quote:Op maandag 6 mei 2019 15:08 schreef GGMM het volgende:
Max en Onlogisch zijn geen vrienden vandaag.
Ik hou dit nauwlettend in de gaten.
Pics van je perzik graag.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Eetze, ik ben meer van de perziken...
Wat staat er op het programma? Hier rug/biceps en 3 kwartier cardio.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb veel koffie op, benieuwd of PW zo werkt
Schouders/bicepsquote:Op maandag 6 mei 2019 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat staat er op het programma? Hier rug/biceps en 3 kwartier cardio.
@:JanPawelII
Beter had je even gewacht met deze schijtlollige reactie. Niemand gelooft dat ik binnen 9 seconden iets doorstuur en jij daar hier dan binnen die tijd ook op reageert.quote:
Volgens de moeder van @Elan ben je ook altijd binnen 9 seconden klaar.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter had je even gewacht met deze schijtlollige reactie. Niemand gelooft dat ik binnen 9 seconden iets doorstuur en jij daar hier dan binnen die tijd ook op reageert.
Kritiekpuntje, hopelijk doe je hier iets mee.
8.5/10quote:Op maandag 6 mei 2019 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens de moeder van @:Elan ben je ook altijd binnen 9 seconden klaar.
Wilde eerst een retirade typen maar dit is eigenlijk een prima compliment voor mijn moedertje van bijna 65. Bedankt makker.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens de moeder van @:Elan ben je ook altijd binnen 9 seconden klaar.
Ik vertrouw hem op zijn blauwe ogen...quote:Op maandag 6 mei 2019 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is al te laat. Hij gaat momenteel ook door DE APP
niks, ik heb gisteren geBBQt. #obesitasquote:
GGMM HEEFT BLAUWE OGEN!quote:Op maandag 6 mei 2019 15:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem op zijn blauwe ogen...
Waardeloos stuk stront.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
GGMM HEEFT BLAUWE OGEN!
HET GROOTSTE MYSTERIE VAN FOK! HEEFT BLAUWE OGEN.
Tot nu toe:
- 37 jaar
- kattenliefhebber
- hiphopfanaat
- blauwe ogen
- woonde ooit boven een snackbar
- Minaj fan.
toch wel ouder dan ik dachtquote:Op maandag 6 mei 2019 16:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
GGMM HEEFT BLAUWE OGEN!
Tot nu toe:
- 37 jaar
- kattenliefhebber
- hiphopfanaat
- blauwe ogen
- woontde ooit boven een snackbar
- Minaj fan.
GISTEREN!? Met dit weer!?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:00 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
niks, ik heb gisteren geBBQt. #obesitas
Fixedquote:Op maandag 6 mei 2019 16:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
GGMM HEEFT BLAUWE OGEN!
Tot nu toe:
- 37 jaar
- poezenliefhebber
- hiphopfanaat
- blauwe ogen
- baas van de snackbar
- Perzikkenfan.
Echt een klootzak ben je.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zegt GGMM ook altijd bij eerste dates.
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jouw probleem.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik beschouw jou nog wel als makker, makker.
KOEKOEKquote:Op maandag 6 mei 2019 16:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
NEE NEE NEE; je hoeft niet te gaan schat, NEE!
NEE NEE NEE, Je hoeft niet te gaan schat, NEE!
Hij is zo terug, even een pak tafelzout halen bij de Appiequote:Op maandag 6 mei 2019 16:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
NEE NEE NEE; je hoeft niet te gaan schat, NEE!
NEE NEE NEE, Je hoeft niet te gaan schat, NEE!
Ik ben blij dat je naar mij luistertquote:Op maandag 6 mei 2019 16:17 schreef GGMM het volgende:
Op de foto's die ik van Charlotte kreeg is het duidelijk dat op sommige plaatsen de zon niet schijnt!
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je naar mij luistert.
Applegodenquote:Apple heeft 225,4 miljard dollar (201,5 miljard euro) in kas, bleek uit het vorige kwartaalverslag. Daarmee is het een van de bedrijven met het grootste vrij te besteden geldvoorraden ter wereld.
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je naar mij luistert.
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:17 schreef GGMM het volgende:
Op de foto's die ik van Charlotte kreeg is het duidelijk dat op sommige plaatsen de zon niet schijnt!
quote:
quote:
Flikker toch op met dit fantasten verhaaltje.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:29 schreef Adames het volgende:
Wat doet Scrummie toch altijd vreemd als Charlotte erbij is
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:29 schreef Adames het volgende:
Het is wel vreemd dat je haar als volwaardig mens behandeltquote:Op maandag 6 mei 2019 16:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Flikker toch op met dit fantasten verhaaltje.
Grootst mogelijke onzin.
Je bent zelf vreemd.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is wel vreemd dat je haar als volwaardig mens behandelt
Super irritant ja van die gasten die helemaal veranderen als er een wijf bij is.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:29 schreef Adames het volgende:
Kloptzak.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Super irritant ja van die gasten die helemaal veranderen als er een wijf bij is.
Echt een mokerirritante eigenschap @:scrummie2.0
Flikker nou opquote:Op maandag 6 mei 2019 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Super irritant ja van die gasten die helemaal veranderen als er een wijf bij is.
Echt een mokerirritante eigenschap @:scrummie2.0
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:29 schreef Adames het volgende:
Gewoon lekker binnen opeten, niks aan het handjequote:
Echt een mannending he! Lekker hoor.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:34 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Gewoon lekker binnen opeten, niks aan het handje
Alsof jij niet graag worsten in je mond stopt.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:34 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Echt een mannending he! Lekker hoor.
Subtiel, Elan.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof jij niet graag worsten in je mond stopt.
Sausje erbij... salade erbij.. JA HOOR!!quote:Op maandag 6 mei 2019 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof jij niet graag worsten in je mond stopt.
Niks mis mee, alhoewel ik nu alweer bezig ben met woensdagquote:Op maandag 6 mei 2019 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe is het makker. Poos niet gesproken!
Eerste prijs binnen, toetertjes !!!!
Wat geforceerd ditquote:Op maandag 6 mei 2019 16:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja.
Ga je mee bunchee jumpen deze zomer?
Begrijpelijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee, alhoewel ik nu alweer bezig ben met woensdag
Ik heb er alle vertrouwen in ja.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Kan bijna niet meer misgaan eigenlijk.
Ten Hagquote:Op maandag 6 mei 2019 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in ja.
Ten HagGod weet de focus goed over te brengen
110%quote:Op maandag 6 mei 2019 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nog vertrouwen erin dat PSV kampioen wordt?
Scrummie denkt nog steeds dat Feyenoord kampioen wordt.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nog vertrouwen erin dat PSV kampioen wordt?
Scrummie dacht ook dat Peter Bosz zijn voetbalvisie had afgekeken van Giovanni van Bronckhorst.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scrummie denkt nog steeds dat Feyenoord kampioen wordt.
Leugens.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie dacht ook dat Peter Bosz zijn voetbalvisie had afgekeken van Giovanni van Bronckhorst.
Dit kan ik bijna niet geloven.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie dacht ook dat Peter Bosz zijn voetbalvisie had afgekeken van Giovanni van Bronckhorst.
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is nog altijd minder belachelijk dan het verhaal van Peter zelf.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2019 17:04 schreef GGMM het volgende:
Zei Scrummie ook niet dat Bosz het druk zetten had gekopieerd van Van Bronckhorst? Of was dat iemand anders?
Welk verhaal?quote:Op maandag 6 mei 2019 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is nog altijd minder belachelijk dan het verhaal van Peter zelf.
Nee, dat hij in de jaren 90 na de training bij Feyenoord stiekem naar de trainingen van Ajax reed en daar undercover meekeek bij Van Gaal. Waarschijnlijk met een pruik op ofzoquote:Op maandag 6 mei 2019 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welk verhaal?
Dat hij in augustus 2018 al zei dat Ajax de CL kon winnen?
als speler? zal best een keer gebeurd zijn maar dat gaat dan zo'n eigen leven leidenquote:Op maandag 6 mei 2019 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat hij in de jaren 90 na de training bij Feyenoord stiekem naar de trainingen van Ajax reed en daar undercover meekeek bij Van Gaal. Waarschijnlijk met een pruik op ofzo
Toen had hij in elk geval nog geen pruik nodig.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
als speler? zal best een keer gebeurd zijn maar dat gaat dan zo'n eigen leven leiden
Waarom praat je Engels?quote:Op maandag 6 mei 2019 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
I will take practical effects over CGI any day
jouw probleemquote:Op maandag 6 mei 2019 17:19 schreef Elan het volgende:
En omdat ik verkies elk moment praktische effecten boven een computer graphics interface een beetje raar klinkt.
Computer gegenereerde beeldenquote:Op maandag 6 mei 2019 17:19 schreef Elan het volgende:
En omdat ik verkies elk moment praktische effecten boven een computer graphics interface een beetje raar klinkt.
imageryquote:Op maandag 6 mei 2019 17:19 schreef Elan het volgende:
Dat gaf hij aan tijdens zijn aanstelling als trainer van Ajax (bij het inlikinterview)quote:Op maandag 6 mei 2019 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
als speler? zal best een keer gebeurd zijn maar dat gaat dan zo'n eigen leven leiden
al eerderquote:Op maandag 6 mei 2019 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaf hij aan tijdens zijn aanstelling als trainer van Ajax (bij het inlikinterview)
Dat was niet bij zijn aanstelling. Domme kut.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaf hij aan tijdens zijn aanstelling als trainer van Ajax (bij het inlikinterview)
Ja toch.quote:
Op die indiegogo link stond verwacht Juli dit jaarquote:Op maandag 6 mei 2019 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja toch.
Is nog wel een kickstarter dus ff wachten wat er daadwerkelijk uit komt.
https://www.kickstarter.c(...)nitive-80s-horror-do
Als speler van Feyenoord trainingen van Ajax bijwonen klinkt wel heel erg als bullshit.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:25 schreef Adames het volgende:
[..]
al eerder
https://www.ajaxshowtime.(...)jax-in-de-meer-.html
Dat doet hij wel vaker.quote:
Dat jij het niet leuk vindt betekent niet dat het bullshit is.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Als speler van Feyenoord trainingen van Ajax bijwonen klinkt wel heel erg als bullshit.
Ja maar er zitten best veel scammers tussen. Die maken mensen eerst lekker om te doneren en halen dan aanzienlijke bedragen om vervolgens by far niet hetgeen ze initieel beloofden af te leverenquote:Op maandag 6 mei 2019 17:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Op die indiegogo link stond verwacht Juli dit jaar
Het zal me werkelijk een teringzorg zijn als hij dat deed. Alleen het klinkt gewoon niet heel erg logisch.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet hij wel vaker.
[..]
Dat jij het niet leuk vindt betekent niet dat het bullshit is.
zo enorm zou hij niet opgevallen zijn in die tijd bij De Meer, besloten trainingen bestonden toen nog nietquote:Op maandag 6 mei 2019 17:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Als speler van Feyenoord trainingen van Ajax bijwonen klinkt wel heel erg als bullshit.
Op zo'n doordeweekse openbare training komen toch ook altijd wel een paar honderd man af?Of was dat alleen bij Feyenoord.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo enorm zou hij niet opgevallen zijn in die tijd bij De Meer, besloten trainingen bestonden toen nog niet
Lekker vanuit de auto met een verrekijkerquote:Op maandag 6 mei 2019 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo enorm zou hij niet opgevallen zijn in die tijd bij De Meer, besloten trainingen bestonden toen nog niet
ik ben ook weleens geweest al was dat nog in het Cruijff tijdperk, stonden altijd wel wat mensen te kijken, honderden dan weer niet en toen was iedere training openbaarquote:Op maandag 6 mei 2019 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zo'n doordeweekse openbare training komen toch ook altijd wel een paar honderd man af?Of was dat alleen bij Feyenoord.
dat lijkt me dan toch wel weer moeilijkquote:Op maandag 6 mei 2019 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker vanuit de auto met een verrekijker
Hallo hier b 1 0 0
Mwoah met dit soort dingen valt dat wel meequote:Op maandag 6 mei 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar er zitten best veel scammers tussen. Die maken mensen eerst lekker om te doneren en halen dan aanzienlijke bedragen om vervolgens by far niet hetgeen ze initieel beloofden af te leveren
Ja en dan.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben ook weleens geweest al was dat nog in het Cruijff tijdperk, stonden altijd wel wat mensen te kijken, honderden dan weer niet en toen was iedere training openbaar
[..]
dat lijkt me dan toch wel weer moeilijk
The Hobbit daarentegen was vijf minuten nadat de film begonnen was al niet meer kijkbaar.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:22 schreef Adames het volgende:
En overigens wel eens. CGI ziet er al snel matig uit.
LOTR trilogie is ondanks zijn bijna 20 jaar oud, nog behoorlijk kijkbaar wat betreft graphics.
Vreselijk jaquote:Op maandag 6 mei 2019 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Hobbit daarentegen was vijf minuten nadat de film begonnen was al niet meer kijkbaar.
Nog lang niet 😆quote:Op maandag 6 mei 2019 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig? Ik heb nog wel een rituals pakket liggen.
Vraag maar aan N1ek-quote:Op maandag 6 mei 2019 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig? Ik heb nog wel een rituals pakket liggen.
Je hebt de airco echt voor jan lul aangeschaftquote:Op maandag 6 mei 2019 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
November.
Je had je eigen verjaardag-topic geopend.
Dat klinkt niet als iets wat ik zou doen eigenlijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
November.
Je had je eigen verjaardag-topic geopend.
Zijn jouw woorden. Maar zodoende wist ik het nog.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als iets wat ik zou doen eigenlijk.
Ben ik echt zo sneu?![]()
Juni juli augustus worden moker heet.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt de airco echt voor jan lul aangeschaft
quote:
vanavond city kijken boys?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als iets wat ik zou doen eigenlijk.
Ben ik echt zo sneu?![]()
Ik ga eigenlijk alleen naar de mac voor een milkshakequote:Op maandag 6 mei 2019 19:00 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard @:elan @:doublepain @:jancees hebben jullie Grand Mac al geprobeerd
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:11 schreef Caland het volgende:
Gaan we vanavond allemaal JUICHEN voor Vardy?
JAAAAquote:Op maandag 6 mei 2019 19:11 schreef Caland het volgende:
Ik juich zonder schaamte voor City.quote:
wat is datquote:Op maandag 6 mei 2019 19:00 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard @:elan @:doublepain @:jancees hebben jullie Grand Mac al geprobeerd
ik heb een vardy shirt van het kampioensjaar lolquote:Op maandag 6 mei 2019 19:11 schreef Caland het volgende:
Ik kom daar nooitquote:Op maandag 6 mei 2019 19:00 schreef KingRoland het volgende:
ik lees alleen posts waar ik word(zonder t) getagdquote:Op maandag 6 mei 2019 19:31 schreef JanCees het volgende:
jammer dat je mijn posts nooit leest @:kingroland
unitedgodquote:Op maandag 6 mei 2019 19:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik juich altijd voor de concurrent van Liverpool.
In de zin van elk team dat Liverpool de titel dwarsboomt.quote:
Atje Voor De Sfeer?quote:
dit boeit echt niemandquote:Op maandag 6 mei 2019 19:40 schreef Zipportal het volgende:
Wat doet die Starbucks-koffiebeker in ‘Game of Thrones’?
https://www.hln.be/showbi(...)of-thrones~a93074a1/
GoT is geen serie.
@:Caland zo doe je dat.
GoT is een zinkend schip. Slechte schrijvers.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:40 schreef Zipportal het volgende:
Wat doet die Starbucks-koffiebeker in ‘Game of Thrones’?
https://www.hln.be/showbi(...)of-thrones~a93074a1/
GoT is geen serie.
@:Caland zo doe je dat.
Hoiquote:Op maandag 6 mei 2019 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb een vardy shirt van het kampioensjaar lol
glory hunter ik he
quote:Maar mensen slaan soms een beetje door. Ook in mijn omgeving hoor. Lopen ze morgen opeens in een shirt van FC Barcelona door mijn huis. En het is dat ik Ajax liever alleen kijk, anders hadden ze een dag later met een shirt van Ajax op mijn bank gezeten.
Ik zie nu echt mensen die boos worden omdat het zo slecht is, dat vind ik wel grappig.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GoT is een zinkend schip. Slechte schrijvers.
CIES Football Observatory heeft de lijst opgesteld op basis van de vijf grootste competities van Europa (Engeland, Duitsland, Spanje, Italië, Frankrijk). Om die reden ontbreekt bijvoorbeeld Ajax-aanvoerder Matthijs de Ligt op de lijst.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:49 schreef Smoofie het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ert-hoog-op-de-lijst
Waarom staat kluiver zo hoog?
Het is ook niet zó slecht. Maar de cliche serie tropes worden steeds erger, en de plotholes ook.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie nu echt mensen die boos worden omdat het zo slecht is, dat vind ik wel grappig.
Ik schaam me behoorlijk dat ik dat gastje op 1 moest googlen.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:49 schreef Smoofie het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ert-hoog-op-de-lijst
Waarom staat kluiver zo hoog?
WTFquote:Op maandag 6 mei 2019 19:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik schaam me behoorlijk dat ik dat gastje op 1 moest googlen.
Wist ik ook nietquote:Op maandag 6 mei 2019 19:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik schaam me behoorlijk dat ik dat gastje op 1 moest googlen.
Ah, dan ga ik mij er ook niet voor schamenquote:Op maandag 6 mei 2019 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist ik ook niet
Wat kan mij dat verrotten ook
Wat is een kloptzak?quote:
He maat.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
He maat.
Misschien (zeker weten) kan je ook nog een post van gister quoten waar een spelfoutje in staat!
Hoe was je maandag>quote:
quote:
Dit lijkt me echt een smiley voor KLB/ONZ users, je doet je UI wel eer aan.quote:
Moest even vandaag doorkomen qua school, maar nu fris in m'n kop.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk wel goed makker. Lekker gewerkt, mokerhard getraind. Ik kijk nu al uit naar morgen.
hoiquote:
Ik ga een 2e bak koffie zetten.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moest even vandaag doorkomen qua school, maar nu fris in m'n kop.
Mooi artikeltje voor je, het gaat over grammen en pepers, wat wil je nog meer.quote:
moet jij wetenquote:Op maandag 6 mei 2019 20:13 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe is het hier?
Ik drink nu mijn tweede kop koffie pas. Latertje.
ik zou het lekker bij franziskaner houden maatquote:Op maandag 6 mei 2019 20:14 schreef O_o_ het volgende:
Ik ga zo een pilsje opentrekken. Heb Franziskaner en Beck's koud staan.
De eerste twee Beck's smaken inderdaad naar een openbaar urinoir op zaterdagnacht.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zou het lekker bij franziskaner houden maat
Zet ‘m op.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
moet jij weten
ik drink cola light en ga zo masturberen
Bedankt maat. Ga zo even lezen.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi artikeltje voor je, het gaat over grammen en pepers, wat wil je nog meer.
https://www.businessinsid(...)bo-per-stuk-gewicht/
Hoe weet jij dit?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:16 schreef O_o_ het volgende:
[..]
De eerste twee Beck's smaken inderdaad naar een openbaar urinoir op zaterdagnacht.
Door die gast ben ik geblocktquote:Op maandag 6 mei 2019 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
Ik las dit artikel https://www.voetbalprimeu(...)rdam-verwachten.html , toen klikte ik op het twitterbericht en ja hoor, de eerste reactie die ik zie:
[ afbeelding ]
Ik had nog nooit van hem gehoord.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Door die gast ben ik geblockt
Die is oprecht zwakzinnig
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Crewbashquote:Op maandag 6 mei 2019 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met die geforceerde gezelligheid rond Liverpool.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk verneukt ie het niet
Liverpool
Wat vind je van Piatek??quote:Op maandag 6 mei 2019 20:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met die geforceerde gezelligheid rond Liverpool.
'Piatek looks like Robocop, he says a few words. 'I want to score and break everything'.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat vind je van Piatek??
Slapende reus wel
Hoek maakt niet uit, hij ramt hem wel erinquote:Op maandag 6 mei 2019 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
'Piatek looks like Robocop, he says a few words. 'I want to score and break everything'.
Jammer dat hij voor zo'n vercrackte club heeft getekend.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoek maakt niet uit, hij ramt hem wel erin
Toppertje wel hoor
Misschien iets voor Ajax, kost wel watquote:Op maandag 6 mei 2019 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jammer dat hij voor zo'n vercrackte club heeft getekend.
Laten we even niet overdrijven, gaarne.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien iets voor Ajax, kost wel wat
Al gespannen voor woensdag maat? Drink je al 2x zoveel koffie?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laten we even niet overdrijven, gaarne.
Ik heb wel spanning, hoor. Als die finale gehaald wordt, ga ik donderdag niet normaal kunnen functioneren.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al gespannen voor woensdag maat? Drink je al 2x zoveel koffie?
Zuipen tot kruipen neem ik aanquote:Op maandag 6 mei 2019 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb wel spanning, hoor. Als die finale gehaald wordt, ga ik donderdag niet normaal kunnen functioneren.
Denk ik wel. Donderdag heb ik ook nog eens enorme kutlessen met een kutdocent dus dat gaan we mooi even overslaan.quote:
Ga je eindelijk eens naar het stadion ja?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Denk ik wel. Donderdag heb ik ook nog eens enorme kutlessen met een kutdocent dus dat gaan we mooi even overslaan.
Vermoeiende act.twitter:GaryLineker twitterde op maandag 06-05-2019 om 20:40:53If anyone can Leicester can....? reageer retweet
Lol, bewegend beeld graag.twitter:tomwarren twitterde op maandag 06-05-2019 om 17:50:15Microsoft’s build keynote started off with a HoloLens 2 demo that didn’t work. Presenter says “well it seems doing a live demo is harder than landing on the moon. Thanks for your time,” before walking off stage. Wow https://t.co/lxoxhWmoj9 reageer retweet
Ook mooi dat ze vaak tijdens presentaties switchen naar chrome of firefox ipv edge omdat de demo niet werktquote:Op maandag 6 mei 2019 21:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Lol, bewegend beeld graag.twitter:tomwarren twitterde op maandag 06-05-2019 om 17:50:15Microsoft’s build keynote started off with a HoloLens 2 demo that didn’t work. Presenter says “well it seems doing a live demo is harder than landing on the moon. Thanks for your time,” before walking off stage. Wow https://t.co/lxoxhWmoj9 reageer retweet
Ja niet best.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook mooi dat ze vaak tijdens presentaties switchen naar chrome of firefox ipv edge omdat de demo niet werkt
ach kan gebeuren. Windows is wel lekker bezig met open build. Hadden imho nooit windows phone moeten laten vallen.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja niet best.
vanaf minuut 53 ongeveer, best pijnlijk.
Microsoft is sowieso goddelijk bezig op alle fronten, sowieso cross platform is een slimme zetquote:Op maandag 6 mei 2019 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach kan gebeuren. Windows is wel lekker bezig met open build. Hadden imho nooit windows phone moeten laten vallen.
google host hun machine learning plaatjes op de windows cloud computersquote:Op maandag 6 mei 2019 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Microsoft is sowieso goddelijk bezig op alle fronten, sowieso cross platform is een slimme zet
Toch wel vreemd eigenlijk, misschien werkt Azure veel beter (zal ook wel gezien de prijs)quote:Op maandag 6 mei 2019 21:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
google host hun machine learning plaatjes op de windows cloud computers
niet voor niks gaan ze edge ook op chromium laten draaienquote:Op maandag 6 mei 2019 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook mooi dat ze vaak tijdens presentaties switchen naar chrome of firefox ipv edge omdat de demo niet werkt
firefox focus is wel heerlijkquote:Op maandag 6 mei 2019 23:36 schreef Adames het volgende:
[..]
niet voor niks gaan ze edge ook op chromium laten draaien
rip firefox
Die zal toch lang niet meer bestaanquote:Op maandag 6 mei 2019 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jammer dat hij voor zo'n vercrackte club heeft getekend.
sowquote:Op maandag 6 mei 2019 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/GoodyCraig/status/1125498391327387649
Azure vind ik vrij duur, prijstechnisch zijn ze alleen competitief vanwege licenties. zeker als je SaaS neemt als SQL. Stuk goedkoper dan een VM huren en daar nog eens zelf een licentie voor moeten regelen.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel vreemd eigenlijk, misschien werkt Azure veel beter (zal ook wel gezien de prijs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |