En alsnog is zijn vriendin knapper dan Maanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef Bocaj het volgende:
Kalvijn wordt kaal... vandaar dat rare kapsel
Ja, sinds heugenis volledig automagisch.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:34 schreef superniger het volgende:
Gaat FOK! morgen weer 2 minuten op slot?
Ging volgens mij over de opa van haar vaderquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:39 schreef MakkieR het volgende:
Vond het trouwens wel grappig toen Maan het had over haar opa en oma, ik denk niet dat haar opa of oma dik 80 jaar oud is of vergis ik me hier. Overlevenden van WW2 zijn nu eerder overgrootouders of bed overgrootouders ofzo, ik denk niet dat opa of oma meer voldoet aan de regel dat zij de oorlog hebben meegemaakt.
Is vaak zo... meestal zijn de 1e 2 onderwerpen leuk en dan komt de 'entertainment'....quote:
Zo ligt het bij mij inderdaad ook, daarom is de dodenherdenking discussie ook zo vreemd, alsof onze opa's en oma's deze oorlog hebben meegemaakt, na mate de tijd verstrijkt, klopt dit helemaal niet meer en was het ook niet zo dat Nederland nog vrij recent zijn laatste de Veteranendag heeft gehad i.v.m. met de weinig overgebleven overlevenden. Ik denk dat we met zijn allen ook wel eens een beetje reëel moeten zijn over het aantal overlevenden die er nog zijn in Nederland. Uiteindelijk ontstond de dodenherdenking uit respect voor de overlevenden.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Mijn opa is nog geboren tijdens de oorlog voor herinneringen moet ik naar mijn overgrootouders ja.
Het zit net op een grens nu, mijn opa en oma die beide vorig jaar overleden zijn, hadden de oorlog nog wel bewust meegemaakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zo ligt het bij mij inderdaad ook, daarom is de dodenherdenking discussie ook zo vreemd, alsof onze opa's en oma's deze oorlog hebben meegemaakt, na mate de tijd verstrijkt, klopt dit helemaal niet meer en was het ook niet zo dat Nederland nog vrij recent zijn laatste de Veteranendag heeft gehad i.v.m. met de weinig overgebleven overlevenden. Ik denk dat we met zijn allen ook wel eens een beetje reëel moeten zijn over het aantal overlevenden die er nog zijn in Nederland. Uiteindelijk ontstond de dodenherdenking uit respect voor de overlevenden.
Laat die siliconen jongens maar mooi verborgen zitten.quote:
Eerbetoon aan de overledenen en een heel groot 'dit nooit meer'.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:46 schreef MakkieR het volgende:
Zo ligt het bij mij inderdaad ook, daarom is de dodenherdenking discussie ook zo vreemd, alsof onze opa's en oma's deze oorlog hebben meegemaakt, na mate de tijd verstrijkt, klopt dit helemaal niet meer en was het ook niet zo dat Nederland nog vrij recent zijn laatste de Veteranendag heeft gehad i.v.m. met de weinig overgebleven overlevenden. Ik denk dat we met zijn allen ook wel eens een beetje reëel moeten zijn over het aantal overlevenden die er nog zijn in Nederland. Uiteindelijk ontstond de dodenherdenking uit respect voor de overlevenden.
Nou ja, kinderen kunnen heel snel volwassen worden als de situatie er naar vraag.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:53 schreef svann het volgende:
Wel een erg wijs jongetje voor zijn leeftijd.
Misschien omdat hij op die leeftijd nog onbevangen is.
Ik krijg met deze herdenking soms ook wel het gevoel dat een selectief groepje mensen heel graag in de middelpunt van belangstelling wil staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:49 schreef svann het volgende:
[..]
Eerbetoon aan de overledenen en een heel groot 'dit nooit meer'.
Ik ben er tot nog toe wel tevreden over.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:55 schreef MakkieR het volgende:
Ik krijg met deze herdenking soms ook wel het gevoel dat een selectief groepje mensen heel graag in de middelpunt van belangstelling wil staan.
700-800k, kijkonderzoek.nlquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:04 schreef kree het volgende:
heeft iemand kijkcijfers trouwens?
Kan haast niet anders als dat ze teruglopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |