Ik vind het een topserie! Niet allemaal zo complex maar wel meeslependquote:
quote:
Hier gisteren ook alles in een keer gezienquote:Op zondag 5 mei 2019 16:27 schreef ForzaMilan het volgende:
Vannacht maar gelijk alle 10 de afleveringen gekeken van undercover. Keek prima weg. Goede serie.
Die van ep 1 wel, die van ep 2 toch minder.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:33 schreef speknek het volgende:
De twist aan het einde van e01 van Dead to Me zag je wel echt mijlenver aankomen.
Ah okay, ik ga verder kijkenquote:Op maandag 6 mei 2019 12:08 schreef Karstman het volgende:
[..]
Die van ep 1 wel, die van ep 2 toch minder.
Twee negatieve reacties hier al. De kans dat ik hem ga bekijken wordt kleiner, (wat gaat dat toch snel hèquote:
Geweldig wijf datquote:Op zondag 5 mei 2019 16:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Elise Schaap acteert er met een Vlaams of Brabants accent. Gvd, stijve piemel
Ah! Die is nog maar 16x langsgekomen...quote:Op maandag 6 mei 2019 22:12 schreef mascara-klodder het volgende:
GC / Netflix: welke FOK!ker was dit?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100, The – S06E01 2014 16 | Drama, Politiek
Een eeuw nadat een nucleaire apocalyps de aarde verwoestte, worden 100 bewoners van een ruimtestation teruggestuurd om te onderzoeken of de planeet weer bewoonbaar is.
Jochem Myjer: Adéhadé – 2004 AL 0:48 uur | Standup-comedy
Hoezo onthaasten? Dat doe je thuis maar! In Adéhadé (Actief De Hele Dag / Alle Dagen Heel Druk) gaat alles in de overdrive en passeren bekende Nederlanders de revue.
Last Breath – 2019 AL 1:25 uur | Documentaire
Een beroepsduiker zit vast op de bodem van de oceaan met beperkte zuurstof en weinig kans op tijdige hulp, dus probeert hij zichzelf te redden.
Wild Card – 2015 16 1:28 uur | Actie, Misdaad
Als een vriendin wordt verkracht, spoort de gokverslaafde freelancelijfwacht Nick de dader op en haalt zich daarmee de wraak van een genadeloze maffiabaas op de hals.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Echt ja?quote:
Vanavond weer bingenquote:
Ja, dit dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:15 schreef Ang3l het volgende:
Echt ja?
Ik ben na 1,5 seizoen ongeveer gestopt omdat ik t iets te veel teenage drama vond.
Korte binge wel.quote:
Het teenage drama blijft wel aanwezig (gezien het bronmateriaal ook logisch), maar het ontwikkelt zich op zich best geinig.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt ja?
Ik ben na 1,5 seizoen ongeveer gestopt omdat ik t iets te veel teenage drama vond.
Wait, whut?! Niet het he seizoen in één keer erop?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Korte binge wel.
Aflevering per week
Ga wel weer verder kijken, mooi achtergrondvermaak.
[..]
Het teenage drama blijft wel aanwezig (gezien het bronmateriaal ook logisch), maar het ontwikkelt zich op zich best geinig.Maar de verwachtingen hier waren niet zo hoog, dat scheelt misschien ook.
Nope.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wait, whut?! Niet het he seizoen in één keer erop?
Seizoen wordt nu uitgezonden in de VS op TV.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wait, whut?! Niet het he seizoen in één keer erop?
Ik heb een crush op Alexa, Octavia en Clarke. Dus ik moet blijven kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt ja?
Clarke heeft twee enorme pluspunten, dus ideaal om naar te kijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een crush op Alexa, Octavia en Clarke. Dus ik moet blijven kijken.
Daar komt het wel op neer ja, eerste seizoen is even flink door de drama heen bijten maar daarna wordt het prima.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:17 schreef speknek het volgende:
The 100 is tof ja. Begint als een matige Young Adult serie maar wordt langzaam maar zeker een uitstekende scifi die minder moeite heeft iedereen dood te laten gaan dan GoT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
Enjoyquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:12 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Gaan zo aan Undercover beginnen (m’n vriend is nu al bevooroordeeld dat het niks is), maar ik hoor toch goede verhalen. Ben benieuwd!
dat zegt ie ook in de eerste aflevering als iemand met een smartphone bezig is: weg met die troep, veel te linkquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:08 schreef maily het volgende:
@ Undercover .....
het valt me op dat niemand een echte smartphone gebruikt ....
De contacten gaan per SMS ....
ook aan begonnen en maar weer gestopt, jammer.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Quicksand vond ik uiteindelijk tegenvallen.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emoji film, De – 2017 6 1:27 uur | Avontuur, Comedy
In Textopolis, waar verwacht wordt dat emoji's slechts één emotie laten zien, vormen Gene's vele gezichtsuitdrukkingen een probleem. Zijn oplossing? 'Normaal' worden.
Lucifer – S04E01 2016 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
De duivel is het zat om heer van de hel te zijn en verhuist naar Los Angeles. Hij opent er een nachtclub en raakt bevriend met een rechercheur.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |