Smerig varken.quote:
Het is de bierkoelkast op het werk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:38 schreef napoleonfour het volgende: [..] Je weet het maar nooit, kan zijn dat je opeens een serie begint en het dan vergeet.
Can't say that i'm surprised. It says enough about the user @Scrummie2.0quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smerig varken.
Wat vind jij ervan dat @:scrummie2.0 het bedankt Sked topic helemaal verprutst heeft?
Dit is bijzonder harde kritiek.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Can't say that i'm surprised. It says enough about the user @:Scrummie2.0
Once an asshole, always an asshole. Always upfront when it comes to bashing other users; but when others criticise him, his behaviour is like a crybaby.
Woest.quote:
Blijkbaar is het geen verkrachting als je daarna zegt dat je met haar trouwt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
verkrachter in een ijsbad, wel goeie therapie
Ha, OM gaat de zaak wel doorzetten geloof ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijkbaar is het geen verkrachting als je daarna zegt dat je met haar trouwt.
voorlopig gaat Ronnie niet meer naar Vegasquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijkbaar is het geen verkrachting als je daarna zegt dat je met haar trouwt.
Ronaldo zal wel balen dat 'ie die trut na het naaien niet gewoon heeft neergeschoten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ha, OM gaat de zaak wel doorzetten geloof ik.
Ja en terecht, dat kind was sowieso pas 15 ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ha, OM gaat de zaak wel doorzetten geloof ik.
Is cultuur ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja en terecht, dat kind was sowieso pas 15 ofzo.
lekker weer, cursusje sharia law is ook wel handigquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:45 schreef napoleonfour het volgende:
Ook wil hij de verdachte opnieuw door de politie laten horen. De rechtbank stemde daarmee in. Indien nodig wordt er ook een deskundige op het gebied van de Eritrese cultuur geraadpleegd.
@El-Stinho. moet @El-Stinho zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ah, ik zie dat ik een klootzak ben volgens Ajacie.. Masterm... eh, @:El-Stinho.
Takes one to know one maatje (ja, Engels is zo goed als mijn 2e taal @:GGMM).
It's better to be honest than being a liar.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ah, ik zie dat ik een klootzak ben volgens Ajacie.. Masterm... eh, @:El-Stinho .
Takes one to know one maatje (ja, Engels is zo goed als mijn 2e taal @:GGMM).
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
It's better to be honest than being a liar.
Niet liegen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vanavond haxball makker. Ik heb er zin in.
He is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben geen liar ouwe reus. Waaruit blijkt dat?
Zegt jouw moeder nooit des vrijdags, Drizzt, ouwe knuppel, wat zou je willen vanavond?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat de pot schaft.
Ben alleen dus denk dat ik de frituur aan slinger.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat de pot schaft.
Ben allequote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben alleen dus denk dat ik de frituur aan slinger.
Heerlijk begin van het weekendquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:18 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:driepink @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus
Vies dikquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben alleen dus denk dat ik de frituur aan slinger.
in OP gezet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:18 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:driepink @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus
popcorn maken tot kunst verhevenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:18 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
genotquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:18 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
fatima zelf ook niet, de zaadquote:
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Smerig dikke ranzige tyfusvetzak.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:00 schreef onlogisch het volgende:
Net 3 patat en een frikandel xxl op.
@:GGMM @:Caland @:Scrummie2.0 @:Doublepain
Het waren er 2, typfoutjequote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:01 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Smerig dikke ranzige tyfusvetzak.
Hoe krijg je het je strot af.
Toch wel grappig, hele week post je: oeh ik heb nog zoveel kcal over voor vandaag en dan alles verpesten met je varkensmentaliteitquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:00 schreef onlogisch het volgende:
Net 2 patat en een frikandel xxl op.
1 cheatmeal in de week maat. Wel 3kg kwijt de afgelopen maandquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel grappig, hele week post je: oeh ik heb nog zoveel kcal over voor vandaag en dan alles verpesten met je varkensmentaliteit
Lekker maat.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:00 schreef onlogisch het volgende:
Lekker manquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:00 schreef onlogisch het volgende:
Jazeker, morgen nog even een paar uurtjes werken en dan lekker weekend. Zondag eerst zelf voetballen (quote:
Ook goed. Wachtend op Onlo jr. Morgen zwemles met 'm. Zondag even die 2 patat en frikandel er weer af sportenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, morgen nog even een paar uurtjes werken en dan lekker weekend. Zondag eerst zelf voetballen () en dan genieten van ons aller Ajax die EINDELIJK weer een prijs gaat pakken. En met jou?
Zijn er nog wat leuke moedertjes bij de zwemles?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook goed. Wachtend op Onlo jr. Morgen zwemles met 'm. Zondag even die 2 patat en frikandel er weer af sporten
Nee. Dat valt echt vies tegen. Allemaal van die wijven die het uitgebreid over de luizenmoeder hebben. Kort pittig kapsel. Van het type 'I EARNED MY STRIPES'. Het is een wekelijkse (hier stond eerst wekleske) martel(hier martal)gang.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn er nog wat leuke moedertjes bij de zwemles?
Dan lijkt me dat een behoorlijk saaie bedoening. (deze zin is wel in één keer goed getypt)quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat valt echt vies tegen. Allemaal van die wijven die het uitgebreid over de luizenmoeder hebben. Kort pittig kapsel. Van het type 'I EARNED MY STRIPES'. Het is een wekelijkse (hier stond eerst wekleske) martel(hier martal)gang.
Bedoening.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat een behoorlijk saaie bedoening. (deze zin is wel in één keer goed getypt)
Gaat goed. Best veel in petto. Komkommers, tomaten, peultjes, sugar snaps, sperziebonen, sla, bietjes. Het gaat helemaal los in huize Buitendam.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Woest.
Hoe gaat het met de groenten dan makker? Wat heb je dit jaar allemaal in petto?
Mooi man. Ik heb voor Onlo jr. tomaten en aardbeien staan. Jong is helemaal verzot op tomaten en de aardbeien kan ik ook goed gebruiken. Levert dat een beetje een goede oogst op? Tomaten and such?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gaat goed. Best veel in petto. Komkommers, tomaten, peultjes, sugar snaps, sperziebonen, sla, bietjes. Het gaat helemaal los in huize Buitendam.
Ja, dan zou ik cherrytomaat nemen. Krijg je heel veel oogst van en je moet flink plukken. Leuk voor kinderen. Kunnen nu al bij je peperplanten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi man. Ik heb voor Onlo jr. tomaten en aardbeien staan. Jong is helemaal verzot op tomaten en de aardbeien kan ik ook goed gebruiken. Levert dat een beetje een goede oogst op? Tomaten and such?
Oh, ik heb gewone tomatenplanten genomen. Nou ja, morgen nog maar even naar de intratuin dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik cherrytomaat nemen. Krijg je heel veel oogst van en je moet flink plukken. Leuk voor kinderen. Kunnen nu al bij je peperplanten.
Kan ook hoor. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, ik heb gewone tomatenplanten genomen. Nou ja, morgen nog maar even naar de intratuin dan.
Ik vraag me vooral af waar mijn tag 'Forumbeest' blijft. Misschien heeft @iteejer er de vorige keer overheen gelezenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:34 schreef Elan het volgende:
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #3
Scrummie speelt met vuur.
Enorm goor varken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik ben gewoon 3kg kwijtgeraakt deze maand. Lean as fuck momenteel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Enorm goor varken.Ranzige aap.
Om je dood te schamen.
En dat bijna zonder te sporten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik ben gewoon 3kg kwijtgeraakt deze maand. Lean as fuck momenteel.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Heb zijn rugquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:34 schreef Elan het volgende:
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #3
Scrummie speelt met vuur.
Dan train je niet hard genoeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik ben gewoon 3kg kwijtgeraakt deze maand. Lean as fuck momenteel.
Spiermassa is zwaarder dan vet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje een nutteloze opmerking...
OH, WACHT.
Ik quote Elan
Sorry iedereen
Dieet van fastfoodquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Spiermassa is zwaarder dan vet.
Als je dan met zo'n dieet van fastfood nog afvalt doe je iets niet goed.
Smerige dikke loserquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, was alleen thuis dus het werd frituur. En bij jou?
Even bij de ouders aangeschoven. Prima dus.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, was alleen thuis dus het werd frituur. En bij jou?
Lekker man. Ik denk dat ik VI even over sla.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Even bij de ouders aangeschoven. Prima dus.
Zo lekker VI genot.
Wat voor slap excuus heb je daarvoor?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker man. Ik denk dat ik VI even over sla.
Ik ga even naar de laatste restjes van de KK-divisie kijken, VI neem ik op vrijdag meestal op zodat ik de reclame door kan spoelen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat voor slap excuus heb je daarvoor?
Dat is wel slim.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga even naar de laatste restjes van de KK-divisie kijken, VI neem ik op vrijdag meestal op zodat ik de reclame door kan spoelen.
Nee hoor. Dat is hierquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Daarom is hier het echte Bedankt Sked! topic: SPT / Bedank hier Sked!
Misschien moet jij gewoon optyfen naar ONZ met die kut topics van je.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is hier
ONZ / Bedankt Sked.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon optyfen naar ONZ met die kut topics van je.
Wow.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon optyfen naar ONZ met die kut topics van je.
Wtf, dat is triest. Ik las vanochtend dat KPN gaat stoppen met het open net van FOX, daar baal ik wel van.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is wel slim.
Deed ik ook eerder, maar sinds ik nieuwe provider hebt kan ik wel opnemen, maar is doorspoelen in de reclames verboden. Teringlijers.
Dat snap ik, want dat is de enige zender die The Walking Dead uitzondquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wtf, dat is triest. Ik las vanochtend dat KPN gaat stoppen met het open net van FOX, daar baal ik wel van.
Ik geloof niet dat @maxi-mus een proleet is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat snap ik, want dat is de enige zender die The Walking Dead uitzond.
The Walking Deadquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga daar niks over zeggen want als ik dat topic wel eens doorlees kan jij niet heel goed tegen mensen die kritiek hebben op The Walking Dead.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Best bekeken serie ooit, na GOT volgens mijquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
The Walking Dead
Dat had ik na 6 afleveringen wel gezien. Hoe ze daar ooit tig seizoenen van hebben kunnen maken is echt te danken aan de Scrummie's van deze wereld.
Ik ben vandaag begonnen aan Undercover.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Best bekeken serie ooit, na GOT volgens mij.
Je hapt anders wel weer lekker. Je zal wel honger hebbenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dieet van fastfood
Elan let duidelijk niet op. Elan in een notendop.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Best bekeken serie ooit, na GOT volgens mij.
Ik ben er onlangs aan begonnen, ben nu halverwege seizoen 2.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die moet ik nog altijd een keer gaan kijken
Is het wat?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er onlangs aan begonnen, ben nu halverwege seizoen 2.
Ja, hoewel ik er niet zo ondersteboven van ben als de meesten. Was ook wel even wennen qua 'beeldkwaliteit'.quote:
Leuk?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen aan Undercover.
npo kennende pleuren ze er een aflevering in over bevrijdende nieuwe nederlanders ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
In de voetsporen van D-Day aflevering 2 begint zo meteen op Nederland 2. Volgens mijn pa was de eerste aflevering een aanrader.
@:elan
Edit: dit is ook wel interessant. https://www.volkskrant.nl(...)oden-de-dood-injoeg/
Zaterdagavond zendt de NOS op NPO2 om 21.05 uur een documentaire uit over Gemmeker waarin onder anderen zijn kleindochter aan het woord komt.
Geniet wel van je weekend Stinho.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
I pray everyday
That I'll find the strength to carry this weight
Know that I will be okay and
And I hope I'll see the day
When I find my own way
Where the skies have no grey
So go on, let the sun shine on me
Depressieve tekst maar fijn nummertje
Okequote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk terug aan de tijd voordat jij hier was. Wat was dat een fijne tijd.
moet nog wel even wat aan school doen maar komt helemaal goed rolandquote:
Ik ga hem zondag terugkijken makkerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
In de voetsporen van D-Day aflevering 2 begint zo meteen op Nederland 2. Volgens mijn pa was de eerste aflevering een aanrader.
@:elan
Edit: dit is ook wel interessant. https://www.volkskrant.nl(...)oden-de-dood-injoeg/
Zaterdagavond zendt de NOS op NPO2 om 21.05 uur een documentaire uit over Gemmeker waarin onder anderen zijn kleindochter aan het woord komt.
Mooi. Volgende week heb ik 2 sollicitatiegesprekken voor zomerstage.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
moet nog wel even wat aan school doen maar komt helemaal goed roland
Eensquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:52 schreef Doublepain het volgende:
Oh lekker thuis, wat is het kanjerkoud buiten zeg
Is er ooit een goede film uitgekomen die iets met games te maken had?quote:
star warsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Is er ooit een goede film uitgekomen die iets met games te maken had?
lekker manquote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ik had een wekker om 09u30 gezet maar blijkbaar heb ik hem uitgezet en ben ik verder gaan slapen.
/liefdagboek
Neen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nou enquote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ik had een wekker om 09u30 gezet maar blijkbaar heb ik hem uitgezet en ben ik verder gaan slapen.
/liefdagboek
moet jij wetenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:53 schreef El-Stinho het volgende:
/liefdagboek
Hopelijk loop je vandaag een pijnlijke scheur in je tong op. Valse klootzak die je bent.quote:
Wow.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk loop je vandaag een pijnlijke scheur in je tong op. Valse klootzak die je bent.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk loop je vandaag een pijnlijke scheur in je tong op. Valse klootzak die je bent.
Stijn doe eens rustig manquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had er laatst 1 die vies vies mad werd omdat ik niks van mij liet horen op WA terwijl ze zelf om mijn nummer vroeg en daarna radiostilte hield. Die wilde schijnbaar niet meer achter mannen aangaan, die tijd heeft ze gehad en moest dus blijkbaar achter haar aan appen. (wat denk je zelf) Wat een topshow was dat ofniet @RensAjaciedquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:12 schreef Tarado het volgende:
van die wijven op tinder die denken dat je meteen alles laat vallen voor ze
Binnenkort maar het arbeidsleven van Noord-Korea ervaren lolquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:20 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/markverspoor/status/1124389087480356864?s=21
Leuk dat ze een interview met Drizzt hebben gehouden
Die reacties eronderquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:20 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/markverspoor/status/1124389087480356864?s=21
Leuk dat ze een interview met Drizzt hebben gehouden
Street fighterquote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
quote:
Die is iets op het spoortwitter:BrightSiteOfLi1 twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 09:13:30@MarkVerspoor Dit is wel ernstig! Het onderwijs faalt enorm. reageer retweet
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:32 schreef Caland het volgende:
Goed voetbalweertje
Klimaatverandering is een leugen
mokerkoudquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:32 schreef Caland het volgende:
Goed voetbalweertje
Klimaatverandering is een leugen
Wees voorzichtig tarado. Ze gaan eerst voor je geldquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:12 schreef Tarado het volgende:
van die wijven op tinder die denken dat je meteen alles laat vallen voor ze
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit al in de speciaalbier fok app, dat zie ik als de harde kern
Wat voor vis Drizzt?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met wokgroente en vis.
Spaghetti.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met wokgroente en vis.
Kabeljauw.quote:
Vrij weinig. Het is johannes_vermeer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:09 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd wat @:Scrummie2.0 @:Doublepain @:JanCees daarvan vinden.
Hehe. Hard maat.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vrij weinig. Het is johannes_vermeer.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kapsalon bestaat ook uit avg
Tevens mad, furieus
Ik. (hopelijk is user @Coco. er ook)quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wie gaat er vanavond NUFC - Liverpool kijken?
gezellig.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik. (hopelijk is user @:Coco. er ook)
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Allemaal braaf 2 minuten stil geweest?
Je kijkt geen Liverpool?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga schindlers list kijken (op netflix)
WELKOM THUIS RENSCH.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Eindelijk thuis na 30+ uur reizen. Lekker languit liggen. Morgen bekerfinale niks mis mee
liverpool 3 punten langequote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WELKOM THUIS RENSCH.
Mooi dat zo ongeveer het eerste waar je aan denkt, na een 30+ uur durende reis, je matties uit de vbl sc zijn.
Hakken over de sloot maat.quote:
Tyfusjantje, meer dan 30 uur reizenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Eindelijk thuis na 30+ uur reizen. Lekker languit liggen. Morgen bekerfinale niks mis mee
Vroeg slapen. Klaar om de gym te slopen.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rustig hier, niemand anders aan de zuip?
Zo vroegquote:Op zondag 5 mei 2019 07:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeg slapen. Klaar om de gym te slopen.
@:doublepain
quote:
Koekoek. De eerste vbl sc affaire.quote:
Proost wittequote:Op zondag 5 mei 2019 10:21 schreef Buitendam het volgende:
Deze kater. Ik drink nooit meer, vrienden.
ja, het is nu weer opgeklaardquote:Op zondag 5 mei 2019 11:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Amsterdam zuid?
Bij mij 7 km verder schijnt de zon
poolse bottlersquote:Op zondag 5 mei 2019 11:30 schreef JanPawelII het volgende:
Ik had dus laatst het Legia topic omhoog gehaald dat ze kampioen zouden worden.
Verliezen ze opeens 2 van hun 3 wedstrijden
echt geen idee, volg het nietquote:Op zondag 5 mei 2019 11:31 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
laatste jaren toch zeer vaak kampioen
Kledingquote:Op zondag 5 mei 2019 11:34 schreef JanPawelII het volgende:
mn broertje wordt bijna 3
graag cadeausuggesties
@:jojoortje
maar hoe werkt het daar? ik zie maar 8 clubs bij de stand en 8 bij de degradatie poulequote:Op zondag 5 mei 2019 11:33 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik support altijd de jongens van Legia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |