Dat constateerde ik ook toen ik klaar was met je moeder gister.quote:
‘Kick me als het 3-0 staat’quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een trap op bloedhond Suarez kan niet hard genoeg zijn!
Hallo GGMM! Ook leuk dat jij kijkt! Jammer dat je net het doelpunt hebt gemistquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:10 schreef GGMM het volgende: [..] Hallo Anneloos!
Leuk dat je meekijkt! VARRR!!!
geliked en gedeeltquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:12 schreef GGMM het volgende:
Een rood kaartje bij Barca zou genot zijn.
LIKE EN SUBSCRIBE ALS JE DIT OOK VINDT
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet deze wond weer open halen, we zijn net weer vrienden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:12 schreef Caland het volgende:
Valt me nog mee dat @:onlogisch de OP niet heeft weggehaald
Nog nooit gezien op FOK!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
de geliked en gedeelt meme niet kennen
Ehm, ok!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
een stunt van Liverpool geeft Tottenham hoop dus doe maar niet.
quote:
speelt de bal.quote:
Keurige op de bal, waardeloos dat dit geel is.quote:
Tottenham kan d'r niks van zonder Kane.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
een stunt van Liverpool geeft Tottenham hoop dus doe maar niet.
Dat vinden @onlogisch en ik ook ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:15 schreef PzKpfw het volgende:
Messi veranderd ook gelijk in een gefrustreerd kereltje als het even niet loopt.
je bent zelf een gefrustreerd kereltje.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:15 schreef PzKpfw het volgende:
Messi veranderd ook gelijk in een gefrustreerd kereltje als het even niet loopt.
Lolquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
je bent zelf een gefrustreerd kereltje.
Neuh.quote:
shades of penalty vs barcaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:18 schreef Marsenal het volgende:
Messi choked, we hebben het allemaal gezien
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:18 schreef TLC het volgende:
Shaqiri niet te verwarren met de vrouw van Pique
Die ging onterecht omhoog.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jawel, vlag ging omhoog zoals de commentator zei (heel laat pas)
slippy stevequote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
Steve Gerrard, Gerrard,
He'll pass the ball 40 yards,
He's big and he's f*cking hard,
Steve Gerrard, Gerrard.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:18 schreef TLC het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
Steve Gerrard, Gerrard,
He'll pass the ball 40 yards,
He's big and he's f*cking hard,
Steve Gerrard, Gerrard.
Er was een vrouw gisteren bij het journaal of EenVandaag die had een lama die Shakira heette.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:18 schreef TLC het volgende:
En daarna 1-1quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:20 schreef Bos81 het volgende:
de 1-1 hangt in de lucht. Dus wordt het eerst 2-0
Ik las gisteren dat @GGMM een groot fan is van lama’s.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er was een vrouw gisteren bij het journaal of EenVandaag die had een lama die Shakira heette.
Doe met deze info wat je wil.
Een lama is een leuk dier.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er was een vrouw gisteren bij het journaal of EenVandaag die had een lama die Shakira heette.
Doe met deze info wat je wil.
Zitten die nou niet in het stadion?twitter:Jeroen_Grueter twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 21:18:02Oren en ogen komen @ArmanAvsaroglu en ik voorlopig tekort. Wat een openingsfase bij #livbar, inmiddels 1-0. Kijkt u niet, schakel dan maar snel in op @NPORadio1 https://t.co/N82DuFwSU3 reageer retweet
Op kosten van de NOS, sws welquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:22 schreef franklop het volgende:
Zitten die nou niet in het stadion?twitter:Jeroen_Grueter twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 21:18:02Oren en ogen komen @:ArmanAvsaroglu en ik voorlopig tekort. Wat een openingsfase bij #livbar, inmiddels 1-0. Kijkt u niet, schakel dan maar snel in op @:NPORadio1 https://t.co/N82DuFwSU3 reageer retweet
Ik weet het niet, Tottenham kent Liverpool wel beter natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:22 schreef TLC het volgende:
Die van Gaal heeft toch gelijk, je kunt beter Barcelona in de finale treffen dan Liverpool
TR geplaatst om twee redenen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:24 schreef Doublepain het volgende:
Eerste speler die de been breekt van Suarez krijgt een bosje bloemen van mij
Woestquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Suarez
Wat een tyfuslul is dat toch ook
Hij was de vorige wedstrijd wat vervelend.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:25 schreef Heeinz het volgende:
Waarom haten ze Suarez zo? Heeft het toch altijd goed gedaan daar?
Suarez de ultieme boy who cries wolfquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:25 schreef PzKpfw het volgende:
Als Suarez ooit komt te overlijden zal niemand dat in eerste instantie geloven.
Iedereen wacht dan eerst of ie klagend weer overeind komt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:25 schreef PzKpfw het volgende:
Als Suarez ooit komt te overlijden zal niemand dat in eerste instantie geloven.
1, Grammaticafoutquote:
Ik naar je moeder.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik uit mijn voorraam kijk, kijk ik naar een kapper.
Heb jij die nodig dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik uit mijn voorraam kijk, kijk ik naar een kapper.
Dat is hij altijd als je tegen hem speelt, zouden ze daar toch ook moeten wetenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was de vorige wedstrijd wat vervelend.
Klopt, maar daarom is het een gemakkelijk slachtoffer nu. Een gemeenschappelijke vijand voor het publiek.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is hij altijd als je tegen hem speelt, zouden ze daar toch ook moeten weten
Mijn overbuurman is het met je eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij niet leuk om onlogisch als overbuurman te hebben
Ik ga morgen weer.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij ben ik in augustus ofzo voor het laatst naar de kapper geweest.
Ik moet volgende week ook weer eens.. man man manquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
Cillessen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat zijn de minst populaire spelers van Barcelona.. Suarez..Busquets..Alba?
Die is in staat om aan te bellen om te zeggen dat er een spelfout in je nummerplaat zitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij niet leuk om onlogisch als overbuurman te hebben
Je kan zelf ook een tondeuse kopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet mijn angerfist-look steeds bijschaven hé.
Dan ga je toch naar het FB topic?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:29 schreef Heeinz het volgende:
Leuk zo'n livetopic waar het over alles gaat behalve de wedstrijd
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet mijn angerfist-look steeds bijschaven hé.
Heb me ook al 6 maanden niet geschorenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:28 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik moet volgende week ook weer eens.. man man man
straks beginnen de haxbalmongolen weerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:29 schreef Heeinz het volgende:
Vieze zwerver.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb me ook al 6 maanden niet geschoren
Er hangen zeker nog etensresten in je baardquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
*gniffle*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Nou, vertel eens wat.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:29 schreef Heeinz het volgende:
WANBELEIDquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, walgelijk. En niemand die er iets aan doet.
Zou ik eens moeten proberenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Straxbalquote:
krijg je met een jood en een zwakzinnige als modsquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, walgelijk. En niemand die er iets aan doet.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
*gniffle*
stoer tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
In Duitsland hebben ze een duif geflitst die te snel vloogquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:29 schreef Heeinz het volgende:
Sowquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
krijg je met een jood en een zwakzinnige als mods
Sowquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee? Ik stop mijn eten gewoon in mijn mond.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er hangen zeker nog etensresten in je baard
potverdikkeme zeg sowquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik geniet volop van deze wedstrijdquote:
Dit vond ik ook hilarisch inderdaadquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:31 schreef TLC het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze een duif geflitst die te snel vloog![]()
Blijf je deze keer wel in je doel staan?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Over hax gesproken: goed nieuws, ik ben erbij.
Gelachenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee? Ik stop mijn eten gewoon in mijn mond.
Niet als we weer 7 minuten 0-0 blijven staan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijf je deze keer wel in je doel staan?
Niet gemist.quote:
Ik vind dit eigenlijk een matige fase in de wedstrijd: rommelig, weinig kansen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik geniet volop van deze wedstrijd
[..]
Dit vond ik ook hilarisch inderdaad
Ga jij maar 60 rondjes rijden in een F1 auto. Na 3 rondjes ben je uitgeteld.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Lol zei hij nou dat formule 1 TOPSPORT is 😂😂😂
Kijk jij Bij de Belg?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Liverpool door gaat, schat ik de kans groot dat Ajax straks de CL wint (als ze winnen van de Spurs
Commerciële Belgquote:
Daar denkt @haags_kwartiertje anders over.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga jij maar 60 rondjes rijden in een F1 auto. Na 3 rondjes ben je uitgeteld.
goed gedaan, mega mindyquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ik had een post zo snel verwijderd dat de TR die ik binnenkreeg leeg was.
[ afbeelding ]
60 rondjes gas geven, lastig hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga jij maar 60 rondjes rijden in een F1 auto. Na 3 rondjes ben je uitgeteld.
Ja leukquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Daar denkt @:haags_kwartiertje anders over.
Kijk jij graag de Flash?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ik had een post zo snel verwijderd dat de TR die ik binnenkreeg leeg was.
[ afbeelding ]
Nee, want ik verwijs naar de officiële "Bij de Belg" meme.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat een overbodige hoofdletter in deze zin.
Ha, leuke zeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:36 schreef Mothzor het volgende:
Ik hoef morgen niet naar het theater, wat een show vanavond
Barca naar de finale man, daar maakt Ajax meer kans tegen.quote:
Scrummie wil niet dat Ajax wint.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barca naar de finale man, daar maakt Ajax meer kans tegen.
Dat zal een dilemma voor jou zijn zeg. Een finale tussen de 2 clubs die je support.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan mij dat schelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze ophemelen beidenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat vinden ze daar van Messi en van Ajax.
Simpel, ik ben 100% voor Ajax.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal een dilemma voor jou zijn zeg. Een finale tussen de 2 clubs die je support.
Hoe ga je dat oplossen?
Leuk voor Higlerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:40 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een Duitser aangezien die vroeg uitgeschakeld waren.
Wij luisteren ook!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:40 schreef GGMM het volgende:
Salah wilde graag spelen jongens.
Dat zegt die commentator net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |