En alsnog is zijn vriendin knapper dan Maanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef Bocaj het volgende:
Kalvijn wordt kaal... vandaar dat rare kapsel
Ja, sinds heugenis volledig automagisch.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:34 schreef superniger het volgende:
Gaat FOK! morgen weer 2 minuten op slot?
Ging volgens mij over de opa van haar vaderquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:39 schreef MakkieR het volgende:
Vond het trouwens wel grappig toen Maan het had over haar opa en oma, ik denk niet dat haar opa of oma dik 80 jaar oud is of vergis ik me hier. Overlevenden van WW2 zijn nu eerder overgrootouders of bed overgrootouders ofzo, ik denk niet dat opa of oma meer voldoet aan de regel dat zij de oorlog hebben meegemaakt.
Is vaak zo... meestal zijn de 1e 2 onderwerpen leuk en dan komt de 'entertainment'....quote:
Zo ligt het bij mij inderdaad ook, daarom is de dodenherdenking discussie ook zo vreemd, alsof onze opa's en oma's deze oorlog hebben meegemaakt, na mate de tijd verstrijkt, klopt dit helemaal niet meer en was het ook niet zo dat Nederland nog vrij recent zijn laatste de Veteranendag heeft gehad i.v.m. met de weinig overgebleven overlevenden. Ik denk dat we met zijn allen ook wel eens een beetje reëel moeten zijn over het aantal overlevenden die er nog zijn in Nederland. Uiteindelijk ontstond de dodenherdenking uit respect voor de overlevenden.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Mijn opa is nog geboren tijdens de oorlog voor herinneringen moet ik naar mijn overgrootouders ja.
Het zit net op een grens nu, mijn opa en oma die beide vorig jaar overleden zijn, hadden de oorlog nog wel bewust meegemaakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zo ligt het bij mij inderdaad ook, daarom is de dodenherdenking discussie ook zo vreemd, alsof onze opa's en oma's deze oorlog hebben meegemaakt, na mate de tijd verstrijkt, klopt dit helemaal niet meer en was het ook niet zo dat Nederland nog vrij recent zijn laatste de Veteranendag heeft gehad i.v.m. met de weinig overgebleven overlevenden. Ik denk dat we met zijn allen ook wel eens een beetje reëel moeten zijn over het aantal overlevenden die er nog zijn in Nederland. Uiteindelijk ontstond de dodenherdenking uit respect voor de overlevenden.
Laat die siliconen jongens maar mooi verborgen zitten.quote:
Eerbetoon aan de overledenen en een heel groot 'dit nooit meer'.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:46 schreef MakkieR het volgende:
Zo ligt het bij mij inderdaad ook, daarom is de dodenherdenking discussie ook zo vreemd, alsof onze opa's en oma's deze oorlog hebben meegemaakt, na mate de tijd verstrijkt, klopt dit helemaal niet meer en was het ook niet zo dat Nederland nog vrij recent zijn laatste de Veteranendag heeft gehad i.v.m. met de weinig overgebleven overlevenden. Ik denk dat we met zijn allen ook wel eens een beetje reëel moeten zijn over het aantal overlevenden die er nog zijn in Nederland. Uiteindelijk ontstond de dodenherdenking uit respect voor de overlevenden.
Nou ja, kinderen kunnen heel snel volwassen worden als de situatie er naar vraag.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:53 schreef svann het volgende:
Wel een erg wijs jongetje voor zijn leeftijd.
Misschien omdat hij op die leeftijd nog onbevangen is.
Ik krijg met deze herdenking soms ook wel het gevoel dat een selectief groepje mensen heel graag in de middelpunt van belangstelling wil staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:49 schreef svann het volgende:
[..]
Eerbetoon aan de overledenen en een heel groot 'dit nooit meer'.
Ik ben er tot nog toe wel tevreden over.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:55 schreef MakkieR het volgende:
Ik krijg met deze herdenking soms ook wel het gevoel dat een selectief groepje mensen heel graag in de middelpunt van belangstelling wil staan.
700-800k, kijkonderzoek.nlquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:04 schreef kree het volgende:
heeft iemand kijkcijfers trouwens?
Kan haast niet anders als dat ze teruglopen
Die is echt akward johquote:
Hm?quote:Op maandag 6 mei 2019 23:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Ach ja de Marijnissen dynastie is ook niet helemaal vies van de nodige politieke euro’s natuurlijk.
Ik weet niet of dat ook voor bestuursleden geldt.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:04 schreef FlippingCoin het volgende:
SPers staan toch zelfs een aanzienlijk deel salaris af?
alles gaat naar de grote leiderquote:Op maandag 6 mei 2019 23:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat zou heel krom zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:05 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ook voor bestuursleden geldt.
Tegenwoordig niet meer dacht ik, maar goed het EU gegraai is idd ergerlijk natuurlijkquote:Op maandag 6 mei 2019 23:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Is toch geen gemeenschapsgeld? Moeten ze lekker zelf uitzoeken. Hun standpunt is dat kamerleden teveel verdienen. Raadsleden zullen ook niet alles moeten inleveren. Neem ik dan maar aan.quote:
Ja leuk hequote:
quote:
In mijn badkamerquote:
Uiteraard, Cucumber Peel-Offquote:
Jan Slagter toch?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eens even kijken of Bart Nolles in het publiek zit![]()
Dat zou verklaren waarom lilian er zo uitgewoond uit ziet
quote:
Ik kan inderdaad echt niets moois aan dat lied vinden.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:14 schreef PzKpfw het volgende:
Het slechtste lied dat we in jaren heen sturen en we zijn favoriet... Het Songfestival in een notendop.
Ik heb als bijbaan nog wel eens Polen in caravans gepropt. Treurige toestanden welquote:
Echt hoorquote:
Wel erg doorzichtig hé.quote:
Vooral die retourafdeling is genot.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:31 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Bol.com en Coolblue maken hier ook gretig gebruik van
Haha. Had je destijds die Volkskrant reportage gelezen? Poep overalquote:
Ja. Bouwstofzuigers vol met stof terug o.a.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:33 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Haha. Had je destijds die Volkskrant reportage gelezen? Poep overal
Je ziet het gewoon aan zijn rotkopquote:
Nederlanders willen dat werk niet doen.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Ze kosten niets minder maar toch willen ze specifiek oostblokkers hebben.
De Dyson V11, beste stofzuiger die ik ooit heb gehad.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja. Bouwstofzuigers vol met stof terug o.a.
Ze kosten geen fuck. Harde werkers en zeggen bijna geen nee.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Ze kosten niets minder maar toch willen ze specifiek oostblokkers hebben.
Ach flikker toch op met die kolder, niet voor dat loon ja.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:35 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nederlanders willen dat werk niet doen.
Nederlanders hebben een grote bek tegen de baasquote:Op maandag 6 mei 2019 23:35 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nederlanders willen dat werk niet doen.
Moderne slavernij.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach flikker toch op met die kolder, niet voor dat loon ja.
Ze kan keihard scoren tegenover zo'n man maar ze komt wederom niet goed uit de verf. Totaal ongeschikt voor haar functie want de onvrede in de samenleving groeit maar de SP krimpt.quote:
Zou jij haar scoren?quote:Op maandag 6 mei 2019 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze kan keihard scoren tegenover zo'n man maar ze komt wederom niet goed uit de verf. Totaal ongeschikt voor haar functie want de onvrede in de samenleving groeit maar de SP krimpt.
Ja dit is echt een item voor de SP maar het is slappe hapquote:Op maandag 6 mei 2019 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze kan keihard scoren tegenover zo'n man maar ze komt wederom niet goed uit de verf. Totaal ongeschikt voor haar functie want de onvrede in de samenleving groeit maar de SP krimpt.
Pauw ruikt bloed en sloopt haar nu.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dit is echt een item voor de SP maar het is slappe hap
Onder de 1000quote:Op maandag 6 mei 2019 23:40 schreef butz0rs het volgende:
Wat is er mis met het minimumloon? 1500 netto ofzo toch.
stuk lager, maar nog steeds van rond te komenquote:Op maandag 6 mei 2019 23:40 schreef butz0rs het volgende:
Wat is er mis met het minimumloon? 1500 netto ofzo toch.
Nopequote:
Dat kan je toch ook niet verkopen aan die mensen, je krijgt meer als je op je reet blijft zittenquote:Op maandag 6 mei 2019 23:41 schreef Revanches het volgende:
Minimumloon is iets boven 900 euro netto. Onder bijstandsniveau.
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 23:41 schreef Revanches het volgende:
Zou volgens mij ook een vreemd signaal afgevenquote:Op maandag 6 mei 2019 23:43 schreef Coco. het volgende:
Minimumloon kan helemaal niet onder bijstandsniveau liggen.
Een panna zekersquote:
https://www.berekenhet.nl/werk-en-inkomen/minimumloon.htmlquote:Op maandag 6 mei 2019 23:41 schreef Revanches het volgende:
Bijstand is dan ook 1200 ongeveer.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:45 schreef butz0rs het volgende:
[..]
https://www.berekenhet.nl/werk-en-inkomen/minimumloon.html
Minimum maandloon
bruto: ¤ 1.615,80
netto: ¤ 1.476,30
Denk eerder wat meer dat het aan de inhoud ontbrak dan haar pit om een punt proberen te maken.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Marijnisen had wat eerder wat pit moeten hebben
Als ze maar haar mond houdt met dat accent.quote:
Minimumloon ja. Bruto. Als je een contract heb.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:43 schreef Coco. het volgende:
Minimumloon kan helemaal niet onder bijstandsniveau liggen.
Opdat wij nooit vergeten. Ik heb helaas alleen zijn tijd bij AC Milan en de Braziliaanse competitie bewust meegemaakt. Maar ik kan uren naar hem kijken op YouTubequote:Op maandag 6 mei 2019 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ronaldhino enorme voetbalgod. Wat heb ik genoten van deze man.
Wat zou jij doen met de wetenschap dat een groot deel van je industrie straks is weg gerobotiseerd?quote:Op maandag 6 mei 2019 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Minimumloon ja. Bruto. Als je een contract heb.
Maar door allemaal schijnconstructies krijgen ze geen fuck uitgekeerd. Vaak nog illegaal ook. Maar iedereen houdt zijn bek en pakt een stuk uit de taart.
Ik heb hem nog live zien spelen in het Abe Lenstra stadion. Ik ben zelfs met nog 8.000 anderen naar de AC Milan training geweest de dag er voor.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:48 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Opdat wij nooit vergeten. Ik heb helaas alleen zijn tijd bij AC Milan en de Braziliaanse competitie bewust meegemaakt. Maar ik kan uren naar hem kijken op YouTube
Bek houden en van de mazen in de wet genieten zolang het kan.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:48 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wat zou jij doen met de wetenschap dat een groot deel van je industrie straks is weg gerobotiseerd?
Exact. Via uzb is het sws 900 euro.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar door allemaal schijnconstructies krijgen ze geen fuck uitgekeerd. Vaak nog illegaal ook. Maar iedereen houdt zijn bek en pakt een stuk uit de taart.
Alles er uitpersen tot de laatste centquote:Op maandag 6 mei 2019 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bek houden en van de mazen in de wet genieten zolang het kan.
Reken maar, woont in een kast van een huisquote:Op maandag 6 mei 2019 23:46 schreef Bocaj het volgende:
Die man van OTTO gaat weer fluitend naar huis....
Yes, en de managers en directeuren rijden in moddervette Audi's en BMW'squote:Op maandag 6 mei 2019 23:51 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Alles er uitpersen tot de laatste cent
Mja ze had wel gelijk over die constructies, minimumloon is heel mooi maar als je dan bij die zelfde uitbetaler verplicht een krot moet huren met 6 man et cetera... Vwel onbetaald overwerk anders flikker je maar op... opzegtermijn van een week, tja niet heel gek dat je dan geen Nederlanders kan vinden.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk eerder wat meer dat het aan de inhoud ontbrak dan haar pit om een punt proberen te maken.
Ik ben jaloers. De beste freestyler ooit. Heerenveen-Milan. Sollied-Ancelotti. Komt nooit meer terugquote:Op maandag 6 mei 2019 23:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb hem nog live zien spelen in het Abe Lenstra stadion. Ik ben zelfs met nog 8.000 anderen naar de AC Milan training geweest de dag er voor.
@frankvangool1 zijn twitterquote:Op maandag 6 mei 2019 23:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Reken maar, woont in een kast van een huis
Vind ik ook hoor, het is niet meer dan menselijk om gelijk werk gelijk te belonen. Marijnissen heeft vast en zeker haar huiswerk gedaan, maar bij een beetje tegengas werd het meer ‘drammen’ dan dat ze haar opponent met argumenten inpakt. Je ziet haar dan ook zo’n verloren blik opwerpen. Je mag meer verwachten van een lijsttrekker van de arbeiders.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja ze had wel gelijk over die constructies, minimumloon is heel mooi maar als je dan bij die zelfde uitbetaler verplicht een krot moet huren met 6 man et cetera... Vwel onbetaald overwerk anders flikker je maar op... opzegtermijn van een week, tja niet heel gek dat je dan geen Nederlanders kan vinden.
Van een eeuwige oppositiepartij/stemmenweggooier hoef je niks te verwachten hoorquote:Op maandag 6 mei 2019 23:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, het is niet meer dan menselijk om gelijk werk gelijk te belonen. Marijnissen heeft vast en zeker haar huiswerk gedaan, maar bij een beetje tegengas werd het meer ‘drammen’ dan dat ze haar opponent met argumenten inpakt. Je ziet haar dan ook zo’n verloren blik opwerpen. Je mag meer verwachten van een lijsttrekker van de arbeiders.
Ja die schijnconstructies zijn de pest.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens al mocht het item ook wel wat langer van mij.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, het is niet meer dan menselijk om gelijk werk gelijk te belonen. Marijnissen heeft vast en zeker haar huiswerk gedaan, maar bij een beetje tegengas werd het meer ‘drammen’ dan dat ze haar opponent met argumenten inpakt. Je ziet haar dan ook zo’n verloren blik opwerpen. Je mag meer verwachten van een lijsttrekker van de arbeiders.
Thanksquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:28 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
(Eng volk)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik sla over.
Twee van die gele hesjes kneuzen niet, Rutte heeft ze al onschadelijk gemaakt zonder überhaupt een woord te hoeven wisselen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou onze Grote, Universeel Geliefde Leider Rutte ook wel een handje willen geven.
Truste lieffiequote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:58 schreef praadje het volgende:
Ik kijk morgen wel, ga lekker slapen. Trusten lieverds, tot Pauw.
Prima kerel.quote:
Dit is photoshop, ik kan het zien aan de pixels en heb veel photoshops in mijn tijd gezien.quote:
maar ik heb je wel op andere gedachten gebracht, dus dat is primaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit is photoshop, ik kan het zien aan de pixels en heb veel photoshops in mijn tijd gezien.
Hugo Premier, wopke VPquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:06 schreef superniger het volgende:
Dilemma: Hugo de Jonghe of Wopke Hoekstra als minister president?
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:06 schreef superniger het volgende:
Sowieso Wopke. Komt over als de oudere verstandige broer van Thierry die het allemaal al heeft meegemaakt!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:06 schreef superniger het volgende:
Wopke. Maar liever geen CDA-rat of Dijkhoff.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:06 schreef superniger het volgende:
Baudet-fanboy gespotquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Wopke. Maar liever geen CDA-rat of Dijkhoff.
ik wil heel graag de mening van Peter R de Vries hierover wetenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb Dries Roelvink en Gordon nodig om dit onderwerp te duiden.
Helemaal niet.quote:
De kans dat een D66'ert het wordt is nihil.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Schippers of Kaag aub. Maar als het een CDA'ert moet worden, dan maar Wopke.
Zal volgende week wel komen want het kabinet is nog met voorjaarsvakantie!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Misschien moet Pauw wat meer aandacht aan die verkiezingen schenken.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef svann het volgende:
Rutte gaat er met zijn collega's over praten, dus ze hebben resultaat? Uh...
Rutte lacht hier gewoon om en verderquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef svann het volgende:
Rutte gaat er met zijn collega's over praten, dus ze hebben resultaat? Uh...
Rutte heeft allang gewonnen door die simpele zielen die geen hand gaven.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:26 schreef BlackNero het volgende:
[..]
[..]
Rutte lacht hier gewoon om en verder
5D chessquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Geen handje geven, hebben ze Rutte even mooi tuk. Denken ze.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef Szura het volgende:
Rot op met je manifest van 35 man, tering gele hesjes. Ga werken man.
American Psychoquote:
Kutfilmquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:33 schreef svann het volgende:
Je kan hem nu al uitroepen tot cultfilm, dan is een flop begrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |