"I'm Batman”.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:26 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een cringe die opgezette hese mannenstem van Jon steeds
Wij ookquote:Op maandag 6 mei 2019 20:06 schreef pussycatdoll het volgende:
Fuck Rheagal! Ik weet niet wat het is maar als een dier of in dit geval een niet-menselijk wezen zijn leven verliest vind ik het altijd erger dan dat een menselijk personage z´n leven verliest.
Wat is deze dan weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karma is a fucking bitch.
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:17 schreef MissLuna het volgende:
Matige aflevering wel, eigenlijk. Die hele Brienne en Jamie hook-up is echt voor de fans geschreven, lijkt het wel.
Verder voelt het allemaal een beetje afgeraffeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:17 schreef MissLuna het volgende:
Matige aflevering wel, eigenlijk. Die hele Brienne en Jamie hook-up is echt voor de fans geschreven, lijkt het wel.
Verder voelt het allemaal een beetje afgeraffeld.Ja dat is ook wel zo maar in ieder geval gaat het weer ergens over. Raar ook dat ze niet even laten zien hoe Sansa en Arya erop reageren dat Jon hun broer niet is. Maar ze hadden wel tijd voor fucking ik heb nog nooit met BrienneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moest trouwens wel lachen op reddit.
Een topic over dat Ned gelijk had om het niet aan Cat te vertellen.
1: Je moet ook geen geheimen aan Tully's vertellen. Iedereen lacht.
2. Je moet ook geen geheimen aan redheads vertellen. Iedereen lacht.
3. Je moet ook geen geheimen aan Sansa vertellen. Weinig reactie.
4. Je moet ook geen geheimen aan vrouwen vertellen. Hele subreddit: REEEEEEEEEEEEEE
Mijn dag is weer goed.
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]Ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Karma is a fucking bitch.
Nou inderdaad. Ik zat echt te roepen; 'zeg het! zeg het! ZEG HET!' en dan laten ze het niet zien.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo maar in ieder geval gaat het weer ergens over. Raar ook dat ze niet even laten zien hoe Sansa en Arya erop reageren dat Jon hun broer niet is. Maar ze hadden wel tijd voor fucking ik heb nog nooit met Brienne
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Was voor het verhaal wel belangrijk. Jamie die toch weer naar Cersei gaat...quote:Op maandag 6 mei 2019 20:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo maar in ieder geval gaat het weer ergens over. Raar ook dat ze niet even laten zien hoe Sansa en Arya erop reageren dat Jon hun broer niet is. Maar ze hadden wel tijd voor fucking ik heb nog nooit met Brienne
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]Oh ja. Ik zocht naar een Star Wars verwijzing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Karma is a fucking bitch.
Budget besparing en shock effectquote:Op maandag 6 mei 2019 20:13 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Wij ook
Ik weet gewoon zeker dat het ook puur een makkelijke uitweg is. Dat ze alleen nog maar moeilijk hoeven te doen met Drogon.
Dit verwacht ik ook. Aangezien Jon nu niet bij Dani is kan er vanalles gebeuren.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:36 schreef probeer het volgende:
"They deserve to live, they deserve food for their children. I will always act in their interest, no matter the personal cost."
Varys zou koning moeten zijn, Tyrion zou koning kunnen zijn, Jon zal waarschijnlijk koning worden.
Het was ook een belachelijk idee dat Cersei seizoenen lang Tyrion wil vermoorden, twee afleveringen terug Bronn stuurt om Tyrion te vermoorden, nu kon ze hem vermoorden en dacht ze nah. Ook niet alsof het voor haar onderhandel taktiek wat uitmaakte gezien ze Missandei liet onthoofden. Daarbij kon ze Dany en die paar soldaten toch gewoon overhoop knallen?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:27 schreef so.original het volgende:
Vond het wel een goede aflevering eigenlijk. Op drie dingen na:
1. Eisen dat Cersei zich overgeeft was een belachelijk idee
2. Euron en dat hij blijkbaar heel gemakkelijk die draak uit de lucht schiet
3. Helft van de dothraki en unsullied die nog leven, maar oke dat is ook wel nodig willen ze een kans hebben
Om haar te doden.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:28 schreef so.original het volgende:
Jamie die toch weer naar Cersei gaat...
Nou ja dat kan nog, dat die sexscene met Jaime belangrijk was.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:28 schreef so.original het volgende:
[..]
Was voor het verhaal wel belangrijk. Jamie die toch weer naar Cersei gaat...
Dat was echt van belang.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:17 schreef MissLuna het volgende:
Was zwaar overdreven ja.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Die kruisbogen op boten waren wel ziek trouwens. Als je zag wat ze aanrichten op andere boten vraag je je af waarom kanonnen ooit gebruikt zijn.
Dit. En met die dingen op de bootjes van Euron gaat 'belegeren en uithongeren' hem ook niet echt worden.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nog maar 1 draakje over, en die moet een stad vol met ballista's aanvallen. Gaat hartstikke fout.
Ben jij nog steeds zo erg in love with the kingslayer?quote:Op maandag 6 mei 2019 19:38 schreef Poes. het volgende:
Niks mis met Jaime en Brienne''I'm hateful too'',
Dit is dus helemaal niet hoe dat op mij overkwam... had meer het idee dat wat Brienne dacht klopte. Dat hij haar wil redden.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat was echt van belang.
Nu zijn liefde voor Brienne zo sterk is gaat hij met Cersei afrekenen.
Ik vind Euron echt oprecht grappig, elke scene waar hij inzit kan ik een lach niet onderdrukken. Echt hoe die hipsterpiraat erbij staat op die schepenquote:Op maandag 6 mei 2019 20:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was zwaar overdreven ja.
Maar alles is overdreven aan Euron. Echt een van de slechtste personages van de afgelopen 3 seizoenen. Enige wat hij goed heeft gedaan is het doden van die sand snakes.
Ik vond de politieke intriges in winterfell wel goed geschreven. Maar de scenes met Cersei en Euron sloegen nergens op idd.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:40 schreef GGMM het volgende:
Wauw..
Dit was écht slecht. WTF was het aanvalsplan in godsnaam?En ze was vergeten dat Euron bestond? Serieus?
En ze zag de boten niet vanuit de lucht?
Nee, dit is niet best.
Some people just want to see the world burnquote:Op maandag 6 mei 2019 20:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik vind Euron echt oprecht grappig, elke scene waar hij inzit kan ik een lach niet onderdrukken. Echt hoe die hipsterpiraat erbij staat op die schepenAls badguy is hij op die manier ook niet echt geloofwaardig..
Dat is de indruk die je ze willen geven.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:39 schreef so.original het volgende:
[..]
Dit is dus helemaal niet hoe dat op mij overkwam... had meer het idee dat wat Brienne dacht klopte. Dat hij haar wil redden.
Het voelt alsof Bran's hele reis door de seizoenen heen alleen maar ging om Jon te kunnen vertellen dat hij Aegon is.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:34 schreef so.original het volgende:
Wel blij met een rol voor Varys en gesprekken met Tyrion.
Bran was weer matig hoor.
Zeker Burn Em All. Alleen Sansa en Varys waren okay deze aflevering.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:42 schreef so.original het volgende:
[..]
Some people just want to see the world burn
Dat vind ik niet, deze zit er al een tijd aan te komen. Nu wordt het er wel héél dik opgelegd zodat ook de sloomste GoT fans het kunnen begrijpen. Maar ze is al seizoenen lang (eigenlijk vanaf WHERE ARE MY DRAGONS REEEEEE) onuitstaanbaar.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef GGMM het volgende:
Ze hebben ook even snel in één aflevering Dany zo geschreven dat ze de Mad Queen wordt.
Voorspelbaar einde is voorspelbaar.
Daar waren sinds seizoen 1 en 2 al genoeg aanwijzingen voor hoor.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef GGMM het volgende:
Ze hebben ook even snel in één aflevering Dany zo geschreven dat ze de Mad Queen wordt.
Daarvoor al toen ze die trader of silks aan het bedreigen was toen hij haar geen schepen wou geven.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar ze is al seizoenen lang (eigenlijk vanaf WHERE ARE MY DRAGONS REEEEEE) onuitstaanbaar.
Dat was de verklaring van de schrijvers ja. Wat een stel incompetente imbecielen.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:40 schreef GGMM het volgende:
Dit was écht slecht. WTF was het aanvalsplan in godsnaam? En ze was vergeten dat Euron bestond? Serieus?
''After all this time?''quote:Op maandag 6 mei 2019 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds zo erg in love with the kingslayer?
Wat Sam eigenlijk ook al wist.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het voelt alsof Bran's hele reis door de seizoenen heen alleen maar ging om Jon te kunnen vertellen dat hij Aegon is.![]()
Kan wel lang geleden dat ik het keek/las, genoeg waar je kritiek op kan hebben maar dat zij opeens mad wordt niet bepaald.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daarvoor al toen ze die trader of silks aan het bedreigen was toen hij haar geen schepen wou geven.![]()
Sterk staaltje crazy was dat.
Wauw.quote:
We hebben al een mad queen. Wildfire remember?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was de verklaring van de schrijvers ja. Wat een stel incompetente imbecielen.
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef GGMM het volgende:
Is dat gedeelte van de prophecy ook in de serie geweest? Herinner me wel dat van haar kinderen.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is de indruk die je ze willen geven.
Volgens de prophecy zou Cersei vermoordt worden door haar broer.
Er wordt al jaren aangenomen dat dit Jaime is, dat is al bijna net zo bevestigd als de R+L=J theorie, Hodor = hold the door, Benjen = Coldhands.
Het zou me echt verbazen als Jaime Cersei gaat verdedigen en bijvoorbeeld Dany zou doden of zo.
Maar met deze schrijvers weet je het natuurlijk nooit.
Die aanwijzingen waren er, ja, maar dit gaat wel in sneltreinvaart hoor.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, deze zit er al een tijd aan te komen. Nu wordt het er wel héél dik opgelegd zodat ook de sloomste GoT fans het kunnen begrijpen. Maar ze is al seizoenen lang (eigenlijk vanaf WHERE ARE MY DRAGONS REEEEEE) onuitstaanbaar.
Ik dacht dat de schrijvers mij na de vorige seizoenen niet meer konden teleurstellen. Oh, wat zat ik mis.quote:
Het was de Spice king zie ik nu, geen Silk king.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Kan wel lang geleden dat ik het keek/las, genoeg waar je kritiek op kan hebben maar dat zij opeens mad wordt niet bepaald.
In het begin van seizoen 5 als Cersei als klein meisje naar de heks toe gaat om haar toekomst te zien.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:51 schreef so.original het volgende:
[..]
Is dat gedeelte van de prophecy ook in de serie geweest? Herinner me wel dat van haar kinderen.
Geloof niet dat het Valonquar gedeelte ook in de serie zat.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In het begin van seizoen 5 als Cersei als klein meisje naar de heks toe gaat om haar toekomst te zien.
Niet?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof niet dat het Valonquar gedeelte ook in de serie zat.
Wauw..quote:Op maandag 6 mei 2019 21:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bedoeld was als grap maar het komt echt uit zijn mond
[ afbeelding ]
Oopsie
De officiële verklaring van D&D is dat ze waren vergeten dat ze waren overleden.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Hoe hebben die Dothraki hun suicide charge overleefd de vorige aflevering?
Vond je ook dingen leuk aan de aflevering?quote:
Hahaha, ow wowquote:Op maandag 6 mei 2019 21:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bedoeld was als grap maar het komt echt uit zijn mond
[ afbeelding ]
Oopsie
Ik vond het begin nog best aardig. Eigenlijk wordt het pas vanaf het moment dat ze die aanval inzetten totaal idioot.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vond je ook dingen leuk aan de aflevering?
Cersei vergat tijdens de onderhandelingscene ook even dat de vijand op schietafstand van de scorpion ballista's stondquote:Op maandag 6 mei 2019 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
De officiële verklaring van D&D is dat ze waren vergeten dat ze waren overleden.
Ik had al een filler verwacht, maar ep 4 is een nieuw dieptepunt.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:06 schreef EP3 het volgende:
Ik vond deze episode echt n nieuw dieptepunt in de GoT reeks. Slap geouwehoer en drinkgelag waar geen einde aan lijkt te komen. De volstrekt ongeloofwaardig liefdesscene van Jaime/Brienne. Bronn die doodleuk langs komt wippen met z'n kruisboogje. Euron die uit het niets opdoemt met z'n complete vloot. Tyrion die nog even n gesprekje aangaat met Cersei...
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik kreeg bijna het idee dat D&D me aan het trollen waren,.
Ben ik toch niet de enige die het een heerlijke episode vond. Iedereen maar weer afkrakenquote:Op maandag 6 mei 2019 17:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Heerlijke aflevering vond ik dit. De beste van het seizoen. Varys voegde eindelijk weer wat toe. Dany gaat full mad en dood dus. GENOT. Enige minpunt blijf ik vinden dat het alleen maar Lannisters vs het noorden/Dany is. Dorn en de Vale worden telkens genoemd, maar waar blijven die legers. Idem dito voor de reach die bogen voor Dany. Dat zal wel i.v.m tijdgebrek zijn, maar vind het wel jammer.
Serieus? Seizoenen lang werk je aan totale eindbaas characters in Jon en Jamie, om ze in 1 aflevering weg te zetten als totaal mongolen. Wildlings die Jon compleet gesteund hebben maar nu maar naar huis gaan. Hoppa shot later en de draakjes vliegen al aan de andere kant van de map. En rip. Ik had nog zoiets van verstand op 0 en maar beetje graphics.. verhaal is tochal verkloot. Maar ze maken het imo echt heel moeilijk om er nog met goed fatsoen naar te kijken. Wat een totale kutaflevering.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Heerlijke aflevering vond ik dit. De beste van het seizoen. Varys voegde eindelijk weer wat toe. Dany gaat full mad en dood dus. GENOT. Enige minpunt blijf ik vinden dat het alleen maar Lannisters vs het noorden/Dany is. Dorn en de Vale worden telkens genoemd, maar waar blijven die legers. Idem dito voor de reach die bogen voor Dany. Dat zal wel i.v.m tijdgebrek zijn, maar vind het wel jammer.
De makers komen niet weg met een 2e red wedding.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Cersei vergat tijdens de onderhandelingscene ook even dat de vijand op schietafstand van de scorpion ballista's stond.
Ook weer zo zwak. Die goudvis stond met zijn stomme kop alleen maar glazig voor zich uit te kijken. 0 reactie. Wat een schermverspilling is dat ook.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:00 schreef Zeroku het volgende:
Euron zal zich wel afvragen hoe Tyrion weer dat Cersei zwanger is.
Ze was vergeten naar beneden te kijken.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:09 schreef Jaeger85 het volgende:
Hoe de fuck zag Danny vanuit de lucht die schepen van Euron trouwens niet?
Omdat D&D.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:09 schreef Jaeger85 het volgende:
Hoe de fuck zag Danny vanuit de lucht die schepen van Euron trouwens niet?
Het zal me niets verbazen als dit 'gewoon' een foutje is van de schrijver en Euron hier nooit op terugkomt.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:00 schreef Zeroku het volgende:
Euron zal zich wel afvragen hoe Tyrion weer dat Cersei zwanger is.
Ja, zijn rol tot nu toe is vrijwel te verwaarlozen inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ook weer zo zwak. Die goudvis stond met zijn stomme kop alleen maar glazig voor zich uit te kijken. 0 reactie. Wat een schermverspilling is dat ook.
Ja staat een leger van 50 man in the open met die psychoslet. Kant en klaar om afgeknald te worden... Ook sterk geschreven.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Cersei vergat tijdens de onderhandelingscene ook even dat de vijand op schietafstand van de scorpion ballista's stond.
JIj vindt het logisch dat ze er een potje van maken omdat er een einde moet komen?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:13 schreef Harvest89 het volgende:
Ja hoor, laat the hatetrain maar weer rijden. Kom maar op met de zure reacties, misschien kunnen jullie het record van vorige week verbreken.![]()
Dit is het laatste seizoen. Het verhaal gaat eindigen, en alle personages moeten afgewerkt worden. het is logisch dat alles nu gerusht wordt waardoor veel scenes onrealistischer over komen. De schrijvers hebben geen fatsoenlijk materiaal meer van Martin om aan te werken. Wat hadden jullie dan verwacht?
Ze hadden beter mij kunnen inhuren voor 1/10 van de prijs.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:13 schreef Harvest89 het volgende:
Ja hoor, laat the hatetrain maar weer rijden. Kom maar op met de zure reacties, misschien kunnen jullie het record van vorige week verbreken.![]()
Dit is het laatste seizoen. Het verhaal gaat eindigen, en alle personages moeten afgewerkt worden. het is logisch dat alles nu gerusht wordt waardoor veel scenes onrealistischer over komen. De schrijvers hebben geen fatsoenlijk materiaal meer van Martin om aan te werken. Wat hadden jullie dan verwacht?
Heb jij dan wel logische verklaringen voor dit hersenloze schrijven? Kom op man. Hoezo is het logisch dat alles gerust wordt? Ze hebben twee jaar gehad om een fatsoenlijk einde te schrijven. Het is te triest voor woorden dan dit het beste is waar deze schrijvers mee kunnen komen.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:13 schreef Harvest89 het volgende:
Dit is het laatste seizoen. Het verhaal gaat eindigen, en alle personages moeten afgewerkt worden. het is logisch dat alles nu gerusht wordt waardoor veel scenes onrealistischer over komen. De schrijvers hebben geen fatsoenlijk materiaal meer van Martin om aan te werken. Wat hadden jullie dan verwacht? Ik heb betere amateur fanfictie gelezen dan deze troep.
Ik had verwacht dat de serie een laatste seizoen had gekregen waar het recht op heeft. Er zitten echt veel te veel onlogische delen in het verhaal en gaten waarbij lijkt alsof ze er niet eens fatsoenlijk over na hebben gedacht.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:13 schreef Harvest89 het volgende:
Schrijf dan een soort van allout war waar de spectaculaire beelden je om de oren vliegen ofzo. Maar om zoveel characters weg te zetten als complete randdebielen is treurig.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:13 schreef Harvest89 het volgende:
We burned the forest downquote:Op maandag 6 mei 2019 20:42 schreef so.original het volgende:
[..]
Some people just want to see the world burn
Is geen excuus om het op zn manier te doen. Het ziet er nog steeds allemaal prima uit, acteren is goed. Alleen het verhaal wordt gewoon op een domme manier om zeep geholpen.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:13 schreef Harvest89 het volgende:
Heb je niet opgelet? Hij heeft een 120 jaar oude rolstoel laten bouwen.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:19 schreef Jaeger85 het volgende:
Had Bran ze niet even kunnen waarschuwen dat er schepen lagen te wachten in die baai? Nee die was weer te druk bezig met nutteloos te zijn.
Ze maken er geen potje van.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JIj vindt het logisch dat ze er een potje van maken omdat er een einde moet komen?
De uitleg dat ze de vloot van Euron vergeten waren is er niet een potje van maken? Laat me niet lachen zeg. En wees maar gerust, inmiddels zijn mijn verwachtingen naar -10 gedaald. Wat waanzinnig slecht geschreven is dit allemaal zeg. Zo moeilijk is het allemaal niet om het wat kloppend te maken.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze maken er geen potje van.
Maar ze zijn nu een taart aan het bakken zonder goed recept, dat recept moet Martin nog afmaken. Dus het is logisch dat de taart matig afgewerkt wordt.
Er zijn tientallen verhaallijnen die ze nu in 1 a 2 seizoenen kloppend moeten laten eindigen.
Dat is waanzin, en ook een van de redenen dat het zesde boek zo lang op zich laat wachten.
Ik neem het de schrijvers niet kwalijk, en heb al vanaf seizoen 5 mijn verwachtingen naar beneden geschroefd, jammer dat jullie dat niet hebben gedaan.
Euron valt ook vreselijk uit de toon tussen alle andere GOT karakters, alsof een dronken piraat uit Pirates of The Carribbean per ongeluk in het verhaal van GOT is beland om te kunnen dienen als plot-device wanneer Cersei even lastig zit.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:11 schreef opreis het volgende:
Ik vind Eurons motivatie ook totaal ongeloofwaardig. Hij is nu een soort schoothondje van Cersei omdat hij zijn piemel erin mag hangen ofzo?
Oh ja, dan is het logisch dat het een zooi is inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:13 schreef Harvest89 het volgende:
Ah jaquote:Op maandag 6 mei 2019 21:24 schreef Harvest89 het volgende:
Je wilt trouwens niet weten wat voor een genante domme tactische fouten er in middeleeuwse oorlogen werden gemaakt, dus in dat opzicht was de Euron ambush wel realistisch.
De waarheid is gewoon dat het geen goede schrijvers zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De uitleg dat ze de vloot van Euron vergeten waren is er niet een potje van maken? Laat me niet lachen zeg. En wees maar gerust, inmiddels zijn mijn verwachtingen naar -10 gedaald. Wat waanzinnig slecht geschreven is dit allemaal zeg. Zo moeilijk is het allemaal niet om het wat kloppend te maken.
Je weet dat Martin zelf in de productie zit en dus gewoon het verhaal kan sturen?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar ze zijn nu een taart aan het bakken zonder goed recept, dat recept moet Martin nog afmaken. Dus het is logisch dat de taart matig afgewerkt wordt.
Er zijn tientallen verhaallijnen die ze nu in 1 a 2 seizoenen kloppend moeten laten eindigen.
Dat is waanzin, en ook een van de redenen dat het zesde boek zo lang op zich laat wachten.
Ik neem het de schrijvers niet kwalijk, en heb al vanaf seizoen 5 mijn verwachtingen naar beneden geschroefd, jammer dat jullie dat niet hebben gedaan.
Natuurlijk zal het minder zijn, maar er is wel een ondergrens en daar zijn ze nu al 2 afleveringen doorheen gezakt.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar we zitten 80 minuten naar undead te kijken die Winterfell roosteren, om vervolgens Arya ineens uit de lucht te zien vallen om de night king te slopen. Miss had je van die 80 min ongeveer 20 mins kunnen besteden aan de nightking. Een van de belangrijkste characters in de serie?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |