Gaaf!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:06 schreef qltel het volgende:
Hij heeft in die tijd 49395.6km gemaakt en heeft behalve wat staten van de USA ook een aantal landen in Europa bezocht.
Cool! Geocache is een bijzonder fenomeen, zoveel mensen wereldwijd die dit doen. Ook de afstanden die TB's afleggen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:06 schreef qltel het volgende:
Ik heb 5 jaar geleden een TB gedropt op een zelf georganiseerd event in Chicago. Die had de opdracht om terug te gaan naar onze huiscache. En daar is hij vorige week ineens opgedoken (wel met een berichtje vooraf van de persoon die hem bij had).
Hij heeft in die tijd 49395.6km gemaakt en heeft behalve wat staten van de USA ook een aantal landen in Europa bezocht.
Tof!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:06 schreef qltel het volgende:
Ik heb 5 jaar geleden een TB gedropt op een zelf georganiseerd event in Chicago. Die had de opdracht om terug te gaan naar onze huiscache. En daar is hij vorige week ineens opgedoken (wel met een berichtje vooraf van de persoon die hem bij had).
Ik vind ook steeds minder TB's. Kennelijk hebben mensen er minder interesse in of raken er teveel kwijt. Ik blijf het bijzonder vinden, zo'n dingetje wat de hele wereld over reist. Maar waar ik er vroeger vaak diverse in mijn bezit had om te droppen, ben ik nu blij als ik er 1 vind.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:40 schreef Harveo het volgende:
[..]
Cool! Geocache is een bijzonder fenomeen, zoveel mensen wereldwijd die dit doen. Ook de afstanden die TB's afleggen.
Ik heb nog geen TB's gevonden maar ben wel van plan om er eentje zelf ergens in te stoppen ter ere van de 100ste of 500st vondst ofzo.
Ik zie ze geregeld in TB hotels hoor. Sommige daarvan zijn trouwens echt leuk gemaakt, en feest in te kijken met kinderen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:59 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik vind ook steeds minder TB's. Kennelijk hebben mensen er minder interesse in of raken er teveel kwijt. Ik blijf het bijzonder vinden, zo'n dingetje wat de hele wereld over reist. Maar waar ik er vroeger vaak diverse in mijn bezit had om te droppen, ben ik nu blij als ik er 1 vind.
Kreeg net weer een berichtje dat die van ons in Oostenrijk is. Hij moest naar Madrid en weer terug.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:59 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik vind ook steeds minder TB's. Kennelijk hebben mensen er minder interesse in of raken er teveel kwijt. Ik blijf het bijzonder vinden, zo'n dingetje wat de hele wereld over reist. Maar waar ik er vroeger vaak diverse in mijn bezit had om te droppen, ben ik nu blij als ik er 1 vind.
Oh ja, ik kom ze ook nog wel tegen. Maar wel steeds minder.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:53 schreef Goverman het volgende:
[..]
Ik zie ze geregeld in TB hotels hoor. Sommige daarvan zijn trouwens echt leuk gemaakt, en feest in te kijken met kinderen!
Ohwja, mag ik in de lijst? Ik ben Govermans op geocaching.com :-) en ik woon in Den Haag. Dus wie weet kan ik met sommige users die in de buurt wonen een keer samen cachen :-)
Oh, Tsjechie. Dat was ook een tijdelijk zwart gat voor een TB van ons..quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:29 schreef Nijna het volgende:
[..]
Kreeg net weer een berichtje dat die van ons in Oostenrijk is. Hij moest naar Madrid en weer terug.
In Madrid is 'ie geweest en heeft een hele tijd rondgedoold in Tsjechië. We dachten dat hij verdwenen was, maar ineens doken er weer berichtjes op.
Wie weet komt 'ie nu weer naar NL... over een hele tijd.
Tip: begin met de simpelste caches (omschrijving 1, 1 - moeilijkheid, terrein).quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:19 schreef Belg het volgende:
In mijn dorp zijn er al zo een 15 locaties
Zegt mij helemaal niks.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:11 schreef qltel het volgende:
Doen jullie eigenlijk al aan Adventure labs? Mijn Adventure lab is vandaag door de 50e geocacher gevonden.
Ik vind het best lollig. Dezelfde soort lab-caches als er wel bij Mega en Giga events zijn.quote:
Ah ja ik ben nooit bij events geweest ofzo. Zal er eens naar kijken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:49 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik vind het best lollig. Dezelfde soort lab-caches als er wel bij Mega en Giga events zijn.
https://labs.geocaching.com/
Naar aanleiding van dit de app geherinstalleerd. Zal eens kijken of ik er enthousiast voor kan worden. Tot mijn verbazing loop ik voor gewoon cachen niet meer warm, waarschijnlijk einde hobby of een meerjarige pauze zoals ik eerder al eens heb gehad.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:11 schreef qltel het volgende:
Doen jullie eigenlijk al aan Adventure labs? Mijn Adventure lab is vandaag door de 50e geocacher gevonden.
Ja, wij (eerder ik, vriendin is er niet zo zot van) wel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:11 schreef qltel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |