Zo'n ontzettend depressieve plaatquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:56 schreef bazbo het volgende:
bazbo 0646: Herman Brusselmans - Liefde En Blijven Of Weggaan
[ afbeelding ]
Zijn we nu in het hoekje 'Nederlands en cabaret' aangekomen en we starten met deze elpee, die ik kocht op 20 januari 2016. Het is de eerste keer dat ik deze plaat draai en hoor. Vlaams schrijver Herman Brusselmans leest tien columns voor. Dik vijftig minuten de stem van mijn schrijversheld. De plaat verscheen in 2015 en er is maar een versie van. Stil. Praat er niet doorheen.
^^^ Deze column staat niet op de plaat.
Heb je het over Val Dood? Die bevat inderdaad veel geestig materiaal. Deze is veel serieuzer, klopt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zo'n ontzettend depressieve plaatde vorige collumn collectie van hem was echt super grappig, hier is weinig grappigs aan
Yup val dood die is hilarisch... herinner me voor altijd de zin "een erectie is een lichaamstransformatie die je van je neus niet zou pikken"quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:49 schreef bazbo het volgende:
[..]
Heb je het over Val Dood? Die bevat inderdaad veel geestig materiaal. Deze is veel serieuzer, klopt.
Ha, die ken ik eigenlijk alleen van American Dadquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:24 schreef Gehenna het volgende:
G417 Rush - 2112
[ afbeelding ]
Zo, lekker vroeg thuis vanavond, dus mooi tijd voor een paar plaatjesEn direct een hele leuke, een explosieve Rush plaat
Gekocht, 100 jaar voor dato in 2012 op een markt in Enschede. Het lange titelnummer (de hele A kant) is wat mij betreft het tofste wat de band ooit gemaakt heeft
Catchy, proggy, geeky en meeslepend. Een must-listen voor prog-fans
Kant B is beduidend minder. Niet echt slechte songs, maar als je bijv. nummers over Bangkok op probeert te leuken met het meest afgezaagde 'Aziatisch klinkende'-deuntje. Dan haak ik gewoon afDie kant sla ik dan doorgaans ook vaak over
![]()
Deze plaat krijgt wat bonus-punten voor de foto op de achterkant:
[ afbeelding ]
Ah best veel American Dad gezien door de jaren, maar die dan weer gemistquote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:49 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ha, die ken ik eigenlijk alleen van American Dadhuis nummer later in de aflevering is ook 2112..
Winter Wine.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:50 schreef Gehenna het volgende:
G421 Caravan - In the Land of Grey and Pink
[ afbeelding ]
Dit album kende ik al jaren, en vond ik altijd 'wel leuk', maar sinds een jaar of 2 klikte er ineens iets. En is hij vrij vlot gestegen tot één van mijn favoriete platen. Het is best complexe muziek en prikkelt daardoor de geest, maar het klinkt tegelijkertijd zo gemakkelijk in het oor dat het ook enorm comfortabel voelt. Unieke combi. Hele ding voelt en klinkt daarom als prog-variant van ASMR.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |