Dat, of een vroege goal van Barca, dan kunnen we zappen.quote:
Dat vindt @GGMM erg kinderachtig en hij kijkt uit naar een live action film over Mario Kart.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:45 schreef KingRoland het volgende:
@:johannes_vermeer
wat is de mening van René als het gaat om Detective Pikachu?
ohquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vindt @:GGMM erg kinderachtig en hij kijkt uit naar een live action film over Mario Kart.
Hockeymeisje toch? Zijn meestal niet vies van een piemel. Denk bi.quote:
Maar ze is getrouwd. Met een vrouw.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hockeymeisje toch? Zijn meestal niet vies van een piemel. Denk bi.
Ben benieuwd hoe mijn vriend @:kingroland hierover denkt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:49 schreef Doublepain het volgende:
Luister nu naar Jurekgod
WERELDTALENT
@:Jancees
Overdrijf niet zo, idioot.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
O MIJN FUCKING GOD WAT PRACHTIG ZGE HAHAHFHJDSHJDHUDHH OJGELOFELIJK NIEUWE HOOGTEPUNT IN JE LEVEN
[ afbeelding ]
Loopfiets altijd goed.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:34 schreef JanPawelII het volgende: mn broertje wordt bijna 3 graag cadeausuggesties @:jojoortje
HAHAquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alsof Liverpool een kans heeft. HAHA.
Scrummie.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig kenners op dit forum.
Begrijpelijk. Wat een wedstrijd. Van begin tot het laatste fluitsignaal. Bizarquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scrummie.Ik moet hier even van bijkomen ouwe reus. (van de wedstrijd)
Lijkt me teringsaaiquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:43 schreef Caland het volgende:
Zit al stiekem naar vluchten richting Liverpool/Manchester te kijken in dat weekend van 1 juni
Kost geen drol en win win
Ik waarschuwde barca nog in de APP, maar als ze niet luisteren tsjah niet mijn probleemquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig kenners op dit forum.
Volgensmij ook veel inteelt @insoquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Liverpool is wel geinig, vooral qua stappen.
Hey maat.quote:
Flinke overwinning van Barca voorspeld ja?quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Ik stel voor dat wij onze mond houden vanavond in het livetopic omtrent voorspellingen.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Ik stel voor dat wij onze mond houden vanavond in het livetopic omtrent voorspellingen.
Dat zal voor mij niet zo moeilijk zijn want ik ben er vanavond niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Ben vrij vandaag en morgen 11 uur beginnenquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is ook al 8.00 uur, ga eens wat doen.
Zat je er weer eens naast?quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Oh ja. Dat zij je gisteren al.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal voor mij niet zo moeilijk zijn want ik ben er vanavond niet.
je gaat naar het stadion of je kijkt de wedstrijd niet?quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal voor mij niet zo moeilijk zijn want ik ben er vanavond niet.
Naar de kroeg.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
je gaat naar het stadion of je kijkt de wedstrijd niet?
Boven jullie, ja.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je de kroeg boven ons verkiest.
Benieuwd wat @:Scrummie2.0 en @:GGMM hiervan vinden.
@GGMM is ook weer bij vrienden gok ik.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Behalve de 1-2 tegen Real heb ik er alle KO wedstrijden gekeken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boven jullie, ja.
Ik ben er immers ook niet bij.
En ik vind het logisch. Als ik er wel bij was vanavond had maxi-mus vast ook FOK! verkozen boven de kroeg.
GGMM en vriendenquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
@:GGMM is ook weer bij vrienden gok ik.
Poppenspeler.pngquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:03 schreef onlogisch het volgende:
Binnen 1 seconde van elkaar reageren ze.
Ik zag 2 quote-alerts en kwam natuurlijk DIRECT KIJKEN
Ah, Angular oa. Gebruik ik niet. Ik ben van de oude stempel; HTML CSS + wat Javascript. Maar ik voel me de laatste tijd verplicht om Vue.js op te gaan pakken.quote:
Alleen dat ja, pff best basicquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, Angular oa. Gebruik ik niet. Ik ben van de oude stempel; HTML CSS + wat Javascript. Maar ik voel me de laatste tijd verplicht om Vue.js op te gaan pakken.
Oh nee, dat hoeft echt niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen dat ja, pff best basiczou idd meer gaan leren
Ja maar binnen uurtje heb je wel client-server app gefixed, ready to goquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh nee, dat hoeft echt niet.
Ik heb echt een hekel aan dat alles tegenwoordig maar half fullstack moet zijn. Slaat nergens op. Zoveel zogenaamde developers die denken dat te zijn, maar zodra je ze vraagt een normale regel CSS te schrijven zonder preprocessor komt er de meest belachelijke flauwekul uit. Liever iemand die HTML/CSS uitstekend beheerst, dan iemand die met 300 tools een bagger website in elkaar kan prutsen.
Daar hou ik mij helemaal niet mee bezig. Maak websites, geen appsquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar binnen uurtje heb je wel client-server app gefixed, ready to go
Wat zij je dan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:15 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus ik heb een dt-foutje gemaakt in het Ajax-topic.
Dat kan gebeuren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:15 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus ik heb een dt-foutje gemaakt in het Ajax-topic.
Niet mis met bootstrap tochquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh nee, dat hoeft echt niet.
Ik heb echt een hekel aan dat alles tegenwoordig maar half fullstack moet zijn. Slaat nergens op. Zoveel zogenaamde developers die denken dat te zijn, maar zodra je ze vraagt een normale regel CSS te schrijven zonder preprocessor komt er de meest belachelijke flauwekul uit. Liever iemand die HTML/CSS uitstekend beheerst, dan iemand die met 300 tools een bagger website in elkaar kan prutsen.
Wat, onlogisch?quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren.(hou je de hond even aan de lijn?)
En wat was jouw excuus?quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat excuus had @:maxi-mus gisteravond niet.
quote:
Jammer, valse honden krijgen een spuitje. Soms een beetje overdreven maar men snapt het principe.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat, onlogisch?
Dat vervelende aandacht vragende zit zo diep in zijn karakter dat ik dat er onmogelijk uitkrijg.
Meh. Ben ik ook geen fan van eerlijk gezegd. Zit zoveel overbodige code in die je nooit gebruikt, en wat ik zelf merk is dat de fanatieke Bootstrap gebruikers dan weer niet weten wat überhaupt de achterliggende code doet. En dat vind ik voor een front end developer wel een vereiste.quote:
Dat was bewust, zodat alle aandacht die jij kreeg naar mij ging.quote:
Dat van mij was ook mokerdom, maar goed we gaan door. We zijn maar mensen Scrummie.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat was bewust, zodat alle aandacht die jij kreeg naar mij ging.
(Grapje, dat was gewoon mokerdom)
Tegenwoordig zijn dat webapps, responsive ja toch alles responsivequote:Op woensdag 8 mei 2019 11:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daar hou ik mij helemaal niet mee bezig. Maak websites, geen apps.
Uitdelen en incasseren. Dat is het motto.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat van mij was ook mokerdom, maar goed we gaan door. We zijn maar mensen Scrummie.
Responsive heeft niets te maken met webapps. Responsive was er al voor de term webapps ooit bedacht is.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn dat webapps, responsive ja toch alles responsive
dodelijk saai ja.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:06 schreef Tarado het volgende:
vandaag weer cardio gedaan, dat stair climbing is dodelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |