SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door JR-Style-93 op 03-05-2019 15:20:50 ]Oh.![]()
Bayern, Dortmund, Spurs hadden interesse. Misschien nog een club als Inter of AC Milan, of een Premier League club die de gok wil wagen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar moet hij naartoe? Er is nergens plek voor zijn positie.Oh.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
nico ❌❌❌FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
pindakaas en aardappels met vlees.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Godskolere wat is De Ligt toch mokerbreed
hollandse jongenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heb je die kuiten van hem gezien? Mijn hemelquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
pindakaas en aardappels met vlees.
hollandse jongen![]()
![]()
bietjes met een slavinkjequote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je die kuiten van hem gezien? Mijn hemelFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
with a 24 inch penis, scoring all the goallsss!!!quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mag ook wel als hij zo die CL-beker omhoog moet houden.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Godskolere wat is De Ligt toch mokerbreedOh.![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag ook wel als hij zo die CL-beker omhoog moet houden.![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]was al gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Laten we ook niet vergeten dat een speler van Ajax gewoon captaìn is van het nationale elftal van Argentinie![]()
![]()
![]()
Dus Mazraoui, Onana, Tagliafico, Huntelaar sowieso aan boord voor volgend jaar en ik denk dat Blind en Tadic ook nog blijven... lekker
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Messi speelt bij Barcelona.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
Laten we ook niet vergeten dat een speler van Ajax gewoon captaìn is van het nationale elftal van Argentinie![]()
![]()
Ik denk dat alleen Mazraoui en Blind zeker zijn, de overigen zie ik alsnog wel vertrekken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Dus Mazraoui, Onana, Tagliafico, Huntelaar sowieso aan boord voor volgend jaar en ik denk dat Blind en Tadic ook nog blijven... lekkerBFF met GGMM![]()
Huntelaar en Onana hebben net bijgetekendquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen Mazraoui en Blind zeker zijn, de overigen zie ik alsnog wel vertrekken.![]()
geen enkele ben je zeker van, behalve Huntelaarquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen Mazraoui en Blind zeker zijn, de overigen zie ik alsnog wel vertrekken.![]()
Huntelaar blijft ook wel hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
laatst 1 wedstrijd maar dat had meer met de nieuwe kit te maken, ik denk dat adidas hem even nodig had daarvoorquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doet die kleine weer mee? Ook een act he, steeds dat stoppen etc etc![]()
Muah denk wel dat Onana en Tagliafico nu blijven hoor, vooral omdat Ajax hun biedingen nu wel kan afslaan en ze akkoord zijn gegaan om nog een jaar hier te spelen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen enkele ben je zeker van, behalve HuntelaarOh.![]()
Op basis van voorgaande succesploegen: Huntelaar wordt nog een keer een mooie stap gegund om geld te scheppen en Onana kan naar clubs waar zowel hijzelf als Ajax geen nee tegen zeggen. Zo'n verlengd contract zegt niets over blijven of gaan, het zegt alleen wat over de hoogte van de transfersom als ze gaan. Maar goed het blijft #glazenbolquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Huntelaar en Onana hebben net bijgetekendBFF met GGMM![]()
Ik wil niet weten wat het kost om Nico nog een jaar te houden. Ik denk dat we ons kapot schrikkenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk wel dat Onana en Tagliafico nu blijven hoor, vooral omdat Ajax hun biedingen nu wel kan afslaan en ze akkoord zijn gegaan om nog een jaar hier te spelen.![]()
![]()
Hebben beide toch ook al aangegeven te blijven Hansie?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op basis van voorgaande succesploegen: Huntelaar wordt nog een keer een mooie stap gegund om geld te scheppen en Onana kan naar clubs waar zowel hijzelf als Ajax geen nee tegen zeggen. Zo'n verlengd contract zegt niets over blijven of gaan, het zegt alleen wat over de hoogte van de transfersom als ze gaan. Maar goed het blijft #glazenbol![]()
Onana verwacht ik ook wel hoor omdat hij de Afrika cup speelt, dan is wisselen van club niet zo handigquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk wel dat Onana en Tagliafico nu blijven hoor, vooral omdat Ajax hun biedingen nu wel kan afslaan en ze akkoord zijn gegaan om nog een jaar hier te spelen.![]()
Oh ja klopt, spelers die hebben gezegd te blijven gaan nooit daarna alsnog weg.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben beide toch ook al aangegeven te blijven Hansie?BFF met GGMM![]()
Salaris naar 2,5/3 miljoen getrokken? Kan nu wel makkelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat het kost om Nico nog een jaar te houden. Ik denk dat we ons kapot schrikkenOh.![]()
Denk eerder gewoon een bonus van 5 miljoen ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Salaris naar 2,5/3 miljoen getrokken? Kan nu wel makkelijk natuurlijk.![]()
![]()
Dit is, vooral in het geval van Huntelaar, echt nergens op gebaseerd. Hij kon voordat hij naar Ajax ging ook al 'geld scheppen'. Daarnaast heeft hij het prima naar zijn zin in zijn huidige rol en heeft hij nooit echt gelonkt naar dat soort landen. Als je ziet hoe gretig hij is gaat hij echt niet naar China, hij heeft ook al gezegd te blijven trouwens. En in het geval van Klaas-Jan hecht ik daar nog wel enige waarde aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op basis van voorgaande succesploegen: Huntelaar wordt nog een keer een mooie stap gegund om geld te scheppen en Onana kan naar clubs waar zowel hijzelf als Ajax geen nee tegen zeggen. Zo'n verlengd contract zegt niets over blijven of gaan, het zegt alleen wat over de hoogte van de transfersom als ze gaan. Maar goed het blijft #glazenbol![]()
Huntelaar wil blijven en Onana wil blijven omdat hij wel weg kan, maar daar geen garantie heeft om 1e keeper te zijn (Barca). En dat wil hij niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja klopt, spelers die hebben gezegd te blijven gaan nooit daarna alsnog weg.![]()
Ja, een soort retentie bonus. Je krijgt 2 miljoen om te tekenen en nog eens 3 miljoen als je het seizoen ook daadwerkelijk afmaakt bij Ajax.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk eerder gewoon een bonus van 5 miljoen ofzoBFF met GGMM
Forum Opties Forumhop: Hop naar: