Smerig varken.quote:
Het is de bierkoelkast op het werk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:38 schreef napoleonfour het volgende: [..] Je weet het maar nooit, kan zijn dat je opeens een serie begint en het dan vergeet.
Can't say that i'm surprised. It says enough about the user @Scrummie2.0quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smerig varken.
Wat vind jij ervan dat @:scrummie2.0 het bedankt Sked topic helemaal verprutst heeft?
Dit is bijzonder harde kritiek.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Can't say that i'm surprised. It says enough about the user @:Scrummie2.0
Once an asshole, always an asshole. Always upfront when it comes to bashing other users; but when others criticise him, his behaviour is like a crybaby.
Woest.quote:
Blijkbaar is het geen verkrachting als je daarna zegt dat je met haar trouwt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
verkrachter in een ijsbad, wel goeie therapie
Ha, OM gaat de zaak wel doorzetten geloof ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijkbaar is het geen verkrachting als je daarna zegt dat je met haar trouwt.
voorlopig gaat Ronnie niet meer naar Vegasquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijkbaar is het geen verkrachting als je daarna zegt dat je met haar trouwt.
Ronaldo zal wel balen dat 'ie die trut na het naaien niet gewoon heeft neergeschoten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ha, OM gaat de zaak wel doorzetten geloof ik.
Ja en terecht, dat kind was sowieso pas 15 ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ha, OM gaat de zaak wel doorzetten geloof ik.
Is cultuur ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja en terecht, dat kind was sowieso pas 15 ofzo.
lekker weer, cursusje sharia law is ook wel handigquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:45 schreef napoleonfour het volgende:
Ook wil hij de verdachte opnieuw door de politie laten horen. De rechtbank stemde daarmee in. Indien nodig wordt er ook een deskundige op het gebied van de Eritrese cultuur geraadpleegd.
@El-Stinho. moet @El-Stinho zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ah, ik zie dat ik een klootzak ben volgens Ajacie.. Masterm... eh, @:El-Stinho.
Takes one to know one maatje (ja, Engels is zo goed als mijn 2e taal @:GGMM).
It's better to be honest than being a liar.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ah, ik zie dat ik een klootzak ben volgens Ajacie.. Masterm... eh, @:El-Stinho .
Takes one to know one maatje (ja, Engels is zo goed als mijn 2e taal @:GGMM).
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
It's better to be honest than being a liar.
Niet liegen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vanavond haxball makker. Ik heb er zin in.
He is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben geen liar ouwe reus. Waaruit blijkt dat?
Zegt jouw moeder nooit des vrijdags, Drizzt, ouwe knuppel, wat zou je willen vanavond?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat de pot schaft.
Ben alleen dus denk dat ik de frituur aan slinger.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat de pot schaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |