Je hebt gelijkquote:Op maandag 6 mei 2019 02:59 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik weet als jij hier zo laat bent dat er iets niet klopt. En schommels ken ik ja. Zit er nog graag op
Slaap zequote:Op maandag 6 mei 2019 03:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet wel... anders ga ik tegen deuren aan lopen en dan heb ik weer een blauw oog ofzo![]()
Maar nu krijg ik dus een wegtrekker.. dus ik ben weg!
Gezellig voor omaquote:Op maandag 6 mei 2019 03:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik kijk nog even Ewout en de Moordpolitie. Kan ik straks alvast de koffie aanzetten voor Oma.
Ja, je weet niet wat je mist.quote:
TMIquote:
Je kunt nog tegen mij aan schoppen als je wilt.quote:Op maandag 6 mei 2019 03:10 schreef Petzi het volgende:
Soury is weg, geen materiaal om tegenaan te schoppen met effect
Dit is wel een erg nare opmerking, die ik zeker niet kan plaatsen.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:51 schreef Petzi het volgende:
Altijd genaaid met andermans kinderen, wel lekker makkelijk
Alsof je haar aan kan.quote:Op maandag 6 mei 2019 03:10 schreef Petzi het volgende:
Soury is weg, geen materiaal om tegenaan te schoppen met effect
Het is vrij rustig hier, heden morgen.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:53 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen.. nog iets gemist? Is er al antwoord gegeven op de vragen ?
Daar komen de moffen!!quote:
Er waren er deze week anders weer zat in het centrum. Invasie of nietquote:
Ik geef geen antwoord op vragen.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:53 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen.. nog iets gemist? Is er al antwoord gegeven op de vragen ?
Sterkte dan maar weer...quote:Op maandag 6 mei 2019 12:19 schreef cafca het volgende:
Net in het ziekenhuis geweest, arm is toch weer gebroken, moet opnieuw geopereerd worden
Kan gelukkig woensdag al.
godsammequote:Op maandag 6 mei 2019 12:19 schreef cafca het volgende:
Net in het ziekenhuis geweest, arm is toch weer gebroken, moet opnieuw geopereerd worden
Minder...quote:Op maandag 6 mei 2019 12:19 schreef cafca het volgende:
Mooi kloten.. sterktequote:Op maandag 6 mei 2019 12:19 schreef cafca het volgende:
Dat zijn de tussendoortjes die het wachten langer doet duren.. maar goed sterktequote:Op maandag 6 mei 2019 12:22 schreef cafca het volgende:
Ja, is wel ff balen. Maar wel fijn dat het zo snel geregeld kan worden.
(sorry chuf)
Balenquote:Op maandag 6 mei 2019 12:19 schreef cafca het volgende:
Wat klote, cafca. Denk je dat je het gehad hebt, moet je nog een keer.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:19 schreef cafca het volgende:
je hebt Pech... en je bent dubbel Pech.... dit is dubbel Pech.........quote:Op maandag 6 mei 2019 12:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat klote, cafca. Denk je dat je het gehad hebt, moet je nog een keer.
en wat zeiden ze toen.......quote:Op maandag 6 mei 2019 12:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dakdekkers aangesproken omdat mijn dakraam die ze vorige week gemonteerd hebben in het weekend toen het regende bleek te lekken....
Ik ben dubbel Pech niet, maar Lucky.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:31 schreef FANN het volgende:
[..]
je hebt Pech... en je bent dubbel Pech.... dit is dubbel Pech.........
maar het komt weer goed in dit geval denk ik dan maar
Ja, ik had sinds gisteren ineens best veel pijn bij bepaalde bewegingen.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
BalenVoelde je al dat het weer mis was?
Dat ze komen kijken en het op gaan lossen.quote:
da's mooiquote:Op maandag 6 mei 2019 12:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ben dubbel Pech niet, maar Lucky.
Onder of boven?quote:Op maandag 6 mei 2019 12:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik had sinds gisteren ineens best veel pijn bij bepaalde bewegingen.
Nou ja, volgens de chirurg is dit de "makkelijkste" kant om te opereren. We moeten er maar weer doorheen.
Nou dan komt het wel goed toch?quote:Op maandag 6 mei 2019 12:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ze komen kijken en het op gaan lossen.
Ja, 4x scheepsrecht, zullen we maar zeggenquote:Op maandag 6 mei 2019 12:31 schreef FANN het volgende:
[..]
je hebt Pech... en je bent dubbel Pech.... dit is dubbel Pech.........
maar het komt weer goed in dit geval denk ik dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |