Nah.... sterkte in ieder geval!quote:Op maandag 6 mei 2019 12:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik had sinds gisteren ineens best veel pijn bij bepaalde bewegingen.
Nou ja, volgens de chirurg is dit de "makkelijkste" kant om te opereren. We moeten er maar weer doorheen.
Sterkte wat een ellendige arm ookquote:Op maandag 6 mei 2019 12:19 schreef cafca het volgende:
Net in het ziekenhuis geweest, arm is toch weer gebroken, moet opnieuw geopereerd worden
Kan gelukkig woensdag al.
Jazeker, maar zit nu wel weer te wachten....quote:
Nou ja had je willen wandelen dan?quote:Op maandag 6 mei 2019 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jazeker, maar zit nu wel weer te wachten....
Nee, waren maar druppels, maar toch, dak is ook nog niet helemaal af, de nok moet nog.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet te zeggen nog, het kan wel erger worden.
Shit, sterkte gewenst Cafca .quote:
Lijkt me 'gunstiger' dan boven....maar goed, ik ben geen dokter.quote:
Ja daag als alwetende verwacht ik hier wel een diagnose overquote:Op maandag 6 mei 2019 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt me 'gunstiger' dan boven....maar goed, ik ben geen dokter.
Ik heb al kilometers gefietst vanochtend, maar had wel iets anders willen doen dan zitten wachten en weer monteurs over de vloer.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 12:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja daag als alwetende verwacht ik hier wel een diagnose over
Het zijn verder aardige gasten, maar ben het zo beu...quote:Op maandag 6 mei 2019 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Is ook fucking irritant hier ook met die schilders toen, na een week had ik wel zoiets, lazer nu maar op met je gelul een keer
Dat is balen. Veel sterkte!quote:Op maandag 6 mei 2019 12:19 schreef cafca het volgende:
Net in het ziekenhuis geweest, arm is toch weer gebroken, moet opnieuw geopereerd worden
Kan gelukkig woensdag al.
Ik lees dat je arm weer gebroken isquote:
Ik heb nog niet gepoept vandaag, maar ik zal jullie op de hoogte houdenquote:Op maandag 6 mei 2019 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was vanochtend de deur al uit nog voor jij je ochtenddrol gelegd had.
quote:
Lekker van die groene eendenpoepquote:Op maandag 6 mei 2019 12:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gepoept vandaag, maar ik zal jullie op de hoogte houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |