En dan een volgende uitdaging verzinnen?quote:
Wie weet..quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:20 schreef 215 het volgende:
[..]
En dan een volgende uitdaging verzinnen?
Bij Assen ligt ook een leuk rondje. Die heb ik eind vorig jaar een keer gedaan. https://www.geocaching.com/geocache/GCA5GHJ en verderquote:Op maandag 28 juli 2025 08:26 schreef trainfreak het volgende:
Wij vertrekken straks voor een weekje naar Assen. Genoeg te doen daar!
(Onder andere een stuk of 3000? labcaches op een carpoolparking)
Dit rondje is gearchiveerd blijkbaar. Maar er liggen genoeg andere rondjes daar in de buurt.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:38 schreef qltel het volgende:
[..]
Bij Assen ligt ook een leuk rondje. Die heb ik eind vorig jaar een keer gedaan. https://www.geocaching.com/geocache/GCA5GHJ en verder
Veel plezier daar.
Oh, ik zie het. Maar inderdaad, ligt genoeg.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:46 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Dit rondje is gearchiveerd blijkbaar. Maar er liggen genoeg andere rondjes daar in de buurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Volgende week als het wat minder warm is springen we maar eens een dagje op de fiets hadden we zo bedacht.Fake it till you make it...
quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:39 schreef Nijna het volgende:
@:qltel jij bent een die hard geocacher... ik zit te kijken naar een multi en daar in de buurt liggen ook een hele serie mysterie's. Is er nou een handige manier om dat op een of andere manier op een gps oid zo te ordenen dat je een soort logische volgorde kan maken? Van de multi weet ik natuurlijk het eerste punt en de rest nog niet...
Anders gaan we eerste de multi doen en bewaren we die serie voor een andere keer (of erna als we nog zin hebben). Maar de multi heeft met met de hint nieuwsgierig gemaakt
Als die mysteries een serie zijn, dan geeft de nummervolgorde vrijwel altijd de juiste route aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Volgende week als het wat minder warm is springen we maar eens een dagje op de fiets hadden we zo bedacht.
En als dat niet zo is, zou ik die gewoon zelf uitvogelen tijdens het zoeken. Maar dat is wellicht niet de meest efficiënte methode. Je zou een route kunnen maken in Google My Maps (niet de normale maps), daaruit een kmz-bestand exporteren, die omzetten naar gpx (zijn websites voor) en die weer op je GPS zetten. Je hebt dan een route die je kunt volgen op de GPS. Moet je alleen in de gaten houden of je in de buurt van een cache bent, maar die zie je in de route.
Die mysteries zijn een serie, daar ging ik inderdaad ook vanuit dat de volgorde van de caches, de logische volgorde is. Dat komt wel goed, ik dacht misschien de multi met die mysterie caches te combineren, maar als ik zo op de kaart zit te kijken is dat misschien toch niet het meest handige.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:49 schreef qltel het volgende:
[..]
Als die mysteries een serie zijn, dan geeft de nummervolgorde vrijwel altijd de juiste route aan.
En als dat niet zo is, zou ik die gewoon zelf uitvogelen tijdens het zoeken. Maar dat is wellicht niet de meest efficiënte methode. Je zou een route kunnen maken in Google My Maps (niet de normale maps), daaruit een kmz-bestand exporteren, die omzetten naar gpx (zijn websites voor) en die weer op je GPS zetten. Je hebt dan een route die je kunt volgen op de GPS. Moet je alleen in de gaten houden of je in de buurt van een cache bent, maar die zie je in de route.
Ja, als ze genummerd zijn is het vrijwel altijd gewoon bij 1 beginnen, dan 2, enz.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:08 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die mysteries zijn een serie, daar ging ik inderdaad ook vanuit dat de volgorde van de caches, de logische volgorde is. Dat komt wel goed, ik dacht misschien de multi met die mysterie caches te combineren, maar als ik zo op de kaart zit te kijken is dat misschien toch niet het meest handige.
Maar ik ga eens proberen met google my mapsdank je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |