Dat, of een vroege goal van Barca, dan kunnen we zappen.quote:
Dat vindt @GGMM erg kinderachtig en hij kijkt uit naar een live action film over Mario Kart.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:45 schreef KingRoland het volgende:
@:johannes_vermeer
wat is de mening van René als het gaat om Detective Pikachu?
ohquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vindt @:GGMM erg kinderachtig en hij kijkt uit naar een live action film over Mario Kart.
Hockeymeisje toch? Zijn meestal niet vies van een piemel. Denk bi.quote:
Maar ze is getrouwd. Met een vrouw.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hockeymeisje toch? Zijn meestal niet vies van een piemel. Denk bi.
Ben benieuwd hoe mijn vriend @:kingroland hierover denkt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:49 schreef Doublepain het volgende:
Luister nu naar Jurekgod
WERELDTALENT
@:Jancees
Overdrijf niet zo, idioot.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
O MIJN FUCKING GOD WAT PRACHTIG ZGE HAHAHFHJDSHJDHUDHH OJGELOFELIJK NIEUWE HOOGTEPUNT IN JE LEVEN
[ afbeelding ]
Loopfiets altijd goed.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:34 schreef JanPawelII het volgende: mn broertje wordt bijna 3 graag cadeausuggesties @:jojoortje
HAHAquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alsof Liverpool een kans heeft. HAHA.
Scrummie.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig kenners op dit forum.
Begrijpelijk. Wat een wedstrijd. Van begin tot het laatste fluitsignaal. Bizarquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scrummie.Ik moet hier even van bijkomen ouwe reus. (van de wedstrijd)
Lijkt me teringsaaiquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:43 schreef Caland het volgende:
Zit al stiekem naar vluchten richting Liverpool/Manchester te kijken in dat weekend van 1 juni
Kost geen drol en win win
Ik waarschuwde barca nog in de APP, maar als ze niet luisteren tsjah niet mijn probleemquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig kenners op dit forum.
Volgensmij ook veel inteelt @insoquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Liverpool is wel geinig, vooral qua stappen.
Hey maat.quote:
Flinke overwinning van Barca voorspeld ja?quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Ik stel voor dat wij onze mond houden vanavond in het livetopic omtrent voorspellingen.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Ik stel voor dat wij onze mond houden vanavond in het livetopic omtrent voorspellingen.
Dat zal voor mij niet zo moeilijk zijn want ik ben er vanavond niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Ben vrij vandaag en morgen 11 uur beginnenquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is ook al 8.00 uur, ga eens wat doen.
Zat je er weer eens naast?quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Oh ja. Dat zij je gisteren al.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal voor mij niet zo moeilijk zijn want ik ben er vanavond niet.
je gaat naar het stadion of je kijkt de wedstrijd niet?quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal voor mij niet zo moeilijk zijn want ik ben er vanavond niet.
Naar de kroeg.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
je gaat naar het stadion of je kijkt de wedstrijd niet?
Boven jullie, ja.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je de kroeg boven ons verkiest.
Benieuwd wat @:Scrummie2.0 en @:GGMM hiervan vinden.
@GGMM is ook weer bij vrienden gok ik.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Behalve de 1-2 tegen Real heb ik er alle KO wedstrijden gekeken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boven jullie, ja.
Ik ben er immers ook niet bij.
En ik vind het logisch. Als ik er wel bij was vanavond had maxi-mus vast ook FOK! verkozen boven de kroeg.
GGMM en vriendenquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
@:GGMM is ook weer bij vrienden gok ik.
Poppenspeler.pngquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:03 schreef onlogisch het volgende:
Binnen 1 seconde van elkaar reageren ze.
Ik zag 2 quote-alerts en kwam natuurlijk DIRECT KIJKEN
Ah, Angular oa. Gebruik ik niet. Ik ben van de oude stempel; HTML CSS + wat Javascript. Maar ik voel me de laatste tijd verplicht om Vue.js op te gaan pakken.quote:
Alleen dat ja, pff best basicquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, Angular oa. Gebruik ik niet. Ik ben van de oude stempel; HTML CSS + wat Javascript. Maar ik voel me de laatste tijd verplicht om Vue.js op te gaan pakken.
Oh nee, dat hoeft echt niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen dat ja, pff best basiczou idd meer gaan leren
Ja maar binnen uurtje heb je wel client-server app gefixed, ready to goquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh nee, dat hoeft echt niet.
Ik heb echt een hekel aan dat alles tegenwoordig maar half fullstack moet zijn. Slaat nergens op. Zoveel zogenaamde developers die denken dat te zijn, maar zodra je ze vraagt een normale regel CSS te schrijven zonder preprocessor komt er de meest belachelijke flauwekul uit. Liever iemand die HTML/CSS uitstekend beheerst, dan iemand die met 300 tools een bagger website in elkaar kan prutsen.
Daar hou ik mij helemaal niet mee bezig. Maak websites, geen appsquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar binnen uurtje heb je wel client-server app gefixed, ready to go
Wat zij je dan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:15 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus ik heb een dt-foutje gemaakt in het Ajax-topic.
Dat kan gebeuren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:15 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus ik heb een dt-foutje gemaakt in het Ajax-topic.
Niet mis met bootstrap tochquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh nee, dat hoeft echt niet.
Ik heb echt een hekel aan dat alles tegenwoordig maar half fullstack moet zijn. Slaat nergens op. Zoveel zogenaamde developers die denken dat te zijn, maar zodra je ze vraagt een normale regel CSS te schrijven zonder preprocessor komt er de meest belachelijke flauwekul uit. Liever iemand die HTML/CSS uitstekend beheerst, dan iemand die met 300 tools een bagger website in elkaar kan prutsen.
Wat, onlogisch?quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren.(hou je de hond even aan de lijn?)
En wat was jouw excuus?quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat excuus had @:maxi-mus gisteravond niet.
quote:
Jammer, valse honden krijgen een spuitje. Soms een beetje overdreven maar men snapt het principe.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat, onlogisch?
Dat vervelende aandacht vragende zit zo diep in zijn karakter dat ik dat er onmogelijk uitkrijg.
Meh. Ben ik ook geen fan van eerlijk gezegd. Zit zoveel overbodige code in die je nooit gebruikt, en wat ik zelf merk is dat de fanatieke Bootstrap gebruikers dan weer niet weten wat überhaupt de achterliggende code doet. En dat vind ik voor een front end developer wel een vereiste.quote:
Dat was bewust, zodat alle aandacht die jij kreeg naar mij ging.quote:
Dat van mij was ook mokerdom, maar goed we gaan door. We zijn maar mensen Scrummie.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat was bewust, zodat alle aandacht die jij kreeg naar mij ging.
(Grapje, dat was gewoon mokerdom)
Tegenwoordig zijn dat webapps, responsive ja toch alles responsivequote:Op woensdag 8 mei 2019 11:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daar hou ik mij helemaal niet mee bezig. Maak websites, geen apps.
Uitdelen en incasseren. Dat is het motto.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat van mij was ook mokerdom, maar goed we gaan door. We zijn maar mensen Scrummie.
Responsive heeft niets te maken met webapps. Responsive was er al voor de term webapps ooit bedacht is.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn dat webapps, responsive ja toch alles responsive
dodelijk saai ja.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:06 schreef Tarado het volgende:
vandaag weer cardio gedaan, dat stair climbing is dodelijk
Ja die is echt totaal ongeschikt voor in zo'n praatprogramma. Dat zeg ik als een van zijn allergrootste fansquote:
Telkens wiel opnieuw uitvinden is ook niet handig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Meh. Ben ik ook geen fan van eerlijk gezegd. Zit zoveel overbodige code in die je nooit gebruikt, en wat ik zelf merk is dat de fanatieke Bootstrap gebruikers dan weer niet weten wat überhaupt de achterliggende code doet. En dat vind ik voor een front end developer wel een vereiste.
Zit dat wel goed, dus weet je wat het doet verder en gebruik je bootstrap; geen probleem.
Heb het gezien ja. Hij kan niet zo goed tegen (domme)vragen en opmerkingen van anderen. Dan kun je er beter niet gaan zitten nee.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja die is echt totaal ongeschikt voor in zo'n praatprogramma. Dat zeg ik als een van zijn allergrootste fans.
willemquote:
en van wielrennen word je lelijk, het is echt zwaar ik kom niet in een "cruise mode" om het zo maar te zeggenquote:
Hij volgt het gewoon allemaal niet helemaal meer. Is ook op een leeftijd dat dat mag, maar ga daar dan niet elke week zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb het gezien ja. Hij kan niet zo goed tegen (domme)vragen en opmerkingen van anderen. Dan kun je er beter niet gaan zitten nee.
geweldige speler was het maar hij iets te gek op aandacht en z'n vrouw wat te gek op centjesquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij volgt het gewoon allemaal niet helemaal meer. Is ook op een leeftijd dat dat mag, maar ga daar dan niet elke week zitten.
True, en daarin ben ik ook wel vrij conservatief. Teveel waarschijnlijk, en merk ook wel dat me dat zelf soms in de weg zit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Telkens wiel opnieuw uitvinden is ook niet handig.
Ben wel met je eens dat je de code goed moet kennen, maar ook in de echte programmeerwereld zie je nu dat bedrijven met producten als BettyBlocks en Outsystems gaan werken omdat het in veel gevallen efficienter is.
Rekenkracht is ook zo goedkoop dat je beter maar wat extra regels onzinnige code kunt hebben, dan dat je veel tijd erin steekt om het steeds maar kleiner te houden.
Hij kan ook zo heerlijk tegendraads doen zonder echte argumenten en bijna op het puberale af, dat had Cruijff ook trouwens.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
geweldige speler was het maar hij iets te gek op aandacht en z'n vrouw wat te gek op centjes
Overigens heb ik hem in zijn columns nog nooit op een boeiende mening kunnen betrappen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij volgt het gewoon allemaal niet helemaal meer. Is ook op een leeftijd dat dat mag, maar ga daar dan niet elke week zitten.
Schrijft hij die überhaupt zelf?quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overigens heb ik hem in zijn columns nog nooit op een boeiende mening kunnen betrappen.
Volgens mij niet maar ik neem aan dat de input wel (deels) van hem komt. Ik zie in ieder geval regelmatig meningen voorbij komen die hij op TV ook uit.quote:
even bellen met de schrijver, Chris van Nijnatten was het voorheen, geen idee of dat nog zo is, zo deed Cruijff dat ook met Jaap de grootquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar ik neem aan dat de input wel (deels) van hem komt. Ik zie in ieder geval regelmatig meningen voorbij komen die hij op TV ook uit.
Ja precies. Geen idee eigenlijk, die van Nijnatten is volgens mij naar de KNVB gegaan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
even bellen met de schrijver, Chris van Nijnatten was het voorheen, geen idee of dat nog zo is, zo deed Cruijff dat ook met Jaap de groot
Alle geniale mensen hebben dat een beetje.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan ook zo heerlijk tegendraads doen zonder echte argumenten en bijna op het puberale af, dat had Cruijff ook trouwens.
Noujah ik denk dat niemand er knap uit ziet als hij aan echt aan het sporten is. Doe je recht aan of doe je zijdelingse passen? Ik vind het altijd killing voor mijn knieën dat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
en van wielrennen word je lelijk, het is echt zwaar ik kom niet in een "cruise mode" om het zo maar te zeggen
niet alle dieren zijn koeienquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Alle geniale mensen hebben dat een beetje.
Barney heeft dikkere tetten als zijn deerne.quote:
gister al uitvoerig besproken in de APPquote:
rechtquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Noujah ik denk dat niemand er knap uit ziet als hij aan echt aan het sporten is. Doe je recht aan of doe je zijdelingse passen? Ik vind het altijd killing voor mijn knieën dat.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gister al uitvoerig besproken in de APP
dat plan was er al een tijdje maar privé ookquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:38 schreef Elan het volgende:
Femke gaat nu ze aan de gracht woont ook maar meteen de pleziervaart aan banden leggen.
Tarado en ik vinden haar een heksquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:38 schreef Elan het volgende:
Femke gaat nu ze aan de gracht woont ook maar meteen de pleziervaart aan banden leggen.
Naast impopulaire maatregelen weinig charisma nee. Zal ook wel niet herkozen worden straks.quote:
als er gekozen werd, blijft een misser van D66 die Ollongren naar Den Haag hebben gestuurd ipv haar voor te dragen toen ze nog de grootste waren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Naast impopulaire maatregelen weinig charisma nee. Zal ook wel niet herkozen worden straks.
omdat je vrouwen niet begrijptquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:26 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap niet dat je als vrouw die niet zwaar in de put of aan de drugs zit zo wanhopig bent voor geld, dat je met een vieze dikzak als barny gaat
quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godver, weer hoofdpijn na de gym.
@:onlogisch
drink je wel genoeg?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als je altijd hoofdpijn hebt na he trainen doe je iets niet goed met abdominal pressure. Of je hebt een levensbedreigende ziekte.quote:
Dat lijkt me fantoompijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind er geen reet aan anders.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
De discussies tussen Scrummie en Elan zijn altijd prachtig.
Nee, het is echt hoofdpijn. Een hersenschudding zou dan weer wel een fantoomaandoening zijn.quote:
Die gozer is echt strontvervelend. Hij slingert een discussie aan, vraag om een reactie of uitleg en gaat dan vervolgens debiel lopen doen en draaien om woorden zonder ook maar 1 seconde inhoudelijk te gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
De discussies tussen Scrummie en Elan zijn altijd prachtig.
Gastquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gozer is echt strontvervelend. Hij slingert een discussie aan, vraag om een reactie of uitleg en gaat dan vervolgens debiel lopen doen en draaien om woorden zonder ook maar 1 seconde inhoudelijk te gaan.
Kapiteintje ligt ook al elke keer met hem in de clinch.
Denk dat ik maar gewoon niet meer om hem ga reageren.
Dat is niet per se negatief.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gozer is echt strontvervelend. Hij slingert een discussie aan, vraag om een reactie of uitleg en gaat dan vervolgens debiel lopen doen en draaien om woorden zonder ook maar 1 seconde inhoudelijk te gaan.
*vraagt *opquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kan je sowieso ophouden met reageren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Fijn dat jij mijn "grappen" altijd analyseert en nog een en ander toevoegt zodat het voor de mindere goden ook begrijpelijk is. Dongod.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, het is echt hoofdpijn. Een hersenschudding zou dan weer wel een fantoomaandoening zijn.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je sowieso ophouden met reageren.
Hallo zeg. Koekoek. Dit kan ook wel wat minder hè.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je sowieso ophouden met reageren.
Kapo kan ook echt doorgaan met discussies, puur om het discussieren. Niet omdat hij nog denkt dat hij gelijk heeft.quote:
Wat bedoel je lieverd?quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt daar ook zo je contacten voor in het Ajaxtopic las ik net
Je 'discussie' met LitmanenAFCAquote:
Oh, het ging over stoken maar je pakt er iets anders bij merk ik wel. (Ik poste allemaal statistieken voordat ik dat zei maar goed)quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je 'discussie' met LitmanenAFCA
Je bent door je argumenten heen, nee JIJ bent door je argumenten heen![]()
![]()
Niveautje hoor
Klopt, moest glimlachenquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
GGMM maakte net een leuk grapje in het Ajax-topic.
Geef het beestje een naam.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, het ging over stoken maar je pakt er iets anders bij merk ik wel. (Ik poste allemaal statistieken voordat ik dat zei maar goed)
Een beetje zoals naar ander wijzen als je zelf besproken wordt. (dit gaat over jou)quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef het beestje een naam.
In elk geval weer extreem kinderachtig gedrag (zoals we van je gewend zijn)
Dat lijkt me verstandig ja.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nu een potentiële discussie tussen Elan en kapiteintje in het Feyenoord topic. Ik kijk wel toe.
Voor en na pics graag.quote:
Doe normaal idioot.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:38 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat op wedstrijddagen voor de CL het niveau in het Ajax-topic echt dramatisch is. Volgens mij zit echt iedereen in de zenuwen.
Ik vind dit wel iets schattigs hebben.
[..]
Voor en na pics graag.
[..]
Doe normaal idioot.
Goede teksten. Vooral 'Pan pan pan que tun pan que pin' na 'Que tun pan pan que tun pan que tepe tepe' weet me te raken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoo!
Hoo ha!
Hea... hoo!
Chiquitan chiquititan tan tan
Que tun pan pan que tun pan que tepe tepe
Pan pan pan que tun pan que pin
Ecsta si, ecsta no
Ecsta si, ecsta no
Ecsta si, ecsta no
Ecsta si, ecsta no
Si la conoces
Te gustara
Porque es la bomba
Que va a estallar
No tiene pegas
Porque es genial
Asi, me gusta a mi
Asi, me gusta a mi
Asi, me gusta a mi
Asi, me gusta a mi
Ecsta si, ecsta no
Ecsta si, ecsta no
Ecsta si, ecsta no
Ecsta si, ecsta no
Esta me gusta
Me la como yo
Si la conoces
Te gustara
Porque es la bomba
Que va a estallar
No tiene pegas
Porque es genial
Asi, me gusta a mi
Asi, me gusta a mi
Asi, me gusta a mi
Asi, me gusta a mi
Ecsta si, ecsta no
Ecsta si, ecsta no
Ecsta si, ecsta no
Ecsta si, ecsta no
Hea... hoo!
lollquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goede teksten. Vooral 'Pan pan pan que tun pan que pin' na 'Que tun pan pan que tun pan que tepe tepe' weet me te raken.
Ik heb een zeer normaal uiterlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of hij heeft de hoop voor een normaal uiterlijk bij jou allang opgegeven.
Euh… Ja inderdaad!quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een zeer normaal uiterlijk.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goede teksten. Vooral 'Pan pan pan que tun pan que pin' na 'Que tun pan pan que tun pan que tepe tepe' weet me te raken.
Met LitmanenAFCA is het soberzo moeilijk om een normale discussie te hebben. Eigenlijk is het gewoon niet mogelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je 'discussie' met LitmanenAFCA
Je bent door je argumenten heen, nee JIJ bent door je argumenten heen![]()
![]()
Niveautje hoor
@LitmanenAFCAquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met LitmanenAFCA is het soberzo moeilijk om een normale discussie te hebben. Eigenlijk is het gewoon niet mogelijk.
Modwaardig dit.quote:
Joh echt?quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is een halve finale dus de spanning staat er vol op.
230?quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is een halve finale dus de spanning staat er vol op.
Zeker. In de competitie hebben we er twee keer van gewonnen, maar ze staan wel nog boven ons in de stand. De thuiswedstrijd wonnen we overtuigend. Uit hadden zij een aantal geblesseerden dus dat is niet heel representatief. We spelen nu weer thuis en ik verwacht veel publiek. Dat kan motiverend werken, maar zou ook verlammend kunnen werken. Ik vrees een beetje voor het laatste. Veel introverte jongens. Maar dit team heeft vorig jaar ook de beker gewonnen dus enig zelfvertrouwen is er zeker wel. Ik merk dat ik zelf ook wel wat gespannen ben.quote:
quote:
we?quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Enfin; Ik ben wel benieuwd naar vanavond.
Fysiek team, maar we hebben er eerder tegen gespeeld en toen wonnen we. Staan wat spelers bij die in het verleden bij een BVO hebben gespeeld. Het is een halve finale dus de spanning staat er vol op.
VBL ON TOURquote:Op woensdag 8 mei 2019 16:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
POL / Livechat met politieke partij Volt
Dat vind ik altijd zo bijzonder, van die mensen die dan overdreven gaan zitten meeleven met een andere club, omdat je eigen club geen resultaat boekt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik merk dat ik zelf ook wel wat gespannen ben.
Het team wat ik train Scrum. 18:30 uur is het strijd.quote:
Het gaat niet over Ajax maat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo bijzonder, van die mensen die dan overdreven gaan zitten meeleven met een andere club, omdat je eigen club geen resultaat boekt.
(ik merk dat ik heel vervelend word als ik zenuwen heb... )
Liep je me nou bewust in de maling te nemen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat niet over Ajax maat.
Mijn voetbalteam speelt vanavond halve finale beker.
Laat ik voorop stellen dat ik hoop dat Ajax wint, maar ik kan er niet heel gespannen om zijn.
¿¿¿quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
POL / Livechat met politieke partij Volt
Ik zou niet durven, makker.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liep je me nou bewust in de maling te nemen?
Dat is ook echt ondankbaar werk ja.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb 1 jaar een jeugdteam getraind
Meteen mee gestopt, wat een teringgezeik van ouders krijg je over je heen zeg.
Tot zover deze anekdote
Dom varken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:12 schreef Caland het volgende:
Oh wacht het is niet eens een livechat
Dan laat maar
Ik kan wel goed met mensen om gaan. Ik denk dat dat wel een pre is.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:14 schreef Caland het volgende:
Tot zover deze anekdote
Mijn broertje was afgelopen weekend trainer/coach van het team van zijn zoontjes. Blijkbaar was de wedstrijd bijna gestaakt, vanwege ruzie tussen de 2 trainers...quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:14 schreef Caland het volgende:
Tot zover deze anekdote
Is toch mooi man. Allemaal van die knappe moederkes langs de lijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ook echt ondankbaar werk ja.
Die zie ik ook bij monkey townquote:Op woensdag 8 mei 2019 16:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is toch mooi man. Allemaal van die knappe moederkes langs de lijn.
Heb ik eigenlijk pas 1 keer mee gemaakt. In de achterstandswijk van Roermond. Waar de spelbegeleider - ja zo heet dit tegenwoordig - ons een goal ontnam en snoeiharde overtredingen van zijn team niet bestrafte. Ik kan daar zelf niet heel kwaad om worden, maar een van de vaders die er bij was, kreeg het even te kwaad.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn broertje was afgelopen weekend trainer/coach van het team van zijn zoontjes. Blijkbaar was de wedstrijd bijna gestaakt, vanwege ruzie tussen de 2 trainers...
Tokkietrekpleister zo een binnenspeeltuin. Geen fan van.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zie ik ook bij monkey town
Lekker man. Vanavond nog even Under The Pressure, lekker up-tempoquote:
Ooooooh. Ik dacht dat je het over Ajax had.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het team wat ik train Scrum. 18:30 uur is het strijd.
Ik ben pas in de winterstop ingestroomd, dus het is niet op mijn conto te schrijven anders had ik dat wel gedaan.Zit een TC3 oefenmeester op, maar dat is nog een jong menneke, vandaar dat is gevraagd of we een handje konden helpen.
Blij dat je een acceptabele muzieksmaak hebt ontwikkeld, maat.quote:
Tuurlijk niet man.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ooooooh. Ik dacht dat je het over Ajax had.
zou hem gewoon lekker nu doen maatquote:Op woensdag 8 mei 2019 16:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lekker man. Vanavond nog even Under The Pressure, lekker up-tempo
Ik vind 't maar niks.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blij dat je een acceptabele muzieksmaak hebt ontwikkeld, maat.
Nee vanavond is beter. Werkt tegen de spanningquote:
Het is ook niet helemaal mijn ding, maar in ieder geval heel veel beter dan alle nederhiphop en pop waar veel jongeren naar luisteren. Red Eyes vind ik overigens wel een goede plaat van ze.quote:
A playlist featuring Loyle Carner, Simple Creatures, Craig Finn, and othersquote:Op woensdag 8 mei 2019 16:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is ook niet helemaal mijn ding, maar in ieder geval heel veel beter dan alle nederhiphop en pop waar veel jongeren naar luisteren. Red Eyes vind ik overigens wel een goede plaat van ze.
Ja prima. Bij nader inzien "jammer" dat Chris Cornell niet 10 dagen eerder is gestorven.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:30 schreef Saind het volgende:
Ik vind het sowieso ver gaan dat je vandaag niet gewoon Cornell 77 op repeat hebt staan
8 mei god
quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja prima. Bij nader inzien "jammer" dat Chris Cornell niet 10 dagen eerder is gestorven.
die bedrijfquote:Op woensdag 8 mei 2019 16:36 schreef Doublepain het volgende:
Factuur met QR code naar Ideal, eindelijk een bedrijf die het snapt
Ik vond pas dat je wel gelijk had aangaande Handsome Fammily.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
Durand Jones & The Indications
Andrew Bird
Vampire Weekend
Ome Loyle
Ik struin in het weekend lijstjes af en dan kom ik vanzelf muzak tegen die me ligt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond pas dat je wel gelijk had aangaande Handsome Fammily.
Verder zit ik meer in de richting van Blues, Soul en Folk.
Deze man live zien is puur genot.
Deze komt ook regelmatig optreden in Nederland. Gaat dat zien.
Succes met je team vanavond Lans.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja prima. Bij nader inzien "jammer" dat Chris Cornell niet 10 dagen eerder is gestorven.
Ken hem. Vroegah veel geluisterd.quote:
Thanks. Jij succes met jouw team vanavond.quote:
Bedankt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Thanks. Jij succes met jouw team vanavond.
Shit, dus onze fittie lag aan mijquote:Op woensdag 8 mei 2019 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan wel goed met mensen om gaan. Ik denk dat dat wel een pre is.
Altijd wel gezellig, een vriendin van mij knipt mij altijd. Die zie ik verder niet zo vaak meer dus niks mis mee. (geen pics)quote:
Gezellig, wat kom je doen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga zaterdag naar Friesland, komt wel heel dichtbij zo maxi
Please, pics van je haar...quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Altijd wel gezellig, een vriendin van mij knipt mij altijd. Die zie ik verder niet zo vaak meer dus niks mis mee. (geen pics)
lol.twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 08-05-2019 om 15:54:31Een bijzondere opeenvolging van berichten. Wel zo aardig dat ze bij Helmond Sport een dagje hebben gewacht met het ontslagbericht... https://t.co/JEHP6Korcf reageer retweet
Dit boeit echt letterlijk niemandquote:Op woensdag 8 mei 2019 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
lol.twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 08-05-2019 om 15:54:31Een bijzondere opeenvolging van berichten. Wel zo aardig dat ze bij Helmond Sport een dagje hebben gewacht met het ontslagbericht... https://t.co/JEHP6Korcf reageer retweet
Aan de werkdag hequote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
Vreemd dat maxi-mis mijn hele quote niet overneemtquote:Op woensdag 8 mei 2019 16:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd naar de verklaring van Caland omtrent deze situatie.
Je edit kwam later inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd dat maxi-mis mijn hele quote niet overneemt
Ik werd vroeger geknipt door iemand die nog mijn oppas was geweest toen ik vier was ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Altijd wel gezellig, een vriendin van mij knipt mij altijd. Die zie ik verder niet zo vaak meer dus niks mis mee. (geen pics)
quote:Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 08-05-2019 16:54
Ik vind dat altijd wel fijn, hoeft het in ieder geval niet over het weer te gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik werd vroeger geknipt door iemand die nog mijn oppas was geweest toen ik vier was ofzo.
Helaas in Groningen geen persoonlijke touch meer met de kapper.
Dit komt erg zwakzinnig over wat je nu aan het doen bent.quote:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 08-05-2019 om 15:54:31Een bijzondere opeenvolging van berichten. Wel zo aardig dat ze bij Helmond Sport een dagje hebben gewacht met het ontslagbericht... https://t.co/JEHP6Korcf reageer retweet
Dat zou ik heel gezellig vinden. Er is vlakbij ons kermisweekend.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een vriend bezoeken (misschien ben jij het)
quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit komt erg zwakzinnig over wat je nu aan het doen bent.
Dan zal je wel moeten lachen om deze tweet!twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 08-05-2019 om 15:54:31Een bijzondere opeenvolging van berichten. Wel zo aardig dat ze bij Helmond Sport een dagje hebben gewacht met het ontslagbericht... https://t.co/JEHP6Korcf reageer retweet
Dus er is kermis en je nodigt @JanCees niet eens uit?quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ik heel gezellig vinden. Er is vlakbij ons kermisweekend.
Benieuwd naar de verklaring van @maxi-mus omtrent deze situatie.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus er is kermis en je nodigt @:jancees niet eens uit?
Ik heb liever dat je ophoudt te stoken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus er is kermis en je nodigt @:jancees niet eens uit?
No. Fucking. Way.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga zaterdag naar Friesland, komt wel heel dichtbij zo maxi
Ik heb in De Jouwer gewerkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |