Ik niet, dacht wel even dat iemand zijn blaasinstrument er weer bij had gepakt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:03 schreef Momo... het volgende:
Hoorde ik nou mensen lachen op de achtergrond van de NOS stream?
Ik ben niet thuis dus had niks te kiezen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook dit jaar kijk ik weer naar de Waalsdorpervlakte. Die vind ik prettiger
Ja, op tv klonk het ook alsof mensen gewoon uitgebreid stonden te kletsen vlak naast de camera.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:03 schreef Momo... het volgende:
Ik meende ook wat te horen op de achtergrondquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:03 schreef Momo... het volgende:
Ik ben netjes de volle twee minuten stil gebleven! Ik kan het wel!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, houdt eens op met kwebbelen, ik hoor je helemaal hier
Zijn de nieuwetijdslui nog stil gebleven?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis dus had niks te kiezen.
Ik was het niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik meende een telefoon te horen tijdens de 2 minuten stilte
Ik ookquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben netjes de volle twee minuten stil gebleven! Ik kan het wel!
Ik hoorde wel wat, maar dacht dat het misschien aan de verbinding lag.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:03 schreef Momo... het volgende:
Ja, dat was wel een beetje treurig, die laatste paar noten die een beetje inzaktenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik beheerste me zelfs toen de Last Post de mist inging.
Weet jij veelquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, je bent ook niet op de dam. Toch?
Zeker, gewoon elkaar jaar 2 minuten stil zoals het hoort.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:09 schreef Momo... het volgende:
In het studentenhuis waar ik eerder woonde had mijn huigenoot gewoon de bass op 100 staan met een of andere dancetrack onder dodenherdenking![]()
Zou dit nog wel leven onder de jeugd?
Absoluutquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:09 schreef Momo... het volgende:
In het studentenhuis waar ik eerder woonde had mijn huigenoot gewoon de bass op 100 staan met een of andere dancetrack onder dodenherdenking![]()
Mijn huisgenoot was het vergeten, @Aoibhin kennelijk ook bijnaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:09 schreef Momo... het volgende:
Maar waar ik precies verblijf op welk moment is iets wat je niet kan wetenquote:
Was die persoon het echt oprecht vergeten?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:09 schreef Momo... het volgende:
Op de Waalsdorpervlakte had een van de helpende scouts een Coca-Cola-logo op zijn uniform. Gelukkig kwam die pas in beeld na de twee minutenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik beheerste me zelfs toen de Last Post de mist inging.
Nee hij vond het dikke onzin, want voor andere rampen waren we ook niet zoveel minuten stilquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was die persoon het echt oprecht vergeten?
Anders vind ik stil zijn echt niet zoveel om van iemand te vragen.
4 mei kan toch ook over andere rampen gaan? De aanleiding was ooit het eind van WOII, maar het is inmiddels meer symbolisch voor oorlogsslachtoffers in het algemeen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:14 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nee hij vond het dikke onzin, want voor andere rampen waren we ook niet zoveel minuten stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |