twitter:RichardCrommert twitterde op zondag 05-05-2019 om 11:52:57Voor de act van Nederland op het Songfestival is gerepeteerd met lasers, zo lezen we in het werkschema. Mooi, daar hoopte ik 2 maanden geleden al op, toen bekend werd dat lichtkunstenaar Ignace D’haese aan de slag ging voor de podiumpresentatie van ‘Arcade’ van Duncan Laurence https://t.co/D0Cpf7qZNj reageer retweet
Klinkt interessant! Weet alleen niet wat ik er bij moet denken.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:03 schreef Greys het volgende:
'laser setup and focusing Netherlands'
[ afbeelding ]
Dat past niet bij het lied en is niet stijlvol dus ben ik totaal niet bang voor.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:05 schreef Momo... het volgende:
Zo lang het rustige lasers zijn en geen disco show is
Ja 5 uur lang de lasers testen ?quote:Op zondag 5 mei 2019 12:06 schreef lashatumbai het volgende:
Ook echt van 3u tot 8u 's nachts de laser set up
WAT? Oh vet!!!quote:Op zondag 5 mei 2019 12:01 schreef Greys het volgende:
twitter:RichardCrommert twitterde op zondag 05-05-2019 om 11:52:57Voor de act van Nederland op het Songfestival is gerepeteerd met lasers, zo lezen we in het werkschema. Mooi, daar hoopte ik 2 maanden geleden al op, toen bekend werd dat lichtkunstenaar Ignace D’haese aan de slag ging voor de podiumpresentatie van ‘Arcade’ van Duncan Laurence https://t.co/D0Cpf7qZNj reageer retweet
Zie de video die ik hierboven heb gepost, ik denk echt zoiets dergelijksquote:Op zondag 5 mei 2019 12:06 schreef DevK het volgende:
[..]
Klinkt interessant! Weet alleen niet wat ik er bij moet denken.
Ik kijk net je filmpje, dit zou echt perfect zijn omg.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:07 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zie de video die ik hierboven heb gepost, ik denk echt zoiets dergelijks
wow als het zoiets zou wordenquote:Op zondag 5 mei 2019 12:04 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
OMG
Dat hoopte ik ook al.
Ik had maanden geleden deze video al geopperd als inspiratie::
Laat de rest maar los gaan met de LEDS, echt.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:07 schreef lashatumbai het volgende:
Betekent wellicht geen gebruik van het LED scherm, maar vooral een lichtshow, hij zou hier zichzelf wel goed mee kunnen onderscheiden
Haha ik werd er ook al zenuwachtig vanquote:Op zondag 5 mei 2019 12:07 schreef grazz het volgende:
[..]
wow als het zoiets zou worden![]()
f*ck ik ben zenuwachtig ineens
Er komt iig iets van foto's vrij. Dat zal wel een indruk geven.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:08 schreef molloot200 het volgende:
Eigenlijk jammer dat we dit niet gewoon dinsdag live zien. Maar het klinkt in ieder geval super positief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |