https://www.avrotros.nl/e(...)trekt-naar-tel-aviv/quote:DUNCAN LAURENCE VERTREKT NAAR TEL AVIV
Duncan Laurence vertrekt 6 mei naar Tel Aviv voor het Eurovisie Songfestival. De zanger wordt op Schiphol uitgezwaaid door fans en staat de Nederlandse pers te woord voordat hij het vliegtuig in stapt.
Over een kleine twee weken treedt Duncan Laurence op in de tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival op donderdag 16 mei met zijn 'Arcade'. Via Twitter laat Duncan Laurence weten er helemaal klaar voor te zijn en dat hij niet kan wachten totdat hij in Israël is.
Ilse DeLange gaat mee naar Tel Aviv
Met The Common Linnets 'Calm After The Storm' eindigde Ilse DeLange al bij het Eurovisie Songfestival in 2014 op de tweede plaats. Maar nu gaat ze het avontuur nog een keer meemaken, alleen nu is het niet haar avontuur, maar dat van Duncan Laurence. Ilse stapt mee het vliegtuig in naar Tel Aviv om Duncan Laurence te supporten en als onderdeel van het creatieve team van de zanger.
De eerste repetitie
Met de rest van de Nederlandse delegatie arriveert Duncan Laurence einde maandagmiddag in Tel Aviv. De rest van de dag is er dan om uit te pakken en voor te bereiden voor dinsdag: de állereerste repetitie. Rond de klok van 13.40 uur wordt TeamDuncan verwacht in de Expo Tel Aviv, de arena waar het Eurovisie Songfestival plaats zal vinden. Na ontvangst in de zogeheten 'Delegation Area' kan Duncan Laurence zich omkleden en voorbereiden voor zijn eerste on-stage repetitie.
Voorafgaand aan die repetitie krijgt hij uitgebreid de tijd om zijn in-ears te testen en er voor te zorgen dat de audio naar wens is. In een lege zaal, met alleen een plek voor de delegatie, cameracrew en een team van Eurovision gaat hij dan een aantal keer zijn 'Arcade' ten gehore brengen.
Social media van Ducan:quote:Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Echt jaquote:Op maandag 6 mei 2019 12:06 schreef Niels93 het volgende:
Het valt me dit jaar op dat dit vet professioneel aangepakt wordt. Bekendmaking, clip, team, voorbereiding, PR. Echt zo chill.
Wat doet ie het ook leuk met de media.quote:
Jezus wat ben jij toch altijd goed ingelicht/onderzoekend. Zo leuk om te zienquote:Op maandag 6 mei 2019 14:40 schreef Jesper23 het volgende:
https://www.flightradar24.com/ELY338/20695503
Dit trouwens Duncans vlucht? Dan is 'ie er bijna. Dan is het wachten tot @:kaneurovision zijn arrival foto plaatst
Morgen om 14:00, Nederlandse tijdquote:Op maandag 6 mei 2019 14:44 schreef franklop het volgende:
Wanneer is zijn eerste repetitie eigenlijk?
Dank! Niet dat ik ga kijken, maar de reacties hier zeggen meestal al genoeg.quote:
De allereerste reacties ga je hier lezen denk ik:quote:Op maandag 6 mei 2019 14:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Dank! Niet dat ik ga kijken, maar de reacties hier zeggen meestal al genoeg.
Volg knop gedruktquote:Op maandag 6 mei 2019 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
De allereerste reacties ga je hier lezen denk ik:
Topicreeks: [2019] Rehearsals
dankquote:
Hij was bijna naar Cyprus gevlogen! (had bijna ook realiteit kunnen zijn dit jaar)quote:Op maandag 6 mei 2019 15:31 schreef grazz het volgende:
[..]
dank![]()
Het is daar wat betreft weer ook heel aangenaam. Ik kreeg hier net een hagelbui over me heen.
Op zaterdag de 18e is alles alweer voorbijquote:Op maandag 6 mei 2019 15:32 schreef BasEnAad het volgende:
Tering wat duurt dat gehype eindeloos zeg, gaat dat songfestival nog eens plaatsvinden of wat?
Nog heel ff volhouden.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:32 schreef BasEnAad het volgende:
Tering wat duurt dat gehype eindeloos zeg, gaat dat songfestival nog eens plaatsvinden of wat?
Jaaaaaa hij is er!quote:Op maandag 6 mei 2019 15:57 schreef Giggio het volgende:
06 May 2019 Amsterdam (AMS) Tel Aviv (TLV) B739 (4X-EHE) 4:06 11:25 11:45 16:55
Landed 16:51
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duncan zit in dit filmpjetwitter:bbceurovision twitterde op maandag 06-05-2019 om 13:53:26Is Haggis from Hogwarts? What the heck is Laverbread? We asked this year's #Eurovision artists to taste test foods from the United Kingdom. 😋 https://t.co/KrBiHH8Gnb reageer retweet
Volgend jaar wordt de busrit Volendam - Amsterdam gevolgd?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:03 schreef Chocoladesoes het volgende:
Haha geweldig dat z'n vlucht hier is bijgehouden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |