Ik hoop het. Ziet er echt zooooo mooi uit.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:10 schreef Greys het volgende:
Die laser kan dan mooi die lichtstraal door het water naar boven zijn. Ik verwacht zelf zoiets maar dan met water erachter.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 mei 2019 12:10 schreef Greys het volgende:
Die laser kan dan mooi die lichtstraal door het water naar boven zijn. Ik verwacht zelf zoiets maar dan met water erachter.
[ afbeelding ]
Ja, gaaf! Zolang de pannecoucke dan wel er voor zorgt dat er ook camerashots in zitten waarmee we connectie maken met Duncan.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:10 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
omg dat begin alleen alquote:Op zondag 5 mei 2019 12:04 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
OMG
Dat hoopte ik ook al.
Ik had maanden geleden deze video al geopperd als inspiratie::
Jupquote:Op zondag 5 mei 2019 12:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, gaaf! Zolang de pannecoucke dan wel er voor zorgt dat er ook camerashots in zitten waarmee we connectie maken met Duncan.
Tuurlijk. Als ie IETS goed deed is het dat.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, gaaf! Zolang de pannecoucke dan wel er voor zorgt dat er ook camerashots in zitten waarmee we connectie maken met Duncan.
mijn crush toen ik nog jong wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |