dat een plastic flesje met prik prima vervoerd kan worden in ruimbagage :)
pi_189025760
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 09:41 schreef Nia het volgende:
"Daar" is Singapore en de maatschappij zou Singapore Airlines zijn. Een tussenstop op een vliegreis naar Sydney. Zowel de heen- als de terugreis zou ik in Singapore willen onderbreken voor minder dan 24 uren. Aankomst in Singapore op de heenrein zou om 05:55 uur in de ochtend zijn (SQ323). Vertrektijd van de vlucht naar SYD zou om 20:20 uur zijn (SQ221).
De terugvlucht van SYD naar SIN komt aan rond 00:20 uur in Singapore (SQ242). De vlucht van SIN naar AMS vertrekt om 23:55 uur nog diezelfde dag (SQ324).
Ik ben me aan het oriënteren op de dienstregeling van vluchten naar SYD via SIN volgend jaar, dus ik heb nog niets geboekt
Bij dergelijke tussenstops is het mogelijk. Maar mijn vraag is, waarom zou je het willen?

Want dan ben je ook weer tijd kwijt om die bagage van de band te halen, en zeker op de heenreis moet je dan ook je bagage ergens opslaan wat weer geld kost want de heenreis is niet echt een handige tijd om een hotel te nemen.

Wat ik zou doen is gewoon in je handbagage wat spullen stoppen om je om te kleden, op de heenreis dan in één van de lounges, airside, betaald, een douche te nemen, en dan rustig de stad in te gaan, op die manier hoef je ook niet overdreven snel bij de bagageband te zijn als je een douche wilt nemen om te voorkomen dat je bagage lang onbeheerd rondjes gaat draaien.

Terug zou ik gezien het tijdstip wel een hotel nemen, maar ook dan zou ik gewoon kiezen voor handbagage waar je wat spullen in hebt zodat je niet met je bagage hoeft te lopen zeulen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_189034340
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 09:41 schreef Nia het volgende:
"Daar" is Singapore en de maatschappij zou Singapore Airlines zijn. Een tussenstop op een vliegreis naar Sydney. Zowel de heen- als de terugreis zou ik in Singapore willen onderbreken voor minder dan 24 uren. Aankomst in Singapore op de heenrein zou om 05:55 uur in de ochtend zijn (SQ323). Vertrektijd van de vlucht naar SYD zou om 20:20 uur zijn (SQ221).
Ik geloof niet dat een overstap van 24 uur of meer een regel is voor het teruggeven van je baggage. Ik heb wel eens meegemaakt dat ik bij een overstap van 8 uur mijn ruimbagage juist moest accepteren, tegen mijn eigen voorkeur in. De enige manier om de procedure te weten (en of je er van mag afwijken), is het aan de maatschappij te vragen voor de betreffende vlucht. Houdt er trouwens ook rekening mee dat het uiteindelijk niet volgens je wens verloopt.

Misschien off-topic, maar is je schema echt handig? Als je om 05.55 in Singapore bent, heb je in Nederlandse tijd van 11am tot middernacht gevlogen. Volgens je Nederlandse body-clock is het dan tijd voor je nachtrust. Dit lijkt me geen prettig moment om 20 uur lang bij tropische temperaturen een stad te gaan verkennen. Een hotel is een dure oplossing omdat je 2 dagen zult moeten boeken om een checkout om 11.00 am te voorkomen.
pi_189035421
Dat je bagage niet doorgelabeld kan worden komt dikwijls voor, bijvoorbeeld overstap in de VS (meestal) of alle overstappen naar een kleine binnenlandse vlucht waar je de douane formaliteiten meteen tijdens je overstap moet regelen.
Wat TS wil is juist het omgekeerde, in een situatie waar je meestal doorgelabeld wordt toch je bagage ophalen bij je overstap, Mijn ervaring is dat dit vaak kan als je dat vraagt aan de balie, maar dat zou van maatschappij kunnen afhangen. Lijkt me makkelijker om gewoon de nodige spullen in je handbagage te doen - minder sleurwerk.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  vrijdag 20 september 2019 @ 12:23:39 #248
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_189037461
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 04:36 schreef jaco het volgende:
Een hotel is een dure oplossing omdat je 2 dagen zult moeten boeken om een checkout om 11.00 am te voorkomen.
Ook in Singapore zal je toch genoeg hotels hebben die een "day use" aanbieden. In Argentinië is het nog veel makkelijker, gewoon een "love hotel" nemen voor 3 uurtjes en eventueel verlengen met nog 3 uur. Prachtige thema-kamers, wifi en als je toevallig met je geliefde bent is het helemaal makkelijk :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_189245098
Volgend maand vlieg ik van FRA naar LAX vertrek is rond 10 uur.

Nu vroeg ik me af wat is de beste volgorde in het vliegtuig?? En wanneer moet ik welke maaltijd gaan nuttigen?? Alle maaltijden zijn on demand dus ik kan het zelf kiezen.

Kiezen voor warm eten en dan meteen gaan slapen(dat betekend dat ik de nacht ervoor wakker moet blijven) ?? Wat isde volgorde in de economy??
speak only if it improves the silence.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 15:20:47 #250
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189246614
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:31 schreef miro86 het volgende:

[..]

Tis me een paar keer gelukt om een fles drank als ruimbagage mee te nemen. Tis wel riskant. Als dat breekt heb je daarna glasscherven in je bagage. 1x is het ook misgegaan met een potje jam - was gelukkig erg goed ingepakt.
Dat heb ik de afgelopen twee vluchten ook gedaan; niks aan de hand. Een fotolijstje met glas had de Amerikaanse douane echter aan gort geslagen (vermoeden we).
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')