abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 mei 2019 @ 23:16:48 #1
472105 Amarinthe
Ik weet het ook niet
pi_186616850
​Thunder and lightning it's getting exciting *O*

In dit topic volgen we alle repetities! Elke dag zal er een live stream in het topic geplaatst worden.

Repetities zondag 5 mei:


Live stream zondag 5 mei:



[ Bericht 32% gewijzigd door Greys op 05-05-2019 09:18:45 ]
  zaterdag 4 mei 2019 @ 23:17:30 #2
472105 Amarinthe
Ik weet het ook niet
pi_186616868
Had toevallig een paar uur terug gelezen hoe je een topic verder doorgaat, hoop dat het zo goed is
pi_186616972
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:17 schreef Amarinthe het volgende:
Had toevallig een paar uur terug gelezen hoe je een topic verder doorgaat, hoop dat het zo goed is
Yes, helemaal goed zo :)

Ik ben benieuwd naar morgen.
  Moderator zaterdag 4 mei 2019 @ 23:32:43 #4
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186617258
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:17 schreef Amarinthe het volgende:
Had toevallig een paar uur terug gelezen hoe je een topic verder doorgaat, hoop dat het zo goed is
Helemaal goed. Valt mee he?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_186617285
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:17 schreef Amarinthe het volgende:
Had toevallig een paar uur terug gelezen hoe je een topic verder doorgaat, hoop dat het zo goed is
Helemaal goed :) alleen de openingspost moet nog even aangepast worden met het schema van morgen + livestream van morgen, maar dat wil Greys (of ijs_beer :) ) morgen misschien ook wel doen als de stream beschikbaar is :)
  zaterdag 4 mei 2019 @ 23:33:51 #6
472105 Amarinthe
Ik weet het ook niet
pi_186617286
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:32 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Helemaal goed. Valt mee he?
Haha jazeker, alleen was bang dat er iets fout was omdat de OP nu nog met de rehearsals van vandaag is. Maar dat kan vast aangepast worden
pi_186617293
O ja, Amarinthe, na jouw reactie nog even de first rehearsel van Waylon opgezocht, maar dat waren idd behoorlijk vergelijkbare filmpjes vorig jaar.

Dan is het wellicht toch de kwaliteit van de acts van vandaag zelf die ik tegen vind vallen :+

Ik hoorde deze nummers wel allemaal voor het eerst vandaag, dus misschien speelt dat mee. Maar dit is wat ik heb meegekregen na een rondje rehearsels:

Cyprus: niks aan, ordinair
Polen: af-schu-we-lijk
Finland: gewoon niks + een rare broek
Servië: lied doet me niks, maar ze nailt het qua zang wel
Hongarije: iets met hoofden...verder niks onthouden eigenlijk
Slovenië: er gebeurt eigenlijk niks. En waarom die suffe witte kleren? En wat ik me afvraag: doet zij wel voor haar lol mee?
Wit-Rusland: iets met laarzen
Tsjechië: vrolijk denk ik, maar ik hoorde geen samenhang tussen deel 1 van het lied (suf) en deel 2 (gezellig wel)

:'(
  Moderator zaterdag 4 mei 2019 @ 23:34:42 #8
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186617308
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:33 schreef Amarinthe het volgende:

[..]

Haha jazeker, alleen was bang dat er iets fout was omdat de OP nu nog met de rehearsals van vandaag is. Maar dat kan vast aangepast worden
Ja, komt goed. Modjes kunnen in principe altijd in een post nog. Dus dat wordt nog aangepast!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_186617333
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Manusje_v_a het volgende:
O ja, Amarinthe, na jouw reactie nog even de first rehearsel van Waylon opgezocht, maar dat waren idd behoorlijk vergelijkbare filmpjes vorig jaar.

Dan is het wellicht toch de kwaliteit van de acts van vandaag zelf die ik tegen vind vallen :+

Ik hoorde deze nummers wel allemaal voor het eerst vandaag, dus misschien speelt dat mee. Maar dit is wat ik heb meegekregen na een rondje rehearsels:

Cyprus: niks aan, ordinair
Polen: af-schu-we-lijk
Finland: gewoon niks + een rare broek
Servië: lied doet me niks, maar ze nailt het qua zang wel
Hongarije: iets met hoofden...verder niks onthouden eigenlijk
Slovenië: er gebeurt eigenlijk niks. En waarom die suffe witte kleren? En wat ik me afvraag: doet zij wel voor haar lol mee?
Wit-Rusland: iets met laarzen
Tsjechië: vrolijk denk ik, maar ik hoorde geen samenhang tussen deel 1 van het lied (suf) en deel 2 (gezellig wel)

:'(
Vandaag stond er wat dat betreft ook niet veel bijzonders op het programma. Dan bedoel ik kanshebbers voor de winst.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 23:36:33 #10
472105 Amarinthe
Ik weet het ook niet
pi_186617351
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Manusje_v_a het volgende:
O ja, Amarinthe, na jouw reactie nog even de first rehearsel van Waylon opgezocht, maar dat waren idd behoorlijk vergelijkbare filmpjes vorig jaar.

Dan is het wellicht toch de kwaliteit van de acts van vandaag zelf die ik tegen vind vallen :+

Ik hoorde deze nummers wel allemaal voor het eerst vandaag, dus misschien speelt dat mee. Maar dit is wat ik heb meegekregen na een rondje rehearsels:

Cyprus: niks aan, ordinair
Polen: af-schu-we-lijk
Finland: gewoon niks + een rare broek
Servië: lied doet me niks, maar ze nailt het qua zang wel
Hongarije: iets met hoofden...verder niks onthouden eigenlijk
Slovenië: er gebeurt eigenlijk niks. En waarom die suffe witte kleren? En wat ik me afvraag: doet zij wel voor haar lol mee?
Wit-Rusland: iets met laarzen
Tsjechië: vrolijk denk ik, maar ik hoorde geen samenhang tussen deel 1 van het lied (suf) en deel 2 (gezellig wel)

:'(
Eerlijk gezegd vielen die van vandaag allemaal tegen. Vooral omdat er heel veel al van National Finals waren waarvan er (geloof ik) ook niet heel veel meer werd verwacht, met her en der uitzonderingen.

Maar wel leuk om te zien wat je denkt als je liedjes voor het eerst hoort EN ziet!
pi_186617355
Oeps: Montenegro vergeten blijkbaar.

Dat zegt wel genoeg denk ik.

:N
pi_186617627
Vond Cyprus het beste. Qua outfit, choreo, ... sprong die wel het meeste uit. Tsjechië vond ik (vergeleken met de andere van vandaag) goed, ik snap alleen niet waarom die zanger zo heen en weer springt? Zo vervelend.
pi_186617795
Ik denk dat ik Servië en Hongarije het best vond vandaag. Daarna Slovenië en Tsjechië. Wit-Rusland viel me nog mee.

Cyprus stelde me teleur en Finland, Polen en Montenegro vind ik niets.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 23:55:56 #14
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_186617882
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:46 schreef justnathan321 het volgende:
Vond Cyprus het beste. Qua outfit, choreo, ... sprong die wel het meeste uit. Tsjechië vond ik (vergeleken met de andere van vandaag) goed, ik snap alleen niet waarom die zanger zo heen en weer springt? Zo vervelend.
Doet 'ie ook in de clip. Zal wel vergelijkbaar geëdit/geregisseerd worden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_186621387
Ik kan me herinneren dat de staging van Darude in de Finse finale veel beter was. Dat was eigenlijk verrassend goed. Raar dat ze daar dan nu niet voor gaan.
  ESF Reporter zondag 5 mei 2019 @ 08:26:51 #16
87554 Cee
Welluk?
pi_186621485
Goedemorgen, en een vrolijk Oddball Sunday! *O*
pi_186621592
Goedemorgen *O*

Ik gok dat het vandaag een stuk interessanter gaat worden *O*
pi_186621606
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Manusje_v_a het volgende:
O ja, Amarinthe, na jouw reactie nog even de first rehearsel van Waylon opgezocht, maar dat waren idd behoorlijk vergelijkbare filmpjes vorig jaar.

Dan is het wellicht toch de kwaliteit van de acts van vandaag zelf die ik tegen vind vallen :+

Ik hoorde deze nummers wel allemaal voor het eerst vandaag, dus misschien speelt dat mee. Maar dit is wat ik heb meegekregen na een rondje rehearsels:

Cyprus: niks aan, ordinair
Polen: af-schu-we-lijk
Finland: gewoon niks + een rare broek
Servië: lied doet me niks, maar ze nailt het qua zang wel
Hongarije: iets met hoofden...verder niks onthouden eigenlijk
Slovenië: er gebeurt eigenlijk niks. En waarom die suffe witte kleren? En wat ik me afvraag: doet zij wel voor haar lol mee?
Wit-Rusland: iets met laarzen
Tsjechië: vrolijk denk ik, maar ik hoorde geen samenhang tussen deel 1 van het lied (suf) en deel 2 (gezellig wel)

:'(
Op zich hoeven de kleren nu nog niet de daadwerkelijke outfits te zijn die ze in de show gaan dragen. Dat is pas vanaf rehearsal 2 verplicht en wisselen mag ook nog (anders had onze Trijn een probleem gehad; al had ze dat uiteindelijk toch nog :D ).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zondag 5 mei 2019 @ 09:00:37 #19
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_186621687
Hatari dag vandaag *O*
En ben ook benieuwd naar Portugal, Australië en Griekenland
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 mei 2019 @ 09:01:22 #20
163650 Greys
pi_186621691
Schema aangepast in de OP maar kan de stream nog niet vinden dus die komt zo wel. Mogguh *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186621696
Yesss goedemorgen!!
Lekkere bak koffie en er weer tegenaan.
Veel kijk plezier!!
pi_186621701
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:46 schreef justnathan321 het volgende:
Vond Cyprus het beste. Qua outfit, choreo, ... sprong die wel het meeste uit. Tsjechië vond ik (vergeleken met de andere van vandaag) goed, ik snap alleen niet waarom die zanger zo heen en weer springt? Zo vervelend.
Ik heb begrepen dat die drie frames die je op het podium ziet belangrijk gaan zijn voor het camerawerk. Waarschijnlijk moest de zanger snel van het ene naar het andere frame hupsen en zien we dat straks niet op beeld.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186621706
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:36 schreef Manusje_v_a het volgende:
Oeps: Montenegro vergeten blijkbaar.

Dat zegt wel genoeg denk ik.

:N
Dat wil je vergeten ja :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186621715
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 08:26 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen, en een vrolijk Oddball Sunday! *O*
Goedemorgen! *O* Ik zit er klaar voor!

Oddball Sunday!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186621740
Voor de noobs: waar bedoelen jullie met Odball? :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')