De afgelopen twee jaar heb ik zo de finale/ontknoping gezien. Wel gaaf op zo'n groot bioscoopscherm. En je kon vorig jaar gratis blikjes Rodenbach bier scoren met op elk blikje 1 v/d finalisten. En je kreeg kroepoek als borrelsnackquote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel gaaf, veel plezier!
Oh dat klinkt goed! Woon op zich niet ver van Antwerpen, maar helaas geen vervoer......maar hoop ook dat Bas de mol is!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De afgelopen twee jaar heb ik zo de finale/ontknoping gezien. Wel gaaf op zo'n groot bioscoopscherm. En je kon vorig jaar gratis blikjes Rodenbach bier scoren met op elk blikje 1 v/d finalisten. En je kreeg kroepoek als borrelsnackNa afloop van de aflevering kun je de finalisten van dichtbij zien.
En er zijn nog kaarten beschikbaar geloof ik: https://kinepolis.be/nl/events/special-event-de-mol-finale-2019
Ik woon op 4 uur treinen van Antwerpen. Maar ik heb vervoer kunnen regelen met een molloot die op een half uur met de auto zit van Antwerpen. Met een beetje mazzel kan ik zelfs dezelfde avond nog de laatste trein terugpakken zodat ik om 02:00 uur thuis ben.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat klinkt goed! Woon op zich niet ver van Antwerpen, maar helaas geen vervoer......maar hoop ook dat Bas de mol is!
Wordt mij momenteel toch even iets te omslachtig qua vervoer, maar veel plezier!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik woon op 4 uur treinen van Antwerpen. Maar ik heb vervoer kunnen regelen met een molloot die op een half uur met de auto zit van Antwerpen. Met een beetje mazzel kan ik zelfs dezelfde avond nog de laatste trein terugpakken zodat ik om 02:00 uur thuis ben.
De zalen zit vol met vlamingen. Denk niet dat zoveel Nederlanders er vanaf weten en het de moeite waard vinden qua reistijd. En je moet idd vervoer hebben. Al nam ik vanaf Roosendaal de boemeltrein vorig jaar. Ging prima. Uitstappen bij Antwerpen-Luchtbal en na 10min sta je bij de bioscoop.
Snap ik. En thnx! Wordt een lange dag morgen. Eerst bevrijdingsfestival en dan op weg naar Antwerpen om de boel af te sluiten met de mol. Eens zien wat de goodiebag ditmaal inhoudt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wordt mij momenteel toch even iets te omslachtig qua vervoer, maar veel plezier!
Gewoon om 21.30u volgens de vier.be website, dan begint café de mol.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:29 schreef Djeez het volgende:
Hoe laat is het daar in België afgelopen, en dus te downloaden? Verschillende bronnen hebben het namelijk over 22.30u ipv 21.30u
Het begint op Vier om 20:00 en is dan meestal vanaf 21:30 voor ons Nederlanders op de site te zien.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:29 schreef Djeez het volgende:
Hoe laat is het daar in België afgelopen, en dus te downloaden? Verschillende bronnen hebben het namelijk over 22.30u ipv 21.30u
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gewoon om 21.30u volgens de vier.be website, dan begint café de mol.
Top, bedankt!quote:Op zondag 5 mei 2019 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het begint op Vier om 20:00 en is dan meestal vanaf 21:30 voor ons Nederlanders op de site te zien.
Downloaden weet ik niet want ik stream gewoon met een Vier-account. Maar volgens mij is dat gewoon te downloaden vanaf wanneer ‘t op de site staat, 21:30 dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een spoiler gepost. Krijg ik nu een waarschuwing?![]()
quote:Op zondag 5 mei 2019 20:14 schreef egoblokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een spoiler gepost. Krijg ik nu een waarschuwing?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |