abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 9 mei 2019 @ 16:55:10 #26
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_186723662
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:15 schreef Durmada het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch ook een Congolees?
pi_186724055
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 16:55 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Het is toch ook een Congolees?
Ja, maar we weten allemaal dat Sidney een sneue racist is. Rick ergert zich er ook aan en terecht.
pi_186724127
“Die Congolees....”
“Die kut Congolees...”

:X
SOONY
pi_186724287
‘En die vieze kut neger’, en continue hinten op huidskleur van mensen, ‘t is gewoon niets anders dan een sneue racist.
pi_186724323
Ze vallen allebei ook niet op mensen met een kleurtje volgens hem, vandaar dat het zo frustrerend voor hem was dat Gaetan continu aan zijn vriendin zat. Hij en Rodanya zijn echt de meest sneue figuren ooit in Temptation.
pi_186724355
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 17:29 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ze vallen allebei ook niet op mensen met een kleurtje volgens hem, vandaar dat het zo frustrerend voor hem was dat Gaetan continu aan zijn vriendin zat. Echt een triest figuur, in elk opzicht die Sydney.
Dat moest hij ook net iets te vaak benadrukken ja, sneue gast idd.
pi_186724384
Ik denk uiteindeijk:

Heiki en Milou nog bij elkaar
Demi en Sydney nog bij elkaar, Sydney heeft daarnaast een geheime FWB relatie met verleider Jamie.
Rodanya en Morgan uit elkaar
Laura en Roger zijn sowieso uit elkaar, is al bekend.
pi_186724409
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 17:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Dat moest hij ook net iets te vaak benadrukken ja, sneue gast idd.
Idd, ieder zo zijn voorkeur maar om een of andere reden is het zo belangrijk voor Sydney dat hij het net wat te vaak moet benadrukken voor hem en zijn vriendin.

Snap overigens ook niet dat die Gaetan zo achter Demi aan loopt, hij kan veel beter krijgen dan dat.
pi_186724804
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 17:35 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Idd, ieder zo zijn voorkeur maar om een of andere reden is het zo belangrijk voor Sydney dat hij het net wat te vaak moet benadrukken voor hem en zijn vriendin.

Snap overigens ook niet dat die Gaetan zo achter Demi aan loopt, hij kan veel beter krijgen dan dat.
Misschien, heel misschien hoor, omdat hij verleider is daar?
pi_186724829
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 18:01 schreef Quasimoto het volgende:

[..]

Misschien, heel misschien hoor, omdat hij verleider is daar?
Check hoe hij over haar praat in Goedele on top. Hij heeft haar echt hoog zitten.
pi_186724853
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 18:03 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Check hoe hij over haar praat in Goedele on top. Hij heeft haar echt hoog zitten.
Dat snap ik dan ook weer niet, wat een dom wijf is dat. Past wat dat betreft perfect bij Sidney.
pi_186724911
Nou de popcorn staat hier klaar. Laat maar komen :')
pi_186724925
“Hoe is het nu met...” gaat wel leuk worden :9~
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 48% gewijzigd door DKUp op 09-05-2019 18:16:46 ]
SOONY
  donderdag 9 mei 2019 @ 18:15:04 #39
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_186724974
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 17:35 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Idd, ieder zo zijn voorkeur maar om een of andere reden is het zo belangrijk voor Sydney dat hij het net wat te vaak moet benadrukken voor hem en zijn vriendin.

Snap overigens ook niet dat die Gaetan zo achter Demi aan loopt, hij kan veel beter krijgen dan dat.
Nou zo enorm bijzonder is hij niet, ik denk dan Demi ook gewoon wel een leuk mens is. Beetje dommig / naief, maar volgens mij is ze verder gewoon wel ok.

Rodanya vind ik echt een draak. Wat een kansloze persoonlijkheid heeft die, haar karakter alleen al zou als anticonceptie moeten werken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_186725087
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 18:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou zo enorm bijzonder is hij niet, ik denk dan Demi ook gewoon wel een leuk mens is. Beetje dommig / naief, maar volgens mij is ze verder gewoon wel ok.

Rodanya vind ik echt een draak. Wat een kansloze persoonlijkheid heeft die, haar karakter alleen al zou als anticonceptie moeten werken.
Ik vond haar bij Goedele echt super inhoudsloos en oppervlakkig over komen, ook was ze alle uitspraken en agressie van Sydney blind aan het verdedigen, ik heb het idee dat ze enorm onder de duim zit bij die gast.

Gaetan komt imo zoveel spontaner, wamer, echter over als persoon zijnde. /man crush.
  donderdag 9 mei 2019 @ 18:25:23 #41
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_186725142
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 18:21 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik vond haar bij Goedele echt super inhoudsloos en oppervlakkig over komen, ook was ze alle uitspraken en agressie van Sydney blind aan het verdedigen, ik heb het idee dat ze enorm onder de duim zit bij die gast.

Gaetan komt imo zoveel spontaner, wamer, echter over als persoon zijnde. /man crush.
Sidney is niet helemaal goed. Ik snap niet dat je zulks gedrag zou goed praten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_186725650
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 18:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou zo enorm bijzonder is hij niet, ik denk dan Demi ook gewoon wel een leuk mens is. Beetje dommig / naief, maar volgens mij is ze verder gewoon wel ok.

Rodanya vind ik echt een draak. Wat een kansloze persoonlijkheid heeft die, haar karakter alleen al zou als anticonceptie moeten werken.
Hij kan wel beter krijgen dan die tante Sidonia/Demi, dat wel. Geatan is gewoon een leuk en sympathiek mens. En daarnaast ook wel knap, dus ja: die kan wel beter krijgen. Snap ook niet dat hij haar hoog heeft zitten, maar ze hadden volgens mij wel een leuke klik, dus ach :P.

Hij gaat nu met Lizzy overigens :P. Als in seks enzo dan. Niet relatie :D.
  Miss 200.000.000! donderdag 9 mei 2019 @ 19:05:16 #43
367000 roos94
pi_186725932
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 18:11 schreef DKUp het volgende:
“Hoe is het nu met...” gaat wel leuk worden :9~
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgensmij wordt dit nog de boeiendste aflevering van het hele seizoen
  Miss 200.000.000! donderdag 9 mei 2019 @ 19:11:06 #44
367000 roos94
pi_186726069
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 9 mei 2019 @ 19:20:11 #45
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_186726280
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 17:16 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ja, maar we weten allemaal dat Sidney een sneue racist is. Rick ergert zich er ook aan en terecht.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor maar dit maakt hem natuurlijk niet racistisch. Gewoon gevoelig om iemands afkomst te benoemen en zeker bij donkere mensen wordt er dan al snel gedacht aan racisme. Als het een (al dan niet blanke) Spanjaard was geweest, was het dan ook erg geweest als hij dat had benoemd? Ik denk dat er dan geen haan naar had gekraaid
pi_186726344
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 19:20 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt hoor maar dit maakt hem natuurlijk niet racistisch. Gewoon gevoelig om iemands afkomst te benoemen en zeker bij donkere mensen wordt er dan al snel gedacht aan racisme. Als het een (al dan niet blanke) Spanjaard was geweest, was het dan ook erg geweest als hij dat had benoemd? Ik denk dat er dan geen haan naar had gekraaid
Hij schold Gaetan ook uit voor kut neger toen hij in de bus zat.
  donderdag 9 mei 2019 @ 19:28:58 #47
403253 Meke
after all this time? always.
pi_186726466
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 19:20 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt hoor maar dit maakt hem natuurlijk niet racistisch. Gewoon gevoelig om iemands afkomst te benoemen en zeker bij donkere mensen wordt er dan al snel gedacht aan racisme. Als het een (al dan niet blanke) Spanjaard was geweest, was het dan ook erg geweest als hij dat had benoemd? Ik denk dat er dan geen haan naar had gekraaid
Rick benoemde ook nog dat Gaetan gewoon een naam had, maar daar wilde Sidney niets van weten :N
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 9 mei 2019 @ 19:30:07 #48
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_186726496
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 19:23 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Hij schold Gaetan ook uit voor kut neger toen hij in de bus zat.
Waar precies? Ik kan het niet vinden en kan het me eerlijk gezegd ook niet herinneren

Overigens is neger ook niet per definitie een 'slecht' woord ofzo. Ik zou het zelf ook niet gebruiken maar het heeft gewoon een bepaalde lading. Als iemand mij voor kutblanke uitmaakt zou ik me daar niet bepaald druk om maken denk ik
  donderdag 9 mei 2019 @ 19:34:30 #49
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_186726611
quote:
2s.gif Op donderdag 9 mei 2019 19:28 schreef Meke het volgende:

[..]

Rick benoemde ook nog dat Gaetan gewoon een naam had, maar daar wilde Sidney niets van weten :N
Ja die was vrij gefrustreerd maar men doet hier alsof dat is omdat hij zwart is. Lijkt me niet echt het geval. Het zal voor hem ook niet leuk zijn om te horen dat zij hem niet mist maar het ondertussen wel leuk heeft met Gaetan, daardoor krijgt hij toch meteen een hekel aan hem. Zou ik ook hebben met mijn vriendin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186726828
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 19:30 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Waar precies? Ik kan het niet vinden en kan het me eerlijk gezegd ook niet herinneren

Overigens is neger ook niet per definitie een 'slecht' woord ofzo. Ik zou het zelf ook niet gebruiken maar het heeft gewoon een bepaalde lading. Als iemand mij voor kutblanke uitmaakt zou ik me daar niet bepaald druk om maken denk ik
Is gecensureerd op videoland, bij Goedele on top zie je het. Het zou ook kanker neger kunnen zijn. En als blanke heeft zoiets stuk minder lading dan bij een zwart persoon natuurlijk aangezien je als blanke vrijwel niet gediscrimineerd wordt op basis van huidskleur, iets wat bij een gekleurd persoon wel anders is.

Tel daarbij op dat hij ook net wat te vaak wil vermelden dat hij en zijn vriendin niet op mensen met een kleurtje vallen, zijn agressie, de rare uitspraken over zijn vriendin. Het is gewoon een foute gast in mijn optiek.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')