Ja ik ook! Die hebben voor het eerst de graphics zelf laten ontwerpen, en er behoorlijk veel geld ingepompt. Maar hoorde ook dat de stoel meegaat, en daar ben ik niet zo'n fan van.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:39 schreef Nexum het volgende:
Ik ben ook wel heel excited voor Roemenië hun rehearsal, ben HEEL benieuwd wat ze gaan doen
Misschien dat ze alleen aan het begin van het lied op de stoel zitquote:Op maandag 6 mei 2019 10:42 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Die hebben voor het eerst de graphics zelf laten ontwerpen, en er behoorlijk veel geld ingepompt. Maar hoorde ook dat de stoel meegaat, en daar ben ik niet zo'n fan van.
twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op maandag 06-05-2019 om 10:44:01Letonya | Carousel'in ilk provasından bir video yayınlandı. #Latvia #Rehearsal https://t.co/pTP7EkwBdd reageer retweet
Ergens hoop ik dat het erg goed is voor de algehele kwaliteit, anderzijds hoop ik dat ze een beetje falenquote:Op maandag 6 mei 2019 10:45 schreef grazz het volgende:
Ik ben lichtelijk nerveus.... wat gaan de Zwitsers doen
Ik hoop ook op goed, ik gun ze echt een plek in de top 5! Echter geen overwinning dit jaar...quote:Op maandag 6 mei 2019 10:45 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat het erg goed is voor de algehele kwaliteit, anderzijds hoop ik dat ze een beetje falen
Ik vind het ook wel mooi. Verder lijkt het heel erg op de NSF.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:45 schreef lashatumbai het volgende:
Letland video, ik vind het wel mooi de backdrop!twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op maandag 06-05-2019 om 10:44:01Letonya | Carousel'in ilk provasından bir video yayınlandı. #Latvia #Rehearsal https://t.co/pTP7EkwBdd reageer retweet
Ik hoop iets goeds. Je wilt winnen van goede concurrentie, toch?quote:Op maandag 6 mei 2019 10:45 schreef grazz het volgende:
Ik ben lichtelijk nerveus.... wat gaan de Zwitsers doen
quote:Op maandag 6 mei 2019 10:46 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik hoop ook op goed, ik gun ze echt een plek in de top 5! Echter geen overwinning dit jaar...
Ja dat is ook wel zo. Ach, ze mogen hoog eindigen, achter NLquote:Op maandag 6 mei 2019 10:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik hoop iets goeds. Je wilt winnen van goede concurrentie, toch?
Behalve als het Rusland is, die mogen wel floppen.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:50 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Ach, ze mogen hoog eindigen, achter NL
Dit had best wel door mogen gaan jaquote:Op maandag 6 mei 2019 10:50 schreef lashatumbai het volgende:
Nog steeds jammer Zibbz... maar niet heel jammer want ze gaven Duncan 0 punten bij de eurojury.[ afbeelding ]
Ik denk ergens rond een 6e plek. En dat wordt al als flop gezien in Rusland, alles lager dan de 1e plek sowieso.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Behalve als het Rusland is, die mogen wel floppen.
Ik heb het idee dat Malta misschien eerder hoger eindigt, als zij een goede staging hebben.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:52 schreef libranl het volgende:
Hoewel ik Zwitserland natuurlijk het beste gun na al die jaren, denk ik toch dat Zwitserland tegen gaat vallen. Vind het lied sowieso al overschat als favoriet om te winnen.
En dan komt het allemaal omdat we een hekel hebben aan Rusland!quote:Op maandag 6 mei 2019 10:53 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik denk ergens rond een 6e plek. En dat wordt al als flop gezien in Rusland, alles lager dan de 1e plek sowieso.
Ik ook.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Malta misschien eerder hoger eindigt, als zij een goede staging hebben.
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 10:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan komt het allemaal omdat we een hekel hebben aan Rusland!
Wat ook echt dikke onzin is, dat ze dat denkenquote:Op maandag 6 mei 2019 10:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 6 mei 2019 10:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ze blijven maar benoemen dat het niet eerlijk is dat ze van 23 jury's geen punten kregen, maar las dat Jamala ook gewoon van 17 (of 21?) niets kreegquote:Op maandag 6 mei 2019 10:56 schreef Nexum het volgende:
[..]
Wat ook echt dikke onzin is, dat ze dat denken![]()
Nou moet ik wel zeggen dat ik het wel merkwaardig vond dat Rusland in 2016 5e werd met de juries, en Zweden het jaar daarvoor 1e. En de acts waren best wel hetzelfde. Ik denk wel dat er met de juries ergens een bias tegen Rusland is, maar echt niet ZO erg als zij denken
het gaat toch niet om de act?quote:Op maandag 6 mei 2019 10:56 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat ik het wel merkwaardig vond dat Rusland in 2016 5e werd met de juries, en Zweden het jaar daarvoor 1e. En de acts waren best wel hetzelfde. Ik denk wel dat er met de juries ergens een bias tegen Rusland is, maar echt niet ZO erg als zij denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |