Ja ik ook! Die hebben voor het eerst de graphics zelf laten ontwerpen, en er behoorlijk veel geld ingepompt. Maar hoorde ook dat de stoel meegaat, en daar ben ik niet zo'n fan van.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:39 schreef Nexum het volgende:
Ik ben ook wel heel excited voor Roemenië hun rehearsal, ben HEEL benieuwd wat ze gaan doen
Misschien dat ze alleen aan het begin van het lied op de stoel zitquote:Op maandag 6 mei 2019 10:42 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Die hebben voor het eerst de graphics zelf laten ontwerpen, en er behoorlijk veel geld ingepompt. Maar hoorde ook dat de stoel meegaat, en daar ben ik niet zo'n fan van.
twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op maandag 06-05-2019 om 10:44:01Letonya | Carousel'in ilk provasından bir video yayınlandı. #Latvia #Rehearsal https://t.co/pTP7EkwBdd reageer retweet
Ergens hoop ik dat het erg goed is voor de algehele kwaliteit, anderzijds hoop ik dat ze een beetje falenquote:Op maandag 6 mei 2019 10:45 schreef grazz het volgende:
Ik ben lichtelijk nerveus.... wat gaan de Zwitsers doen
Ik hoop ook op goed, ik gun ze echt een plek in de top 5! Echter geen overwinning dit jaar...quote:Op maandag 6 mei 2019 10:45 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat het erg goed is voor de algehele kwaliteit, anderzijds hoop ik dat ze een beetje falen
Ik vind het ook wel mooi. Verder lijkt het heel erg op de NSF.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:45 schreef lashatumbai het volgende:
Letland video, ik vind het wel mooi de backdrop!twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op maandag 06-05-2019 om 10:44:01Letonya | Carousel'in ilk provasından bir video yayınlandı. #Latvia #Rehearsal https://t.co/pTP7EkwBdd reageer retweet
Ik hoop iets goeds. Je wilt winnen van goede concurrentie, toch?quote:Op maandag 6 mei 2019 10:45 schreef grazz het volgende:
Ik ben lichtelijk nerveus.... wat gaan de Zwitsers doen
quote:Op maandag 6 mei 2019 10:46 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik hoop ook op goed, ik gun ze echt een plek in de top 5! Echter geen overwinning dit jaar...
Ja dat is ook wel zo. Ach, ze mogen hoog eindigen, achter NLquote:Op maandag 6 mei 2019 10:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik hoop iets goeds. Je wilt winnen van goede concurrentie, toch?
Behalve als het Rusland is, die mogen wel floppen.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:50 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Ach, ze mogen hoog eindigen, achter NL
Dit had best wel door mogen gaan jaquote:Op maandag 6 mei 2019 10:50 schreef lashatumbai het volgende:
Nog steeds jammer Zibbz... maar niet heel jammer want ze gaven Duncan 0 punten bij de eurojury.[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |