Die van mij hebben er al een versleten, maar die was groter dan dat ding op deze foto, ding had ook twee zijuitgangen.quote:
Een mislukte panterquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus links een tijger en op rechts?
Mierenneuker.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's Stripe, een Gremlin.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die hoerentunnel mot in de snollensloep.
Deze ook 5 euro kost diequote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij hebben er al een versleten, maar die was groter dan dat ding op deze foto, ding had ook twee zijuitgangen.
I know, die van mij was groter maar kostte ook maar 9,99 euro.quote:
Het is ook leuk om mijn killerparkiet te zien slapen. Hoofdje onder de vleugels.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.ad.nl/video/b(...)lers-aan-gort~p78827
Ik had de zooi er zo heel mogelijk uit gehaald.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit gaat sneller.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had de zooi er zo heel mogelijk uit gehaald.
Breng de plamuurlul niet op ideeënquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dan moet hij wel eerst werk afleveren.quote:
Maar even serieus je gaat toch niet nog steeds met die ene in zee?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet hij wel eerst werk afleveren.
Als ie al niet komt opdagen ben ik er klaar mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar even serieus je gaat toch niet nog steeds met die ene in zee?
De vorige kat vernielde alle oordopjes.quote:
Ja dan is ie dus niet te vertrouwen, plus als je ‘m nu alsnog de klus laat doen weet ie dat je over je heen laat lopen dus kan ie je makkelijk op een stoeltje vastbinden en je halve huis leegrovenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ie al niet komt opdagen ben ik er klaar mee.
quote:
Soul wist dat hij niet blind was.quote:
quote:
Ga je kamperen?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dat was weer gezellig. Ik kom over een dag of vier nog wel even kijken.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dat was weer gezellig. Ik kom over een dag of vier nog wel even kijken.
Die is aan het terug lezen dus die is er morgen weerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Muzakken on the Island... waar is Sas btw?
Of we moeten ook nu ff doorhalenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is aan het terug lezen dus die is er morgen weer
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is aan het terug lezen dus die is er morgen weer
Uiteraard, heb genoeg servettenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
check je je vingers ook voordat je typt ?
Kan maar dan moet ik die eerst kopen..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook van die hygienische handschoentjes aan doen ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |