quote:Op maandag 6 mei 2019 18:42 schreef Niels93 het volgende:
Ik heb mijn ontbijt lunch en avondeten voor morgen al binnen. Ben zo zenuwachtig
quote:Op maandag 6 mei 2019 18:42 schreef Niels93 het volgende:
Ik heb mijn ontbijt lunch en avondeten voor morgen al binnen. Ben zo zenuwachtig
Oekraïne zou bij de televoting gewoon op Rusland stemmen, dus dat is niet zo´n ramp.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Voor ons is het jammer ja dat Oekraïne en Bulgarije er niet zijn
Proberen het binnen te houden, zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:42 schreef Niels93 het volgende:
De laatste keer stemde Oekraïne toch niet meer op Rusland?quote:Op maandag 6 mei 2019 18:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oekraïne zou bij de televoting gewoon op Rusland stemmen, dus dat is niet zo´n ramp.
Volgens mij nog wel bij de televoting. Russen die in Oost-Oekraïne wonen.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:48 schreef ato het volgende:
[..]
De laatste keer stemde Oekraïne toch niet meer op Rusland?
OK, bij de vakjury waren geen punten.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel bij de televoting. Russen die in Oost-Oekraïne wonen.
Wow, wat doet ze dat goedquote:
Ja ze deed het bij eerdere inzendingen ook. Echt geweldig!quote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wow, wat doet ze dat goed![]()
![]()
![]()
Gewoon tranen in mijn ogen
Mooi gedaan. Alleen dat keel doorsnijden gebaar komt niet echt sympathiek overquote:
Volgens mij gaat ze het ook via een live stream doen, tijdens de finale, samen met wat andere tolken.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ze deed het bij eerdere inzendingen ook. Echt geweldig!
Leukquote:Op maandag 6 mei 2019 20:11 schreef Mlita het volgende:
Leuk filmpje over de vlucht.. social media team van Avro Tros komt op stoom (ik zie zelfs gesponsorde berichten voorbij komen op mijn tijdlijn)
Leuk filmpje! Duncanquote:Op maandag 6 mei 2019 20:11 schreef Mlita het volgende:
Leuk filmpje over de vlucht.. social media team van Avro Tros komt op stoom (ik zie zelfs gesponsorde berichten voorbij komen op mijn tijdlijn)
Omg. Bijna trots op ze.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:11 schreef Mlita het volgende:
Echt niet normaal hoe het looptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |