SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door JR-Style-93 op 03-05-2019 15:20:50 ]Oh.![]()
Bayern, Dortmund, Spurs hadden interesse. Misschien nog een club als Inter of AC Milan, of een Premier League club die de gok wil wagen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar moet hij naartoe? Er is nergens plek voor zijn positie.Oh.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
nico ❌❌❌FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
pindakaas en aardappels met vlees.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Godskolere wat is De Ligt toch mokerbreed
hollandse jongenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heb je die kuiten van hem gezien? Mijn hemelquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
pindakaas en aardappels met vlees.
hollandse jongen![]()
![]()
bietjes met een slavinkjequote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je die kuiten van hem gezien? Mijn hemelFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
with a 24 inch penis, scoring all the goallsss!!!quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mag ook wel als hij zo die CL-beker omhoog moet houden.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Godskolere wat is De Ligt toch mokerbreedOh.![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag ook wel als hij zo die CL-beker omhoog moet houden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]was al gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Laten we ook niet vergeten dat een speler van Ajax gewoon captaìn is van het nationale elftal van Argentinie![]()
![]()
![]()
Dus Mazraoui, Onana, Tagliafico, Huntelaar sowieso aan boord voor volgend jaar en ik denk dat Blind en Tadic ook nog blijven... lekker
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Messi speelt bij Barcelona.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
Laten we ook niet vergeten dat een speler van Ajax gewoon captaìn is van het nationale elftal van Argentinie![]()
![]()
Ik denk dat alleen Mazraoui en Blind zeker zijn, de overigen zie ik alsnog wel vertrekken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Dus Mazraoui, Onana, Tagliafico, Huntelaar sowieso aan boord voor volgend jaar en ik denk dat Blind en Tadic ook nog blijven... lekkerBFF met GGMM![]()
Huntelaar en Onana hebben net bijgetekendquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen Mazraoui en Blind zeker zijn, de overigen zie ik alsnog wel vertrekken.![]()
geen enkele ben je zeker van, behalve Huntelaarquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen Mazraoui en Blind zeker zijn, de overigen zie ik alsnog wel vertrekken.![]()
Huntelaar blijft ook wel hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
laatst 1 wedstrijd maar dat had meer met de nieuwe kit te maken, ik denk dat adidas hem even nodig had daarvoorquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doet die kleine weer mee? Ook een act he, steeds dat stoppen etc etc![]()
Muah denk wel dat Onana en Tagliafico nu blijven hoor, vooral omdat Ajax hun biedingen nu wel kan afslaan en ze akkoord zijn gegaan om nog een jaar hier te spelen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen enkele ben je zeker van, behalve HuntelaarOh.![]()
Op basis van voorgaande succesploegen: Huntelaar wordt nog een keer een mooie stap gegund om geld te scheppen en Onana kan naar clubs waar zowel hijzelf als Ajax geen nee tegen zeggen. Zo'n verlengd contract zegt niets over blijven of gaan, het zegt alleen wat over de hoogte van de transfersom als ze gaan. Maar goed het blijft #glazenbolquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Huntelaar en Onana hebben net bijgetekendBFF met GGMM![]()
Ik wil niet weten wat het kost om Nico nog een jaar te houden. Ik denk dat we ons kapot schrikkenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk wel dat Onana en Tagliafico nu blijven hoor, vooral omdat Ajax hun biedingen nu wel kan afslaan en ze akkoord zijn gegaan om nog een jaar hier te spelen.![]()
![]()
Hebben beide toch ook al aangegeven te blijven Hansie?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op basis van voorgaande succesploegen: Huntelaar wordt nog een keer een mooie stap gegund om geld te scheppen en Onana kan naar clubs waar zowel hijzelf als Ajax geen nee tegen zeggen. Zo'n verlengd contract zegt niets over blijven of gaan, het zegt alleen wat over de hoogte van de transfersom als ze gaan. Maar goed het blijft #glazenbol![]()
Onana verwacht ik ook wel hoor omdat hij de Afrika cup speelt, dan is wisselen van club niet zo handigquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk wel dat Onana en Tagliafico nu blijven hoor, vooral omdat Ajax hun biedingen nu wel kan afslaan en ze akkoord zijn gegaan om nog een jaar hier te spelen.![]()
Oh ja klopt, spelers die hebben gezegd te blijven gaan nooit daarna alsnog weg.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben beide toch ook al aangegeven te blijven Hansie?BFF met GGMM![]()
Salaris naar 2,5/3 miljoen getrokken? Kan nu wel makkelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat het kost om Nico nog een jaar te houden. Ik denk dat we ons kapot schrikkenOh.![]()
Denk eerder gewoon een bonus van 5 miljoen ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Salaris naar 2,5/3 miljoen getrokken? Kan nu wel makkelijk natuurlijk.![]()
![]()
Dit is, vooral in het geval van Huntelaar, echt nergens op gebaseerd. Hij kon voordat hij naar Ajax ging ook al 'geld scheppen'. Daarnaast heeft hij het prima naar zijn zin in zijn huidige rol en heeft hij nooit echt gelonkt naar dat soort landen. Als je ziet hoe gretig hij is gaat hij echt niet naar China, hij heeft ook al gezegd te blijven trouwens. En in het geval van Klaas-Jan hecht ik daar nog wel enige waarde aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op basis van voorgaande succesploegen: Huntelaar wordt nog een keer een mooie stap gegund om geld te scheppen en Onana kan naar clubs waar zowel hijzelf als Ajax geen nee tegen zeggen. Zo'n verlengd contract zegt niets over blijven of gaan, het zegt alleen wat over de hoogte van de transfersom als ze gaan. Maar goed het blijft #glazenbol![]()
Huntelaar wil blijven en Onana wil blijven omdat hij wel weg kan, maar daar geen garantie heeft om 1e keeper te zijn (Barca). En dat wil hij niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja klopt, spelers die hebben gezegd te blijven gaan nooit daarna alsnog weg.![]()
Ja, een soort retentie bonus. Je krijgt 2 miljoen om te tekenen en nog eens 3 miljoen als je het seizoen ook daadwerkelijk afmaakt bij Ajax.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk eerder gewoon een bonus van 5 miljoen ofzoBFF met GGMM![]()
Maar verwacht wel dat er minder vertrekken dan we op voorhand dachten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onana verwacht ik ook wel hoor omdat hij de Afrika cup speelt, dan is wisselen van club niet zo handig
Alhoewel het vertrek van De Ligt en De Jong al niet op te vangen is, Ziyech denk ik wel met Ödegaard.Oh.![]()
Heeft ook behoorlijk veel centjes gepakt in zijn carriere natuurlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is, vooral in het geval van Huntelaar, echt nergens op gebaseerd. Hij kon voordat hij naar Ajax ging ook al 'geld scheppen'. Daarnaast heeft hij het prima naar zijn zin in zijn huidige rol en heeft hij nooit echt gelonkt naar dat soort landen. Als je ziet hoe gretig hij is gaat hij echt niet naar China, hij heeft ook al gezegd te blijven trouwens. En in het geval van Klaas-Jan hecht ik daar nog wel enige waarde aan.![]()
![]()
1 september weten we het pas zeker maar de drempel voor vertrek ligt hoger, niet alleen voor hun maar ook financieel voor een geïnteresseerde club.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja klopt, spelers die hebben gezegd te blijven gaan nooit daarna alsnog weg.![]()
Als we de CL-finale halen krijgt Ajax toch weer 15 miljoen erbij?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk eerder gewoon een bonus van 5 miljoen ofzoOh.![]()
laten we dan zeggen dat de kans 95% is dat ze blijven nu. (Onana en Nico)quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja klopt, spelers die hebben gezegd te blijven gaan nooit daarna alsnog weg.
Blind, Huntelaar en Tadic zie ik ook blijvenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziyech kan nergens heen naar mijn idee. Als hij naar een betere club wil als Ajax dan tenminste,m want er is nergens plek.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar verwacht wel dat er minder vertrekken dan we op voorhand dachten.
Alhoewel het vertrek van De Ligt en De Jong al niet op te vangen is, Ziyech denk ik wel met Ödegaard.![]()
Klaas-Jan heeft ook een gezin met kleine kinderen, dan ga je niet in China zitten. Hij was ook het best op zijn gemak in Duitsland en Nederland waar hij in de Achterhoek kon blijven wonen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is, vooral in het geval van Huntelaar, echt nergens op gebaseerd. Hij kon voordat hij naar Ajax ging ook al 'geld scheppen'. Daarnaast heeft hij het prima naar zijn zin in zijn huidige rol en heeft hij nooit echt gelonkt naar dat soort landen. Als je ziet hoe gretig hij is gaat hij echt niet naar China, hij heeft ook al gezegd te blijven trouwens. En in het geval van Klaas-Jan hecht ik daar nog wel enige waarde aan.Oh.![]()
iets wat ik al een half seizoen aan het roepen ben. Heb gewoon vertrouwen in Overmars en Sar, gaan er 3 of 4 vertrekken dan doen ze de deur dicht. volgend jaar weer 3 of 4quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alhoewel het vertrek van De Ligt en De Jong al niet op te vangen is, Ziyech denk ik wel met Ödegaard.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eriksen gaat naar Real toch, dan komt daar misschien een plekje vrij? En in de PL kijken ze sowieso niet op een speler meer of minder.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ziyech kan nergens heen naar mijn idee. Als hij naar een betere club wil als Ajax dan tenminste,m want er is nergens plek.BFF met GGMM![]()
heb liever dat Ziyech ook gewoon blijftquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alhoewel het vertrek van De Ligt en De Jong al niet op te vangen is, Ziyech denk ik wel met Ödegaard.![]()
is een vermoeden van media en analisten, maar ja denk eht wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:25 schreef Tyron het volgende:
onana wilt toch ook blijven omdat hij dan EU-speler isFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Iets zegt mij ook dat Ziyech best gehecht is aan Nederland, zijn vrienden en familie hier. Vandaar dat hij niet zomaar naar de eerste club gaat waar hij meer kan verdienen. In die zin zou ik Tottenham wel een verstandige keuze vinden van hem, lekker dichtbij huis ook. Hoop stiekem dat hij nog een jaartje blijft.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ziyech kan nergens heen naar mijn idee. Als hij naar een betere club wil als Ajax dan tenminste,m want er is nergens plek.![]()
Ik denk dat hij naar genoeg clubs kan hoor, al is hij wel kritisch waar zijn nieuwe club aan moet voldoen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ziyech kan nergens heen naar mijn idee. Als hij naar een betere club wil als Ajax dan tenminste,m want er is nergens plek.Oh.![]()
Hij zei zelf in interviews dat hij wil blijven, omdat hij MOET spelen. Hij kan allang weg, maar krijgt geen garantie dus de kans is volgend jaar groter etc.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is een vermoeden van media en analisten, maar ja denk eht wel.![]()
Ziyech is vooral erg slim wanneer het gaat om keuzes maken. die gaat echt alleen als er een club komt die beter is voor zijn carriere dan Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Noem maar 5 clubs waar hij kan spelen nu. Waar plek is voor hem he, dus niet reserve speler, maar basis.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij naar genoeg clubs kan hoor, al is hij wel kritisch waar zijn nieuwe club aan moet voldoen.![]()
Het zou overigens wel enorm genot zijn als Overmars dalijk ineens die Dani Olmo uit de hoge hoed kan toveren, sowwww![]()
![]()
![]()
![]()
dat gaat van de zomer pas blijken als er ook spelers vertrekken bij pak m beet Bayern of Dortmund ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noem maar 5 clubs waar hij kan spelen nu. Waar plek is voor hem he, dus niet reserve speler, maar basis.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hmm, Liverpool kan wel een type Ziyech gebruiken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ziyech kan nergens heen naar mijn idee. Als hij naar een betere club wil als Ajax dan tenminste,m want er is nergens plek.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Bayernquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat gaat van de zomer pas blijken als er ook spelers vertrekken bij pak m beet Bayern of Dortmund ofzo.Dan kun je net zo goed blijven
![]()
![]()
basis heb je natuurlijk nooit een garantie maar hij heeft wel laten zien dat hij van hoog niveau isquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noem maar 5 clubs waar hij kan spelen nu. Waar plek is voor hem he, dus niet reserve speler, maar basis.![]()
Ajax is europees inderdaad net zo groot als bayern.....quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niet in het spel van Klopp tho. Wijnaldum is een vaste basisspeler daar.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Hmm, Liverpool kan wel een type Ziyech gebruiken.![]()
Ja dat is prima inderdaad, dan hopen dat de nieuwe spelers zich kunnen ontwikkelen tot sterkhouders voor het seizoen erna. Ajax was nu ook bezig met nog een linksback uit Zuid-Amerika te halen, zodat ze die kunnen klaarstomen achter Nico dan (en die pakt nog wel eens een kaartje dus zal genoeg speeltijd krijgen).quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
iets wat ik al een half seizoen aan het roepen ben. Heb gewoon vertrouwen in Overmars en Sar, gaan er 3 of 4 vertrekken dan doen ze de deur dicht. volgend jaar weer 3 of 4Die wil nu wel eens een buitenlandse competitie proberen lijkt me.quote:Oh.![]()
Bij City is KDB van glas, dus daar zit al een mogelijkheidquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noem maar 5 clubs waar hij kan spelen nu. Waar plek is voor hem he, dus niet reserve speler, maar basis.
En verder het lijstje met scalps die Ajax heeft genomen deze CL uitgave: Real/Juve/Bayern/SpursBFF met GGMM![]()
Ziyech gun ik die transfer van harte, is al een jaar langer gebleven dan hij op voorhand zou doen.
zo'n nico is hier pas net bijvoorbeeld.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tottenham (als ook Eriksen daar vertrekt), Bayern (waar Robben en Ribery ermee kappen), Dortmund, Arsenal wellicht nog en dan clubs als Sevilla/Roma/Inter.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noem maar 5 clubs waar hij kan spelen nu. Waar plek is voor hem he, dus niet reserve speler, maar basis.Oh.![]()
Eriksen gaat eindelijk naar de echte top. Werd tijd ookquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij City is KDB van glas, dus daar zit al een mogelijkheid
En verder het lijstje met scalps die Ajax heeft genomen deze CL uitgave: Real/Juve/Bayern/SpursAlhoewel ik hem liever bij Barca had gezien.
![]()
Vleugelspeler toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
Het zou overigens wel enorm genot zijn als Overmars dalijk ineens die Dani Olmo uit de hoge hoed kan toveren, sowwww![]()
Oh.![]()
Tottenham, Arsenal, Roma, Inter. Niet echt topclubs he pikquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tottenham (als ook Eriksen daar vertrekt), Bayern (waar Robben en Ribery ermee kappen), Dortmund, Arsenal wellicht nog en dan clubs als Sevilla/Roma/Inter.![]()
![]()
van zagrebquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sanchez was nog sneller weg toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:31 schreef mokkiemok het volgende:
Ziyech gun ik die transfer van harte, is al een jaar langer gebleven dan hij op voorhand zou doen.
zo'n nico is hier pas net bijvoorbeeld.BFF met GGMM![]()
Ja als hij nu zou vertrekken zou ik er net zoveel bij voelen als een Sanchez, nauwelijks echt een band mee.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:31 schreef mokkiemok het volgende:
zo'n nico is hier pas net bijvoorbeeld.Oh.![]()
Ja kan ook op 10 etc. Ajax polste hem jaren geleden al. Grote kans trouwens dat die zoon van Hagi ook deze kant op komt. George Hagi was laatst op bezoek namelijkquote:![]()
![]()
Tottenham schijnt in de halve finale CL te staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tottenham, Arsenal, Roma, Inter. Niet echt topclubs he pik
En Ajax gaat dit ook niet elk jaar presteren, dat weet Ziyech ook.Oh.![]()
3Ja leuk, iets met variantie. Spurs is natuurlijk geen topclub.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tottenham schijnt in de halve finale CL te staan.
En Ajax gaat dit ook niet elk jaar presteren, dat weet Ziyech ook.![]()
quote:precies dit, je moet toch wel 2 of 3 seizoen blijven vind ik hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als hij nu zou vertrekken zou ik er net zoveel bij voelen als een Sanchez, nauwelijks echt een band mee.
als je Sanchez nu soms bij tottenham ziet stuntelen had die ook best een jaar kunnen blijven, die was echt nog niet klaar hier.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Olmo moet ook gewoon 20-30 miljoen kosten hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan een optie zijn ja, want die Antony schijnt veel te duur te zijn.![]()
inderdaad maar dat is niet erg gebleken, ik vond het wel grappig om te zien hoe die ex Ajacieden in hun hemd stondenquote:![]()
50 mil afkoop, en anders minimaal een bod van 30 om serieus genomen te worden. gaat hem niet worden inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan een optie zijn ja, want die Antony schijnt veel te duur te zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als je al die geruchten hoort hebben we komend seizoen een selectie van 100 man.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja kan ook op 10 etc. Ajax polste hem jaren geleden al. Grote kans trouwens dat die zoon van Hagi ook deze kant op komt. George Hagi was laatst op bezoek namelijkOh.![]()
wel veel betere competitie en salaris.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
3
[..]
Ja leuk, iets met variantie. Spurs is natuurlijk geen topclub.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
30 is het nieuwe 15quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Olmo moet ook gewoon 20-30 miljoen kosten hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Betere competitie zijn de meningen over verdeeld. Onderling in Engeland zeker, maar buiten de landsgrenzen presteren ze niet constant genoeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wel veel betere competitie en salaris.![]()
jammer wel, had een clubicoon kunnen worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnen één seizoen, weigerde toen te spelen tegen Rosenborg en forceerde zo een breuk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Spelen wel top-4 in Engeland gewoon en met een goed verhaal hoe hij gebruikt wordt kan Ziyech best overtuigd worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
3
[..]
Ja leuk, iets met variantie. Spurs is natuurlijk geen topclub.Nee hij zit daar nu vooral vaak op de bank, maarja moet hij weten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
precies dit, je moet toch wel 2 of 3 seizoen blijven vind ik hoor.
als je Sanchez nu soms bij tottenham ziet stuntelen had die ook best een jaar kunnen blijven, die was echt nog niet klaar hier.Oh.![]()
30 miljoen bieden dan. Er is een reden waarom hij zo duur is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
50 mil afkoop, en anders minimaal een bod van 30 om serieus genomen te worden. gaat hem niet worden inderdaad.![]()
Zit Zagreb zo goed in de slappe was dat ze dat soort bedragen kunnen vragen dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Olmo moet ook gewoon 20-30 miljoen kosten hoor.We kunnen niet alles hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
50 mil afkoop, en anders minimaal een bod van 30 om serieus genomen te worden. gaat hem niet worden inderdaad.Oh.![]()
Al moet ik zeggen dat ook buiten de tweestrijd met Ajax, Vertonghen en Alderweireld altijd positief zijn over Ajax en Amsterdam ook thuis noemen. Zelfs in de Belgische media, waar ze weten dat dit soort uitspraken gevoelig kunnen liggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad maar dat is niet erg gebleken, ik vond het wel grappig om te zien hoe die ex Ajacieden in hun hemd stondenBFF met GGMM![]()
is waanzin, meot je echt niet doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
30 miljoen bieden dan. Er is een reden waarom hij zo duur is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat weet ik niet, maar het is een van de grootste talenten van daar en ex-Barca materiaal en Ajax had al interesse. En vergeet niet dat 10 miljoen nu gewoon 30 miljoen is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit Zagreb zo goed in de slappe was dat ze dat soort bedragen kunnen vragen dan?
[..]
We kunnen niet alles hebben.![]()
gastouders waren ook lyrisch over die twee, en terug ook. die zie ik echt nog wel terug komen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat ook buiten de tweestrijd met Ajax, Vertonghen en Alderweireld altijd positief zijn over Ajax en Amsterdam ook thuis noemen. Zelfs in de Belgische media, waar ze weten dat dit soort uitspraken gevoelig kunnen liggen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax 1 t/m Ajax 16 in de Eredivisie aangevuld met Fey en PSV.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je al die geruchten hoort hebben we komend seizoen een selectie van 100 man.BFF met GGMM![]()
Alderweireld heeft zelfs een tatoeage van Amsterdam en Ajax volgens mij, en Vertonghen weten we hoeveel hij met Ajax heeft. Zelfs een Eriksen nog genoeg omdat hij toch een belangrijke fase van zijn leven heeft gehad bij de club.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat ook buiten de tweestrijd met Ajax, Vertonghen en Alderweireld altijd positief zijn over Ajax en Amsterdam ook thuis noemen. Zelfs in de Belgische media, waar ze weten dat dit soort uitspraken gevoelig kunnen liggen.Oh.![]()
gebaseerd op 2 halve finalisten CL en 2 nagenoeg finalisten EL?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Betere competitie zijn de meningen over verdeeld. Onderling in Engeland zeker, maar buiten de landsgrenzen presteren ze niet constant genoeg.![]()
misschien een jaartje Real of Juve proberen, Ajax is misschien te hoog gegrepen voor hem.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het is een van de grootste talenten van daar en ex-Barca materiaal en Ajax had al interesse. En vergeet niet dat 10 miljoen nu gewoon 30 miljoen is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja nu.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
gebaseerd op 2 halve finalisten CL en 2 nagenoeg finalisten EL?![]()
Ajax zal nooit mee moeten doen met de 50 miljoen talenten. dat is echt waanzin van de oliesjeik clubs.,quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je zal toch mee moeten, mits je vaker ver wilt komen in de CL.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gaat Ajax nog niet doen denk ik, wel de 20-25 miljoen grens maar veel hoger lijkt me niet. Drukt volgens mij ook zwaar qua afschrijvingskosten, al ben ik geen financieel expert @Taglianoquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het is een van de grootste talenten van daar en ex-Barca materiaal en Ajax had al interesse. En vergeet niet dat 10 miljoen nu gewoon 30 miljoen is.Oh.![]()
333Mwa niet echt. De markt is gewoon zo nu. En dat ligt voornamelijk aan Engeland. Daar is die gekte begonnen he. Een Harry Maguire die 50 miljoen moet kosten of een andere random Engelsmanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ajax zal nooit mee moeten doen met de 50 miljoen talenten. dat is echt waanzin van de oliesjeik clubs.,![]()
![]()
Op Benfica na, zijn er geen teams die mooier kunnen falen dan Engelse teams als het er echt om gaat. (Uitzondering is Liverpool tegen AC)quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
gebaseerd op 2 halve finalisten CL en 2 nagenoeg finalisten EL?BFF met GGMM![]()
Dan denk ik dat Feyenoord gaat degraderen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ajax 1 t/m Ajax 16 in de Eredivisie aangevuld met Fey en PSV.Oh.![]()
Je kan bij zulke analyses niet uitgaan van 1 jaartje. Dat kan een upswing zijn > variantie etc.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar hebben we het toch over, het huidige voetbal![]()
de markt voor ajax is 20/25 alles daarboven zijn wij (nog) niet en hoeft ook (nog) niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
333
[..]
Mwa niet echt. De markt is gewoon zo nu. En dat ligt voornamelijk aan Engeland. Daar is die gekte begonnen he. Een Harry Maguire die 50 miljoen moet kosten of een andere random EngelsmanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Engeland op WK en EK ook altijdquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op Benfica na, zijn er geen teams die mooier kunnen falen dan Engelse teams als het er echt om gaat. (Uitzondering is Liverpool tegen AC)![]()
![]()
en de graafschap?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Feyenoord gaat degraderen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Yep en dan speel je in de KKD tegen Jong Ajax 1 t/m Jong Ajax 16 aangevuld met Fey en Jong PSV...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Feyenoord gaat degraderen.BFF met GGMM![]()
We moeten gewoon betalen wat noodzakelijk is, mits goed gescout. Of dat nu 1 miljoen is of 100 miljoen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de markt voor ajax is 20/25 alles daarboven zijn wij (nog) niet en hoeft ook (nog) niet.![]()
in dat geval hoop ik dat de scouts inziend at 50 miljoen voor Anthony te veel is. zijn we daar ook klaar mee.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We moeten gewoon betalen wat noodzakelijk is, mits goed gescout. Of dat nu 1 miljoen is of 100 miljoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zie geen reden waarom dat te duur is of te goedkoop.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in dat geval hoop ik dat de scouts inziend at 50 miljoen voor Anthony te veel is. zijn we daar ook klaar mee.![]()
ze doen het de laatste 2 seizoenen beter dan Spanje en staan al tijden 2e van Europa dus slecht is het sowieso nooit geweestquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kan bij zulke analyses niet uitgaan van 1 jaartje. Dat kan een upswing zijn > variantie etc.![]()
omdat het risico dan niet meer op weegt tegen de filosofie van Ajax.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zie geen reden waarom dat te duur is of te goedkoop.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Galacticos aan de Amstelquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We moeten gewoon betalen wat noodzakelijk is, mits goed gescout. Of dat nu 1 miljoen is of 100 miljoen.![]()
![]()
2 seizoenen is ook te weinig. Kijk eens naar 15 of 20 seizoenen en dan naar de uitkomst.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze doen het de laatste 2 seizoenen beter dan Spanje en staan al tijden 2e van Europa dus slecht is het sowieso nooit geweest![]()
Mjuah daar verlaagt je winst door maar dat betekent niet per definitie dat je minder centen hebt natuurlijk, die heb je al uitgegeven aan die spelertquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat Ajax nog niet doen denk ik, wel de 20-25 miljoen grens maar veel hoger lijkt me niet. Drukt volgens mij ook zwaar qua afschrijvingskosten, al ben ik geen financieel expert @:TaglianoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
vind het ook altijd prachtig als ze er uit gaan want arroganter heb je ze nietquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op Benfica na, zijn er geen teams die mooier kunnen falen dan Engelse teams als het er echt om gaat. (Uitzondering is Liverpool tegen AC)![]()
Risico is er bij iedere aankoop. De grens qua transfers is nog lang niet bereikt hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
omdat het risico dan niet meer op weegt tegen de filosofie van Ajax.![]()
het gaat om nu ( dus niet meer dan 5 jaar terug kijken). Compleet andere selecties als je 10 jaar terug gaat.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2 seizoenen is ook te weinig. Kijk eens naar 15 of 20 seizoenen en dan naar de uitkomst.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2 seizoenen is ook te weinig. Kijk eens naar 15 of 20 seizoenen en dan naar de uitkomst.![]()
![]()
als je een kosten baten maakt, is er meer risico bij een koop van 50 miljoen dan een koop van 5 ton.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Risico is er bij iedere aankoop. De grens qua transfers is nog lang niet bereikt hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
It's coming home...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het ook altijd prachtig als ze er uit gaan want arroganter heb je ze niet
BFF met GGMM![]()
Ah oké, maar dan nog lijkt 50 miljoen mij iets teveel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mjuah daar verlaagt je winst door maar dat betekent niet per definitie dat je minder centen hebt natuurlijk, die heb je al uitgegeven aan die spelertOh.![]()
Als je zo ver terug gaat, zijn zelfs wij nog een Europese topclub.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2 seizoenen is ook te weinig. Kijk eens naar 15 of 20 seizoenen en dan naar de uitkomst.
BFF met GGMM![]()
50 miljoen is leuk als je structureel de kwartfinale CL haalt.
eerst maar eens zien wat we komende 5 jaar überhaupt gaan doen in de CL.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat klinkt gek, maar als je een speler koopt waar de hele wereld achteraan zit (Antony dus) dan is het risico misschien wel kleiner, want de RESTWAARDE is veel hoger, dan bij die speler van 5 ton (die je misschien transfervrij nog niet verkocht krijgt). Antony heeft al een naam etc etc. Natuurlijk zul je er dan op verliezen, maar dat hoeft geen 40 miljoen te zijn hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als je een kosten baten maakt, is er meer risico bij een koop van 50 miljoen dan een koop van 5 ton.
Hoe vaak zien we welk niet grote transfers in het buitenland die na 2-3 kut seizoenen voor bijna hetzelfde bedrag doorverkocht worden, puur op naam?![]()
Als je geen toppers koopt dan ga je de komende 5 jaar niks doen in de CL. Je moet een keer (woorden van Overmarsgod himself) een grote gok nemen, anders kom je nergens.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:45 schreef mokkiemok het volgende:
eerst maar eens zien wat we komende 5 jaar überhaupt gaan doen in de CL.![]()
frenkie is gekocht voor 1 euroquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat klinkt gek, maar als je een speler koopt waar de hele wereld achteraan zit (Antony dus) dan is het risico misschien wel kleiner, want de RESTWAARDE is veel hoger, dan bij die speler van 5 ton (die je misschien transfervrij nog niet verkocht krijgt). Antony heeft al een naam etc etc. Natuurlijk zul je er dan op verliezen, maar dat hoeft geen 40 miljoen te zijn hoor.
Hoe vaak zien we welk niet grote transfers in het buitenland die na 2-3 kut seizoenen voor bijna hetzelfde bedrag doorverkocht worden, puur op naam?
als Ajax nu aankopen gaat doen van 50 miljoen is de kans zeer aanwezig dat we over 5 jaar weer frank de boer moeten aanstellen omdat we bijna failliet zijn.
en dan met Mike van der hoorn in de spits gaan spelenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De gevallen waarbij dat niet lukt zijn veel talrijker. Maar daar hoor je uiteraard niets meer van.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat klinkt gek, maar als je een speler koopt waar de hele wereld achteraan zit (Antony dus) dan is het risico misschien wel kleiner, want de RESTWAARDE is veel hoger, dan bij die speler van 5 ton (die je misschien transfervrij nog niet verkocht krijgt). Antony heeft al een naam etc etc. Natuurlijk zul je er dan op verliezen, maar dat hoeft geen 40 miljoen te zijn hoor.
Hoe vaak zien we welk niet grote transfers in het buitenland die na 2-3 kut seizoenen voor bijna hetzelfde bedrag doorverkocht worden, puur op naam?BFF met GGMM![]()
zat topspelers die geen 50 miljoen kosten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je geen toppers koopt dan ga je de komende 5 jaar niks doen in de CL. Je moet een keer (woorden van Overmarsgod himself) een grote gok nemen, anders kom je nergens.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eerst maar de voorrondes doorkomen in augustusquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:45 schreef mokkiemok het volgende:
eerst maar eens zien wat we komende 5 jaar überhaupt gaan doen in de CL.
Oh.![]()
![]()
Nico die een jaar blijft, de Ligt die aangeeft dat iedereen topfit is en ten Hag die geen problemen ziet met de Ramadan. Had dit even nodig, we winnen de treble![]()
![]()
eerst de CL maar winnenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst maar de voorrondes doorkomen in augustusFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Frenkie is natuurlijk een belachelijk voorbeeld. Once in a lifetime kans etc etc. Zulke talenten kopen is donders veel geluk hebben, niks meer of minder. Dat komt eens per 20 jaar voor ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
frenkie is gekocht voor 1 euro
als Ajax nu aankopen gaat doen van 50 miljoen is de kans zeer aanwezig dat we over 5 jaar weer frank de boer moeten aanstellen omdat we bijna failliet zijn.
en dan met Mike van der hoorn in de spits gaan spelen
Ik zeg niet dat we spelers van 50 miljoen MOETEN kopen, maar als de TD daar brood in ziet moeten ze dat doen. Mits je in de top mee wilt blijven doen.![]()
Noem er maar 5.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zat topspelers die geen 50 miljoen kosten.![]()
Die hoef je toch niet te spelen als CL winnaar?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst maar de voorrondes doorkomen in augustus![]()
ja jazus waar is de discussie dan voor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Frenkie is natuurlijk een belachelijk voorbeeld. Once in a lifetime kans etc etc. Zulke talenten kopen is donders veel geluk hebben, niks meer of minder. Dat komt eens per 20 jaar voor ofzo.
Ik zeg niet dat we spelers van 50 miljoen MOETEN kopen, maar als de TD daar brood in ziet moeten ze dat doen. Mits je in de top mee wilt blijven doen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mocht die kleine Argentijn een goede dag hebben kan je nog zo'n goede tactiek hebben maar dan schiet hij wel een paar vrije trappen vanaf 50 meter in de kruising.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die hoef je toch niet te spelen als CL winnaar?Oh.![]()
sowquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is altijd wel grappig dat mensen roepen; JA WE MOETEN TOPSPELERS HALEN DIE IETS MINDER KOSTEN, maar dan 0 voorbeelden noemen. Dat is ook precies het probleem, het is niet zo simpel.quote:![]()
Heb hem tegen NL ook niet gezien. Gewoon zn enkels kapot trappen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mocht die kleine Argentijn een goede dag hebben kan je nog zo'n goede tactiek hebben maar dan schiet hij wel een paar vrije trappen vanaf 50 meter in de kruising.![]()
hij kan niks als hij de bal niet krijgtquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mocht die kleine Argentijn een goede dag hebben kan je nog zo'n goede tactiek hebben maar dan schiet hij wel een paar vrije trappen vanaf 50 meter in de kruising.
Dat zijn dan weer speler met minder restwaarde over het algemeen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zat topspelers die geen 50 miljoen kosten.
Je koopt voor een fortuin een talent en hoopt dat het goed uitpakt.
Je koopt een echte topspeler in de kracht van zijn kunnen en je betaalt de hoofdprijs
Je koopt een wat oudere topspeler en hoopt dat hij genoeg kan vlammen om het gebrek aan restwaarde te compenseren.
Of je doet zoals wij en gaat shoppen op afbetaling bij de Aldi en komt aanzetten met de Martina's en Clasie's van deze wereld.BFF met GGMM![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij kan niks als hij de bal niet krijgt
[ afbeelding ]![]()
![]()
nee roepen dat ajax spelers moet halen van 50 miljoen als ze dat ook waard zijn, dat is lekekr zeg. die garantie heb je nooit dus is 50 miljoen een heel heel grote gokquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is altijd wel grappig dat mensen roepen; JA WE MOETEN TOPSPELERS HALEN DIE IETS MINDER KOSTEN, maar dan 0 voorbeelden noemen. Dat is ook precies het probleem, het is niet zo simpel.
als je garantie wilt moet je wasmachine kopen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lijstje met 5 spelers die voor Ajax goed zouden zijn die dus minder moeten kosten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee roepen dat ajax spelers moet halen van 50 miljoen als ze dat ook waard zijn, dat is lekekr zeg. die garantie heb je nooit dus is 50 miljoen een heel heel grote gok
als je garantie wilt moet je wasmachine kopen.![]()
wel weer gewoon met gemak nummer 3 wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer speler met minder restwaarde over het algemeen.
Je koopt voor een fortuin een talent en hoopt dat het goed uitpakt.
Je koopt een echte topspeler in de kracht van zijn kunnen en je betaalt de hoofdprijs
Je koopt een wat oudere topspeler en hoopt dat hij genoeg kan vlammen om het gebrek aan restwaarde te compenseren.
Of je doet zoals wij en gaat shoppen op afbetaling bij de Aldi en komt aanzetten met de Martina's en Clasie's van deze wereld.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Geloof dat maar niet. Lekker op de trein richting Engeland genot.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:51 schreef TheJanitor het volgende:
Nu Ten Hag zelf nog bijtekenen. Maar dat zal wel gebeuren na het winnen van de CL finale.![]()
Geen vrije trappen veroorzaken vanaf ongeveer de middenlijn dus.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij kan niks als hij de bal niet krijgt
[ afbeelding ]
BFF met GGMM![]()
Geldt andersom ook. Schonegodquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen vrije trappen veroorzaken vanaf ongeveer de middenlijn dus.![]()
![]()
gewoon geel geven als hij weer van 35 meter op doel schiet, wat een dwaas joh. of niet ouwe reusquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen vrije trappen veroorzaken vanaf ongeveer de middenlijn dus.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
50 miljoen vragenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geloof dat maar niet. Lekker op de trein richting Engeland genot.![]()
Wanneer was dat? 2014?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb hem tegen NL ook niet gezien. Gewoon zn enkels kapot trappen.
Omdat beide ploegen toen verdedigend speelde, dat gaat in die finale niet zo gebeuren.Oh.![]()
hier gaat iets misquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:52 schreef damsco het volgende:
Kapitaal moet op het veld staan
[ afbeelding ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En in de eerste voorronde van de EL eruit flikkeren tegen Trencin.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wel weer gewoon met gemak nummer 3 wordenBFF met GGMM![]()
Nico
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gewoon geel geven als hij weer van 35 meter op doel schiet, wat een dwaas joh. of niet ouwe reus
BFF met GGMM![]()
Niet alleen 2014. Eigenlijk elke x tegen NL zie ik hem amperquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer was dat? 2014?
Omdat beide ploegen toen verdedigend speelde, dat gaat in die finale niet zo gebeuren.![]()
![]()
Hier gaat iets gruwelijk mis.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:52 schreef damsco het volgende:
Kapitaal moet op het veld staan
[ afbeelding ]Oh.![]()
dit jaar alles bij elkaar houden dan moet je er wel een gelijkspel uit kunnen slepen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En in de eerste voorronde van de EL eruit flikkeren tegen Trencin.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gelukkig hebben we backs die je met deze boodschap het veld wel kunt opsturen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we backs die je met deze boodschap het veld wel kunt opsturen.![]()
![]()
lelijke bak zeg, daar wil je toch niet in gezien worden?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jij bent hartstikke gek ouwe pik. Wat een bakquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
lelijke bak zeg, daar wil je toch niet in gezien worden?![]()
![]()
![]()
Met een beetje geluk is hij nu te vroeg aan het pieken. De finale is pas 1 juni.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mocht die kleine Argentijn een goede dag hebben kan je nog zo'n goede tactiek hebben maar dan schiet hij wel een paar vrije trappen vanaf 50 meter in de kruising.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
leuk dat kippengaasquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij bent hartstikke gek ouwe pik. Wat een bak
Messi heb ik ook wel eens in finales zien pieken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is hij nu te vroeg aan het pieken. De finale is pas 1 juni.Oh.![]()
van dijk gaat hem een rotschop geven.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is hij nu te vroeg aan het pieken. De finale is pas 1 juni.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
bij de belastingdienst hebben ze hem ook wel eens zien piekenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Messi heb ik ook wel eens in finales zien pieken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
is niet af te stoppen maar die 3-0 was wel geflatteerd, ze geven ook altijd wat weg en die kansen moet je pakken al schat ik de kans op die 5e beker mocht Ajax de finale halen op 20%quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
WK ripquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Messi heb ik ook wel eens in finales zien pieken.![]()
![]()
moet hij weten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel hele slimme aankoop trouwens. Unieke auto > investering > meer waard in de toekomstFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kans is natuurlijk altijd 50%. Je wint of je wint niet. Achterin is Barca echt belachelijk slecht. Liverpool wandelde er een paar x zo doorheenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
is niet af te stoppen maar die 3-0 was wel geflatteerd, ze geven ook altijd wat weg en die kansen moet je pakken al schat ik de kans op die 5e beker mocht Ajax de finale halen op 20%![]()
![]()
Eerder Milner weer. Die is die panna's nog altijd niet vergeten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
van dijk gaat hem een rotschop geven.BFF met GGMM![]()
Die kleine kan zijn land gewoon niet dragen pik. Is niet erg verder.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Higuain die een paar opgelegde kansen verprutst ja.![]()
Eensquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
frenkie is gekocht voor 1 euro
en dan met Mike van der hoorn in de spits gaan spelen
Je moet nu niet krampachtig proberen om dit vast te houden
Gewoon spelers van 10-20 miljoen. Daar mag er ook nog een van mislukken en dan heb je alsnog een financiele slagkracht die genoeg is om af en toe goed in europa te presteren.![]()
Milner is ook net zon ontsnapte TBSerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerder Milner weer. Die is die panna's nog altijd niet vergeten.![]()
![]()
Probleem is voor 10-20 miljoen shop je in de categorie DOAN. Nou geweldig hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens
Je moet nu niet krampachtig proberen om dit vast te houden
Gewoon spelers van 10-20 miljoen. Daar mag er ook nog een van mislukken en dan heb je alsnog een financiele slagkracht die genoeg is om af en toe goed in europa te presteren.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kans is natuurlijk altijd 50%. Je wint of je wint niet. Achterin is Barca echt belachelijk slecht. Liverpool wandelde er een paar x zo doorheenje bent lekker bezig man, de ene post is nog grotere onzin dan de andere
![]()
Wat klopt er niet aan mijn post Henk?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]je bent lekker bezig man, de ene post is nog grotere onzin dan de andere
![]()
met de 10-20 categorie staan we in de halve finale CL ouwe reus.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probleem is voor 10-20 miljoen shop je in de categorie DOAN. Nou geweldig hoorFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat op de manier zoals jij een bedrijf (voetbalclub) zou runnen je na 1 mislukt jaar al failliet bent.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarvan een groot deel eigen jeugd etc. Het valt allemaal lekker samen, maar je moet niet de illusie hebben dat je nu altijd in die categorie goede spelers gaat halen. Daarvoor moet je toch een categorietje hoger.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
met de 10-20 categorie staan we in de halve finale CL ouwe reus.![]()
1 keer halve finale CL en meteen spelers van 50 miljoen gaan kopen genotquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zegt niemand genot.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
1 keer halve finale CL en meteen spelers van 50 miljoen gaan kopen genot![]()
Laatste keer dat ik op Fey terugkom in dit topic:quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat op de manier zoals jij een bedrijf (voetbalclub) zou runnen je na 1 mislukt jaar al failliet bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM![]()
Of Ödegaard, Neres en Ziyech.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probleem is voor 10-20 miljoen shop je in de categorie DOAN. Nou geweldig hoorOh.![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op Fey terugkom in dit topic:ik zeg dit wel eens in het fey topic, maar krijg altijd naar mijn hoofd dat ze er niks in zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fey is over 5 jaar failliet en stopt er mee, je hoorde het van mij hier voor het eerst.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
[..]
Laatste keer dat ik op Fey terugkom in dit topic:BoszGodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
20 gebodenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Odegaard kost al meer dus daar gaat je punt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Odegaard kost al meer dus daar gaat je punt.Oh.![]()
[..]
Laatste keer dat ik op Fey terugkom in dit topic:Dat tijdperk begon op zich wel aardig eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Opwaardering van zijn contract gehad met een commitment erin.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
Nico heeft niet verlengd maar blijft wel langer?Oh.![]()
kloptquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
Nico heeft niet verlengd maar blijft wel langer?
nog niet verlengd overigensFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gaat domino-day worden in de zomer .quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
Nico heeft niet verlengd maar blijft wel langer?RED ONS HENNIEGOD![]()
Het voordeel is dat eigen talenten minder snel weggaan en Ajax aantrekkelijker wordt voor buitenlandse talenten. 1 jaartje shinen, want Ajax stelt altijd jeugd op en dan een grote klapper maken. Beetje dat idee.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarvan een groot deel eigen jeugd etc. Het valt allemaal lekker samen, maar je moet niet de illusie hebben dat je nu altijd in die categorie goede spelers gaat halen. Daarvoor moet je toch een categorietje hoger.BFF met GGMM![]()
Met die stadionsoap zou het mij niet verbazen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zeg dit wel eens in het fey topic, maar krijg altijd naar mijn hoofd dat ze er niks in zien.
Fey is over 5 jaar failliet en stopt er mee, je hoorde het van mij hier voor het eerst.BFF met GGMM![]()
Dat aantrekkelijk worden is natuurlijk de grootste flauwekul. De GROOTSTE talenten kiezen nooit voor Ajax, terwijl Ajax er wel mee bezig is geweest. Ik noem Messi, Felipe Luis, Freddy Adu (lol) en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het voordeel is dat eigen talenten minder snel weggaan en Ajax aantrekkelijker wordt voor buitenlandse talenten. 1 jaartje shinen, want Ajax stelt altijd jeugd op en dan een grote klapper maken. Beetje dat idee.![]()
moet je niet willen, beker wedstrijdjes zou nog kunnenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:03 schreef Poepz0r het volgende:
Gewoon Unuvartje er al bij halen aankomend seizoenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Seedorf was ook geen probleem.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
moet je niet willen, beker wedstrijdjes zou nog kunnen![]()
![]()
wij hadden Messi ook kunnen hebbenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat aantrekkelijk worden is natuurlijk de grootste flauwekul. De GROOTSTE talenten kiezen nooit voor Ajax, terwijl Ajax er wel mee bezig is geweest. Ik noem Messi, Felipe Luis, Freddy Adu (lol) en ga zo maar door.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Stond Ajax toen ook met veel jeugd in de halve finale van de CL?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat aantrekkelijk worden is natuurlijk de grootste flauwekul. De GROOTSTE talenten kiezen nooit voor Ajax, terwijl Ajax er wel mee bezig is geweest. Ik noem Messi, Felipe Luis, Freddy Adu (lol) en ga zo maar door.BFF met GGMM![]()
was (fysiek) veel verderquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax won toen de CL? Daarna kwam Messi in beeld, enkele jaren later. De grootste talenten kiezen altijd voor de knaakjes. De categorie daar net onder dat kiest voor ons.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stond Ajax toen ook met veel jeugd in de halve finale van de CL?![]()
Hakim Ziyech heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Bayern München. De Duitse club is nu in onderhandeling met Ajax over een eventuele transfer. Naast Bayern trekken ook Tottenham Hotspur, Manchester City, Borussia Dortmund en Juventus aan de middenvelder van Ajax. (Euro United)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Unuvar heeft dat fysieke ook niet nodig in zijn spel. Sierlijk spelertje. Brobbey erbij halen voor de fysiekquote:![]()
![]()
![]()
Suarez, Eriksen?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat aantrekkelijk worden is natuurlijk de grootste flauwekul. De GROOTSTE talenten kiezen nooit voor Ajax, terwijl Ajax er wel mee bezig is geweest. Ik noem Messi, Felipe Luis, Freddy Adu (lol) en ga zo maar door.![]()
Waren niet de GROOTSTE talenten op dat moment. Moise Kean bijvoorbeeld, ook niet voor ons gekozen. Pogba ook niet destijds en ga zo maar door.quote:![]()
Messi is vanaf zijn 11e ofzo al bij Barca? Met name omdat zij dat groeihormonen proces voor hem wilden uitproberen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax won toen de CL? Daarna kwam Messi in beeld, enkele jaren later. De grootste talenten kiezen altijd voor de knaakjes. De categorie daar net onder dat kiest voor ons.
Het gaat allemaal om beeldvorming, Ajax is nu hot met mooi voetbal en veel jeugd. Dat maakt je aantrekkelijker voor talenten. Is echt geen rocket science.BFF met GGMM![]()
Lijkt mij niks voor Hakim, maar het is hem gegund.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:06 schreef mokkiemok het volgende:
Hakim Ziyech heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Bayern München. De Duitse club is nu in onderhandeling met Ajax over een eventuele transfer. Naast Bayern trekken ook Tottenham Hotspur, Manchester City, Borussia Dortmund en Juventus aan de middenvelder van Ajax. (Euro United)![]()
is ook meer niveautje Juve.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waren niet de GROOTSTE talenten op dat moment. Moise Kean bijvoorbeeld, ook niet voor ons gekozen. Pogba ook niet destijds en ga zo maar door.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat had Ajax toen al. We wonnen de CL met veel jeugd etc. Maar de echte echte grote talenten komen gewoon niet. De categorie daar net onder wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Messi is vanaf zijn 11e ofzo al bij Barca? Met name omdat zij dat groeihormonen proces voor hem wilden uitproberen.
Het gaat allemaal om beeldvorming, Ajax is nu hot met mooi voetbal en veel jeugd. Dat maakt je aantrekkelijker voor talenten. Is echt geen rocket science.![]()
Again... op dat moment was Ajax ook niet de club in Europa die het nu wel (weer) is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waren niet de GROOTSTE talenten op dat moment. Moise Kean bijvoorbeeld, ook niet voor ons gekozen. Pogba ook niet destijds en ga zo maar door.BFF met GGMM![]()
Na 97 hebben jullie toch niet echt meer in de top meegedraaid? Messi was toen 10 jaar...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat had Ajax toen al. We wonnen de CL met veel jeugd etc. Maar de echte echte grote talenten komen gewoon niet. De categorie daar net onder wel.BFF met GGMM![]()
Ajax had die naam wel pik. CL 95, finale 96 en later nog een keer met Koeman natuurlijk. Messi tekende bijna, maar nee Barca. Idem met al die andere grote talenten. Ajax heeft die naam al heel lang hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Again... op dat moment was Ajax ook niet de club in Europa die het nu wel (weer) is.![]()
We hadden nog wel een aardig seizoen met Koemanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na 97 hebben jullie toch niet echt meer in de top meegedraaid? Messi was toen 10 jaar...Zonde was dat met Mido en Zlatan
![]()
De eredivisie is het grootste struikelblok, niet Ajax.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Again... op dat moment was Ajax ook niet de club in Europa die het nu wel (weer) is.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Je schijnt het niet te snappen. Is niet erg.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax had die naam wel pik. CL 95, finale 96 en later nog een keer met Koeman natuurlijk. Messi tekende bijna, maar nee Barca. Idem met al die andere grote talenten. Ajax heeft die naam al heel lang hoor.BFF met GGMM![]()
Grootste struikelblok is gewoon GELD.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De eredivisie is het grootste struikelblok, niet Ajax.![]()
Ajax zwemt nu in het geld, alleen de rest niet.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik citeer je even:quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je schijnt het niet te snappen. Is niet erg.
Ajax is nu hot met mooi voetbal en veel jeugd. Dat maakt je aantrekkelijker voor talenten.
Dat was Ajax toen dus ook al, na 95/96. Ook toen zouden er wel even wat grote talenten komen., Er kwam niemand.![]()
Filipe Luis heeft hier gewoon gespeeld Henkie.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat aantrekkelijk worden is natuurlijk de grootste flauwekul. De GROOTSTE talenten kiezen nooit voor Ajax, terwijl Ajax er wel mee bezig is geweest. Ik noem Messi, Felipe Luis, Freddy Adu (lol) en ga zo maar door.![]()
Toch een hele andere periode.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik citeer je even:
Ajax is nu hot met mooi voetbal en veel jeugd. Dat maakt je aantrekkelijker voor talenten.
Dat was Ajax toen dus ook al, na 95/96. Ook toen zouden er wel even wat grote talenten komen., Er kwam niemand.
We weten toch ook niet hoe erg Ajax er toen zelf mee bezig was.Oh.![]()
Gaat niet om Ajax. Spelertjes moeten hier ook belasting aftikken. Ook daarin zit een negatief verschil met andere landen. TV geld is hier veel lager en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax zwemt nu in het geld, alleen de rest niet.![]()
I know maar ging weg $$$$quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:12 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Filipe Luis heeft hier gewoon gespeeld Henkie.![]()
Omdat ze er bij Ajax toen van uit gingen het met eigen jeugd en paar enorme miskopen wel te kunnen oplossen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik citeer je even:
Dat was Ajax toen dus ook al, na 95/96. Ook toen zouden er wel even wat grote talenten komen., Er kwam niemand.BFF met GGMM![]()
Dat weet ik wel. Ik heb die periode gewoon bewust meegemaakt. Destijds wist de TD even te melden dat Ajax zich ging richten op de lange termijn en vooral ging inzitten op talenten/jeugd etc maar er kwam niemand.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch een hele andere periode.
We weten toch ook niet hoe erg Ajax er toen zelf mee bezig was.![]()
Klopt, maar toen waren ze dus ook al bezig met grote talenten, maar die kwamen niet en dat proces herhaalt zich keer op keer. Maak je echt geen illusies dat een type Neymar hier ooit komt te spelen (van dat niveau). Die kiezen altijd voor de makkelijke weg, namelijk geld.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat ze er bij Ajax toen van uit gingen het met eigen jeugd en paar enorme miskopen wel te kunnen oplossen.![]()
Fresia was zoveel leuker dat dit jongetje van 12FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
NICOOOO GOD
Shirt kopen komend seizoen
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
![]()
fresiagodinFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hoe haal je het in je kop om hier over te beginnenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://nos.nl/video/2283(...)n-de-naam-nouri.html
Joep is zo pijnlijk hèFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nouja je moet gewoon alles kunnen benoemen natuurlijk. Wel sneu voor Boszquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoe haal je het in je kop om hier over te beginnen![]()
Prachtig nieuws van Nico.
Hopelijk kan er dan een goede reserve lb aangetrokken worden, en kan Sinkgraven lekker terug naar Heerenveen of iets.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het is nu de combinatie van het momentum en een goedgevulde bankrekening, die er wellicht voor kan zorgen dat ze nu eerder komen. Ik heb ook gezegd dat Ajax aantrekkelijker is geworden voor die talenten, niet dat het plots hun enige droomoptie is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt, maar toen waren ze dus ook al bezig met grote talenten, maar die kwamen niet en dat proces herhaalt zich keer op keer. Maak je echt geen illusies dat een type Neymar hier ooit komt te spelen (van dat niveau). Die kiezen altijd voor de makkelijke weg, namelijk geld.BFF met GGMM![]()
Dat snap ik nog wel. Maar de manier waarop is totaal chanant. Je zou Joep toch voor z'n bek willen slaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoe haal je het in je kop om hier over te beginnen![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoe haal je het in je kop om hier over te beginnen
RED ONS HENNIEGOD![]()
Verdomme Nouri.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Grote talenten kunnen echt nog wel richting Ajax komen op jonge leeftijd, gewoon kwestie van goed scouten en een factor geluk met betrekking tot doorontwikkeling. Ook vanuit de eigen jeugd kan wel eens een briljante speler komen.
Denk aan Suarez, Zlatan, Eriksen, De Ligt, de Jong, VDV, Sneijder etc. Zijn of waren toch echt spelers van wereldniveau. Een type Neymar zou je zomaar kunnen scouten..zou ik niet uitsluiten in ieder geval ondanks het geweld van al die kapitaalkrachtige giganten.![]()
Ajax heeft Suarez niet naar Nederland gehaald.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:24 schreef Mestreech1990 het volgende:
Grote talenten kunnen echt nog wel richting Ajax komen op jonge leeftijd, gewoon kwestie van goed scouten en een factor geluk met betrekking tot doorontwikkeling. Ook vanuit de eigen jeugd kan wel eens een briljante speler komen.
Denk aan Suarez, Zlatan, Eriksen, De Ligt, de Jong, VDV, Sneijder etc. Zijn of waren toch echt spelers van wereldniveau. Een type Neymar zou je zomaar kunnen scouten..zou ik niet uitsluiten in ieder geval ondanks het geweld van al die kapitaalkrachtige giganten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Vergeet die Spurs-Belgen niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:24 schreef Mestreech1990 het volgende:
Denk aan Suarez, Zlatan, Eriksen, De Ligt, de Jong, VDV, Sneijder etc. Zijn of waren toch echt spelers van wereldniveau. Een type Neymar zou je zomaar kunnen scouten..zou ik niet uitsluiten in ieder geval ondanks het geweld van al die kapitaalkrachtige giganten.BFF met GGMM![]()
zo'n seizoen als dit doet veel goed, ook wat dat betreftquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:24 schreef Mestreech1990 het volgende:
Denk aan Suarez, Zlatan, Eriksen, De Ligt, de Jong, VDV, Sneijder etc. Zijn of waren toch echt spelers van wereldniveau. Een type Neymar zou je zomaar kunnen scouten..zou ik niet uitsluiten in ieder geval ondanks het geweld van al die kapitaalkrachtige giganten.![]()
Vertonghen wel. Alderweireld vind ik niet geweldig op de een of andere manier. Weggestuurd bij Atletico genot.quote:![]()
DOET PIJN HE. NOURI.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://nos.nl/video/2283(...)n-de-naam-nouri.html
Joep is zo pijnlijk hè![]()
Gekozen tot beste PL verdediger twee seizoenen terug. Verder vrij matig ja...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vertonghen wel. Alderweireld vind ik niet geweldig op de een of andere manier. Weggestuurd bij Atletico genot.![]()
Als je het bij Atletico niet redt als verdediger wil dat niet direct zeggen dat je geen topper bent. Ze hadden daar gewoon een stel moordenaars staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vertonghen wel. Alderweireld vind ik niet geweldig op de een of andere manier. Weggestuurd bij Atletico genot.BFF met GGMM![]()
Dat was wel via een samenwerkingsverband met Germinal Beerschot toen. Die zijn we kwijt, sindsdien komen er geen Belgen meer bij ons. Nu is wel onze Belgie-scout van toen Urbain Haesaert weer terug bij Ajax maar ja achterstand is al opgelopen. De talenten daar gaan eerder naar Anderlechtquote:![]()
dat zal nu ook wel minder zijn want gaat niet echt lekker daar geloof ikquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was wel via een samenwerkingsverband met Germinal Beerschot toen. Die zijn we kwijt, sindsdien komen er geen Belgen meer bij ons. Nu is wel onze Belgie-scout van toen Urbain Haesaert weer terug bij Ajax maar ja achterstand is al opgelopen. De talenten daar gaan eerder naar Anderlecht![]()
Nu wellicht niet zo snel meer maar dan heb je ook nog Genk oid. Ze hebben daar wel een inhaalslag gemaakt op jeugdgebied.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal nu ook wel minder zijn want gaat niet echt lekker daar geloof ik![]()
gelukkig is AZ er nog om leeg te halenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu wellicht niet zo snel meer maar dan heb je ook nog Genk oid. Ze hebben daar wel een inhaalslag gemaakt op jeugdgebied.![]()
![]()
• SC Heerenveen heeft een overtuigende 3-0 overwinning geboekt in de oefenwedstrijd tegen FC Emmen • De doelpunten kwamen op naam van Mitchell van Bergen, Pelle van Amersfoort (na een enorme blunder van doelman Kjell Scherpen) en Ben Rienstra •![]()
Vuile kakkerlakquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
• SC Heerenveen heeft een overtuigende 3-0 overwinning geboekt in de oefenwedstrijd tegen FC Emmen • De doelpunten kwamen op naam van Mitchell van Bergen, Pelle van Amersfoort (na een enorme blunder van doelman Kjell Scherpen) en Ben Rienstra •![]()
Ach ja, ik kan me Ajax - Auxerre nog herinneren waar V/D Sar pas Menzo had vervangen. Die kreeg slaande ruzie met Vink na wat twijfelachtige ballen, is uiteindelijk ook goed gekomen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
• SC Heerenveen heeft een overtuigende 3-0 overwinning geboekt in de oefenwedstrijd tegen FC Emmen • De doelpunten kwamen op naam van Mitchell van Bergen, Pelle van Amersfoort (na een enorme blunder van doelman Kjell Scherpen) en Ben Rienstra •BFF met GGMM![]()
Joep is zo'n zelfingenomen lul, die zet Ivo Niehe nog in de schaduwOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Opa vertelt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach ja, ik kan me Ajax - Auxerre nog herinneren waar V/D Sar pas Menzo had vervangen. Die kreeg slaande ruzie met Vink na wat twijfelachtige ballen, is uiteindelijk ook goed gekomen.![]()
Maar ik snap je punt. Hij kan volgend jaar lekker in de luwte van Jupiler League keepen in ieder geval.quote:![]()
Scherpen lijkt niet echt lekker in z'n vel te zitten na het hele gebeuren.
Begrijpelijk, maar niet ideaal voor een Ajax-keeper.![]()
als hij niet goed genoeg blijkt is hij zo weer weg hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Scherpen lijkt niet echt lekker in z'n vel te zitten na het hele gebeuren.
Begrijpelijk, maar niet ideaal voor een Ajax-keeper.![]()
Eens, die gaan we toch nooit in het eerste zien.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij niet goed genoeg blijkt is hij zo weer weg hoorOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: