abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 1 februari 2023 @ 16:50:03 #26
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_207807063
Mijn nieuwste cache, een bonus voor een Adventure lab.



In de hal van een hotel.
pi_207968513
Vandaag weer een paar leuke bezocht:
Eentje die een kindje zelf had gemaakt, compleet met muziekje O+
Een waarbij je moest telefoneren :D
En een fiets.
pi_207969112
in een grote afbeelding staan 24 tekens/symbolen, deze geven elk 1 letter weer, van deze letters moeten we 4 woorden maken...ik zoek nog 3 tekens..kan iemand me helpen.
1, 2, 3 4 en 6 heb ik ondertussen, ben dus nog op zoek naar 5



[ Bericht 1% gewijzigd door MrNiles op 12-02-2023 20:52:35 ]
pi_208617870
@MrNiles is het nog gelukt? Ik kon er niks van maken...

Wij kwamen vandaag vlak langs de (misschien) grootste geocache van Nederland _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 1 april 2023 @ 19:11:08 #30
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_208618301
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:38 schreef Hupje het volgende:
@:MrNiles is het nog gelukt? Ik kon er niks van maken...

Wij kwamen vandaag vlak langs de (misschien) grootste geocache van Nederland _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke Geocache is dat?
pi_208618858
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:11 schreef qltel het volgende:

[..]
Welke Geocache is dat?
GC536YY, "De Grootste van Nederland !?!?!?" Voor wie geen spoiler wil, zelf de code opzoeken en niet klikken.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 1 april 2023 @ 19:55:20 #32
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_208618900
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:51 schreef Hupje het volgende:

[..]
GC536YY, "De Grootste van Nederland !?!?!?" Voor wie geen spoiler wil, zelf de code opzoeken en niet klikken.
Oh leuk, daar kom ik wel eens in de buurt.. Ik zal d'r eens langs gaan, bedankt voor de tip.
pi_208620479
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:51 schreef Hupje het volgende:

[..]
GC536YY, "De Grootste van Nederland !?!?!?" Voor wie geen spoiler wil, zelf de code opzoeken en niet klikken.
Cool!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_209322028
Het was vandaag mooi weer voor een rondje door een bos. We namen een neefje van 7 jaar mee, die nog niet bekend was met geocaching. Premium abo afgesloten en toen konden we een kinder cache route doen die eindigde met een heuse schatkist, waar ieder kind iets uit mag kiezen O+ De route was goed te lopen, caches voor beginnende kinderen goed te vinden en leuk aangekleed.
pi_209558194
Vandaag werd weer duidelijk dat wij anders denken dan de gemiddelde cacher :') Zodra een opdracht op meerdere manieren te interpreteren is, kiezen wij standaard de verkeerde :{ Gelukkig kwamen we er uiteindelijk toch.
Grappige cache gedaan met bij de waypoints opdrachtjes als een puzzel maken, letters zoeken, enz.
pi_210359233
Op vakantie zijn we weer heel verschillende caches tegengekomen. Simpele oppikkers die niet eens op een leuke plek lagen (maar we kwamen er langs, dus tja), maar ook pareltjes van uitzichten gevonden doordat we een cache gingen zoeken. Oja, een owner vond dat we slecht voorbereid waren toen we not found hadden gelogd bij een bosje vol brandnetels en zonder duidelijke hint voor de vindplek :') Tuurlijk.

We deden meerdere labcaches waardoor je bijv een kasteel toch op een andere manier bekijkt, en een labcache die eindigde in een museum van een Unesco werelderfgoed ding met een heuse schatkist met 4 cijfersloten :D


Een schattig trackable-hotel in wording (nog best taktisch verstopt!)


En een agility bunker route, waarbij ik in bunkers ben gekropen en geklommen waar ik anders van z'n lang zal ze leven niet in zou zijn gegaan l :o Oa door dit gat:

Helaas moest je de aanwijzingen voor de bonus cache in een bunker zoeken die de opening op mijn ooghoogte had als ik er in zou staan, zonder klimhulp. Dat durfde ik toch niet aan :N Dus die bonus hebben we laten liggen.
pi_210359793
Vorige maand in Schotland een cache gevonden die sinds 2008 maar een keer of twaalf is bezocht en de laatste log was van 2017. Met een groep kwamen we op een bijna verlaten eiland terecht en daar bleek een cache te liggen. Een paar reisgenoten uitgelegd wat cachen was en toen op pad door de jungle. Het koste inderdaad wat moeite om er te komen maar het was de 'wandeling' wel waard. Geweldig avontuur vond ik het.
pi_212207080
Het was eindelijk weer lekker weer om op pad te gaan. Dit keer gingen we met de fiets een aantal caches zoeken die we met de auto overgeslagen hadden ivm bereikbaarheid.
Elke cache had iets anders, van een vogelhuisje tot tactisch verstopt of puzzelen. Allemaal goed te doen, maar wel net even wat leuker dan alleen een kokertje pakken.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')