Ja, handig. Halloumi ingeslagen.quote:
Yums! Eet smakelijk!quote:
Dank u! Nog even wachten op het gevulde stokbrood uit de oven.quote:
Waarmee vulde je het?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank u! Nog even wachten op het gevulde stokbrood uit de oven.
Die chemische geur is niet echt smakelijk tijdens het etenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan maar dan moet ik die eerst kopen..
Denk het ook niet, verpest misschien mijn eetlustquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die chemische geur is niet echt smakelijk tijdens het eten
Gehakt en champignons en ertussen wat bbq-saus.quote:
Lekker!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gehakt en champignons en ertussen wat bbq-saus.
De hex heeft goede smaak.quote:
Tip dat busje Tzatziki kruiden. Lekker door de zure room roeren als saus voor salade. Net gemaaktquote:
Ik had een hamster, telt die ook mee?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Iedereen die een poes heeft: Post een foto!
Dat haar (van die hamster)quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had een hamster, telt die ook mee?![]()
[ afbeelding ]
en 1 kat en 1 poes die maakte elkaar als ze de kans te kregen
nou ja die poes eigenlijk... die kater was een schatje maar die
zeek het huis onder dat dan weer wel...![]()
[ afbeelding ]
dit was het schatje![]()
[IMG]http://i68.tinypic.com/33z8isi.jpg[/IMG
Die heb ik nog staan van de vorige week! Heel lekkerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Tip dat busje Tzatziki kruiden. Lekker door de zure room roeren als saus voor salade. Net gemaakt [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had een hamster, telt die ook mee?![]()
[ afbeelding ]
en 1 kat en 1 poes die maakte elkaar als ze de kans te kregen
nou ja die poes eigenlijk... die kater was een schatje maar die
zeek het huis onder dat dan weer wel...![]()
[ afbeelding ]
dit was het schatje![]()
[ afbeelding ]
Deze keer hadden we inhoudelijke posts, die daadwerkelijk ergens over gingen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:40 schreef FANN het volgende:
Oh.... jullie zijn al weer een halve topic verder
Dat is dus nog te overzienquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:40 schreef FANN het volgende:
Ja, trage slak.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:40 schreef FANN het volgende:
Oh over harige poezen laten zien ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deze keer hadden we inhoudelijke posts, die daadwerkelijk ergens over gingen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:43 schreef TillyB het volgende:
Die katten met ingebouwde zaklamp-ogen freak me the fuck out
ga dan gewoon een eindje fietsenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja en dat het kutweer is, dit dat.
Ze geven soms ook licht als je ze aait. Ik heb de vonken er wel eens af zien springenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:43 schreef TillyB het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze geven soms ook licht als je ze aait. Ik heb de vonken er wel eens af zien springen
já écht wel maar het ik kon zo snel vinden waar ze samen opstaanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:43 schreef TillyB het volgende:
Ik weet niet hoor ik heb vanochtend na een loop trip naar de Praxis nog lekker even in de zon gezeten.quote:
Neuh, ik klim niet meer op dat kloteding. Waardeloze hometrainer is het. Aandrijving d.m.v. één of andere pauperriem, die op om een rol gespannen zit. Je hoort het gewoon slepen.quote:
Ik ben wat statisch denk ik.quote:
ik ga het straks controleren maar dan zijn jullie ook weer een topic verder ben ik bangquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deze keer hadden we inhoudelijke posts, die daadwerkelijk ergens over gingen.
Zonde van je tijd, echt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga het straks controleren maar dan zijn jullie ook weer een topic verder ben ik bang
Wanneer ie schijnt en je zit uit de wind is het prima te doen..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor ik heb vanochtend na een loop trip naar de Praxis nog lekker even in de zon gezeten.
En het is nog wel een hele brave foto!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
FANN, je had vroeger een beetje ondeugend smoeltje.
Gooi hem dan wegquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, ik klim niet meer op dat kloteding. Waardeloze hometrainer is het. Aandrijving d.m.v. één of andere pauperriem, die op om een rol gespannen zit. Je hoort het gewoon slepen.
Kanquote:
nog steeds hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
FANN, je had vroeger een beetje ondeugend smoeltje.
Ja, beter. Laat de hele inboedel wel een keer ophalen door de kringloop. Vloerbedekking moet toch ook nog steeds vervangen worden. Dan hoef ik zelf niets meer te verslepen.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:49 schreef chufi het volgende:
ik ga iets met varkenshaas maken en champignons of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |