quote:
Wel met honing, want dat doe ik ook, heb een kraakje in mijn stem.quote:
voor wie is die vraag?quote:Op maandag 6 mei 2019 02:37 schreef Petzi het volgende:
Nou mij is verteld dat je behoorlijk in zwaar weer zit, en ook hebt gezeten. Misschien dat wij Fokkers iets voor je kunnen betekenen?
Lurkers zijn ook users die dit in hun favo hebben staan. Het is niet zo dat er zoveel mensen stiekem meelezenquote:
Ik wist niet eens dat je er wasquote:
Oh, tnx, ik voel me nu een stuk beter.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Lurkers zijn ook users die dit in hun favo hebben staan. Het is niet zo dat er zoveel mensen stiekem meelezen
Is dat je vraagquote:Op maandag 6 mei 2019 02:37 schreef Petzi het volgende:
Nou mij is verteld dat je behoorlijk in zwaar weer zit, en ook hebt gezeten. Misschien dat wij Fokkers iets voor je kunnen betekenen?
Ja ik DM mijn bankrekening welquote:
Shit, ben ik weer te laatquote:
Hoi Petzquote:Op maandag 6 mei 2019 02:40 schreef Petzi het volgende:
[..]
Soury wilde dat ik weer vragen stelde, dus vandaar. Hoi Fann
We delen de buitquote:
Lekker gewandeld zag ik.quote:
Deal.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 02:46 schreef Petzi het volgende:
[..]
Gaat misschien lukken met zo'n zielige UI. Maar nog even beter je best doen
Hier gaat de wekker al weer om 05.45quote:Op maandag 6 mei 2019 02:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Heerlijkkan ik straks goed slapen... dat helpt,,,,,
waarom zo vroeg?quote:Op maandag 6 mei 2019 02:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hier gaat de wekker al weer om 05.45
Jesus waaromquote:Op maandag 6 mei 2019 02:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hier gaat de wekker al weer om 05.45
Oma Potje heeft vroege dienst.quote:
dan slaap je zeker een paar keer per dag?quote:Op maandag 6 mei 2019 02:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Maar ik slaap zelden meer dan twee uur.
quote:
Die baby, nee toch?quote:
Nee, daar heeft ze een vrije dag voor om daarheen te gaan.quote:
Oh nicequote:Op maandag 6 mei 2019 02:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ze een vrije dag voor om daarheen te gaan.
quote:Op maandag 6 mei 2019 02:51 schreef Petzi het volgende:
Altijd genaaid met andermans kinderen, wel lekker makkelijk
Ik ook maar ik schommel een beetje. Het is ook wel fijn om vroeg op te staan "Heb je wat aan je dag" Haha maar ik ben dat uitslapen wel een beetje zat dat tot in de middag slapen.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... godsamme ... niks voor mij... ik ben een avondmens
Of je denkt even naquote:
Wel vreemd dat je hier nog zo laat bent jaquote:Op maandag 6 mei 2019 02:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar ik schommel een beetje. Het is ook wel fijn om vroeg op te staan "Heb je wat aan je dag" Haha maar ik ben dat uitslapen wel een beetje zat dat tot in de middag slapen.
Weet je wat een schommel isquote:Op maandag 6 mei 2019 02:56 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wel vreemd dat je hier nog zo laat bent ja
Ik rommel maar wat aan tegenwoordig,,, soms ben ik weer heel vroeg op en af e toe een dutjequote:Op maandag 6 mei 2019 02:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar ik schommel een beetje. Het is ook wel fijn om vroeg op te staan "Heb je wat aan je dag" Haha maar ik ben dat in dat wel een beetje zat dat tot in de middag slapen.
Ik doe niet aan dutjes ik kan dat niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik rommel maar wat aan tegenwoordig,,, soms ben ik weer heel vroeg op en af e toe een dutje
elke dag is anders eigenlijk.... als ik moet ben krijg ik gewoon een wegtrekker en dan kan ik miks meer...
het went ...
Ik weet als jij hier zo laat bent dat er iets niet klopt. En schommels ken ik ja. Zit er nog graag opquote:
Ik kan niet leven zonder. Iedereen zijn/haar makke. Het moet zo zijn, denk ik.quote:
Als je kunt schommelen, kun je ook wippen.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:59 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik weet als jij hier zo laat bent dat er iets niet klopt. En schommels ken ik ja. Zit er nog graag op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |