Yes, helemaal goed zoquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:17 schreef Amarinthe het volgende:
Had toevallig een paar uur terug gelezen hoe je een topic verder doorgaat, hoop dat het zo goed is
Helemaal goed. Valt mee he?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:17 schreef Amarinthe het volgende:
Had toevallig een paar uur terug gelezen hoe je een topic verder doorgaat, hoop dat het zo goed is
Helemaal goedquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:17 schreef Amarinthe het volgende:
Haha jazeker, alleen was bang dat er iets fout was omdat de OP nu nog met de rehearsals van vandaag is. Maar dat kan vast aangepast wordenquote:
Ja, komt goed. Modjes kunnen in principe altijd in een post nog. Dus dat wordt nog aangepast!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:33 schreef Amarinthe het volgende:
[..]
Haha jazeker, alleen was bang dat er iets fout was omdat de OP nu nog met de rehearsals van vandaag is. Maar dat kan vast aangepast worden
Vandaag stond er wat dat betreft ook niet veel bijzonders op het programma. Dan bedoel ik kanshebbers voor de winst.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Manusje_v_a het volgende:
O ja, Amarinthe, na jouw reactie nog even de first rehearsel van Waylon opgezocht, maar dat waren idd behoorlijk vergelijkbare filmpjes vorig jaar.
Dan is het wellicht toch de kwaliteit van de acts van vandaag zelf die ik tegen vind vallen![]()
Ik hoorde deze nummers wel allemaal voor het eerst vandaag, dus misschien speelt dat mee. Maar dit is wat ik heb meegekregen na een rondje rehearsels:
Cyprus: niks aan, ordinair
Polen: af-schu-we-lijk
Finland: gewoon niks + een rare broek
Servië: lied doet me niks, maar ze nailt het qua zang wel
Hongarije: iets met hoofden...verder niks onthouden eigenlijk
Slovenië: er gebeurt eigenlijk niks. En waarom die suffe witte kleren? En wat ik me afvraag: doet zij wel voor haar lol mee?
Wit-Rusland: iets met laarzen
Tsjechië: vrolijk denk ik, maar ik hoorde geen samenhang tussen deel 1 van het lied (suf) en deel 2 (gezellig wel)
Eerlijk gezegd vielen die van vandaag allemaal tegen. Vooral omdat er heel veel al van National Finals waren waarvan er (geloof ik) ook niet heel veel meer werd verwacht, met her en der uitzonderingen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Manusje_v_a het volgende:
O ja, Amarinthe, na jouw reactie nog even de first rehearsel van Waylon opgezocht, maar dat waren idd behoorlijk vergelijkbare filmpjes vorig jaar.
Dan is het wellicht toch de kwaliteit van de acts van vandaag zelf die ik tegen vind vallen![]()
Ik hoorde deze nummers wel allemaal voor het eerst vandaag, dus misschien speelt dat mee. Maar dit is wat ik heb meegekregen na een rondje rehearsels:
Slovenië: er gebeurt eigenlijk niks. En waarom die suffe witte kleren? En wat ik me afvraag: doet zij wel voor haar lol mee?
Tsjechië: vrolijk denk ik, maar ik hoorde geen samenhang tussen deel 1 van het lied (suf) en deel 2 (gezellig wel)
Doet 'ie ook in de clip. Zal wel vergelijkbaar geëdit/geregisseerd worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:46 schreef justnathan321 het volgende:
Vond Cyprus het beste. Qua outfit, choreo, ... sprong die wel het meeste uit. Tsjechië vond ik (vergeleken met de andere van vandaag) goed, ik snap alleen niet waarom die zanger zo heen en weer springt? Zo vervelend.
Op zich hoeven de kleren nu nog niet de daadwerkelijke outfits te zijn die ze in de show gaan dragen. Dat is pas vanaf rehearsal 2 verplicht en wisselen mag ook nog (anders had onze Trijn een probleem gehad; al had ze dat uiteindelijk toch nogquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik heb begrepen dat die drie frames die je op het podium ziet belangrijk gaan zijn voor het camerawerk. Waarschijnlijk moest de zanger snel van het ene naar het andere frame hupsen en zien we dat straks niet op beeld.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:46 schreef justnathan321 het volgende:
Vond Cyprus het beste. Qua outfit, choreo, ... sprong die wel het meeste uit. Tsjechië vond ik (vergeleken met de andere van vandaag) goed, ik snap alleen niet waarom die zanger zo heen en weer springt? Zo vervelend.
Dat wil je vergeten jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:36 schreef Manusje_v_a het volgende:
Oeps: Montenegro vergeten blijkbaar.
Dat zegt wel genoeg denk ik.
Goedemorgen!quote:
We noemen dit Oddball Sunday omdat vandaag veel "aparte" inzendingen gaan repeteren.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:05 schreef Manusje_v_a het volgende:
Voor de noobs: waar bedoelen jullie met Odball?
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 09:01 schreef Greys het volgende:
Schema aangepast in de OP maar kan de stream nog niet vinden dus die komt zo wel. Mogguh
Dank je! Staat nu in de OP ook!quote:
Thanks!quote:
Ja zeker! Hij kwam ook een heel stuk relaxter over dan bij EiC, maar dat krijg je als je 20+ man om je heen hebt staan voor een selfie.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie hadden het weer leuk gister he? Gewoon weer gelukt, je foto met Duncan.
Wat een grappige fotoquote:Op zondag 5 mei 2019 09:21 schreef DevK het volgende:
[..]
Ja zeker! Hij kwam ook een heel stuk relaxter over dan bij EiC, maar dat krijg je als je 20+ man om je heen hebt staan voor een selfie.Heb ook nog een leuk reactie plaatje van Duncan, leef jullie uit zou ik zeggen.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 mei 2019 09:21 schreef DevK het volgende:
[..]
Ja zeker! Hij kwam ook een heel stuk relaxter over dan bij EiC, maar dat krijg je als je 20+ man om je heen hebt staan voor een selfie.Heb ook nog een leuk reactie plaatje van Duncan, leef jullie uit zou ik zeggen.
![]()
[ afbeelding ]
Wat zijn we toch lekker gekquote:Op zondag 5 mei 2019 09:21 schreef Greys het volgende:
Dag 2 van de repetities moet nog starten en we zitten al in topic nummer 5.![]()
Jaaaa we zijn oddballsquote:
Ik ben wel echt heel benieuwd naar de nieuwe staging van Kate!quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 09:21 schreef DevK het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Door IJsland vooral neem ik aan? (en eventueel australië en greece)quote:Op zondag 5 mei 2019 09:31 schreef Aoibhin het volgende:
Je merkt nu al aan het geluid in de zaal dat er nu meer mensen in de pershal zijn dan gisteren
Ik denk dat heel veel pers ook vertraagd was, omdat veel dachten dat de rehearsals op zondag zouden beginnen (slechte communicatie).quote:Op zondag 5 mei 2019 09:32 schreef Nathvi het volgende:
[..]
Door IJsland vooral neem ik aan? (en eventueel australië en greece)
Ik moet vandaag nog wat schoonmaken en zo maar heb geen idee hoe ik dat de komende uren ga doen, zó veel interessante acts.quote:
Gewoon NIET.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet vandaag nog wat schoonmaken en zo maar heb geen idee hoe ik dat de komende uren ga doen, zó veel interessante acts.
Ja vooral die irritante Felixquote:Op zondag 5 mei 2019 09:35 schreef Cee het volgende:
Heb de chat wel gemute, ik ergerde me gisteren al aan sommige Nederlanders daar.
Meer omdat de meesten pas kort geleden wisten dat er überhaupt repetities gister waren denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:32 schreef Nathvi het volgende:
[..]
Door IJsland vooral neem ik aan? (en eventueel australië en greece)
Ja Georgië is wel echt de plaspauze van vandaagquote:Op zondag 5 mei 2019 09:37 schreef libranl het volgende:
Leuk dat er alweer zoveel klaarzitten voor de rehearsals vandaag!Even ontbijtje gemaakt en zit er ook klaar voor.
Ben ook benieuwd naar alle inzendingen vandaag (behalve Georgië
)
Nope, over 3 minutenquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 09:38 schreef Greys het volgende:
Wie maakte er net zo lief 'reclame' op Twitter voor hier?
quote:
quote:
Jaaa ik had net m'n post aangepast want ik was nog niet helemaal wakker. Gezien je naam daar en hier enzo had ik dat wel kunnen wetenquote:
Ja, de staging lijkt hetzelfde geblevenquote:Op zondag 5 mei 2019 09:43 schreef Momazie het volgende:
Ah die drums had ie toch ook al bij een eerder optreden? Bij the voice?
Ja, vind ik ook altijd gezellig.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:42 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het gewoon leuk als België en Nederland samen in de finale staan
(nu nog de terugkeer van Luxemburg en we kunnen BeNeLux samenkomen)
Ik vind hem ook wel een relaxed sidehoofdquote:Op zondag 5 mei 2019 09:45 schreef Cee het volgende:
Ik ken deze Zach eigenlijk niet maar ik vind hem nu al heerlijk relaxed. Ik hoop dat ie dinsdag ook Nederland doet om ons te kalmeren.
Ik ook. Ik vind het een heerlijk liedje, maar de startplek is niet geweldig (tussen de weirde acts was beter geweest i.p.v. ervoor, als rustpuntje) en het klinkt allemaal niet heel memorabel.quote:
Doe mij toch maar Sean.quote:zondag 5 mei 2019 09:45 schreef Cee het volgende:
Ik ken deze Zach eigenlijk niet maar ik vind hem nu al heerlijk relaxed. Ik hoop dat ie dinsdag ook Nederland doet om ons te kalmeren.
Ajax is woensdag toch?quote:Op zondag 5 mei 2019 09:48 schreef GeorgeM het volgende:
Dat
[..]
Doe mij toch maar Sean.
Kalm ben ik toch niet en savonds ook nog Ajax![]()
![]()
![]()
Ohgodohgodohgod voer mij maar af
Ik weet niet of hij het dit jaar weer doet. Vorig jaar wel.quote:
Ajax is woensdag toch pas?quote:Op zondag 5 mei 2019 09:48 schreef GeorgeM het volgende:
Dat
[..]
Doe mij toch maar Sean.
Kalm ben ik toch niet en savonds ook nog Ajax![]()
![]()
![]()
Ohgodohgodohgod voer mij maar af
Gisteren ging het ook een aantal keer over hem. Die heeft wel indruk gemaaktquote:
Meestal doet Hans de regie als Vlaanderen de inzending mag kiezen. Nu zijn de Walen aan de beurt, dus denk niet dat Hans de regie doet. Maar wie weetquote:Op zondag 5 mei 2019 09:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het dit jaar weer doet. Vorig jaar wel.
Ik denk dat een staging zoals de videoclip beter had gewerkt. Donker beginnen en dan bij de bridge dat van die muurtjes naar beneden vallen en er meer licht komt. Verder simpel met interessant camerawerk.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:53 schreef Em31 het volgende:
Ik vrees echt voor België. Er komt nog zo veel gekkigheid hierna. En dan zo'n staging met van die vreemde bewegingen van drummers.. ben bang dat mensen daar niet op gaan stemmen.
Een kimono achtig iets?quote:Op zondag 5 mei 2019 09:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Hoe noemden ze zijn outfit nou?
Een Asian inspired straitjacket?
Er was teveel focus op de drummers zeiden ze.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:53 schreef Em31 het volgende:
Ik vrees echt voor België. Er komt nog zo veel gekkigheid hierna. En dan zo'n staging met van die vreemde bewegingen van drummers.. ben bang dat mensen daar niet op gaan stemmen.
Ja dit had serieus heel mooi geweest! Dan had het wat positiever opgevallen gok ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat een staging zoals de videoclip beter had gewerkt. Donker beginnen en dan bij de bridge dat van die muurtjes naar beneden vallen en er meer licht komt. Verder simpel met interessant camerawerk.
dit iddquote:Op zondag 5 mei 2019 09:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat een staging zoals de videoclip beter had gewerkt. Donker beginnen en dan bij de bridge dat van die muurtjes naar beneden vallen en er meer licht komt. Verder simpel met interessant camerawerk.
Ajax is woensdag toch?quote:Op zondag 5 mei 2019 09:49 schreef libranl het volgende:
[..]
[quote]Op zondag 5 mei 2019 09:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ajax is woensdag toch pas?
Dat is inderdaad wel onzin ja, maar in die chat zitten echt een boel idioten. Het is en blijft inderdaad wel subjectief dit. Matt en consorten proberen het zo objectief en informatief mogelijk te houden, maar qua mening over hoe het eruit ziet moet het wel met een korrel zout worden genomen.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:57 schreef Nathvi het volgende:
Ik vind mensen wel erg negatief reageren. Je moet afgaan op wat die twee kerels vinden en het is pas de eerste repetitie. Ik snap het wel, door wat ze zeggen misschien, maar er zijn echt mensen die zeggen "He was my 11th and now 29th or something" zonder ook maar 1 beeld zelf te hebben gezien.
Het is ook gissen nu naar hoe het eruit ziet. Mensen maken snel een eigen beeld erbij met oordeel. Maar je weet het niet he. Matt en zijn collega zijn niet erg enthousiast en ik vertrouw wel redelijk op hun oordeel.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:57 schreef Nathvi het volgende:
Ik vind mensen wel erg negatief reageren. Je moet afgaan op wat die twee kerels vinden en het is pas de eerste repetitie. Ik snap het wel, door wat ze zeggen misschien, maar er zijn echt mensen die zeggen "He was my 11th and now 29th or something" zonder ook maar 1 beeld zelf te hebben gezien.
Je moet op dagen als deze inderdaad proberen de meest extreme reacties weg te filteren, het is altijd een middenweg. Deze staging zal hem geen grote voordelen opleveren maar ook niet meer pijn doen.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:57 schreef Nathvi het volgende:
twitter:aoalliam twitterde op zondag 05-05-2019 om 09:59:07Omg i really like his outfit😍 https://t.co/EQhxdXh07P reageer retweet
Slaat ook helemaal nergens op idd. Eens.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:57 schreef Nathvi het volgende:
Video Belgietwitter:Eurovisn_Turkey twitterde op zondag 05-05-2019 om 10:00:04Belçika | Eliot'un ilk provasından bir video yayınlandı. #Belgium #Rehearsal https://t.co/V51m6bslV2 reageer retweet
100 % mee eens. Daarom moet je ook altijd wachten tot de officiële clips uitkomen op het ESC kanaal zodat je zelf kan oordelenquote:Op zondag 5 mei 2019 09:57 schreef Nathvi het volgende:
Nee ik ben ook geen fanquote:Op zondag 5 mei 2019 09:59 schreef Nexum het volgende:
Ik vind de jas die hij aanheeft niet heel mooi.twitter:aoalliam twitterde op zondag 05-05-2019 om 09:59:07Omg i really like his outfit😍 https://t.co/EQhxdXh07P reageer retweet
Gisteren kreeg bijna niemand applaus, wat hij na zijn eerste rehearsal kreeg was al meer dan alles van gisteren bij elkaarquote:
Ik chat daar niet mee; heb geen Youtube kanaalquote:Op zondag 5 mei 2019 09:59 schreef Nathvi het volgende:
Hoe heten jullie eigenlijk bij die livestream?
Nou ja IJsland safe vraag ik me ook wel af. Denk namelijk dat de juries dat echt heel laag gaan zetten. Denk er over na, die gemiddelde leeftijd was bijna 50. Geloof dat het bij de juries bijna onderaan gaat komen, dan moet er echt een reuze-televote tegenover komen staan. Nu weet ik niet hoe bijv. AWS het vorig jaar deed, maar ze kunnen zomaar 11e eindigen.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:00 schreef libranl het volgende:
België, Australië, Estland, IJsland, Portugal, Griekenland, San Marino kunnen nooit allemaal door. Ik zou niet durven zeggen welke gaat sneuvelen. Denk dat alleen Griekenland en IJsland wel save zijn.
Dit podiumquote:Op zondag 5 mei 2019 09:59 schreef molloot200 het volgende:
Oh die driehoeken van het plafond komen naar beneden, zie de INstagramstories van eurovision
Er zat ook bijna niemand gisteren toch.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gisteren kreeg bijna niemand applaus, wat hij na zijn eerste rehearsal kreeg was al meer dan alles van gisteren bij elkaar
Ja, dit. Zei ie ook. Bij Waylon volgens mij.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:02 schreef Nexum het volgende:
Als Matt zegt ''it is different'' vind hij het gewoon niks
Ik heb hem ook alleen in beeld staan omdat er soms vragen worden gesteld en dan vind ik het wel leuk om te zien waar die staan. Verder gewoon negeren inderdaad.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:01 schreef Mandy040986 het volgende:
Oh die comments in de chat lees ik gewoon niet.
We spreken ondertussen goed Matteriaans ja.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:02 schreef Nexum het volgende:
Maar er zijn dan ook veel meer mensen nu in de pershal. En degenen die er gisteren waren, zaten half te slapenquote:Op zondag 5 mei 2019 10:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gisteren kreeg bijna niemand applaus, wat hij na zijn eerste rehearsal kreeg was al meer dan alles van gisteren bij elkaar
Ja precies. Ik kan niet eens even koffie zettenquote:Op zondag 5 mei 2019 09:57 schreef libranl het volgende:
[..]
Dit topic gaat zo snel dat ik dat al niet meer had gezien.
Eens wat betreft de jury, de gemiddelde 50+-er gaat dit niet snappen.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja IJsland safe vraag ik me ook wel af. Denk namelijk dat de juries dat echt heel laag gaan zetten. Denk er over na, die gemiddelde leeftijd was bijna 50. Geloof dat het bij de juries bijna onderaan gaat komen, dan moet er echt een reuze-televote tegenover komen staan. Nu weet ik niet hoe bijv. AWS het vorig jaar deed, maar ze kunnen zomaar 11e eindigen.
quote:Op zondag 5 mei 2019 10:02 schreef Nexum het volgende:
Ik denk dat jij de juries wat onderschat. Zitten denk ik genoeg juryleden bij die dit wel hoog gaan plaatsen en AWS ging vorig jaar in een sterkere semi door. Dus denk dat het wel goed komt met IJsland.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja IJsland safe vraag ik me ook wel af. Denk namelijk dat de juries dat echt heel laag gaan zetten. Denk er over na, die gemiddelde leeftijd was bijna 50. Geloof dat het bij de juries bijna onderaan gaat komen, dan moet er echt een reuze-televote tegenover komen staan. Nu weet ik niet hoe bijv. AWS het vorig jaar deed, maar ze kunnen zomaar 11e eindigen.
AWS ging vorig jaar maar nét door naar de finale, als 10e in de semi. Wel inderdaad met redelijk wat televetes en heel laag bij de jury.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Misschien kan hij de parachute van Georgië 2014 lenenquote:Op zondag 5 mei 2019 10:02 schreef GeorgeM het volgende:
He looks like he’s gonna jump out of an airplane
Matteriaansquote:
Tijdens het optreden van Eliot?quote:Op zondag 5 mei 2019 09:59 schreef molloot200 het volgende:
Oh die driehoeken van het plafond komen naar beneden, zie de INstagramstories van eurovision
Ja toen had hij het erover "It's very.... interesting. Not what I expected."quote:Op zondag 5 mei 2019 10:03 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja, dit. Zei ie ook. Bij Waylon volgens mij.
Ik ben ook echt niet bang voor IJsland, die gaan de Polen van 2016 en de Denemarken van 2018 worden.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:07 schreef Em31 het volgende:
Ja en niet te vergeten wat betreft IJsland: bij de jury tellen lagere scores nu minder zwaar mee. Dus als 3 het hoog plaatsen en 2 erg laag dan heeft dat niet meteen meer zo'n extreme invloed en kunnen ze alsnog punten krijgen.
Als ik op dit moment een lijstje van 10 zou moeten maken zou IJsland er ook zeker in staan. Maar bij het Eurovisie zijn wel gekkere dingen gebeurd en vaker schokkende non-qualifiers geweest dus alles kan gebeuren.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:05 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de juries wat onderschat. Zitten denk ik genoeg juryleden bij die dit wel hoog gaan plaatsen en AWS ging vorig jaar in een sterkere semi door. Dus denk dat het wel goed komt met IJsland.
Dan denk ik eerder Australië.. als de staging weer zo vreemd isquote:Op zondag 5 mei 2019 10:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ik op dit moment een lijstje van 10 zou moeten maken zou IJsland er ook zeker in staan. Maar bij het Eurovisie zijn wel gekkere dingen gebeurd en vaker schokkende non-qualifiers geweest dus alles kan gebeuren.
Ah wel tof dat een deel van die driehoeken naar beneden zijn gekomen.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:00 schreef Momo... het volgende:
Video Belgietwitter:Eurovisn_Turkey twitterde op zondag 05-05-2019 om 10:00:04Belçika | Eliot'un ilk provasından bir video yayınlandı. #Belgium #Rehearsal https://t.co/V51m6bslV2 reageer retweet
quote:Op zondag 5 mei 2019 10:02 schreef GeorgeM het volgende:
He looks like he’s gonna jump out of an airplane
Beetje laat maarquote:Op zondag 5 mei 2019 09:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het ook, de komende twee weken lekker in mijn eigen vuil rollen.
Of van Trijnquote:Op zondag 5 mei 2019 10:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien kan hij de parachute van Georgië 2014 lenen
Oh jaquote:
Dit zou Greys doen.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet achter zo'n live stream gaan zitten
Nee en ze is te laatquote:Op zondag 5 mei 2019 10:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet achter zo'n live stream gaan zitten
quote:
quote:
Misschien door de Juries?quote:Op zondag 5 mei 2019 10:17 schreef Nexum het volgende:
Het zal toch niet... dat Georgië wel door gaat
Dit wordt nog een pittige klus voor onze zuiderburen.quote:
Ik gok dat het 'm niet wordtquote:Op zondag 5 mei 2019 10:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit wordt nog een pittige klus voor onze zuiderburen.
Ik ookquote:
Ja, heerlijk.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:20 schreef Amarinthe het volgende:
Dit vind ik nou zo leuk he, landen waar ik niks van verwacht die verbazen
Ik ookquote:Op zondag 5 mei 2019 10:20 schreef Amarinthe het volgende:
Jaquote:Op zondag 5 mei 2019 10:20 schreef Amarinthe het volgende:
Ik ben een beetje bang van wel, tenminste hoe ze er over praatten. 2 drums, hem, en wat strepen op het scherm. En dan daarna dus dit met een goede staging waar mensen blijven kijkenquote:Op zondag 5 mei 2019 10:23 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja! Maar ik hoop alleen niet dat dit België doet vergeten.
Zit jij stiekem achter de staging?quote:
oja Greys die allemaal celebs tegen het lijf liepquote:
quote:België: Eliot Vassamillet – Wake Up
De repetitie van de Belgische Eliot van vandaag was nog niet overtuigend. De jonge zanger staat onwennig op het podium en de zang was ook niet altijd optimaal. Daar komt bij dat er qua de cameravoering ook nog wel wat te halen valt en dat de uitvoering power mist. Er wordt gebruik gemaakt van oranje licht en er staan twee paukenisten op het podium.
Eliot is gekleed in een zwart jasje met oranje motieven. Onze Belgische collega’s hier in Tel Aviv noemden het jasje gekscherend al een reddingsvest. Mocht Eliot dit inderdaad aantrekken tijdens de eerste halve finale dan kan de Barbara Dex Award wel eens in eigen land blijven. We gunnen de spontane zanger een finaleplaats, maar er is nog wel werk aan de winkel. Laten we niet vergeten dat de reacties bij de eerste repetitie van Blanche -die een lied had van hetzelfde team- ook niet positief waren. Zij werd uiteindelijk vierde in Kiev…
quote:Op zondag 5 mei 2019 10:26 schreef Momo... het volgende:
Otooooooo zou misschien ook stemmen kunnen krijgen uit Twente
Prima dat van Blanche, maar ik vond het lied van Blanche wel VEUL beter.quote:
De zweterige verlepte versie toen inmiddels. (Ik dan, Oto was rrrrradiant!)quote:Op zondag 5 mei 2019 10:24 schreef grazz het volgende:
[..]
oja Greys die allemaal celebs tegen het lijf liep
quote:Op zondag 5 mei 2019 10:26 schreef Momo... het volgende:
Otooooooo zou misschien ook stemmen kunnen krijgen uit Twente
Er kan zo 10 jaar af heur meidquote:Op zondag 5 mei 2019 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
De zweterige verlepte versie toen inmiddels. (Ik dan, Oto was rrrrradiant!)
[ afbeelding ]
Of het parachutepak van Trijntje.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien kan hij de parachute van Georgië 2014 lenen
Netjesquote:Op zondag 5 mei 2019 10:28 schreef Momo... het volgende:
Kwalificatie Georgie gepakt op unibet voor een odd van 8 (20 euro ingezet)
Leuke foto juist!quote:Op zondag 5 mei 2019 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zondag 5 mei 2019 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zweterig? Verlept? Are you fishing girl?quote:Op zondag 5 mei 2019 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
twitter:wiwibloggs twitterde op zondag 05-05-2019 om 10:40:18Georgia is epic. A nice transition from a normal and picturesque landscape to literal hell. Let's do this! #eurovision #daretodream #MyHeritage #OneBigFamily https://t.co/5vLClsmjrA reageer retweet
Wat Trijntje deed was ook nog nooit eerder vertoondquote:Op zondag 5 mei 2019 10:41 schreef aarontje112 het volgende:
Heel benieuwd naar Australië, ze zei dat ze iets zouden doen dat nog nooit vertoond is op het ESF. Maar goed dat zeggen er meer (Trijntje 2015)
Moguh atoquote:Op zondag 5 mei 2019 10:41 schreef ato het volgende:
Goedemorgen allemaal, wat balen van België en wat een leuke verrassing dat Georgië beter overkomt dan men dacht.
Georgie videotwitter:Eurovisn_Turkey twitterde op zondag 05-05-2019 om 10:42:38Gürcistan | Oto Nemsadze'nin ilk provasından bir video yayınlandı. #Rehearsal #Georgia https://t.co/PBy9RDM6Rv reageer retweet
Truequote:Op zondag 5 mei 2019 10:42 schreef grazz het volgende:
[..]
Wat Trijntje deed was ook nog nooit eerder vertoondbedankt Trijntje
Ik krijg flashbacks naar de laatste minuten van Ierland's eerste rehearsal en ik maar ''SCHIET OP SCHIET OP''quote:
Het komt goed!quote:Op zondag 5 mei 2019 10:45 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar de laatste minuten van Ierland's eerste rehearsal en ik maar ''SCHIET OP SCHIET OP''
Ik doe met je mee! Wel maar voor vijf euro. Ze zijn zelfs al iets gezakt, want ik kon nog 'maar' 7,5 krijgen.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:28 schreef Momo... het volgende:
Kwalificatie Georgie gepakt op unibet voor een odd van 8 (20 euro ingezet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |