abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186635442
Welkom in het babytopic!

De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk niet verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*

Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.
pi_186635501
Jongens, ik kom hier afscheid nemen! Wat een rollercoaster jaar, het eerste jaar met O. Het eerste jaar als moeder van twee, met nieuwe levels van slapeloosheid en moedeloosheid. Maar ook met heel veel liefde, verbazing en verwondering over dit kleine wezentje.

We hadden een super fijne dag, met veel bezoek en drukte. O deed het natuurlijk super. Hij heeft vandaag in dreumes style een hele mango, een banaan, drie borden pasta, een half stuk taart en nog veel meer gegeten. Hij loopt 5 stappen los, en wil overal bijzijn. Het is een lekker ding!

Tot snel of niet zo snel bij de dreumessen!

pi_186635703
@Jagärtrut Gefeliciteerd nog! En tot (veel te) snel :9
Klinkt als een heuse dreumes!
  zondag 5 mei 2019 @ 20:28:44 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_186636139
Gaan jullie weer terug in je mand jongens? Thanks!
disclaimer
pi_186636187
@Jagärtrut, gefeliciteerd met O! Leuk binkie is het. Geen baby meer :o
pi_186636247
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
Gaan jullie weer terug in je mand jongens? Thanks!
:?

@CoolGuy, het klinkt vervelend, maar niet acuut zorgwekkend. Zolang ze inderdaad niet suf wordt, zat er waarschijnlijk gewoon iets dwars. Caesar deed het een keer na een raar gevallen kiwi: kotste twee keer zijn hele binnenwerk eruit en dat was het. Misschien heeft ze wel een buikgriep. Voor mij geldt dat ik me zorgen maak sufheid, heel hoge koorts en bij veel spugen etc. ook bij uitblijvende plasluiers.
  zondag 5 mei 2019 @ 20:37:08 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_186636267
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 20:36 schreef Jentin het volgende:

[..]

Er werd wat getrolld vanuit klb, maar ik ben ninja mod. 8-)
disclaimer
pi_186636283
_O_
  Moderator zondag 5 mei 2019 @ 20:52:17 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_186636603
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 20:36 schreef Jentin het volgende:

[..]

@:coolguy, het klinkt vervelend, maar niet acuut zorgwekkend. Zolang ze inderdaad niet suf wordt, zat er waarschijnlijk gewoon iets dwars. Caesar deed het een keer na een raar gevallen kiwi: kotste twee keer zijn hele binnenwerk eruit en dat was het. Misschien heeft ze wel een buikgriep. Voor mij geldt dat ik me zorgen maak sufheid, heel hoge koorts en bij veel spugen etc. ook bij uitblijvende plasluiers.
Hmm ok. Ja 0 ervaring hiermee (naja, nu begint die ervaring hiermee dus). Nee wat ik al zei, ze heeft geen koorts (precies 37 had ze) niet suf. Plasluiers weet ik nog niet, die wisselen we straks weer.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_186636887
Yes, gewoon accepteren leek mij ook het meest logisch. Dag 2 hebben we een cosleeper aangeschaft omdat de kraamzorg mega hysterisch over het babynestje deed. De beste plek is echter nog steeds pal naast mij, terwijl ik een wandelende radiator ben en haar vanochtend koorts bezorgd had met mijn lichaamswarmte.

Jagar, tot de volgende aanmeld/afmeldpost! :D
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_186637259
Hoeft inderdaad niks te betekenen Coolguy. Jip heeft het 2 x gehad en toen bleek het achteraf inderdaad een buikgriepje en hij heeft 2 x zomaar overgegeven zonder dat er daarna iets aan de hand bleek.

Leuke O. O+ fijn dat de dag zo leuk was vandaag!

Rebubbled welkom O+

Wij vliegen morgen naar huis. München was weer fantastisch. Jip deed het zo goed, zo trots op hem O+
  Moderator zondag 5 mei 2019 @ 21:40:23 #12
16180 crew  CoolGuy
pi_186637832
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 21:17 schreef Aure het volgende:
Hoeft inderdaad niks te betekenen Coolguy. Jip heeft het 2 x gehad en toen bleek het achteraf inderdaad een buikgriepje en hij heeft 2 x zomaar overgegeven zonder dat er daarna iets aan de hand bleek.

Leuke O. O+ fijn dat de dag zo leuk was vandaag!

Rebubbled welkom O+

Wij vliegen morgen naar huis. München was weer fantastisch. Jip deed het zo goed, zo trots op hem O+
Ze heeft strakjes gedronken, toen gebeurde er niets, maar nu weer en dan hopen we dat ze dalijk slaapt, en niet meer overgeeft.
pi_186637983
Nog gefeliciteerd Jagär! Wat is O. toch een heerlijk ventje. Fijn dat hij zo'n leuke verjaardag had! *O* O+
pi_186642331
@Jagärtrut nog gefeliciteerd, heerlijk koppie heeft ie!

@Rebubled welkom
pi_186642819
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 21:04 schreef Rebubbled het volgende:
Yes, gewoon accepteren leek mij ook het meest logisch. Dag 2 hebben we een cosleeper aangeschaft omdat de kraamzorg mega hysterisch over het babynestje deed. De beste plek is echter nog steeds pal naast mij, terwijl ik een wandelende radiator ben en haar vanochtend koorts bezorgd had met mijn lichaamswarmte.

Jagar, tot de volgende aanmeld/afmeldpost! :D
Haha ja joh? Deed de kraamzorg zo hysterisch? Ja als ze gaan rollen e.d. is het niet zo verstandig om ze de nachten erin te laten slapen maar overdag naast je op de bank moet geen probleem zijn lijkt mij :)

Ahh pff waar frummel nog geen week geleden overdag heel slecht sliep is dat nu compleet omgeslagen en is ze vrij snel moe, nu hebben we ‘s avonds vanaf 19:00 dat ze elk kwartier wakker wordt :O denk dat er weer tandjes aan zitten te komen. Ze huilt dan heel zielig en gaat met haar handje in d’r mond. Iemand tips om het te verzachten? Zat er zelf aan te denken om toch een zetpil erin te douwen maar ze heeft geen verhoging oid.
  Redactie Frontpage maandag 6 mei 2019 @ 08:38:00 #16
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_186642851
Wij zitten hier met een 8 maanden oude meid die ineens (sinds 3 weken) heel vaak de fles wil. 1 a 2x 's nachts 200 ml, terwijl ze overdag ook al 3/4x 200 ml krijgt naast haar hapjes (waar ze ook water bij drinkt). Geven we haar niets dan huilt ze gerust een uur of 2 totdat we toegeven... Hopelijk is dit maar tijdelijk :{
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_186642947
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 08:38 schreef JeMoeder het volgende:
Wij zitten hier met een 8 maanden oude meid die ineens (sinds 3 weken) heel vaak de fles wil. 1 a 2x 's nachts 200 ml, terwijl ze overdag ook al 3/4x 200 ml krijgt naast haar hapjes (waar ze ook water bij drinkt). Geven we haar niets dan huilt ze gerust een uur of 2 totdat we toegeven... Hopelijk is dit maar tijdelijk :{
Same! Echt niet normaal, zit dagelijks op de 1 liter. Denk dat het weer een of andere grote ontwikkeling is en dat ze het gewoon nodig hebben. :9
pi_186643045
@Framblij89, Dentinox of Gengigel smeren is een optie, dat werkt hier. En een zetpil is een pijnstiller, dus als jij denkt dat ze pijn heeft, kun je die ook geven zonder koorts/verhoging. Ik heb dat bij Caesar ook meer dan eens gedaan en dat hielp dan goed.

@CoolGuy, hoe gaat het nu? Heeft ze nog overgegeven?

@Aure, goed van Jip! Wat kun je dan genieten van je kind, hè?

Wij zaten afgelopen week in Centerparcs, en op die eerste nacht uit de hel na, deed Phi het super. Zwemmen vond ze top, in het huisje scharrelde ze heerlijk alle kanten op. Mee uit eten, geen enkel probleem. En maar kletsen de hele tijd. Slapen ook prima, na de eerste nacht verder braaf klokje rond. We hebben echt genoten van haar.
  maandag 6 mei 2019 @ 08:56:09 #19
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_186643094
Nog van harte gefeliciteerd, Jagar! Tot in het volgende topic :).

I. drinkt juist vrij weinig, zeker icm de vaste voeding. Maar ook daar eet hij nu niet zó goed van dat ik kan zeggen dat het logisch is dat hij, als we de droomvoeding van gisteravond niet hadden gegeven, onder de 500ml zit. Wel grotendeels vrolijk, maar protesteert zeer luid als hij iets even zat is en in slaapjes overdag lijkt meneer niet veel zin meer in te hebben. Hij wurmt zich ook steeds onder het dekentje vandaan :').

Verder niet echt bijgelezen, sorry!
pi_186643243
@Jentin, thanks! Ja echt zeker weten dat ze pijn heeft doe ik niet want 5 min na het krijsen zit ze alweer te lachen en te dansen, maar ga het toch eens proberen mocht het vanavond weer gebeuren.

@Helsinki eet hij wel brood? Ik dip ook wel eens brood in melk.. misschien helpt dat? Frum die wilt ook geen groente of fruit meer maar een boterham gaat er echt zo in. Maar inderdaad, nog wel vrolijk maar ze is heel snel alles weer zat en wilt met alles spelen behalve haar speelgoed, afstandsbediening, mijn telefoon, babyfoon en snoeren. Ik heb net maar m’n mobiel met Bumba (die ik btw echt heel eng vind) naast haar bedje gezet en toen kon ik zonder gemiep en gehaast haar fles maken :+
  maandag 6 mei 2019 @ 09:19:37 #21
319308 Tink89
To live is to dance
pi_186643430
Framblij, hier is dentinox de oplossing bij tandjesleed. En ik geef ook gerust een (kleintje van 60 mg) paracetamol.

Jentin, dat klinkt heerlijk! :-D

Helsinki, prul wil al vanaf week 5 ofzo liever geen deken, dus die sliep al heel snel in een lekker warme slaapzak. Zou dat helpen?

En ik vergat te melden dat prul sinds zaterdag kan rollen van rug naar buik. Andersom kon ze al sinds week 7, maar dit lukt nu ook. De hele dag. Nonstop. En leuk dat dat is O+ O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_186643570
Doeeeeei leuke O en Jagar, tot over een kleine 2 maandjes.

CG, het klinkt inderdaad als een buikvirusje. Zolang ze plasluiers heeft, vrolijk is en alert is het niet zorgwekkend. Maar als je twijfelt: gewoon even bellen. Een huisarts is niet zo happig op kinderen (of volwassenen) die waarschijnlijk een buikvirus hebben om langs te komen. Gezien de besmettelijkheid. Maar je kan even telefonisch doornemen en wat tips krijgen wellicht.

Wiehoeeee Tink! Leuk omrollen.

Gisteren de eerste helft van de bekerfinale gekeken met mijn 2 moppies. B in vol clubornaat en een vlag van Ajax vast. Juul vond het hilarisch, die vlag he, naar de tv heeft ze amper gekeken.
En Juul heeft voor het eerst risotto op gisteren met ui en kruiden. De eerste happen vond ze raar, maar ze zat uiteindelijk te smullen. En daardoor eet B ook beter want als je kleine zusje haar bord leegeet, kan je niet achterblijven he.
pi_186643638
Hoe is de nacht gegaan @CoolGuy ?

Ah dat klinkt ook al zo fijn Jentin! O+

Goed van prul Tink! Vanaf nu gaat alles zoooo snel!

Wij zijn onderweg naar t vliegveld. Jip sliep alleen kut vannacht dus ben benieuwd hoe de terugreis verder verloopt :') tot nu toe nog wel prima trouwens, maar ik zie dat ie wel moe is.
pi_186643645
Das nog eens een handige bijkomstigheid exode :D
  Moderator maandag 6 mei 2019 @ 09:40:54 #25
16180 crew  CoolGuy
pi_186643713
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:35 schreef Aure het volgende:
Hoe is de nacht gegaan @:CoolGuy ?

Ah dat klinkt ook al zo fijn Jentin! O+

Goed van prul Tink! Vanaf nu gaat alles zoooo snel!

Wij zijn onderweg naar t vliegveld. Jip sliep alleen kut vannacht dus ben benieuwd hoe de terugreis verder verloopt :') tot nu toe nog wel prima trouwens, maar ik zie dat ie wel moe is.
Goed. Ze heeft sinds die 2e keer gisteren niet meer overgegeven, al weet ik niet hoe dat NU is.
  Redactie Frontpage maandag 6 mei 2019 @ 09:59:11 #26
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_186644022
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 08:34 schreef Framblij89 het volgende:

[..]

Haha ja joh? Deed de kraamzorg zo hysterisch? Ja als ze gaan rollen e.d. is het niet zo verstandig om ze de nachten erin te laten slapen maar overdag naast je op de bank moet geen probleem zijn lijkt mij :)

Ahh pff waar frummel nog geen week geleden overdag heel slecht sliep is dat nu compleet omgeslagen en is ze vrij snel moe, nu hebben we ‘s avonds vanaf 19:00 dat ze elk kwartier wakker wordt :O denk dat er weer tandjes aan zitten te komen. Ze huilt dan heel zielig en gaat met haar handje in d’r mond. Iemand tips om het te verzachten? Zat er zelf aan te denken om toch een zetpil erin te douwen maar ze heeft geen verhoging oid.
Bij tandjesleed helpt de dentinox hier bij het in slaap vallen en een 60mg paracetamol zetpil bij het in slaap blijven, haalt net de rand van de pijn en zorgt er ook voor dat ze geflesd wil worden.
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 08:45 schreef Framblij89 het volgende:

[..]

Same! Echt niet normaal, zit dagelijks op de 1 liter. Denk dat het weer een of andere grote ontwikkeling is en dat ze het gewoon nodig hebben. :9
Dat denk ik ook, op dit moment komt ze zo maar 200 gram per week aan, dat is niet normaal bij een 8 maanden oude baby. Ze volgt al vanaf haar geboorte de 0-lijn, maar lijkt nu naar de +1 te springen door dit eetgedrag. We gaan het nog even aankijken, anders even contact met het CB.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_186644558
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:59 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Bij tandjesleed helpt de dentinox hier bij het in slaap vallen en een 60mg paracetamol zetpil bij het in slaap blijven, haalt net de rand van de pijn en zorgt er ook voor dat ze geflesd wil worden.
[..]

Dat denk ik ook, op dit moment komt ze zo maar 200 gram per week aan, dat is niet normaal bij een 8 maanden oude baby. Ze volgt al vanaf haar geboorte de 0-lijn, maar lijkt nu naar de +1 te springen door dit eetgedrag. We gaan het nog even aankijken, anders even contact met het CB.
Dankje!
Ja 200 gram per week is wel vrij veel inderdaad, ik had ook al het CB gebeld vorige week over dit eetgedrag, en wat ik als advies kreeg was meer vast voedsel en in de laatste fles pap gooien, en anders laten huilen ‘s nachts.. daar hebben wij alleen niet zo veel zin in. Hebben jullie al papjes geprobeerd?
Een paar maanden geleden wilde onze dochter ook al heel veel drinken en toen hebben we gewoon zelf een fles laten vallen, dat werkte, maar nu ook niet meer }:|
pi_186644929
Welkom Marisposas en gefeliciteerd O+

*O* voor de tijgerende en zittende Juul, wat knap!

ToT, herkenbaar die korte concentratieboog, het ene moment kan Vlokje enorm intens met één ding spelen en het andere moment gooit ze iets binnen een minuut aan de kant en wil ze wat nieuws.

Wat sneu dat Jeremy zich niet lekker voelt Aapie, hoe is het nu met hem?

Framblij, wat een mooi lachebekje heb je daar O+

En de mooie Ollie, ik vind hem zeker niet dik hoor O+

Cassandra, wat een prachtig rijkdom heb je daar O+ En herkenbaar, dat negatieve aandacht vragen door de oudste. Naast dat, imiteert peuter van 2,5 ook het gedrag van Vlokje om maar aandacht te krijgen. Dus als Vlokje huilend aan mijn been gaat hangen, dan heb ik binnen een seconde twee huilende kinderen aan mijn been. De mooiste momenten van het moederschap }:|

Na goede nachten een horrornacht voor Tink, he bah :{ Hoe ging het afgelopen nacht, hopelijk wel weer een stijgende lijn? En wat goed dat Prul rolt!!

Rebubbled, welkom! En gefeliciteerd! O+ Geen tips helaas, mijn niet-zo-baby-meer van 11 maanden slaapt nog steeds bij mij omdat ze anders niet wil slapen, dus op dat vlak moet je vooral niets van mij aannemen :')

CG, wat sneu dat je dochter opeens zo moest overgeven. Ik heb het hier ook gehad met Vlokje toen ze ziek was, alles wat erin kwam, kwam er ook weer uit. Misschien heeft jou meidje toch wat onder de leden? Gelukkig dat het nu goed lijkt te gaan, hopelijk blijvend!

Jagar, jouw O al een dreumes, what happened? :o Gefeliciteerd met je mooie knapperd, en tot over 4 weken in het dreumestopic!!

Aure, welkom terug van vakantie. Fijn dat het geslaagd was en dat Jip het zo goed heeft gedaan O+

Jentin, ook al lekker op vakantie geweest, het klinkt heerlijk en wat heeft Phi het goed gedaan O+

Vlokje bleef gisteren opeens tot 2 keer toe zelfstandig een seconde of 30 staan O+ Weliswaar met schoenen aan, dus ik heb het vanmorgen geprobeerd met een maillot aan. Maar verhip, ze bleef gewoon weer staan O+ Van haar loopwagentje wil ze niets meer weten (ze gaat zitten zodra je haar ervoor zet), maar des te meer loopt ze langs alle meubels en 'steekt ze over' van meubel naar meubel, met als nieuwste ontdekking dat ze ook een beetje kan lopen aan één hand in plaats van 2. Alleen maar trots en liefde hier O+
pi_186645196
Wij komen ons ook melden :W
N zal hier benoemd worden als Guus (naam van vriendlief en leuke suggestie van @Lemijn :P )
Vandaag 1 week en 2 dagen oud, de tijd vliegt weer!
Vriendlief is vandaag weer gestart met werken en tot nu toe redden dreumes, baby en ik ons prima!
pi_186645377
En meer vast voedsel aanbieden, @JeMoeder?
pi_186645986
Welkom Flav en gefeliciteerd! *O*
pi_186646684
Flav, welkom en gefeliciteerd! O+
pi_186647657
Veel nieuwe aanwas, leuk! Welkom @Flav :D
  Redactie Frontpage maandag 6 mei 2019 @ 13:45:50 #34
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_186648475
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:36 schreef Framblij89 het volgende:

[..]

Dankje!
Ja 200 gram per week is wel vrij veel inderdaad, ik had ook al het CB gebeld vorige week over dit eetgedrag, en wat ik als advies kreeg was meer vast voedsel en in de laatste fles pap gooien, en anders laten huilen ‘s nachts.. daar hebben wij alleen niet zo veel zin in. Hebben jullie al papjes geprobeerd?
Een paar maanden geleden wilde onze dochter ook al heel veel drinken en toen hebben we gewoon zelf een fles laten vallen, dat werkte, maar nu ook niet meer }:|
Pap doen we eigenlijk niet... Maar wellicht is het wel goed om haar pap te laten eten. Vooral als laatste maaltijd voordat ze gaat slapen.
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:28 schreef Jentin het volgende:
En meer vast voedsel aanbieden, @:jemoeder?
Ze eet al 4x vast op een dag tegenwoordig. Warme maaltijd, fruit, brood etc. Lijkt wel een bodemloze put die meid van ons, op dit moment dan.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator maandag 6 mei 2019 @ 15:35:33 #35
447051 crew  Peejtur
pi_186650460
Kleine in 4 weken weer 5 cm gegroeid en iets meer dan een kilo erbij.
pi_186651380
Ok. Hier was baby ook ontevreden, tot bleek dat ze ‘s middags allang twee boterhammen kon eten, waar wij er nog “voorzichtig” eentje aanboden. Benieuwd waar het cb mee komt.

Gaat goed, @Peejtur! Hoe gaat het verder met haar?

@Flav: welkom!
  Moderator maandag 6 mei 2019 @ 18:37:20 #37
447051 crew  Peejtur
pi_186653997
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 16:14 schreef Jentin het volgende:
Ok. Hier was baby ook ontevreden, tot bleek dat ze ‘s middags allang twee boterhammen kon eten, waar wij er nog “voorzichtig” eentje aanboden. Benieuwd waar het cb mee komt.

Gaat goed, @:peejtur! Hoe gaat het verder met haar?

@:flav: welkom!
Vanmorgen ook de eerste prikjes gehad en daar is ze nu wat minder goed van te pas maar dat komt vast wel goed. Als dat morgen voor 9 uur niet beter is, moeten we dokter bellen.

Verder gaat het helemaal super met haar. Wilden haar vanavond naar haar eigen kamertje verhuizen maar dat stellen we nu een dagje uit ivm hoe ze zich nu voelt.
pi_186654482
Vandaag een begin gemaakt met het uitzoeken van foto's.

Ruim 2800 foto's.

Jemig.

}:|
pi_186663864
Om 02:00 was ik klaar. :9 Qua verdelen in mappen en uitzoeken dan.
pi_186664993
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 19:01 schreef NicolasJoy het volgende:
Vandaag een begin gemaakt met het uitzoeken van foto's.

Ruim 2800 foto's.

Jemig.

}:|
Hahaha respect hoor *) ik moet er niet aan denken om die 20.000+ foto’s van frum uit te zoeken..

BFD *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186665243
Fijn dat het goed gaat Peetjur, is ze al wat beter te pas na de prikjes?

En foto's uitzoeken, oei, daar begin ik niet aan :') Wij maken gebruik van de app Lifecake, voor wie het niet kent: hier kan je je foto's in uploaden, je kan er vanuit je account bij op elke pc of mobiel. De foto's worden automatisch op juiste volgorde geplaatst (althans op de mobiel want dan pakt hij de datum waarop de foto is gemaakt) waardoor je van elke foto ook precies ziet hoe oud je kind was. Heel handig :)

Ik zie weer een mooie Frummel voorbij komen O+

Mijn ik-lach-niet-op-commando Vlokje:
grmbl, het lukt niet meer om foto's te plaatsen vanuit Imgur, nog iemand problemen mee?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Schanu op 07-05-2019 09:48:19 ]
pi_186665989
Schanu, nee imgur gaat hier nog altijd prima. Hoe probeer je de foto's te plaatsen en wat gaat er precies mis?

Wij waren dit weekend met mijn ouders in de Efteling en Welpje heeft voornamelijk bij mijn moeder in de draagzak gebivakkeerd, haha. Hij slaapt zelden in de kinderwagen (in tegenstelling tot zijn broer), maar in de draagzak gaat het wel. En mijn moeder geniet daar zo ontzettend van, haar kleinkind zo dichtbij, dat is echt fijn om te zien.

SPOILER
Op het moment is hij vooral heel sneu. Twee doorkomende boventandjes (sinds dit weekend is er een randje te voelen!), flink verkouden én prutoogjes. Arm ding. ;( Ik twijfelde of ik hem vanochtend naar de gastouder zou brengen. Toch maar wel gedaan, want druk op werk én daar is vaak juist fijn afleiding voor hem, maar wel met de instructie dat als het niet gaat er meteen gebeld mag worden.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 10:10:31 #43
319308 Tink89
To live is to dance
pi_186666263
Ik zie lieve foto's voorbijkomen, maar houd m'n ogen niet lang genoeg open om ze echt goed te bekijken. Prul heeft (denk ik) weer oorontsteking en drinkt slecht, slaapt slecht en is echt zielig. We hebben in de afgelopen paar weken gewoon alleen die paar goede nachten gehad waar ik hier over postte... -O- Ik ben zo moe -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_186666288
Hahaha die Vlokje, lekker niet lachen.

Hoe is de nacht gegaan Peetjur?

Foto's uitzoeken....het eerste jaar boek van B is nog niet eens klaar...en die is dus inmiddels 5 jaar. Wij maken bij Juul ook veel meer foto's met onze mobiel, scheelt ook dat ik sinds een paar maanden een telefoon heb met een fatsoenlijke camera.

We hebben wel al een bewaarbox voor Juul gemaakt net als voor B. Met geboortekaartje, haar eerste kleertjes, haar ziekenhuispolsbandje, daar komen in de toekomst ook haar favo knuffel, eerste schoentjes etc in. Die krijgen ze als ze 18 worden samen met het eerste jaar boek met alle mijlpalen.

Luna, Efteling O+
Arme Welpje met doorkomende tandjes. Juul heeft er nu 7 helemaal door en aan haar wang en poep te zien komt 8 er ook meteen weer achteraan.

En yeah BFD, ik haak aan bij Spees met ons spekje. Vooral haar benen zijn vrij groot zeg maar _O- Haar broer was nog 'erger' en die is nu tegen het dunne aan.

SPOILER
pi_186667124
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:54 schreef lunapuella het volgende:
Schanu, nee imgur gaat hier nog altijd prima. Hoe probeer je de foto's te plaatsen en wat gaat er precies mis?
Hmm vreemd, ik krijg hier gewoon de foto niet meer te zien maar alleen een icoontje. Als ik alleen de link er neer zet, linkt hij wel naar de juiste pagina. Maar het werkt ook via Tinypic :)

Wat een mooie foto trouwens van Welpje in de draagzak bij oma O+ En beterschap voor hem, hij is wel heel sneu ja dat alles tegelijk komt :{

Ook beterschap voor Prul en sterkte voor jou Tink, lukt het je om vandaag overdag een beetje bij te slapen?

En het mooie lachebekje Juul, wat en heerlijke foto's O+
pi_186667204
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 10:58 schreef Schanu het volgende:

[..]

Hmm vreemd, ik krijg hier gewoon de foto niet meer te zien maar alleen een icoontje. Als ik alleen de link er neer zet, linkt hij wel naar de juiste pagina. Maar het werkt ook via Tinypic :)

Wat een mooie foto trouwens van Welpje in de draagzak bij oma O+ En beterschap voor hem, hij is wel heel sneu ja dat alles tegelijk komt :{

Ook beterschap voor Prul en sterkte voor jou Tink, lukt het je om vandaag overdag een beetje bij te slapen?

En het mooie lachebekje Juul, wat en heerlijke foto's O+
Ik copy paste gewoon de BB-code die imgur zelf aangeeft, en dat werkt prima. Maar als Tinypic ook werkt, is dat ook een oplossing natuurlijk. :)
pi_186667252
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:11 schreef Schanu het volgende:

En foto's uitzoeken, oei, daar begin ik niet aan :') Wij maken gebruik van de app Lifecake, voor wie het niet kent: hier kan je je foto's in uploaden, je kan er vanuit je account bij op elke pc of mobiel. De foto's worden automatisch op juiste volgorde geplaatst (althans op de mobiel want dan pakt hij de datum waarop de foto is gemaakt) waardoor je van elke foto ook precies ziet hoe oud je kind was. Heel handig :)

Dankje O+
En wat een leuke tip die app! Heb m gelijk gedownload en al foto’s erin gezet :).
Wat een heerlijke foto van vlokje O+!

Aah @Tink89 vind het zo rot om dit te lezen ;(. Zou je niet een doorverwijzing kunnen vragen naar een kinderarts? Want dit is voor jullie allemaal heel klote zo.

SPOILER
@exode zo’n mooi meisje die Juul O+
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 11:07:11 #48
447051 crew  Peejtur
pi_186667350
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:11 schreef Schanu het volgende:
Fijn dat het goed gaat Peetjur, is ze al wat beter te pas na de prikjes?

Mijn ik-lach-niet-op-commando Vlokje:
grmbl, het lukt niet meer om foto's te plaatsen vanuit Imgur, nog iemand problemen mee?

SPOILER
Vannacht nauwelijks geslapen. Ze huilde geregeld even tussendoor en 38.3 graden. Vanmorgen echter weer 37.5 dus zakte weer. Hopelijk gaat het vandaag weer beter.
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 11:10:15 #49
447051 crew  Peejtur
pi_186667433
Be
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 10:11 schreef exode het volgende:
Hahaha die Vlokje, lekker niet lachen.

Hoe is de nacht gegaan Peetjur?

Foto's uitzoeken....het eerste jaar boek van B is nog niet eens klaar...en die is dus inmiddels 5 jaar. Wij maken bij Juul ook veel meer foto's met onze mobiel, scheelt ook dat ik sinds een paar maanden een telefoon heb met een fatsoenlijke camera.

We hebben wel al een bewaarbox voor Juul gemaakt net als voor B. Met geboortekaartje, haar eerste kleertjes, haar ziekenhuispolsbandje, daar komen in de toekomst ook haar favo knuffel, eerste schoentjes etc in. Die krijgen ze als ze 18 worden samen met het eerste jaar boek met alle mijlpalen.

Luna, Efteling O+
Arme Welpje met doorkomende tandjes. Juul heeft er nu 7 helemaal door en aan haar wang en poep te zien komt 8 er ook meteen weer achteraan.

En yeah BFD, ik haak aan bij Spees met ons spekje. Vooral haar benen zijn vrij groot zeg maar _O- Haar broer was nog 'erger' en die is nu tegen het dunne aan.

SPOILER
Et je koortsig en huilerig. Maar vanmorgen alweer iets beter.
pi_186668936
Tink :*

Exode wat lijkt ze veel op haar broer zeg! Leuk meisje is het O+

En ik zag nog meer leuke foto's van vlokje, welpje en frummel O+ O+

Terugvlucht ging wederom prima, soms heeeel even kort een beetje huilen, maar niks wat de buren niet konden hebben :P Jip zijn goede nachten zijn helaas wel verleden tijd, we hebben toch een beetje veel van hem gevraagd afgelopen weekend. Hij eindigde uiteindelijk weer tussen ons in vannacht :D hopelijk is het over een weekje (of sneller) weer okay. Ben best wel moe zeg maar :O het was in t weekend ook niet al te best qua slapen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')